Προς το περιεχόμενο

Codemasters F1 2015 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως εγώ πριν από κάθε Κυριακή πριν παίξει τον αγώνα βάζω στα 3 παιχνίδια τον αγώνα που θα γίνει την Κυριακή ας πούμε τώρα που θα γίνει στο σπα 4 μέρες πιο νωρίς βάζω το f1 2014 πρώτα παίζω έναν αγώνα εκεί με δοκιμαστικά, μετά βάζω το f1 2015 παίζω και εκεί έναν αγώνα και στο τέλος βάζω το gp4 λόγω παλαιότητας και ασυμβατότητας τυχαίνει να το πετάξει έξω οπότε παίζω μέχρι τα μισά αν είμαι τυχερός αυτό το κάνω σε κάθε αγώνα είναι πολύ συναρπαστικό και μετά να τα βλέπεις ζωντανά όλα αυτά που έζησες πριν λίγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από που να ξεκινήσω έπαιξα έναν αγώνα στο σπα που δεν έχω ζήσει ποτέ, ήμουνα με maldonado είχα καλή θέση στην εκινηση 4 ξεκινούσα πέρασα με σχετική άνεση τις ferrari μπροστά μου δυσκολεύτηκα λίγο με τις mercedes αλλά τα κατάφερα, όταν τους πέρασα δεν μπορούσα να πάρω ανάσα ήταν και οι δυο οδηγοί πίσω μου κολλημένοι, το πρώτο pit stop το έκανα  στον 11 γύρω τα λάστιχα που είχα στην εκκίνηση ήταν τα μαλακά οπότε δεν άντεξαν, κανονικά έπρεπε άλλους 2 γύρους, δεν πειράζει μπήκα στα πιτ ξανά έβαλα τα μαλακά με είχαν περάσει οι 2 mercedes μετά μπήκαν και αυτοί και τους ξανά πέρασα όταν ήταν μέσα στα πιτ ευτυχώς δεν είχα πολύ μεγάλη απόσταση, το δεύτερο stint ηταν καλύτερο γιατί μπόρεσα και ξεκόλλησα από τον 2 nico οπότε είχα ανεβάσει την διαφορά κάπου στα 23 σεκ  είχα καλή άνεση καλό συναίσθημα στο τιμόνι, όμως πάλι η απόδοση των ελαστικών μου έπεσε, κάπου στον 23 γύρω εκεί ήταν που με έφτασε ο nico και με πέρασε, προσπάθησα να κρατηθώ χτυπήσαμε, ευτυχώς εμένα στράβωσε λίγο η αεροτομή αυτός δεν έπαθε τίποτα (είναι και το κομμάτι της ζημιάς στο παιχνίδι που είναι το χειρότερο από κάθε παιχνίδι φ1 που βγήκε) με δώσανε μια ποινή 5 δευτερόλεπτα, έπειτα μπήκα στα πιτ ζήτησα να με βάλουνε όμως μέση γόμα, με την μέση ήμουνα πιο γρήγορος έτσι ξανά κάλυψα την διαφορά, σχεδίαζα να βάλω κάπου στον 34 γύρο τα μαλακά και να πάω σφαίρα, αλλά ο καιρός είχε άλλα σχέδια ενώ είχε ήλιο πουθενά συνεφα από την μέση της πίστας είχε βαρύ ουρανό το αποτέλεσμα στην αρχή ήταν μερικές ψιχάλες, λέω εντάξει θα τερματίσουμε 10 γύροι τι είναι οι ψιχάλες όμως έγιναν βροχή μπαίνω άρον των άρον στα πιτ για ενδιάμεσα, πάει η στρατηγική μου τα βάζω βλέπω ότι γλιστράει τα κράτησα 4 γύρους ξανά μπαίνω βάζω βρόχινα, με τα βρόχινα έκανα πατινάζ όμως ο 2 nico πίσω μου έχανε συνέχεια οι συνθήκες έγιναν ακατάλληλες ο αγώνας ήταν για διακοπή με κόκκινη σημαία, πήρα και άλλη μια ποινή 3 δευτερόλεπτα γιατί λέει εξάντλησα τα όρια της πίστας δεν σεβάστηκαν καν ότι οι συνθήκες ήταν δύσκολες, και με δυσκολία κρατούσαμε όλη τα μονοθεσία εντός πίστας μ αυτά και με εκείνα τερμάτισα πρώτος 56 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον nico παρακαλώ  όλα αυτά με μέση δυσκολία και με ένα μονοθέσιο που αν ήταν στο hard να έπαιζα σίγουρα θα τερμάτιζα εκτός δεκάδας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το επιασα και γω τωρα που εχω χρονο...απολαυστικοι αγωνες με οτι μικροπροβληματα βρισκω απο δω κ κει...ειχα ενα θεματακι με stuttering παρολο που ειμαι στα 60 frames ακατεβατα.προς ενημερωση οτι αλλαγη δημιουργουσα με το nvidia inspector μου προκαλουσε τα κολληματακια.βασικα ηθελα να λοκαρω τα φρειμς στα 60 γιατι εβγαλα το vsync ingame γιατι κλειδωνε στα 30 frames τα replay(m@lakia)

