Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να κρίνω, πολύ δε περισσότερο να απαγορεύσω, ποιος θα τραγουδήσει τι (τουλάχιστον όχι προκαταβολικά).

Αλλά από την στιγμή που κάποιος θα τραγουδήσει κάτι δημόσια θεωρώ πως θέτει εαυτόν στην κρίση του κοινού και άρα μπορώ να κριτικάρω το αποτέλεσμα.

Λοιπόν, αυτό το αποτέλεσμα δεν μου άρεσε καθόλου. Και όχι γιατί έχω ακόμα στο μυαλό μου "αίμα δάκρυα κι ιδρώτα" (έχουν περάσει προ πολλού στη λήθη για μένα) ούτε γιατί έχω άποψη για το τι μπορεί ή δεν μπορεί ο Ρουβάς (ομοίως έχω καιρό ν' ασχοληθώ μαζί του έστω κι ενημερωτικά). Απλά δεν μου άρεσε αυτό που είδα/άκουσα στο βίντεο.

Όταν στην showbiz κάνεις την φαινομενικά αβανταδόρικη κίνηση να ερμηνεύσεις (στο θέατρο ή στο τραγούδι) κάτι γνωστό κι αγαπημένο ρισκάρεις (μάλλον δεν ρισκάρεις αφού είναι σίγουρο) να συγκριθείς με τον όποιο παλαιότερο και ήδη καταξιωμένο στη συνείδηση του κόσμου ερμηνευτή. Ίσως να δώσεις μια νέα ερμηνεία/διάσταση, ίσως και όχι.

Όπως και να 'χει, για να πράξει κανείς κάτι τέτοιο, χρειάζεται ή "ακατοίκητο" το πάνω μέρος του κρανίου ή υπολογίσιμου μεγέθους "σφαιρίδια" στο κάτω μέρος της κοιλιάς.

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν ειναι ακριβος ετσι πιο σωστο θα ηταν να παει να πει λενον, σκεψου να τραγουδαει το imagine και το working class hero  :shock:

Stairway to Heaven > all

  • Like 1
Δημοσ.

Stairway to Heaven > all

 

Ενταξει αλλη κατηγορια αυτο , btw το ακουσα περσι το καλοκαιρι απο πουλικακο και σπυριδουλα και ηταν πολυ καλοι.

Δημοσ.

 

πολυ καλος ο μητσος και για την ηλικια που εχει τραγουδαει σουπερ, δυστηχως δεν μας εκανε την χαρη να μας τραγουδησει ενα απο τα αγαπημενα μου τραγουδια.

 

 

Και μιας και φτασαμε στην ροκ θα γουσταρα αντι για τον Σακη να το ελεγε το αξιον εστι ο Αγγελακας και αν ηθελα κατι σε πιο "ξυλουρη" τοτε θα γουσταρα Χαρουλη που τον ξερει και η νεολαια και εχει φωναρα

Δημοσ.

Θεε μου Πρωτομάστορα μ’ έχτισες μέσα στα βουνά.. Θεε μου Πρωτομάστορα μ’ έκλεισες μες στη θάλασσα..

Νιωστε ρε το τραγουδι και μη τρωγεστε για τα παντα, πως γιναμε / μας κανανε ετσι.. ;

 

Ο Ρουβας σας μαρανε, δεν κοιταμε τα χαλια μας λεω εγω που πλακωνομαστε και τρωγομαστε καθημερινα για τους πολιτικους, για τις ομαδες, για τις δουλειες, για τα κομματα, για τις δηθεν ιδεολογιες και τα δηθεν ιδανικα..

 

Δεν ηξερα οτι αυτους τους στιχους πρεπει να τους πιανουν στο στομα τους μονο τερατα της μουσικης.. Αυτοι οι στιχοι γραφτηκαν για να τους ψιθιριζουν οι απλοι ανθρωποι στις δυσκολες στιγμες και αυτες οι στιγμες ειναι και παλι κοντα, απλα μας γ@μανε με το γαντι τωρα και δεν το καταλαβαινουμε γιατι ειμαστε πιθηκοι και τσακωνομαστε για ολα τα παραπανω.
 

