Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχοντας δουλέψει πολλά χρόνια (από το '83) σε δουλειές που ήμουν σε απευθείας επαφή με πελάτες λιανικής (από μεγάλο βιβλιοπωλείο μέχρι γνωστή αλυσίδα με εργαλεία και είδη σπιτιού) έχω πολλές "τρελλές" ιστορίες.

Και πέρα από τα λάθη που σίγουρα έχω κάνει εγώ (από απειρία στην αρχή ή από νεύρα αργότερα) πολλοί πελάτες δεν παίζονται.

Μικροί δικτατορίσκοι που πουλάνε μούρη σε αυτόν που δεν μπορεί (λόγω θέσης) να τους απαντήσει, κουτοπόνηροι που πιστεύουν ότι θα σε κοροϊδέψουν ή ψωνάρες που συγχέουν το "εργαζόμενος" με το "σκλάβος" αποτελούν μέρος του καθημερινού "μωσαϊκού" με το οποίο πρέπει να έρχεσαι σε επαφή.

Στην αρχή ίσως να νευριάζεις, να στεναχωριέσαι ή να επιστρέφεις στο σπίτ εξαντλημένος. Αργότερα μαθαίνεις να το κοντρολάρεις και ενίοτε να το διασκεδάζεις. Και ίσως να μαζεύεις υλικό για ένα βιβλίο ή μια ταινία :-)

Για να μην πλατιάζω πολύ να πω ότι αν και καταλαβαίνω (τον νιώθω κυριολεκτικά) τον ts θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα σχόλια ότι κι εκείνος ήταν λάθος με το θέμα παράδοση. Άσχετα με το τι θέλει (η τρελή αν θες) πελάτισα, εφόσον δεσμεύτηκε ακόμα και στο χαλαρό μια ημερομηνία θα πρέπει να τηρηθεί. Και ακόμα και αν υπάρχει πρακτικό πρόβλημα θα πρέπει να ενημερωθεί ο πελάτης.

Εκείνο που πολλές φορές αμελούν τα καταστήματα/πωλητές και για το οποίο έχω και διαφωνίες με συναδέλφους είναι το "θα σας πάρω εγώ". Μπορεί λέγοντάς το να εννοείς ότι θα παρεις όταν είναι έτοιμο αλλά ο πελάτης αδημονεί. Καλό είναι λοιπόν να τον παρεις ακόμα και όταν δεν είναι έτοιμο για να ξέρει ότι δεν τον ξέχασες και να τον ενημερώσεις για την πορεία.

Σε τελευταία ανάλυση βάλε τον ευατό σου στη θέση του. Οκ, χαλί προφανώς έχεις ή ξέρεις από που θα πάρεις ;) . Θέλεις να περιμένεις την καινούργια σου τηλεόραση ή τραπεζάκι και να είσαι στη φάση "ίσως σήμερα ίσως αύριο";

  • Like 8
  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λοιπον εγω πιστευω οτι και οι 2 ησασταν λαθος... αυτη ειναι απο χωριο και νομιζει οτι επειδη απαιτει κατι θα το παρει, και εσυ δεν εισαι συνεπης στις υποχρεωσεις σου!

Απο την αλλη αναφερεις συνεχεια για την τιμη του προιοντος οτι και καλα ειναι 3 το μετρο και αυτη το πηρε 5 ολο.. 

ΔΗΛΑΔΗ, το καταστημα πουλαει αρχικη τιμη εμπορευματος 3 το μετρο ... και δεχτηκε να το πουλησει λιγοτερο! ΑΡΑ σημαινει οτι και με αυτη την τιμη εχει εσοδα... Και η εξτρα υπηρεσια την εδωσες φθηνοτερα! 
ΑΝ απο την αρχη ειχες μια καλυτερη τιμη στου προιον σου και πιο ευχαριστημενους πελατες θα ειχες και πιο πολλους! ΚΑΙ θα μπορουσες να εξηγησεις τον λογο που αργεις να παραδοσεις κατι (χαμηλες τιμες, αυξημενη ζητηση)

 

Λοιπον Ελληνα επιχ. βαλε μυαλο και φερε τις τιμες εκει που πρεπει να ειναι!

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό μην το λες.

Κανένας (ή τουλάχιστον σχεδόν κανένας) πελάτης δεν θα είναι ικανοποιημένος με την όποια τιμή.

Η "καλή τιμή" σπανίως συσχετίζεται με το "τι παίρνω". Η "καλή τιμή" είναι αυτή που είναι πιο κάτω από την οποια τιμή έχει το Χ προϊόν.