 

παιζω hard με TC on προς το παρον με mclaren honda.περαν των γενικων,οι αντιπαλοι ειναι υπερβολικα γρηγοροι στην ευθεια...πρεπει να εισαι αψογος στις στροφες για να μην σε περνανε απο πανω...

 

πρωτη θεση χλωμη εως μαυρη...οι mercedes ειναι αφταστες...

 

γενικα πολυ ωραιες εντυπωσεις

ελπιζω να ανεβει λιγο το support οσων αφορα το modding γιατι βλεπω περσυ και προπερσυ υπηρχαν τα παντα σε mods ενω τωρα πολυ λιγα πραγματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος η πρώτη σεζόν με γλυκόπικρη γεύση (σαν καρπούζι με πικρή φέτα ένα πράμα).

 

Μετά από την Σιγκαπουριανή Πανωλεθρία (βλ. μη δω τοίχο, αμέσως να πάω να πέσω πάνω του), πήραμε μεγάλη νίκη στην Ιαπωνία παρά τη βροχή. Ας όψεται που η Suzuka είναι μία από τις ελάχιστες πίστες που θυμάμαι απ' τα νιάτα μου, αφού όπως και να το κάνουμε το καλεντάρι του 1991 είναι αρκετά διαφορετικό από το σημερινό.

 

Στη συνέχεια νίκη στο ρώσικο grand prix. Πρώτη φορά την έβλεπα τη διαδρομή, αλλά έκατσα και την έμαθα μέχρι τελευταίας σπιθαμής. Πολύ ωραία πίστα. Δεν έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή ξεχωριστό χαρακτήρα, μάλλον είναι κάτι ανάμεσα σε Βαλένθια και Άμπου Ντάμπι. Παρ' ολ' αυτά για κάποιο περίεργο λόγο μού έκανε κλικ από την πρώτη στιγμή και την ευχαριστήθηκα. Μπράβο στους Ρώσους. Εμείς αν δεν είχαμε την κρίση, ακόμα θα συζητούσαμε για πίστες F1 σε Ελληνικό, Δραπετσώνα, Πάτρα, Κάτω Μαγούλα, Ζούμπερι ή/και Καρακάσι (κάτω στα μέρη μου). Τώρα όμως το πρόβλημα λύθηκε αφ' εαυτού, δεν υπάρχει φτύμα.

