Προς το περιεχόμενο

Η Apple ετοιμάζει ειδική έκδοση του iOS 9 (core version) για παλαιότερες συσκευές


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1) Το 4s ειναι 3 ετών τηλέφωνο και κατι μηνών.

2) Οταν μιλάμε για κατι μη φέρνουμε σύγκριση τα χειρότερα. Σαν να αγοράζεις αμάξι να μη στρίβει και να σου λεει ο άλλος ούτε το υποβρύχιο στρίβει μεγάλε..

3) Η πετσοκομμένη εκδοση θα ειναι αυτη που θα σου κοψει το jailbreaking, που δεν θα εχεις υποστήριξη εφαρμογών, που πριν ειχες κλπ

Το αν σκοτώνει επίσημα ή ανεπίσημα η apple και η καθε apple τη συσκευή της δεν εχει καμία διαφορά το να βγάζεις ομως update που απλα θα σε κανει να νιώσεις πως εχεις μιση εκδοση καλύτερα αστο οπως ηταν αφού ουτε ιους κολλάει ουτε τίποτα ποιος ο λόγος να αναβαθμίσεις τους πελάτες σου αφαιρώντας τους και τα ελάχιστα προνόμια που ειχαν;

4) Ακόμα πουλάει τη συσκευή της αρα δεν υπάρχει και καμία δικαιολογία να μη δωσει τυπική αναβάθμιση... αρα δίκοπο μαχαίρι η αναβάθμιση.

5) To android με 2 χ 400ευρα περνάς πολυ καλυτερα τη 5ετια αποτι με 800ευρω τη 5ετια με ενα iphone μη λεμε οτι θέλουμε. Οπότε αν αγοράζεις συσκευή να σου βγάλει 5 ετη στα 400 ή και λιγότερα ευρω ψάχνεις για μλκες και δυστυχώς καμία εταιρία μεχρι τωρα δεν εχει δείξει πως ειναι μλκες...

Ναι αλλά μπορείς να πουλήσεις το Iphone στα 2.5 χρόνια στα μισά λεφτά της αξίας του και ίσως παραπάνω οπότε για πες μου σε ποια περίπτωση είσαι κερδισμένος;

Αυτό ισχύει μόνο για την περίπτωση του S6. Εδώ η Samsung ακολούθησε την τιμολογιακή πoλιτική της Apple. Δε λέω ότι συμφωνώ, αλλά μένει να δούμε για πόσο καιρό θα το υποστηρίξει και από άποψη αναβαθμίσεων, το ίδιο ισχύει και για το iphone 6. Πάντως από SOC το S6 είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό και αντέχει αρκετές αναβαθμίσεις και επιπλέον είναι και πιο ακριβό στην παραγωγή από το iphone 6. Το θέμα όμως είναι η core edition του ios 9, αρα δεν αφορά το iphone 6 ή το Galaxy S6...

Στις προηγούμενες γενιές η τιμολογιακή πολιτική της Apple ήταν πολύ πιο ψηλά από τα αντιστοιχα Samsung, ειδικά την εποχή του iphone 4s. ;)

 

... Ούτε μας απαγορεύει να σχολιάζουμε και να γράφουμε τη γνώμη μας ελεύθερα για την τιμολογιακή πολιτική της Apple...

Αυτή η "καραμέλα" πρέπει να σταματήσει κάποτε. Ο καθένας είναι ελέυθερος να γράφει τη γνώμη του. ^_^

 

Θα δούμε όταν βγει τελικά. Μπορεί να διορθώσει τα λάθη και τη σταθερότητα του ios 8 με ένα πιο απλό interface που να θυμίζει 7, οπότε η κίνηση αυτή να είναι καλή από την Apple... Είδωμεν... :-)