Αν έχει 10 θέλει να το παρει 8 (για να μην πω 5) και αν του πεις 5 θέλει να το πάρει 3. (Φαντάζομαι ότι θα το αποδώσουμε στα 400 χρόνια τουρκοκρατίας που μας ενστάλλαξαν το παζάρι μέσα στο ευρωπαϊκό μας dna) ;)

Όταν για πολλά χρόνια ήμουν σε κεντρικό ταμείο και ερχόταν ο Χ πελάτης ο οποίος ζητούσε έκπτωση, κάποιες φορές τύχαινε να του πω απευθείας την τιμή με την έκπτωση (λόγω κεκτημένης ταχύτητας) χωρίς να του πω την αρχική (που βέβαια την ήξερε αφού ήταν πάνω στο προϊόν, αλλά λέμε). Ε, πάντα με ρωτούσε για να δει τι κέρδισε. Δηλαδή δεν τον απασχολούσε ότι το συγκεκριμένο μπλουζάκι, στυλό ή ότι άλλο το πήρε πχ 3 ευρώ και συνεπως μπορούσε να αξιλογήσει αν τα αξίζει ή όχι αλλά ποιο ήταν το κέρδος σε σχέση με αυτό που ΘΑ πληρωνε αν δεν έλεγε "εγώ είμαι καλός πελάτης και πρέπει να μου κάνετε έκπτωση"

 

Και για να επιχειρηματολογήσω περαιτέρω για του κουλό πελατειακό σκεπτικό να ρωτήσω το εξής (το οποίο το έχω ξαναθίξει):

Σύμφωνα με ποια λογική όταν αγοράζεις πχ ένα τεύχος Αστεριξ (το οποίο σημειωτέον έχει και τυπωμένη τιμή πώλησης) και πωλείται από μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα), μεσαία (βιβλιοπωλεία) και μεγάλα (supermarket) δεν τολμάς να ζητήσεις "καλύτερη τιμή" από τα μικρά ή τα μεγάλα αλλά εμένα (στο βιβλιοπωλείο) μου ζαλίζεις τον έρωτα (για να μην πω "σπας......");

Γιατί στο μπλουζάκι που θα πάρεις από το Lidl ή το Carrefour η τιμή θεωρείται αδιαπραγμάτευτη (καλή ή κακή, το παίρνεις ή όχι αλλά στο σιωπηλό) ενώ στο κατάστημα θεωρείς "υποχρέωσή" σου το παζάρι;

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό μην το λες.

Κανένας (ή τουλάχιστον σχεδόν κανένας) πελάτης δεν θα είναι ικανοποιημένος με την όποια τιμή.

Η "καλή τιμή" σπανίως συσχετίζεται με το "τι παίρνω". Η "καλή τιμή" είναι αυτή που είναι πιο κάτω από την οποια τιμή έχει το Χ προϊόν.

Αν έχει 10 θέλει να το παρει 8 (για να μην πω 5) και αν του πεις 5 θέλει να το πάρει 3. (Φαντάζομαι ότι θα το αποδώσουμε στα 400 χρόνια τουρκοκρατίας που μας ενστάλλαξαν το παζάρι μέσα στο ευρωπαϊκό μας dna) ;)

Όταν για πολλά χρόνια ήμουν σε κεντρικό ταμείο και ερχόταν ο Χ πελάτης ο οποίος ζητούσε έκπτωση, κάποιες φορές τύχαινε να του πω απευθείας την τιμή με την έκπτωση (λόγω κεκτημένης ταχύτητας) χωρίς να του πω την αρχική (που βέβαια την ήξερε αφού ήταν πάνω στο προϊόν, αλλά λέμε). Ε, πάντα με ρωτούσε για να δει τι κέρδισε. Δηλαδή δεν τον απασχολούσε ότι το συγκεκριμένο μπλουζάκι, στυλό ή ότι άλλο το πήρε πχ 3 ευρώ και συνεπως μπορούσε να αξιλογήσει αν τα αξίζει ή όχι αλλά ποιο ήταν το κέρδος σε σχέση με αυτό που ΘΑ πληρωνε αν δεν έλεγε "εγώ είμαι καλός πελάτης και πρέπει να μου κάνετε έκπτωση"

 

Και για να επιχειρηματολογήσω περαιτέρω για του κουλό πελατειακό σκεπτικό να ρωτήσω το εξής (το οποίο το έχω ξαναθίξει):