Το ποίημα γεννημένο απ’ την επώδυνη εμπειρία της γερμανικής κατοχής, αποδίδει την απόγνωση των Ελλήνων μπροστά στη φονική δράση των Γερμανών, στην πείνα που θέριζε κατά χιλιάδες τους πολίτες και στην αδυναμία ουσιαστικής αντίδρασης. Στις δραματικές αυτές στιγμές για το ελληνικό έθνος καθίσταται σαφές πως οι άνθρωποι οφείλουν να δράσουν συλλογικά, αποδεχόμενοι πως η ατομική δράση δεν επαρκεί και πως το βίωμα του πολέμου είναι καθολικό. Μια κοινή εμπειρία που καλεί τους πολίτες να ενωθούν, για να αντιμετωπίσουν μαζί τον πόνο και να δώσουν μαζί το σημαντικότερο αγώνα της ζωής τους.
 
Η αγωνιστική διάθεση πάντως του ποιήματος και η απουσία συγκεκριμένων αναφορών, το αποδεσμεύουν απ’ τη δεδομένη ιστορική περίοδο και το καθιστούν διαχρονικό σύμβολο ελπίδας για τον πολύπαθο ελληνισμό. Ο Ελύτης, άλλωστε, αξιοποιεί στο Άξιον Εστί ολόκληρη την πορεία του ελληνισμού, τόσο σε επίπεδο γλωσσικό όσο και σε επίπεδο ποιοτικής απόδοσης της ελληνικής ταυτότητας. Ο ποιητής αναδεικνύει το ιδιαίτερο εκείνο στοιχείο της ελληνικής ψυχής, που έχει δώσει σ’ αυτό το λαό τη δυνατότητα να αντιστέκεται και να επιβιώνει παρά τις πλείστες δυσκολίες που έχει συναντήσει στη μακραίωνη πορεία του.
 
http://latistor.blogspot.gr/2012/04/blog-post_12.html 

Κλεψτε 10 λεπτακια απο τους τσακωμους για τον Ολυμπιακο, τον Παναθηναικο, τα κομματα, τους φασιστες, τους αριστερους, τα iphone και τα android και διαβαστε την αναλυση, δεν ειναι κακο.
 
Η καλυτερη εκτελεση για μενα..



 
  • Like 1
Δημοσ.

-Με προσβάλει να απεικονίζουν τον Μωάμεθ γιατί το απαγορεύει η θρησκεία μου.

 

-Με προσβάλει να ερμηνεύει το "Άξιον εστί" μη λαϊκός τραγουδιστής γιατί το απαγορεύει η ιδεολογία μου.

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρα το ειπε.

Σοβαρα λιτα και απλα.

Ναι,δεν εβαλε συναισθημα και χαρακτηρα,και μαλλον δουλεψε πανω σε αυτο (ωστε να μη βαλει),γιατι αν εβαζε θα το εκλαιγαν οι ρεγγες και το εργο και τον Ρουβα.

Καπου διαβασα νωριτερα οτι τον επελεξε ο Μικης,αυτο ειναι αναληθες,ο ιδιος ο Μικης ειπε οτι τον επελεξε ο μαεστρος και οτι αυτος δεν προκειται να απαγορεψει σε κανεναν να ερμηνευσει το εργο του.

Δημοσ.

Εδω τραγούδησε ο Πάριος Θεοδωράκη.

 

Συγκρίνεται ο Πάριος με τον Ρουβά φωνητικά;

 

Γενικώς όσο ο Σάκης προωθείται απο την άγια οικογένεια στη δύση της καριέρας του, τόσο θα τον βλέπουμε να "εξελίσσεται" μέσα απο τέτοια αδιάφορα πανηγυράκια. Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι αν ο ξοφλημένος Σάκης τραγούδησε Άξιον Εστί.

Δημοσ.

Μια χαρα το ειπε.

Σοβαρα λιτα και απλα.

Ναι,δεν εβαλε συναισθημα και χαρακτηρα,και μαλλον δουλεψε πανω σε αυτο (ωστε να μη βαλει),γιατι αν εβαζε θα το εκλαιγαν οι ρεγγες και το εργο και τον Ρουβα.

