voltmod Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Την περασμένη εβδομάδα, η Audi ανακοίνωσε ότι γέμισε το ρεζερβουάρ ενός από τα αυτοκίνητα της με ένα είδος συνθετικού καύσιμου (e-Diesel) που δημιουργείται με μια διαδικασία υψηλής θερμοκρασίας, η οποία απαιτεί απλώς νερό και διοξείδιο του άνθρακα.Αν και για την παραγωγή του καύσιμου απαιτούνται για την ώρα σημαντικές ποσότητες ενέργειας, η εταιρεία πιστεύει ότι αυτή η ενέργεια μπορεί να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα της διαδικασίας. Το καύσιμο παρήχθη μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται ηλεκτρόλυση υψηλής θερμοκρασίας, κατά την οποία ο ατμός θερμαίνεται λίγο πριν εφαρμοστεί ηλεκτρική ενέργεια για τον διαχωρισμό των υδρατμών στα στοιχεία υδρογόνο και οξυγόνο. Οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν αυτή τη διαδικασία πιο αποδοτική και, όπως η Audi σημειώνει, η περίσσια θερμότητα που παράγεται μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλους σκοπούς, ενισχύοντας περαιτέρω την αποδοτικότητα. Το υδρογόνο μπορεί στη συνέχεια να συνδυαστεί με διοξείδιο του άνθρακα σε μια διαδικασία που παράγει υγρούς υδρογονάνθρακες (αυτές οι αντιδράσεις απαιτούν υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις). Η τρέχουσα μονάδα παραγωγής (εν μέρει υποστηρίζεται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας της Γερμανίας) χρησιμοποιεί CO2 που προέρχεται από μια εγκατάσταση βιοαερίου, την οποία συμπληρώνεται από μία εγκατάσταση δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα που απορροφάει το φυσικό αέριο από την ατμόσφαιρα. Η Γερμανία έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά και ανενεώσιμες πηγές ενέργειας καλύπτοντας και με το παραπάνω την ζήτηση. Καθώς η χώρα ωστόσο συνεχίζει να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν και περίοδοι υπερπαραγωγής. Ως εκ τούτου, η Audi προωθεί την τεχνολογία ως ένα πρόσθετο μέσο για να σταθεροποιηθεί το δίκτυο όταν η παραγωγή της πράσινης ενέργειας φτάσει στο αποκορύφωμα της. Site: Arstechnica
Δημοφιλής ανάρτηση dstilio Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Η Γερμανία δεν έχει άμεση πρόσβαση στο πετρέλαιο για αυτό και προωθεί αυτές τις τεχνολογίες. Η αλήθεια είναι ότι αν όλοι είχαν επενδύσει στην έρευνα για κάτι τέτοιο τα χρήματα που δίνουν για πετρέλαιο-πολεμους τότε πιθανό η τεχνολογία αυτή να ήταν ήδη στα οχήματα μας. Τι κρίμα... 30
tsitourman Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 @@ριες εχω να πω εγω.. οταν υπαρχουν ανθρωποι σαν αυτον εδω νερο νερακι υδωρ ειναι η καλυτερη πηγη ενεργειας και χωρις εξόρυξη ουτε αναζητηση για κοιτασματα!! μια σοβαρη εταιρια πρεπει να αναλαβει το project!! 11
trelo alani Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Μαλ@@@ιες ας δημιουργισουν κατι με σκετο ΝΕΡΟ και μετα ας μιλησουνε :@@@
DrLo Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Παραπλανητικό το "απαιτεί απλώς νερό και διοξείδιο του άνθρακα." ... εννοείται ότι απαιτείται και ενέργεια αλλιώς θα είχαμε αεικίνητο. Πρακτικά παρόμοια φάση με το καυσιμο υδρογόνο από ηλεκτρόλυση, ίσως να είναι πιο πρακτικό αν αναμινγύεται με "απλό" Diesel ώστε να "καβαλήσει" την υπάρχουσα εφοδιαστική αλυσίδα. Θα έχει να κάνει φυσικά και με το βαθμό απόδοσης. 1
DrLo Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 @ριες εχω να πω εγω.. οταν υπαρχουν ανθρωποι σαν αυτον εδω νερο νερακι υδωρ ειναι η καλυτερη πηγη ενεργειας και χωρις εξόρυξη ουτε αναζητηση για κοιτασματα!! μια σοβαρη εταιρια πρεπει να αναλαβει το project!! Δε το είδα ολόκληρο αλλά δεν ακούγεται σαν κάτι το ιδιαίτερο , απλή γνωστή ηλεκτρόλυση.
teo20net Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Το νερό...για το οποίο εικάζεται ότι θα γίνει ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος. Θα χρηςιμοποιηθεί ως συςτατικό για την παραγωγή "καυσίμου". Μάλιστα.