Σύμφωνα με ποια λογική όταν αγοράζεις πχ ένα τεύχος Αστεριξ (το οποίο σημειωτέον έχει και τυπωμένη τιμή πώλησης) και πωλείται από μικρά σημεία πώλησης (περίπτερα), μεσαία (βιβλιοπωλεία) και μεγάλα (supermarket) δεν τολμάς να ζητήσεις "καλύτερη τιμή" από τα μικρά ή τα μεγάλα αλλά εμένα (στο βιβλιοπωλείο) μου ζαλίζεις τον έρωτα (για να μην πω "σπας......");

Γιατί στο μπλουζάκι που θα πάρεις από το Lidl ή το Carrefour η τιμή θεωρείται αδιαπραγμάτευτη (καλή ή κακή, το παίρνεις ή όχι αλλά στο σιωπηλό) ενώ στο κατάστημα θεωρείς "υποχρέωσή" σου το παζάρι;

 

γιατι εσυ στο βιβλιοπωλειο σου και στο μαγαζακι σου μπορεις να βαλεις οτι τιμη γουσταρεις, και συνηθως αυξημενη.. ενω οι τιμες σε περιοδικα ειναι στανταρ και στα μεγαλα μαγαζια.. το να αναφερεις αυτο το πραγμα ως παραδειγμα νομιζω σημαινει οτι δεν ξερεις τι σημαινει πλαφον, franchice και οτι σχετικο παιζει σε αυτο το θεμα.

 

επισης εγω πλεον εχω φτασει σε ενα σημειο πριν αγορασω κατι να το ψαχνω (να ειναι να καλα το ιντερνετ και το skroutz) και να βλεπω που και ποια ειναι η χαμηλοτερη τιμη αγορας.. οποτε δεν θα πω σε αυτο π το εχει ηδη στο χαμηλοτερο ποσο να μου κανει εκπτωση!! δεν ειμαι γυφτος! Απο την αλλη δεν θα παω επισης σε αυτον που εχει το προιον 10-20 % παραπανω τιμη και θα του πω για εκπτωση γιατι ΔΕΝ γουσταρω να του δωσω λεφτα..

Δημοσ.

Ναι ναι... Όλο ακούμε για αγενεις πωλητές. Αλλά οι πελάτες είναι το κάτι άλλο. Φωνάζουν, βγάζουν τα απωθημένα τους απαιτούν να τα πάρουν όλα τζάμπα ή τελευταία στιγμή θυμούνται οτι θα πληρώσουν σε τρεις δόσεις, όταν πληρωθούν ή όταν πάρουν την σύνταξη και στο λένε ενω έχουν κλείσει την δουλειά. Λες και στο σουπερ μάρκετ μπορούν να κάνουν τα ίδια.Η εμείς που μαζευουμε πρωτα λεφτά για κινητό η ρούχα και μετά πάμε να τα αγοράσουμε είμαστε χάζοι. Η όταν κάνουν πως δεν ακούνε. Όταν τους λες άλλα και σου λένε οτι τους είπα άλλα.

Σήμερα είχα ένα κάκιστο παράδειγμα και ακόμα να ηρεμήσω. Ήρθε μια κυρία για μοκέτα για το παιδικό δωμάτιο. Έκανε όλο το μαγαζί άνω κάτω γιατί ήθελε κάτι πολύ φθηνό αλλά να είναι η μοκέτα και με αντιαλλεργικά χρώματα και με οικολογικό υπόστρωμα. Να μην τα πολύ λόγω ήθελε να πάρει με 3-4 ευρώ το τετραγωνικό μια μοκέτα η οποία αξίζει 20-25. Βρήκα ένα ρεταλακι , της ταίριαξε και αποφάσισα να της το δώσω 20 ευρώ σύν το ρέλι για να μου φύγει και να γλυτώσω γιατί μου έφαγε δύο ώρες.

Μου λέει οκ φεύγω και θα στείλω την μάνα μου να το δει που ξέρει. Λες και η μάνα της έχει κανει ντοκτορά στην μοκέτα.

Έρχεται η μάνα την βλέπει, μου λέει πόσο έχει? Της λέω 25€ και γίνεται το έλα να δεις. "Μα στην κόρη μου είπες 20 και εμένα μου λες 25 και αν ήξερα οτι είναι 25 δεν θα την αγόραζαν κτλ κτλ. Της εξηγω ευγενικοτατα οτι είπα στην κόρη της οτι θα παει λίγο παραπανω το ρελιασμα και αντί για 3 ευρώ το τρέχον μετρο που χρεώνεται το ρελι της πήρα 5 ευρώ για όλο το κομματι που κανονικά θα της έπαιρνα 18. Οκ μου λέει φτιαξε το ποτε θα είναι έτοιμο. Της λέω δεύτερα, τριτη αναλόγως γιατί έχουμε δουλεια θα σας πάρω εγώ τηλεφωνο.