Όταν η γνώμη σας είναι με παρωπίδες καλύτερα να την κρατήσετε για τον εαυτό σας γιατί υπάρχουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν και θέλοντας και μη επηρεάζονται είτε αρνητικά είτε θετικά. Αυτό με την τιμολογιακή πολιτική ισχύει ότι και να λέμε. Όλες οι ναυαρχίδες μα όλες είναι στα 700+ και μιλάω για retail τιμή. Όλες οι android ναυαρχίδες εκτός nexus official παίρνουν update βαριά μέχρι 2 χρόνια και αυτό με καθυστέρηση τεράστια. Η Apple σου λέει 10 του μήνα έχεις update και το έχουν όλες οι συσκευές day one. Όχι χρονοδιάγραμμα και βλακείες η μία συσκευή τόσο του μήνα ή άλλη  στις τόσο του παραάλλου μήνα κλπ κλπ. Τώρα θα μου πεις για τιμές σκρουτζ. Ακόμα και σε τιμές σκρουτζ αγοράζοντας ένα iphone βγαίνεις κερδισμένος και εξηγούμε. Το παίρνεις το iphone 150 ευρώ κάτω από την retail τιμή 6 μήνες μετά δηλαδή 580-600 όπως είναι και τώρα για παράδειγμα το iphone 6. Το android το παίρνεις μετά από 6 μήνες 250 ευρώ κάτω από την retail τιμή όπως π.χ θα είναι πολύ σύντομα το s6 δηλαδή 450 ευρώ. Και τα δύο τα κρατάς 2-3 χρόνια και τα πουλάς. Στο iphone θα πάρεις πίσω 300-350 ευρώ στο android θα πάρεις 150-200 ευρώ. Οπότε οι διαφορές στην τιμή είναι ακριβώς οι ίδιες ότι πληρώνεις και παίρνεις πίσω στο ένα το ίδιο γίνεται ακριβώς  και στο άλλο και κάνε τα μαθηματικά αν μπερδεύτηκες. Όλοι αγνοούν και τρομάζουν με το γεγονός ότι πρέπει να δώσουν ζεστά 600 ευρώ αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι θα χαρεί την κινητάρα του 2 χρόνια θα την πουλήσει και θα πάρει πίσω 350 ευρώ. Οπότε θα είναι σαν να έχει αγοράσει iphone 250 ευρώ και να χαίρεται τα καλούδια της apple 2-3 χρόνια. Μιλάω καθαρά για το κοινό που απλά έχει γίνει hater με την τάχα μου τιμολογιακή πολιτική της apple και κάποιοι σαν και σένα δημιουργούν ακόμα πιο έντονο τέτοιο κλίμα. Με λίγα λόγια ότι ναυαρχίδα και να πάρεις στην τελική δίνεις τα ίδια λεφτά. Γι αυτό το μόνο κριτήριο επιλογής θα πρέπει να είναι τι σου αρέσει περισσότερο σε κάθε λογισμικό και τι σε βολεύει. Η τεχνολογία είναι για να σε υπηρετεί φίλοι μου όχι για να την υπηρετούμε εμείς. Αυτά περί καραμέλας και τιμολογιακής πολιτικής. Τώρα το τι βολεύει τον καθένα είναι άλλο θέμα από άποψη λειτουργικού. Κάτοχος Nexus συσκευής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι αλλά μπορείς να πουλήσεις το Iphone στα 2.5 χρόνια στα μισά λεφτά της αξίας του και ίσως παραπάνω οπότε για πες μου σε ποια περίπτωση είσαι κερδισμένος;

Στην περίπτωση που πάρεις ένα κινητό που κάνει τη δουλειά σου και σε καμία άλλη...

Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που έινα διατεθειμένοι να αγοράσουν κινητό 4 ετίας στα 250€ δε σημαίνει ότι αυξάνεται η χρηστική αξία του κινητού, αλλά η εμπορική του αξία. Προσωπικά δε σκέφτομαι πόσο θα μπορεσω να πουλήσω ένα κινητό, όταν το αγοράζω, αλλά το κατά πόσο μου είναι χρήσιμο.

 

Όταν η γνώμη σας είναι με παρωπίδες καλύτερα να την κρατήσετε για τον εαυτό σας γιατί υπάρχουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν και θέλοντας και μη επηρεάζονται είτε αρνητικά είτε θετικά.

Πες μου τότε ποιοι χρήστες ενημερώνουν αυτούς τους ανθρώπους αντικειμενικά. Φτιάξε μια λίστα να τη δώσουμε στους moderators για να κάνουν ban όλους τους υπόλοιπους χρήστες...

