Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είπαμε κι εμείς σαν θύματα του καταναλωτισμου και των international corporations να πάρουμε 8 ρημάδια καθίσματα. Προπληρωμη μετά κατάθεσης την οποία ο λογιστής τους δε μπορούσε να δει άμεσα αλλά έπρεπε η Τράπεζα να τους ενημερώσει τηλεφωνικώς ότι έγινε η κατάθεση.

Τα είδανε και τα λεφτά, έστειλαν και τις καρέκλες, κάνανε καμία βδομάδα από Θεσσαλονίκη Χαλκιδική και μες τη χαρά περιμέναμε να δουμε τις καρέκλες. Παραθέτω τις φωτογραφιες για να δείτε τον επαγγελματισμο σε όλο του το μεγαλείο.

 

IMAG2146.jpg
 
IMAG2149.jpg
 
IMAG2150.jpg
Δημοσ.

αυτά που μας εστειλες στειλτα και σε αυτούς... αυτο ειναι ντροπή (αν και κατα πασα πιθανότητα θα ρίξουν την ευθύνη στη μεταφορική, φταίνε και αυτοί για την αθλια συσκευασία)...

  • Like 1
Δημοσ.

Τα είχαν 30 αιώνες στην αποθήκη. Εγώ προσωπικά πήρα για το μπαλκόνι σετ τραπέζι/ καρέκλες από Ελληνική βιοτεχνία, πάνφθηνο και με καλά υλικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεκινώ με το ότι η εικόνα των προϊοντων είναι απαράδεκτη (όπως επίσης και το θέμα του να μην "βλέπουν" άμεσα τις πληρωμές).

Κανονικά δεν θα έπρεπε να φύγουν καν από την αποθήκη.

Για να είμαστε όμως και δίκαιοι θεωρώ ότι θα πρέπει να μιλήσουμε για "επαγγελματισμό" κλπ αφού τους κοινοποιήσεις το θέμα και δεις την αντίδρασή τους.

Σφάλματα κάνουμε όλοι ("ουδείς...άσφαλτος" όπως έχει ειπωθεί και από γνωστό πρόσωπο με ποικίλες αντιδράσεις για το αν είναι σωστό ή όχι). Και προσωπικά θα κρίνω τον επαγγελματισμό τους και από την αντιμετώπιση που θα έχουν από δω και πέρα (δηλαδή αφού εντοπίσθηκε το πρόβλημα). Ακόμα και αν το θέμα είναι με την μεταφορική, εφόσον αυτή επιλέχθηκε από την εταιρία, για μένα (τον πελάτη) την ευθύνη την έχει η εταιρία.

Γι' αυτό, αν μπορείς, κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη της υπόθεσης και κυρίως αν το δέχθηκαν αμέσως σαν λάθος ή το έκαναν "μπαλάκι" ο ένας στον άλλο είτε εντός εταιρίας είτε εκτός (κατάστημα vs μεταφορικής)

  • Like 2
Δημοσ.

Τους έχω κοινοποιήσει τις εικόνες και περιμένω την απάντηση τους. Παρολαυτα δε πιστεύω ότι τόση βρώμα συσσωρεύτηκε στις καρέκλες την τελευταία εβδομάδα που μεσολάβησε απ την αποθήκη στο φορτηγό της μεταφορικής κι από εκεί σ εμένα.

Δημοσ.

και μαλακια της μεταφορικης να ειναι, πρεπει το μαγαζι (που παιζει το ονομα του) να διορθωσει το λαθος, και μετα να ασχοληθει με την μεταφορικη. Ο ανθρωπος με το μαγαζι συνεννοηθηκε, οχι με την μεταφορικη

Δημοσ.

Πάντως αν εκανες εμβασμα απο αλλη τραπεζα λογικό να μην το βλέπανε αμέσως. Σε κάθε περιπτωση, νομιζω θα στις αντικαταστησουν αμεσα ή θα σου δωσουν πισω τα λεφτα.

Δημοσ.

Απευθείας κατάθεση στην Τράπεζα που μας υπέδειξαν. Αν το έκανα μέσω web banking ξέρω ότι έχω 2-3 μέρες αναμονή

Δημοσ.

Παρτες οπως ειναι και πηγαινε πετα τες ατο κεφαλι του υπευθυνου αν σου αρχισουν τα σουξου..μουξου...

Δημοσ.

Δεν έπρεπε καν να παραλάβεις!

Η μεταφορική αποσο ξέρω είναι ιδιώτης που παραλαμβάνει απτο κατάστημα και στα φέρνει απευθείας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...