Σήμερα τέταρτη. Παιρνει η κόρη. Είναι έτοιμο μου λέει? Της λέω ειχαμε τρομερή δουλειά, θα ρελιαστει σήμερα ελάτε πεμπτη πρωι να το πάρετε. Και την πιάνει μια κρίση την κύρια και αρχίζει να μου ουρλιάζει. Και μου είπες τριτη θα το πάρω, και χρεωσες την μάνα μου παραπανω και εμένα δεν μου είπες τίποτα (σσ. Της είχα πει) και με κοροιδεψες, και μου πήρες και δέκα ευρώ προκαταβολή. Και της εξηγω το θέμα με το ρελι και την μοκέτα και της λέω 5 ευρώ σας χρεωσα μονο το ρελι και 20 την μοκέτα που συνολικά θα έπρεπε να πληρωσετε πανω απο 60-65 . και μου λέει και σιγά που θα την πουλούσε, ρεταλι ηταν. Και της λέω αν δεν ηταν ρεταλι και ηταν τόπι θα πληρωνατε παραπανω. Και αρχισε και σιγά να μην την πουλουσες και ποιος θα την αγόραζε, και φώναζε , φώναζε, φώναζε... Και της λέω , έλα πάρε την προκαταβολή, και τελος... Και αύριο το πρωι την περιμένω για ματς. Το αφεντικό δεν είπε τίποτα γιατί ηταν μπροστά στο τηλεφωνημα, μου είπε οτι καλά εκανα και αν ερθει και μου πει τίποτα και κανει φασαρία να της πω οτι δεν της πουλάω και να την διωξω..

Εσάς τι περιστατικά σας έχουν τύχει στην δουλειά σας? Και πως τα αντιμετωπισατε?

 

Εσυ λες αυτο? Ειμαι σε σερβιτορος σε μια ψησταρια και εχω εναν ανικητο και μου το παιζει μπρουκλης ενω δεν εχει μια και μου λεει ποσο εχουνε οι 2 γυροι και η coca cola? Απανταω 5 ευρω. Και δινει 50αρικο. Παω στο αφεντικο πες του αυριο τον ηξερε. Ερχεται την επομενη τα ιδια χρηματα τα ιδια πραγματα. Και θυμηθηκα οτι εγινε εχθες το ιδιο περιστατικο. Και λεω συγγνωμη να σας κρατισω και το υπολοιπο απο εχθες που δεν ειχαμε ρεστα να σας δωσουμε? Τον βλεπεις το καρναβαλο και μου λεει πως μου το λες ετσι και το ενα και το αλλο? Και δεν ντρεπεσαι? Λεω συγγνωμη αλλα δικο μας ηταν το λαθος δεν ειπα κατι να σας προσβαλλω... Καλα λεω συγγνωμη.... 19 χρονων κιολας η πρωτη μου δουλεια αβγαλτος σε τετοιες συμπεριφορες. Και φευγοντας γυρναω την πλατη μου λεει "παλιο μ@Λ@κ@". Γυρναω τι ειπες? (Εκοψα το πληθυντικο αν δεν σε σεβεται ο αλλος). Λεει θα μου βαλεις και χερι παλιο μ@λ@κ@? Λεω εμεις οι 2 θα τα πουμε εξω διοτι μας κοιταζε ενα ολοκληρο μαγαζι. Και ετσι εγινε. Το περιμενα αλλα ο βρωμιαρης βγηκε εξω μαζι με παρεα φωναξε τα αφεντικα μου και οταν τους ειπα τι εγινε και ταυτοχρονα ηθελα να ορμιξω να του σπασω το κεφαλι διοτι οταν σεβεσαι και μιλας ωραια για εμενα πρεπει να τον σεβεσαι τον αλλον παει και ζηταει και τα ρεστα και μου λεει σιγα τι σου ειπα? Εκει τον αρχιζεις η οχι? Με τα πολλα μου μαθανε απο κατι σεμιναρια απο τα voucher οτι ακομα και αν τον δεις ετοιμο να σε δειρει προσπαθισε να τον ηρεμισεις. Απο την αλλη ομως μερικοι το εκμεταλευονται δηλωνοντας οτι τους φοβομαστε ...Οποτε παλι ειναι λαθος. Πρεπει να μαντευουμε δηλαδη εμεις αν επροκειτο απλα για ενα παραξενο πελατη ο οποιος παιζει να ηρεμησει η αν ειναι ενας πανιβλακας. Ελληναρες ολοι μας..........

  • Moderators
Δημοσ.

Την πατησες που της ειπες οτι θα ηταν ετοιμη ενω δεν ηταν. Ενας μιρλας πελατης θα προσπαθησει να πιαστει απο το οτιδηποτε απο τη στιγμη που θελει να γκρινιαξει. Σε κατι τετοιους ειτε δεν τους κανεις το χατηρι απο την αρχη γιατι ξερεις οτι θα μπλεξεις, ή αν το κανεις φροντιζεις να εισαι τυπικοτατος σε αυτα που τους λες για να μην μπλεξεις σε αυτο το τριπακι που εμπλεξες.

Προσωπικα το προφιλ των πελατων που με εκνευριζει αφανταστα ειναι αυτο του ειδημονα στο προιον (διχως να ξερει την τυφλα του) και του "Μα βρηκα το ιδιο 2 στενα πιο κατω στη μιση τιμη". Οχι φιλε μου, δεν το βρηκες, αν το ειχες βρει δε θα την καναμε αυτην τη συζητηση, απλα θα πηγαινες να το παρεις. 

 

Το θεμα ειναι πως στις πωλησεις ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να παιρνεις προσωπικα την οποιαδηποτε προστριβη με τον καθε κακομοιρη και να τσαντιζεσαι. Ναι ακομα κι αν εχεις δικιο. Κατ'αρχην αν ξεκινησεις μια τετοια αντιμετωπιση το εχασες το παιχνιδι, θα φευγεις δυστυχης απο τη δουλεια στο τελος της μερας και επιπλεον θα βγαζεις ασχημο υφος στους πελατες και δεν ειναι κατι που θελεις.

 

Παντως οταν τους βλεπεις να ανεβαζουν τους τονους φροντισε να τους καλμαρεις πριν φτασουν στο peak και αρχισουν και ουρλιαζουν μεσα στο μαγαζι (ιδιαιτερα αν ειναι κι αλλος κοσμος μεσα) χρησιμοποιωντας πειστικα εκφρασεις οπως "Εχετε απόλυτο δικιο" "Μη σας ανησυχει, θα φροντισω προσωπικα να..." "Σας καταλαβαινω απολυτα.." ειδικα οταν ο πελατης εχει δικιο.

Οταν εχει αδικο κανε το ιδιο, δε σε ενδιαφερει να κερδισεις μια μαχη μαζι του (who gives a crap) αλλα να κερδισεις την πωληση και ταυτοχρονα να φυγει ευχαριστημενος για να ξαναρθει.

  • Like 4
Δημοσ.

Ο φωτογράφος μου τελευταία έχει βάλει και φωτοτυπικό στο μαγαζί για να βγάζει κανά χρήμα γιατί γενικά ο χώρος της φωτογραφίας έχει πατώσει .Πήγε μια τις προάλλες και τις λέει 8 λεπτά το αντίτυπο. Αυτή ήθελε να βγάλει 3-4 σελίδες και του είπε να της κάνει σκόντο και να της το αφήσει 5 λεπτά την φωτοτυπία γιατί στο κέντρο βγάζουν με λιγότερα.

 

Ένας άλλος μια φορά του είχε πάει 10-12 φωτογραφίες να του τις φτιάξει σε μια ενιαία φώτο σε μέγεθος Α4 . Του είπε 12 ευρω αν θυμάμαι. Γυρνάει ο πελάτης και του λέει οι πακιστανοί στην ομόνοια το φτιάχνουν με 2 ευρώ αυτό που θέλω,

 

Εγώ του λέει θα φάω τουλάχιστον μια ώρα να στα φτιάξω. Αν θες πήγαινε στους πακιστανούς.

Που να τρέχω τώρα του λέει στην ομόνοια , είμαι και γείτονας. Τελικά του το άφησε 10 ευρώ

  • Like 1
Δημοσ.

"Εχετε απόλυτο δικιο" "Μη σας ανησυχει, θα φροντισω προσωπικα να..." "Σας καταλαβαινω απολυτα.."