 

Αυτό με την τιμολογιακή πολιτική ισχύει ότι και να λέμε. Όλες οι ναυαρχίδες μα όλες είναι στα 700+ και μιλάω για retail τιμή. Όλες οι android ναυαρχίδες εκτός nexus official παίρνουν update βαριά μέχρι 2 χρόνια και αυτό με καθυστέρηση τεράστια. Η Apple σου λέει 10 του μήνα έχεις update και το έχουν όλες οι συσκευές day one.

Σου χρεώνουν hardware 4ετίας 210-420€ (τόσο έχει το 4S στο skroutz τώρα) και σου δίνουν update...

Μήπως έχεις καθόλου ιδέα από επιχειρήσεις; Αυτοί που ασχολούνται και σου βγάζουν update δεν πρέπει να πληρωθούν; Πιστεύεις ότι η Apple (και η κάθε εταιρεία) στα δίνει δωρεάν; Στην τιμή περιλαμβάνονται, κανένας δε σου κάνει χάρη. Εταιρείες είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Όταν ακούς ότι ένα αγαθό σου παρέχεται δωρεάν, τότε να ξέρεις ότι το πραγματικό προϊόν είσαι εσύ.

 

Τώρα θα μου πεις για τιμές σκρουτζ. Ακόμα και σε τιμές σκρουτζ αγοράζοντας ένα iphone βγαίνεις κερδισμένος και εξηγούμε. Το παίρνεις το iphone 150 ευρώ κάτω από την retail τιμή 6 μήνες μετά δηλαδή 580-600 όπως είναι και τώρα για παράδειγμα το iphone 6. Το android το παίρνεις μετά από 6 μήνες 250 ευρώ κάτω από την retail τιμή όπως π.χ θα είναι πολύ σύντομα το s6 δηλαδή 450 ευρώ. Και τα δύο τα κρατάς 2-3 χρόνια και τα πουλάς. Στο iphone θα πάρεις πίσω 300-350 ευρώ στο android θα πάρεις 150-200 ευρώ. Οπότε οι διαφορές στην τιμή είναι ακριβώς οι ίδιες ότι πληρώνεις και παίρνεις πίσω στο ένα το ίδιο γίνεται ακριβώς  και στο άλλο και κάνε τα μαθηματικά αν μπερδεύτηκες. Όλοι αγνοούν και τρομάζουν με το γεγονός ότι πρέπει να δώσουν ζεστά 600 ευρώ αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι θα χαρεί την κινητάρα του 2 χρόνια θα την πουλήσει και θα πάρει πίσω 350 ευρώ. Οπότε θα είναι σαν να έχει αγοράσει iphone 250 ευρώ και να χαίρεται τα καλούδια της apple 2-3 χρόνια. Μιλάω καθαρά για το κοινό που απλά έχει γίνει hater με την τάχα μου τιμολογιακή πολιτική της apple και κάποιοι σαν και σένα δημιουργούν ακόμα πιο έντονο τέτοιο κλίμα. Με λίγα λόγια ότι ναυαρχίδα και να πάρεις στην τελική δίνεις τα ίδια λεφτά. Γι αυτό το μόνο κριτήριο επιλογής θα πρέπει να είναι τι σου αρέσει περισσότερο σε κάθε λογισμικό και τι σε βολεύει. Η τεχνολογία είναι για να σε υπηρετεί φίλοι μου όχι για να την υπηρετούμε εμείς. Αυτά περί καραμέλας και τιμολογιακής πολιτικής. Τώρα το τι βολεύει τον καθένα είναι άλλο θέμα από άποψη λειτουργικού.