 

Αμέσως μετά τρίτη συνεχόμενη νίκη, αυτή τη φορά στο Austin του Texas. Όχι απλώς δεν ήξερα καθόλου το grand prix, αλλά ξαφνιάστηκα όταν το είδα γιατί είχα την εντύπωση πως έτρεχαν ακόμα στην... Indianapolis (είπαμε, το έχω εγκαταλείψει πλήρως το άθλημα έτσι όπως το κατάντησαν). Γενικά αδιάφορη η διαδρομή, σε κάποια σημεία μου θύμισε λίγο Laguna Seca αλλά αφού ποτέ δεν συμπάθησα τις αμερικάνικες πίστες, δεν βλέπω γιατί να το κάνω για το Austin. Με τα πολλά όμως πήρα τους 25 βαθμούς και, κυρίως, ήπια ίσαμε μια μποτίλια κρύα σαμπάνια.

 

Μ' αυτά και μ' αυτά μπαστακώθηκα στην τέταρτη θέση της κατάταξης μπροστά από το Ραϊκόνεν, χωρίς όμως βλέψεις για παραπάνω. Στη συνέχεια μεσολάβησαν διακοπούλες, μια βδομάδα στα άγια χώματα του χωριού γεμάτα ύπνο, GTA 5, μπάνιο, μπάσκετ και μπύρα, μακάρι να ήταν και έξι μήνες.

 

Είχα την εντύπωση ότι απέμεναν δύο αγώνες, Μεξικό και Βραζιλία. Στον μεν πρώτο πήγα εξαιρετικά καλά σε practice και qualifying, αλλά στον αγώνα μία μου έφταιγαν τα λάστιχα, μία τα σημεία προσπέρασης, μία το downforce, μία οι πιο αργοί οδηγοί, μία κάτι πακοτίνια που μου έπεσαν βαριά. Κάποια στιγμή κατέληξα να περιφέρομαι έβδομος χωρίς σκοπό και αιτία, με σχεδόν τριπλάσια pit stop από τους υπόλοιπους και κανα τρίωρο ποινών στην καμπούρα μου (όχι εντάξει, συνολικά ήταν κάπου 15 δευτερόλεπτα). Όντας αρκετά αδιάφορος, έφαγα και μια μαύρη σημαία 5 γύρους πριν το τέλος αφού επέμενα να κόβω (κατά λάθος!) δρόμο σε διάφορα σημεία και πήγα σπίτι μου με κάτω το κεφάλι. Διατήρησα όμως την τέταρτη θέση.

 

Βραζιλία, Interlagos, στον (υποτίθεται) τελευταίο αγώνα της χρονιάς. 4-5 γύροι στο practice να ξαναθυμηθώ τις στροφές και τα σημεία φρεναρίσματος (είχα ξεχάσει το πόσο απίστευτα στενό είναι το οδόστρωμα!) Pole position ξανά αλλά χάλια πρώτος γύρος και η συνέχεια απείρως χειρότερη. Για κάποιο αποτρόπαιο λόγο ο μάστορας με ξεκίνησε με μεταχειρισμένα λάστιχα, αναγκάστηκα να κάνω pit stop πολύ νωρίς, βγαίνοντας από το pit lane έσπασα την αεροτομή, ξανά πάλι μέσα, πιάνει καταρρακτώδης βροχή αλλά κατά λάθος βάζω intermediate λάστιχα, ξανασπάω αεροτομή στην τελευταία στροφή κ.ο.κ. Ίσως ο χειρότερος αγώνας της σεζόν. Αφού λοιπόν είχε πάει στραβά οτιδήποτε μπορούσε να πάει στραβά, στα μισά του αγώνα βρέθηκα τελευταίος με τεράστια διαφορά, μουσκίδι από την τροπική καταιγίδα και με άφθονα νεύρα. Το έριξα σε ένα χαντάκι και ησύχασα, ας το πάρει ο παλιατζής.

 

Έλα μου όμως που το καλεντάρι έχει 19 αγώνες (είπαμε, άσχετος...), άρα η ομάδα με πήρε και με πήγε σηκωτό μέχρι το Άμπου Ντάμπι. Εύκολη pole position, αρκετά καλός αγώνας, πρώτος με 10-15 δευτερόλεπτα διαφορά (έχοντας περάσει σε κάποια φάση τον τότε δεύτερο Rosberg που τράκαρε στην ευθεία με άλλους δύο υπό καθεστώς μπλε σημαίας και αρχικά νόμιζα ότι εγκατέλειψε) αλλά έπρεπε να βγάλω τους 20 τελευταίους γύρους με prime λάστιχα (δεν θυμάμαι να το έχω ξανακάνει).

 

Κατεβάζω engine mixture, αλλάζω την ισορροπία στα φρένα και πηγαίνω στο ρελαντί. Τα 15 δευτερόλεπτα γίνονται 5 και ο Hamilton καραδοκεί. Αλλά μπαίνω στον τελευταίο γύρο και λέω τετέλεσται, δεν με φτάνει με τίποτα. Δύο στροφές πριν το τέλος, κοπανάω με έναν πειρατή του δρόμου που ενώ βρισκόταν δύο γύρους πίσω επέμενε να με κοντράρει λες και τρέχαμε στα ίσια με Πεζό Ραλί, σπάει η εμπρός αεροτομή, βγαίνω εκτός πίστας και 100 μέτρα πιο κάτω, στην απολύτως τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος, με περνάει ο κερατάς Hamilton. Δεύτερος, αργυρό μετάλλιο, κουβά οι πάντες.

 

Χάνοντας τους 7 βαθμούς (βλ. η διαφορά πρώτης-δεύτερης θέσης) χάνω για λίγο και την τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη. Παρ' ολ' αυτά ο Hamilton δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα, αφού ο Rosberg με τα πολλά επιβίωσε του τράκου και μάζεψε τους λίγους βαθμούς που ήθελε, οπότε πήρε την πρωτιά με μικρή διαφορά.

 

Στην επόμενη σεζόν θα κλείσω εντελώς όλες τις βοήθειες και θα πάω στη Ferrari.

 

ps: Καλά θα ήταν στο τέλος της χρονιάς να μπορούσαμε να βλέπαμε συνοπτικά τις επιδόσεις μας στο κάθε grand prix και όχι απλώς να μας γράφει πόσους βαθμούς πήραμε συνολικά, πόσους ο ομόσταυλος και πόσες φορές είχαμε καλύτερα αποτελέσματα από αυτόν (νίκησα τον Grosjean με 16-3).

 

pps: Πολλή βροχή ρε παιδάκι μου. Ούτε στη βόρεια Εύβοια δεν ρίχνει τόσο (που λέει ο λόγος). Αν έβρεχε τόσο συχνά και στην πραγματική F1, θα είχαμε πολύ πιο ενδιαφέροντες αγώνες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως είναι ωραίο! Έτρωγε συνέχεια η γυναίκα και της έλεγα μα τι κάνεις, τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά, να φέρω να φάμε και μαρμελάδα με αντζούγιες. Δοκίμασα όμως μια φορά και ήταν πολύ νόστιμος ο συνδυασμός φέτας-καρπουζιού, από τότε τρώω κι εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω.. μια φορά έφαγα πεπόνι με φέτα (καρπούζι ποτέ) και δεν...

 

Να, φτιάξε αυτά:

 

post-182562-0-65941700-1440943515_thumb.jpg

 

post-182562-0-49022400-1440943514_thumb.jpg

 

Εδώ το τερμάτισαν:

 

post-182562-0-66348200-1440943511_thumb.jpg

 

 

Sorry για το offtopic.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...το οποίο εγκαινιάστηκε με νίκη στην Μελβούρνη στην παρθενική μου εμφάνιση με τη Φεράρι. Και μάλιστα παρά την 6η θέση της εκκίνησης (pole position αλλά 5 θέσεις ποινή ένεκα που στο practice έπεσα με τα μούτρα στον κώλο του Bottas στο τελευταίο σικέιν επειδή χάζευα ένα φίνο γκομενάκι στην κερκίδα). Από το τίποτα κάτι ήταν και η 6η θέση βέβαια, μιας και στο Q2 τερμάτισα μόλις 9ος αφού τον χρόνο τον έκανα με βροχή αλλά στα 4 τελευταία λεπτά έβαλαν όλοι slicks και εγώ δεν πρόλαβα να ξαναβγώ (έχασα τζάμπα τον ύστατο γύρο γιατί νόμιζα ότι είχα αλλάξει από intermediate σε option αλλά τελικά είχα ξεχάσει να επιβεβαιώσω την αλλαγή στο μενού...ε ρε F1, τεχνολογία, επιστήμονες όλοι). Ήμουν βέβαιος ότι θα έχανα τη δεκάδα (και άρα λόγω της ποινής θα ξεκινούσα 16ος και βάλε) αλλά τελικά τη γλύτωσα φτηνά με 1-2 δέκατα...

 

Κλασικά βροχή με το τουλούμι στους 20 πρώτους γύρους και οι πρώτοι δύο κατάφερναν να ανοίγουν διαρκώς τη διαφορά οι κερατάδες, αφού δεν είχα βρει τα όρια στο βρεγμένο. Πάνω που πήρε να στεγνώνει και έβαλα prime, ανέβηκα στη δεύτερη θέση αλλά κατάφερα για χιλιοστή φορά να σπάσω αεροτομή πάνω σε διπλή προσπέραση στην μεγάλη ευθεία (πήγα να κάνω ό,τι και ο Μίκα Χάινεκεν* στον δύστυχο το Σουμαχέρα** αλλά δεν υπολόγισα τον παράγοντα Δεξιό Τοίχο). Καταστρόφα.

 

Πάει να πει στα μισά του αγώνα έμεινα πάνω από 26" πίσω από τον πρώτο Χάμιλτον. Όμως τα έπαιξα όλα για όλα, άνοιξα τέρμα γκάζι πιάνοντας τα όρια του μονοθεσίου και τα δικά μου (πονάει ο ζβερκος τώρα όχι από τα G αλλά από την άβολη θέση στην καρέκλα). Παρ' ότι φοβόμουν ότι ο Χάμιλτον θα έκανε ένα λιγότερο pit stop από εμένα, τελικά καταλήξαμε να κάνουμε τα ίδια (5 έκαστος) και 11 γύρους πριν το τέλος έγινε εκπληκτική μάχη για τουλάχιστον 3 γύρους.

 

Βγαίνοντας από το τελευταίο pit stop, ο Χάμιλτον ήταν μόλις 2" πίσω μου αλλά μέχρι να ζεστάνω τα λάστιχα, κατάφερε και με έφτασε. Και οι δύο με rich mixture (χωρίς να έχω και πολλά περιθώρια με τα καύσιμα). Τα δύο μονοθέσια κολλημένα, τους σφυγμούς στους 150 τουλάχιστον και την πρωτοπορία να αλλάζει σε κάθε στροφή. Πραγματικά μου θύμισε το θρυλικό Villeneuve vs. Arnoux.

 

Σε κάποια στιγμή το είχα πάρει απόφαση πως δεν μπορώ να κρατήσω τον Χάμιλτον πίσω μου, οπότε είπα προκειμένου να βρεθούμε σε κανα χαντάκι ή/και να μου τελειώσουν τα καύσιμα, θα κατεβάσω το mixture σε standard να με περάσει με slip stream/DRS και απλώς θα ελπίσω ότι κάποια στιγμή ίσως δώσει ο Άγιος Φανούρης να κόψει κι αυτός μπάααας και τον ξαναπεράσω.