 

αυτη ειναι η καλυτερη προσεγγιση. Τετοιοι τυποι χαιρονται να νομιζουν οτι βλεπουν δουλοπρεπεια και να νιωθουν οτι καποιος τους καταλαβαινει στη μιζερη ζωη τους

 

επειδη το θεμα "παζαρεμα" ειναι πολυ παρεξηγημενο και ολοι οι πελατες νομιζουν οτι ειναι στο Μαροκο:

 

"η καλυτερη τιμη που μπορω να σας κανω ειναι Χ"

"μα..."

"αυτη ειναι η τιμη κοστους. Συγγνωμη, αλλα δεν μπορω να σας κοψω αλλο"

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

ΕΓω ενα πραγμα εχω καταλαβει. Ο πελατης σχεδον ΠΟΤΕ δεν εχει δικιο!

 

Ο ελληνας πελατης για τους εξω δεν εχω αποψη

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

"Εχετε απόλυτο δικιο" "Μη σας ανησυχει, θα φροντισω προσωπικα να..." "Σας καταλαβαινω απολυτα.."

 

αυτη ειναι η καλυτερη προσεγγιση. Τετοιοι τυποι χαιρονται να νομιζουν οτι βλεπουν δουλοπρεπεια και να νιωθουν οτι καποιος τους καταλαβαινει στη μιζερη ζωη τους

 

επειδη το θεμα "παζαρεμα" ειναι πολυ παρεξηγημενο και ολοι οι πελατες νομιζουν οτι ειναι στο Μαροκο:

 

"η καλυτερη τιμη που μπορω να σας κανω ειναι Χ"

"μα..."

"αυτη ειναι η τιμη κοστους. Συγγνωμη, αλλα δεν μπορω να σας κοψω αλλο"

Οσον αφορα το παζαρι, καλυτερα να μην αναφερεις την λεξη "τιμη κοστους" διοτι εκει μπορει να πατησει για συζητηση ο πελατης και δεν το θελεις αυτο. Ιδανικα μπορεις να πεις πως "Πραγματικα εκανα το καλυτερο δυνατον" και αν παιζει στο 10ευρω το παζαρι του μπορεις να αναφερεις πως "Δεν ειναι για το 10ευρω το θεμα αλλα πραγματικα δεν υπαρχει αλλο περιθωριο". Και εκει αν εχεις εμπειρια μπορεις να χρησιμοποιησεις τη γλωσσα του σωματος, αφηνοντας πχ το αντικειμενο (αν το κρατας) στο τραπεζι ή το τραβας ελαχιστα (αλλα ελαχιστα) προς το μερος σου κλπ. 

  • Like 1
Δημοσ.

εντάξει μπορεί να ανοίγονται τόσα και τόσα θέματα για "προβληματική" συμπεριφορά καταστηματαρχών αλλά πιστεύω οι πελάτες είναι χειρότεροι.

έχω δουλέψει κι εγώ σε πόστο που ήμουν σε άμεση επαφή με πελάτες σε σημείο που είχα αγανακτήσει και προτιμούσα να είμαι κλεισμένος στην αποθήκη και να δουλεύω εκεί.

βέβαια με λέγανε αντικοινωνικό.

αλλά καλύτερα αντικοινωνικός παρά να ανέχεσαι τον κάθε τρόμπα να σε πρήζει.

 

το χειρότερο, να κλείνεις 21,00 και να σου έρχεται ο άλλος 20,57 χωρίς να ξέρει καν τι θέλει.

 

ώρες ώρες ήθελα να ήμουν στο δημόσιο, όχι για κανέναν άλλον λόγο αλλά για να έχω τη χαρά να πω σε κάτι τέτοιους

-αύριο φιλαράκι 9 με 2 θα δούμε τι θα γίνει,

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι βεβαια μιας και ειμαστε σε τεχνολογικο φορουμ σε καταστηματα με computer hardware στην ελλαδα οταν προκυψει το προβλημα αν δεν κανεις τσαμπουκα η αν δειξεις οτι εισαι υποχωρητικος την γαμησες απλα δεν θα βγαλεις ακρη με τιποτα.

Δημοσ.

Από προσωπική εμπειρία έχω βγάλει το συμπέρασμα πως οι πιο δύσκολοι πελάτες είναι αυτοί πάνω των 50-55 ετών.

Έχω πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που θα προσπαθήσουν να σου κάνουν παζάρι ακόμα και σε κάτι που κάνει κάτω από 1 ευρώ.

Το χειρότερο είναι όταν έρχονται να σου παραπονεθούν για κάτι που αγόρασαν από άλλου γιατί το δικό σου ήταν ακριβό..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...