Δεν είμαι hater καμιάς εταιρείας. Αν μάθει κάποιος οικονομικά παύει να είναι hater. Όλες οι εταιρείες είναι ίδιες: θέλουν να σου παρέχουν προϊόντα στην υψηλότερη δυνατή τιμή που είσαι διατεθειμένος να αγοράσεις και η τιμή λιανικής δεν εκφράζει την πραγματική αξία του προϊόντος, αλλά το αντίτιμο που είναι διατεθειμένοι, οι καταναλωτες, να αποδώσουν προκειμένου να το αποκτήσουν. Στο άθρο αυτό μιλάμε για την πραγματική αξία ενός προϊόντος και γιατί δεν πετυχε τον αρχικό στόχο της εταιρείας. Αυτή τη φιλοσοφία που αναφέρεις την είχα και εγώ πριν καμιά 20αριά χρόνια, μετά ωρίμασα και κατάλαβα ότι αυτά είναι γι αυτούς που δεν έχουν χρήματα να αποκτήσουν μια συσκευή, που εξαρχής δεν αναφέρονταν στη δική τους αγοραστική δύναμη. Προσωπικά μπορώ να πάω τώρα σε κάποιο μαγαζί και να αγοράσω πολλά iphone, όχι ένα. Ο λόγος που δεν το κάνω είναι γιατί δεν κάνει τη δουλειά μου φτηνότερα απ' ότι ένα άλλο αντίστοιχο προϊόν. Επιβεβαιώνεις τον κανόνα: "αγοράζω iphone, αλλά δεν έχω να βάλω κάρτα"; Αν όχι, τότε τί καθεσαι και υπολογίζεις όλα αυτά τα πράγματα για να μου αποδείξεις ότι για 3 χρόνια κινητό πληρώνεις "μονο" 250€; Σε λίγο θα μου βγάλεις ότι τα iphone έχουν τέλεια απόδοση προς τιμή... Δε σκέφτεσαι ότι κάποιοι δεν τα αγοράζουν γιατί δεν τους βολεύει κι όχι γιατί δεν έχουν τα χρήματα; Τόσο απλά... B)

 

Κάτοχος Nexus συσκευής

Και είσαι ήδη fan της Apple; Σκέψου να αγοράσεις και iphone... Τί θα μας γράφεις τότε;... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που πάρεις ένα κινητό που κάνει τη δουλειά σου και σε καμία άλλη...

Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που έινα διατεθειμένοι να αγοράσουν κινητό 4 ετίας στα 250€ δε σημαίνει ότι αυξάνεται η χρηστική αξία του κινητού, αλλά η εμπορική του αξία. Προσωπικά δε σκέφτομαι πόσο θα μπορεσω να πουλήσω ένα κινητό, όταν το αγοράζω, αλλά το κατά πόσο μου είναι χρήσιμο.

 

Πες μου τότε ποιοι χρήστες ενημερώνουν αυτούς τους ανθρώπους αντικειμενικά. Φτιάξε μια λίστα να τη δώσουμε στους moderators για να κάνουν ban όλους τους υπόλοιπους χρήστες...

 

Σου χρεώνουν hardware 4ετίας 210-420€ (τόσο έχει το 4S στο skroutz τώρα) και σου δίνουν update...

Μήπως έχεις καθόλου ιδέα από επιχειρήσεις; Αυτοί που ασχολούνται και σου βγάζουν update δεν πρέπει να πληρωθούν; Πιστεύεις ότι η Apple (και η κάθε εταιρεία) στα δίνει δωρεάν; Στην τιμή περιλαμβάνονται, κανένας δε σου κάνει χάρη. Εταιρείες είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Όταν ακούς ότι ένα αγαθό σου παρέχεται δωρεάν, τότε να ξέρεις ότι το πραγματικό προϊόν είσαι εσύ.

 

Δεν είμαι hater καμιάς εταιρείας. Αν μάθει κάποιος οικονομικά παύει να είναι hater. Όλες οι εταιρείες είναι ίδιες: θέλουν να σου παρέχουν προϊόντα στην υψηλότερη δυνατή τιμή που είσαι διατεθειμένος να αγοράσεις και η τιμή λιανικής δεν εκφράζει την πραγματική αξία του προϊόντος, αλλά το αντίτιμο που είναι διατεθειμένοι, οι καταναλωτες, να αποδώσουν προκειμένου να το αποκτήσουν. Στο άθρο αυτό μιλάμε για την πραγματική αξία ενός προϊόντος και γιατί δεν πετυχε τον αρχικό στόχο της εταιρείας. Αυτή τη φιλοσοφία που αναφέρεις την είχα και εγώ πριν καμιά 20αριά χρόνια, μετά ωρίμασα και κατάλαβα ότι αυτά είναι γι αυτούς που δεν έχουν χρήματα να αποκτήσουν μια συσκευή, που εξαρχής δεν αναφέρονταν στη δική τους αγοραστική δύναμη. Προσωπικά μπορώ να πάω τώρα σε κάποιο μαγαζί και να αγοράσω πολλά iphone, όχι ένα. Ο λόγος που δεν το κάνω είναι γιατί δεν κάνει τη δουλειά μου φτηνότερα απ' ότι ένα άλλο αντίστοιχο προϊόν. Επιβεβαιώνεις τον κανόνα: "αγοράζω iphone, αλλά δεν έχω να βάλω κάρτα"; Αν όχι, τότε τί καθεσαι και υπολογίζεις όλα αυτά τα πράγματα για να μου αποδείξεις ότι για 3 χρόνια κινητό πληρώνεις "μονο" 250€; Σε λίγο θα μου βγάλεις ότι τα iphone έχουν τέλεια απόδοση προς τιμή... Δε σκέφτεσαι ότι κάποιοι δεν τα αγοράζουν γιατί δεν τους βολεύει κι όχι γιατί δεν έχουν τα χρήματα; Τόσο απλά... B)

 

Και είσαι ήδη fan της Apple; Σκέψου να αγοράσεις και iphone... Τί θα μας γράφεις τότε;... :-D

Και γω οικονομολόγος είμαι και είχα και iphone παλιότερα και ότι λες για μένα δεν ισχύει. Και δεν είναι θέμα ωριμότητας η λογική μου. Εγώ σου μιλάω με αριθμούς. Τι δίνεις στην τελική και τι παίρνεις. Ούτε το δικό σου σκεπτικό είναι λάθος ούτε το δικό μου. Και ούτε αναφέρθηκα εγώ στο ποιοι μπορούν να το πάρουν και ποιοι όχι. Εγώ αναφέρθηκα στην καραμέλα και την παραπληροφόριση που υπάρχει με την τιμολογιακή πολιτική της Apple και ότι είναι χάλια κλπ. Ενώ όλες οι εταιρείες όπως είπες και συ είναι ίδιες άρα όλες έχουν τον ίδιο στόχο αλλά και την ίδια τιμολογιακή πολιτική. Απλά η αξία της κάθε εταιρείας και των προϊόντων τους είναι διαφορετική γι αυτό καθορίζεται και η τιμή αλλιώς με την πάροδο του χρόνου.

Και γω οικονομολόγος είμαι και είχα και iphone παλιότερα και ότι λες για μένα δεν ισχύει. Και δεν είναι θέμα ωριμότητας η λογική μου. Εγώ σου μιλάω με αριθμούς. Τι δίνεις στην τελική και τι παίρνεις. Ούτε το δικό σου σκεπτικό είναι λάθος ούτε το δικό μου. Και ούτε αναφέρθηκα εγώ στο ποιοι μπορούν να το πάρουν και ποιοι όχι. Εγώ αναφέρθηκα στην καραμέλα και την παραπληροφόριση που υπάρχει με την τιμολογιακή πολιτική της Apple και ότι είναι χάλια κλπ. Ενώ όλες οι εταιρείες όπως είπες και συ είναι ίδιες άρα όλες έχουν τον ίδιο στόχο αλλά και την ίδια τιμολογιακή πολιτική. Απλά η αξία της κάθε εταιρείας και των προϊόντων τους είναι διαφορετική γι αυτό καθορίζεται και η τιμή αλλιώς με την πάροδο του χρόνου.

Η μόνη συμπάθεια που μπορεί να έχω για την Apple είναι ο θαυμασμός και ο σεβασμός που της έχω από την οικονομολογική πλευρά. Το μάρκετινγκ της και ο τρόπος λειτουργίας της διδάσκεται στα πανεπιστήμια και αυτό δεν είναι τυχαίο και γίνεται με ελάχιστες εταιρείες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω οικονομολόγος είμαι και είχα και iphone παλιότερα και ότι λες για μένα δεν ισχύει. Και δεν είναι θέμα ωριμότητας η λογική μου. Εγώ σου μιλάω με αριθμούς. Τι δίνεις στην τελική και τι παίρνεις. Ούτε το δικό σου σκεπτικό είναι λάθος ούτε το δικό μου. Και ούτε αναφέρθηκα εγώ στο ποιοι μπορούν να το πάρουν και ποιοι όχι. Εγώ αναφέρθηκα στην καραμέλα και την παραπληροφόριση που υπάρχει με την τιμολογιακή πολιτική της Apple και ότι είναι χάλια κλπ. Ενώ όλες οι εταιρείες όπως είπες και συ είναι ίδιες άρα όλες έχουν τον ίδιο στόχο αλλά και την ίδια τιμολογιακή πολιτική. Απλά η αξία της κάθε εταιρείας και των προϊόντων τους είναι διαφορετική γι αυτό καθορίζεται και η τιμή αλλιώς με την πάροδο του χρόνου.

Σε αυτή την περίπτωση δεν έπρεπε να κάνεις παράθεση το δικό μου post. Μερικά post πριν διαφωνώ με τον @king2009, που υποστήριξε ότι το ios είναι "ανάπηρο" λογισμικό. Μην μπερδεύεις την "παραπληροφόρηση" με την "αλήθεια" και την "πραγματικότητα". Ο καθένας προσλαμβάνει μέρος της "πραγματικότητας" και το κάνει "αλήθεια", άρα: η αλήθεια είναι υποκειμενική και μόνο η πραγματικότητα είναι αντικειμενική. Η παραπληροφόρηση είναι μια άποψη που, επιτηδευμένα, παρουσιάζεται λάθος. Αυτό είναι μια βαριά κουβέντα, που πρέπει να έχεις αποδείξεις για να μπορείς να το υποστηρίξεις, χωρίς να κάνεις ο ίδιος αυτό που κατηγορείς τους άλλους.

Η τιμολογιακή πολιτική της Apple εκφράζει την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα της. Η τιμιλογιακή της πολιτική οφείλεται στον υπερκαταναλωτισμό και στο πλύ καλό marketing, από πλευράς της εταιρείας. Δεν κατηγορώ την Apple, οποιαδήποτε εταιρεία ήταν στη θέση της θα έκανε ακριβώς το ίδιο : θα επιδίωκε το μέγιστο κέρδος.

Την τελευταία φράση θα ήθελα, σαν συνάδελφος που είσαι, να την τεκμηριώσεις καλύτερα. Έχει λογικά άλματα.

 

Η μόνη συμπάθεια που μπορεί να έχω για την Apple είναι ο θαυμασμός και ο σεβασμός που της έχω από την οικονομολογική πλευρά. Το μάρκετινγκ της και ο τρόπος λειτουργίας της διδάσκεται στα πανεπιστήμια και αυτό δεν είναι τυχαίο και γίνεται με ελάχιστες εταιρείες

Σε αυτό συμφωνώ και το έχω γράψει πολλάκις στο παρελθόν. Αν διαβάσεις παλιότερα post μου, θα το βρεις αρκετές φορές γραμμένο. :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μάρκετινγκ της και ο τρόπος λειτουργίας της διδάσκεται στα πανεπιστήμια και αυτό δεν είναι τυχαίο και γίνεται με ελάχιστες εταιρείες

Ναι πως να πουλάτε φύκια για μεταξωτες κορδέλες. Το απόθεμα δισεκατομμυριων που έχει δεν είναι τυχαίο. Όταν κάνεις πλύση εγκεφάλου στους πελάτες σου πουλάς κάτι που έχει 100 ευρώ για 600+ και αυτό όλοι το ξέρουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πως να πουλάτε mi φύκια για μεταξωτες κορδέλες. Το απόθεμα δισεκατομμυριων που έχει δεν είναι τυχαίο. Όταν κάνεις πλύση εγκεφάλου στους πελάτες σου πουλάς κάτι που έχει 100 ευρώ για 600+ και αυτό όλοι το ξέρουμε.

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο... :-D  ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Apple and oranges έτσι.