 

Ρυθμιστής αποδείχθηκε τελικά ο... πέμπτος Bottas (ναι, αυτός με το τράκο του practice), αφού στην προσπάθεια να του ρίξουμε γύρο πριν την 11η στροφή (αριστερή) πήγε τέρμα δεξιά και έκοψε πολύ (ίσως να ακούμπησε και στον τοίχο το κτήνος) ενώ εγώ έμεινα στο μέσο του δρόμου. Όμως ο Χάμιλτον εκείνη τη στιγμή ήταν στα δεξιά και προσπαθούσε να με περάσει από την εξωτερική, οπότε αναγκαστικά βρέθηκε πίσω από τον Bottas και είτε έχασε όλη τη φορά του, είτε (το πιθανότερο) τον κοπάνησε από πίσω (το έχει η μοίρα του να του κάνουν το μονοθέσιο κολυμπηθρόξυλα κάθε 2 μέρες!)

 

Συνέπεια όλων αυτών ήταν ο Χάμιλτον να ξαναμπει στα pits (μάλλον όντως συγκρούστηκαν και κάτι έσπασε), να πέσει στην τέταρτη θέση και να βρεθεί δεύτερος ο αν-το-αμάξι-δεν-νικάει-στον-αυτόματο-τότε-μου-φταίνε-όλα Φέτελ με 28" διαφορά. Στο ρελαντί οι τελευταίοι 8 γύροι και πήρα το χρυσό λουκούμι μαζί με τη σαμπάνια.

 

Δεν έχω δει release notes, αλλά κάτι που σίγουρα έχει αλλάξει μετά το τελευταίο patch είναι ο τρόπος που εμφανίζονται οι πληροφορίες για τα καύσιμα και, κυρίως, η συμπεριφορά των άλλων οδηγών υπό καθεστώς μπλε σημαίας. Πλέον κάνουν στην άκρη (επιτέλους!), μόνο που ορισμένες φορές το παρακάνουν και είτε κόβουν πολύ πάνω σε στροφή είτε πάνε τόσο άκρη που ακουμπάνε στον... τοίχο (το είδα τουλάχιστον 4-5 φορές), με αποτέλεσμα το μονοθέσιο τους να κάνει γκελ και να έρχεται καταπάνω μας την ώρα της προσπέρασης. Θα κλάψουν μανούλες μ' αυτό το τελευταίο στις στενές πίστες...

 

* ναι, Χάινεκεν, έτσι τον λέει η μάνα μου, τι να κάνουμε...

 

** οι Μαχαίρες είναι μεγάλη και τρανή οικογένεια απ' το διπλανό χωριό και δεν θα ξεχάσω ποτέ στα χρόνια κυριαρχίας του Ταρίφα Μίκαελ, που είδα έναν από δαύτους πάνω σε στρογγυλοφάναρο παπί με μπλούζα "Σου-μαχαίρας"...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και νέο update προς πάσα ενδιαφερόμενο: 1.0.19.5154

κι εγω ελεγα θα γινει λιγο πιο ρεαλιστικο τιποτα θα φτιαξουν την ζημια, οχι και πολλα πραγματα, για μενα κυριως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι ζημιές δεν φαίνεται να έχουν διορθωθεί καθόλου. Για βελτίωση ρεαλισμού κλπ. δεν μπορώ να πω, πρώτον γιατί δεν παίζω (ακόμα) με τιμονιέρα και δεύτερον επειδή με το νέο patch έκλεισα εντελώς το TCS, συνεπώς η συμπεριφορά του μονοθεσίου ούτως ή άλλως διαφέρει.

 

Πιθανολογώ ότι περιέχει τα παρακάτω:

 

http://forums.codemasters.com/discussion/18860/f1-2015-pc-patch-27-08-15

http://forums.codemasters.com/discussion/17467/f1-2015-pc-patch-21-08-15

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου που μπωρο να το βρω αυτο το patch το 2 που εχεις κατω κατω φτιαχνει πολλα πραγματα και απ οτι βλεπω ειναι και το κομματι της ζημιας ποια εκδοση patch ειναι; και που μπωρο να το βρω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...