Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα προπαραγγελία μιας συλλεκτικής ενός game από τον Κωτσόβολο. Μέτα που έψαξα λίγο της αξιολογησης του καταστήματος στο skroutz είδα απο εναν χρήστη αυτο :

BlOAEe7.png

και από έναν άλλο αυτό:

26OrvmH.png

Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι από την εμπειρία σας από τον Κωτσοβολο το έχει σύστημα να στέλνει παραγγελίες χωρίς προστασία, χωρίς εξωτερικό κουτί, κολλώντας τα αυτοκόλλητα με της διευθυνσης πάνω στα κουτια των ιδιων τον παιχνιδιών; Γιατί αν είναι έτσι να την ακυρώσω και να το παραγγειλω από αλλού.

Επίσεις κάνουν ολοι παράπονα για καθηστερήσεις. Αργούν πάντα τόσο πολύ;

Αν μου απαντούσε κάποιος θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Υπαρχουν ένα σωρο αλλα "μεγαλα" μαγαζια και εσυ παρηγγειλες συλλεκτικη από κατεξοχήν κατάστημα ασπρων συσκευών wannabe παιχνιδαδικο, κονσολαδικο κπλ? Θα σου προτεινα να την παραγγειλεις από (ή ΚΑΙ απο) καποιο άλλο μαγαζι για να εισαι σιγουρος!! αν και εγω στην περιπτωση σου θα την ακυρωνα και θα την παρηγγελνα από κανενα PUBLIC, ΠΛΑΙΣΙΟ ή ΜΜ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ακόμα γελάω που ένας πωλητής του Κώτσου με απόλυτη φυσικότητα μου είπε πως λόγω έλλειψης αποθέματος μιας TV που διάλεξα θα μου έδινε την εκθεσιακή... στην τιμή της καινούργιας, φυσικά.

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν ξέρω για αλλού αλλά στην θεσσαλονίκη είναι απαράδεχτοι και δεν έχω πατήσει ποτε ξανά μετά την τελευταία φορα. Καλύτερα κανε ότι είπε ο Doa5.

Δημοσ.

Επιβεβαιωνω, παραγγελια απο Κωτσοβολο λογω της προσφορας που ειχε ενα μηχανικο πληκτρολογιο. Μου το στειλανε με ενα καρο αυτοκολητα πανω στο ιδιο το κουτι του. Σχεδον επρεπε να το σκισω για να βγαλω το πληκτρολογιο ετσι που τα ειχανε κολησει απο τη μεταφορικη.

Δημοσ.

Ακόμα γελάω που ένας πωλητής του Κώτσου με απόλυτη φυσικότητα μου είπε πως λόγω έλλειψης αποθέματος μιας TV που διάλεξα θα μου έδινε την εκθεσιακή... στην τιμή της καινούργιας, φυσικά.

Είχα ρωτήσει παλιότερα για αυτό το θέμα (μάλιστα αν θυμάμαι καλά, είχα ρωτήσει εδώ στο insomnia). Δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να απαγορεύει στον πωλητή να σου πουλήσει ένα εκθεσιακό κομμάτι σε μικρότερη τιμή. Το μόνο που είναι αναγκασμένος να κάνει είναι απλώς να σε ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ότι θα σου πουλήσει το εκθεσιακό. Το αν θα το πάρεις ή όχι και το αν συμφωνείς να το πληρώσεις στα λεφτά που στο δίνει, είναι δικό σου θέμα. Εμένα προσωπικά μου έχει τύχει να μου κάνουν έκπτωση 30% σε εκθεσιακό και το πήρα το προιόν, αλλά αλλού μου έχει τύχει να μην μου κάνουν καμιά έκπτωση. Στην περίπτωση που δεν μου κάνουν έκπτωση εγώ ΔΕΝ το αγοράζω ακόμη και δεν δεν με πειράζει που μου πουλάνε εκθεσιακό κομμάτι, σε αυτή την περίπτωση ο πωλητής χάνει τον πελάτη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...