Καπου διαβασα νωριτερα οτι τον επελεξε ο Μικης,αυτο ειναι αναληθες,ο ιδιος ο Μικης ειπε οτι τον επελεξε ο μαεστρος και οτι αυτος δεν προκειται να απαγορεψει σε κανεναν να ερμηνευσει το εργο του.

 

Έλα τώρα, θα φτάσουμε ακόμα και την αποτυχία να την ονομάζουμε καλλιτεχνική άποψη.

Αν θέλουμε εκτέλεση λιτή, απλή, χωρίς αυναίσθημα και χαρακτήρα νομίζω ότι μπορεί να το κάνει κι ένα κομπιούτερ με voice synthesizer. Δεν χρειαζόμαστε τον όποιο "ερμηνευτή". Εκτός πια αν επιλέχθηκε για τα όμορφά του μάτια, οπότε πάω πάσο

Δημοσ.

Συγκρίνεται ο Πάριος με τον Ρουβά φωνητικά;

 

Γενικώς όσο ο Σάκης προωθείται απο την άγια οικογένεια στη δύση της καριέρας του, τόσο θα τον βλέπουμε να "εξελίσσεται" μέσα απο τέτοια αδιάφορα πανηγυράκια. Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι αν ο ξοφλημένος Σάκης τραγούδησε Άξιον Εστί.

Φωνητικά διαφέρουν. Και οι δύο όομως έχουν καλή φωνή για το κοινό τους. Ο Ρουβάς για ερωτευμένα κοριτσόπουλα και ο Πάριος για γεροντοκόρες, ερωτευμένες με τις γάτες τους.

Δημοσ.

Βρίσκουμε πράγματα για να ασχολούμαστε σε αυτή την χώρα για να ξεχνάμε την ουσία των πραγμάτων

 

Δεν έχουμε να φάμε , δεν έχουμε δουλειά, καθόμαστε σε ένα καναπέ και περιμένουμε την θεία φώτιση για να μας σηκώσει αλλά έχουμε άποψη για την επιλογή του Ρουβά από τον Θεοδωράκη.

 

Την στιγμή που αρκετοί νέοι - νέες ακούγοντας Θεοδωράκη ο πρώτος που τους ήρθε στο μυαλό είναι ο γιος της γειτόνισσας με το εντούρο . (σχήμα λόγου) . Αφου περάσαν ώρες στο ιντερνετ για να μάθουν για τον Θεοδωράκη , για το Πολυτεχνείο , για τον Μπιθικώτση και να πειστούν ότι δεν είναι ο γιος της γειτόνισσας αποφάσισαν ότι ο Ρουβάς δεν πρέπει να το κάνει..

  • Like 2
Δημοσ.

ξοφλημενος,δεν ειχε τη σωστη σταση σωματος,πουστης,τον προωθουν,ειναι μερικα απο τα στιβαρα επιχειρηματα που διαβασα εδω μεσα αλλα κ αλλου αυτες τις μερες.ειδικα στη σταση σωματος.μη τυχον ο αλλος δεν ειναι καμπουρης κοιλαρας κ καπνιστης,ειναι ψωνιο ξοφλημενος κ πουστακι.τετοιοι ειμαστε.

 

ο ακρατος κομπλεξισμος στο μεγαλειο του.κλασσικα βγαινει ο καθενας να το παιξει κριτικος τεχνης-που εχει νακουσει το αξιον εστι απτο δημοτικο-κ κραζει τι πιο ευκολο στοχο,εναν πασιγνωστο επιτυχημενο τραγουδιστη σοουμαν.

 

δε θα σχολιασω πως το εκτελεσε,σταθειτε μονο στα δυο τελευταια τραγουδια της παραστασης να δειτε πως αφου ξεμπλοκαρε απτο αγχος πως τραγουδησε.ενα μεριδιο σαυτο εχει ο αρνητισμος που εισεπραξε αυτες τις μερες,αλλα τελικα ο κοσμος που πλακωσε να τον δει νομιζω βουλωσε στοματα,

οι πικροχολοι τελικα απλα τυχαινει ναχουν βημα να κραζουν,ενω στην ουσια ειναι λιγοι κ κυριως μικροι.

 

περαστικα κ ξυδι.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...