Έτσι ακριβώς.

Το θέμα έχει δύο, βασικές, οπτικές: τη μεριά της επιχείρησης και τη μεριά του καταναλωτή.

Η επιχείρηση έχει στόχο να παράγει προϊόντα ή υπηρεσίες και να τις διαθέσει στο καταναλωτικό κοινό επιδιώκοντας το μέγιστο δυνατό κέρδος, δηλαδή την υψηλότερη δυνατή τιμή πώλησης με το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής.

Ο καταναλωτής χρησιμοποιεί προϊόντα ή υπηρεσίες με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του και προσπαθεί να το επιτύχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ξοδεύοντας το μικρότερο δυνατό χρηματικό αντίτιμο...

Εδώ ακριβώς είναι και το πρόβλημα: η επιχείρηση με τον καταναλωτή έχουν εντελώς αντίθετα συμφέροντα και καλούνται να συμφωνήσουν σε μια τιμή, που να ικανοποιεί και τους δύο. Η επιχείρηση, έχοντας το κεφάλαιο, μπορεί να προσλάβει ειδικούς, οι οποίοι θα κληθούν για να πείσουν το καταναλωτικό κοινό ότι το προϊόν αξίζει περισσότερα από αυτά που ζητάει η επιχείρηση και το καταναλωτικό κοινό από τη μεριά του θα πρέπει να κρίνει κατά πόσο αυτό είναι αληθές...

Το πρόβλημα είναι ότι εξαρχής είναι ψέμα και εξυπηρετεί μόνο την εταιρεία, όμως η συχνή επαναληψη και η χρήση τεχνικών ψυχολογίας και marketing, τελικά πείθει ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού και καταξιώνει (με τον καιρό) την εταιρεία στα μάτια τους.

Εξετάζοντας, οικονομικά, το ζήτημα από τη μεριά της εταιρείας,η Apple τα καταφέρνει καλύτερα από κάθε άλλη εταιρεία, αυτή τη στιγμή, να πείθει το καταναλωτικό κοινο για την αξία των προϊόντων της και επιτυγχάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το στόχο της : μέγιστο κέρδος. Γι αυτό τη θαυμάζω. Από τη μεριά του καταναλωτή δεν είναι αυτό που λέμε: "καλό deal". Το προϊόν που αγοράζει μπορεί να είναι πολύ καλό, αλλά σίγουρα όχι τόσο καλό, όσο του το παρουσίασαν/επέβαλαν μέσω του marketing. Γι αυτό δεν τη προτιμάω, αν και οι λόγοι μου είναι λίγο "βαθύτεροι"...

Όλες οι εταιρείες, όμως, έχουν τον ίδιο ακριβώς στόχο με την Apple, απλά δεν το καταφέρνουν στον ίδιο βαθμό. Γι αυτό γράφω ότι για μένα είναι όλες ίδιες και κάθε φορά επιλέγω αυτή που ανταποκρίνεται στις δικές μου ανάγκες και όχι αυτή που μου επιβάλει το σημερινό lifestyle. Το πώς, κάποιος, αξιολογεί σωστά τις ανάγκες του είναι ολόκληρη ανάλυση, αλλά κατά γενική εικόνα, οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο είναι έρμαια του marketing (υπερκαταναλωτισμός).

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η Apple στηρίζει τα παλιότερα μοντέλα στα πλαίσια διαμόρφωσης της "εξωτερικής της εικόνας" στους καταναλωτές. Προσπαθεί να σε βάλει στη λογική του software ακόμα και με παλιό hardware, γιατί το software είναι υπηρεσία και της κοστίζει πολύ λιγότερο από το να αναβαθμίζει συχνά το hardware και ταυτόχρονα επιτυγχάνει ακόμα μεγαλύτερο κέρδος πουλώντας ξεπερασμένο hardware σε ανεβασμένες τιμές και δείχνει στους καταναλωτές της ότι τους "σκέφτεται"... Με μία κίνηση, νίκη σε όλα τα μέτωπα. ;)

 

Ελπίζω κάποιος να το διαβάσει και να μην το έγραψα τσάμπα... :-)

Επεξ/σία από Jophiel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...