michael92 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 @@ριες εχω να πω εγω.. οταν υπαρχουν ανθρωποι σαν αυτον εδω νερο νερακι υδωρ ειναι η καλυτερη πηγη ενεργειας και χωρις εξόρυξη ουτε αναζητηση για κοιτασματα!! μια σοβαρη εταιρια πρεπει να αναλαβει το project!! Υδρογόνο ≠ Νερό 1
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 I'm just going to leave this here... Fischer–Tropsch process @@ριες εχω να πω εγω.. οταν υπαρχουν ανθρωποι σαν αυτον εδω νερο νερακι υδωρ ειναι η καλυτερη πηγη ενεργειας και χωρις εξόρυξη ουτε αναζητηση για κοιτασματα!! μια σοβαρη εταιρια πρεπει να αναλαβει το project!! Οπότε θα καταναλώνουμε ρεύμα (έστω από ανανεώσιμες) για να κάνουμε ηλεκτρόλυση στο νερό, να πάρουμε υδρογόνο, που θα το... "κάψουμε" για να παράγουμε ρεύμα. 9
georgepppo Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 @@ριες εχω να πω εγω.. οταν υπαρχουν ανθρωποι σαν αυτον εδω νερο νερακι υδωρ ειναι η καλυτερη πηγη ενεργειας και χωρις εξόρυξη ουτε αναζητηση για κοιτασματα!! μια σοβαρη εταιρια πρεπει να αναλαβει το project!! η χρήση του υδρογόνου για καύση είναι κάτι σαν μπαταρία απλά αντί να έχει το ηλεκτρικό αμάξι μπαταρίες που είναι πολύ βαριές και κοστίζουν θα έχει υδρογόνο και θα έχουμε στην ουσία μεταφορά ενέργειας με μεγάλο βαθμό απόδοσης που θα παράγεται απο εργοστάσια-απε....... το νερό είναι προιόν καύσης και αφήστε τις παπαρολογίες του κάθενος γιατί αν ήταν free energy scource το νερό θα είχαμε λύσει το πρόβλημα. η audi πάει να κάνει το ίδιο με αυτή την τεχνολογία αλλά με μια διαφορά,ότι δεν θα χρησιμοποιεί υδρογόνο που για την διανομή του θέλει ειδική μεταχείρηση γιατί αν το αφήσεις έτσι έξω καίγεται και γίνεται νερό,ενω το νερό μεταφέρεται με μεγαλύτερη ασφάλεια και με μικρότερο κόστος απο το υδρογόνο. I'm just going to leave this here... Οπότε θα καταναλώνουμε ρεύμα (έστω από ανανεώσιμες) για να κάνουμε ηλεκτρόλυση στο νερό, να πάρουμε υδρογόνο, που θα το... "κάψουμε" για να παράγουμε ρεύμα. not so brilliant αλλά αν στο μέλλον τελειώσουν τα πετραίλεα εκεί θα πάμε γιατί αν παράγεις ρεύμα με απε,ο πιο αποδοτικός τρόπος να το διανέμεις είναι με την χρήση υδρογόνουν και φτηνός θα έλεγα γιατί οι μπαταρίες είναι μεν ακριβές αλλά και βαριές που μειώνουν την απόδοση του οχήματος ενώ με 50 λίτρα πχ υδρογόνο που ζυγίζουν πολύ λιγότερο απο τις μπαταρίες είναι καλύτερα και ο χρόνος "φουλαρίσματος" γινεται στο άψε σβήσε σε σχέση με συμβατική φόρτωση μπαταρίας.
DrLo Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Είναι πραγματικά BRILLIANT, στην ουσία είτε το υδρογόνο είτε αυτό της Audi είναι μια μορφή αποθήκευσης της ενέργειας που μπορεί να παράγεται από ανανεώσιμες ώστε να έχουν μέγιστη διείσδυση τους ακόμα και όταν δεν υπάρχει ζήτηση ηλεκτρισμού. Είναι επίσης μια πολύ απλούστερη μορφή "μπαταρίας" σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
vakouk Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 παραδειγμα προς μίμηση εχει κανει διακοπη στο ρευμα εδω και 18 χρονια και εχει και καυσιμα και ηλιακη ενεργεια. https://www.youtube.com/watch?v=hu7eIJG_NSM οποιος εχει ορεξη ας τον ακουσει εχει και λύσεις που πολλοί μπορουν να τις εφαρμόσουν. Γερμανια και Μ@@@κιες ΕΛΛΑΔΑΡΑ. ΡΕ.. 1
De@th L0rd Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Πάντως κάτι ΚΙΤ "υδρογονοκίνησης" κάθε άλλο παρά brilliant είναι. Η λύση είναι στην πυρηνική ενέργεια με σύντηξη και τόσο μικρούς και ΕΠΑΡΚΩΣ θωρακισμένους αντιδραστήρες που θα μπορούσαν να χωρέσουν σε αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε και θα λέμε για πάρα πολλά χρόνια ακόμη. 1
DrLo Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Πάντως κάτι ΚΙΤ "υδρογονοκίνησης" κάθε άλλο παρά brilliant είναι. Η λύση είναι στην πυρηνική ενέργεια με σύντηξη και τόσο μικρούς και ΕΠΑΡΚΩΣ θωρακισμένους αντιδραστήρες που θα μπορούσαν να χωρέσουν σε αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε και θα λέμε για πάρα πολλά χρόνια ακόμη. Μη μπερδέυομε τις βούρσες με τις .... Η υδρογονοκίνηση είναι πολύ κοντύτερα από τη ... πυρηνική σύντηξη. Δεν είναι κάτι μακρινό, υπάρχει τριγύρο μας.
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Δημοσ. 28 Απριλίου 2015 Σοβαρά και FFS διάβασε κανένας την είδηση, πάτησε πάνω στην link να δει περισσότερα, έστω να διαβάσει την γαμοεικόνα; ΔΕΝ παράγουν υδρογόνο, συνθετικούς ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ (πετρέλαιο, βενζίνη) παράγουν με την μέθοδο Fischer–Tropsch που είναι γνωστή από το 1925. Το CO2 το διασπάνε σε CO + O και το CO αντιδρά με το H2 (αέριο σύνθεσης) και δίνει υδρογονάνθρακες, gas to liquids (GTL). Όλα αυτά εξηγούνται στο νούμερο 3 της εικόνας... Το μόνο διαφορετικό που κάνουν είναι κάπου να έχουν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για κάποιες από τις διεργασίες. keywords: Fischer–Tropsch, synthesis gas, gas to liquid, 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα