Προς το περιεχόμενο

Επιλογή πρώτου αυτοκινητου (μεταχειρισμένου)


NightCok1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά όχι. Τουλάχιστον τα δικά μας, με ταχύτητες πάνω από 110 στην εθνική καίνε περισσότερο από 7.5 λίτρα γιατί πχ στα 120  οι στροφές είναι 4000. Αν είχαν μια έκτη ταχύτητα, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα πιστεύω. Με 35 λίτρα ντεπόζιτο, όσες φορές πηγαίνω Θεσσαλονίκη από Αθήνα, χρειάζομαι βενζίνη αρκετά πριν φτάσω. Μιλάω για τα 1.4. Μέχρι 470 χιλιόμετρα στο γέμισμα έχω δει και αυτά σε ταξίδια, χαλαρά με 5η, χωρίς κλιματισμό σε λειτουργία. Δεν τρέχω.

Α οκ, το υπέθεσα κρίνοντας από το δικό μου αμάξι (προφανώς λάθος! :). )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βασικά όχι. Τουλάχιστον τα δικά μας, με ταχύτητες πάνω από 110 στην εθνική καίνε περισσότερο από 7.5 λίτρα γιατί πχ στα 120  οι στροφές είναι 4000. Αν είχαν μια έκτη ταχύτητα, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα πιστεύω. Με 35 λίτρα ντεπόζιτο, όσες φορές πηγαίνω Θεσσαλονίκη από Αθήνα, χρειάζομαι βενζίνη αρκετά πριν φτάσω. Μιλάω για τα 1.4. Μέχρι 470 χιλιόμετρα στο γέμισμα έχω δει και αυτά σε ταξίδια, χαλαρά με 5η, χωρίς κλιματισμό σε λειτουργία. Δεν τρέχω.

 

Όσο για τη συντήρηση των diesel, αν μιλάμε για μεταχειρισμένο Euro 4 ή 5 και όχι για τα τελείως καινούργια, η συντήρηση είναι αρκετά πιο ακριβή σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Ακόμα και στα λάδια. Εγώ τουλάχιστον, αυτή την ενημέρωση έχω από συνεργάτες που έχουν diesel.

 

Προσωπικά όταν αναφέρομαι σε συντήρηση δεν αναφέρομαι σε βλάβες αλλά στην προγραμματισμένη. Δηλαδή λάδια και φίλτρα ανά 30.000 χλμ. Τα λάδια είναι όντως πιο ακριβά αλλά έρχεται πάνω κάτω στα ίδια το συνολικό κόστος γιατί δεν αλλάζεις μπουζί. Με 100-130 ευρώ το εξάμηνο βγαίνουν αυτά. Και προφανώς λάστιχα 1 φορά το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα..

Πουλάει φίλος Opel Astra gtc H, 1.6cc, 130hp, 2007, 120k km.

Το αμάξι ατρακάριστο, μόνο κάτι μικρές γρατζουνιές. Οι καθρέπτες τρώνε κάποια κολλήματα και πρέπει να βάλεις χέρι να παίξουν μερικές φορές.

Στα 105k km αλλάχτηκαν ακρόμπαρα, δισκόφρενα. Μεγάλο service έχει γίνει. Πριν κανά 2μηνο αλλάχθηκε και μπαταρία.

(Η μηχανή μέσα αρκετά σκονισμένη, θα ήθελα να ήταν πιο καθαρή αλλά πιστεύω ότι δεν παίζει θέμα αυτό)

 

Μου το αφήνει 3.500, καλά είναι λέτε?

 

Δεν είχα σκοπό να έπαιρνα Opel Astra αλλά μου φαίνεται καλή ευκαιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για λάστιχα μου είπε ότι στα 10k km μπορώ να βάλω τα πίσω μπροστά (είναι M+S της Dunlop).

Τα αμορτισέρ νομίζω έχουν αλλαχτεί αλλά πρέπει να το επιβεβαιώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου είπε ότι έβγαινε μια έκδοση στα 130 αντί στα 105 που είναι γενικά. Ίσως να μην είναι 130, να είναι 115-120 απ'οτι βλέπω λίστα με εκδόσεις αλλά οκ. Έχει και κουμπί για sport mode. Το οδήγησα, σχετικά νευρικό μου φάνηκε αν και δε το ζόρισα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να καίει πάνω από 8l/100km? Τουλάχιστον η βενζίνη εδώ (Λουξεμβούργο) δεν ξεπερνά το 1.30/λίτρο το τελευταίο καιρό (ήταν και πιο χαμηλά πέρυσι απ' ότι έμαθα).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να καίει πάνω από 8l/100km? Τουλάχιστον η βενζίνη εδώ (Λουξεμβούργο) δεν ξεπερνά το 1.30/λίτρο το τελευταίο καιρό (ήταν και πιο χαμηλά πέρυσι απ' ότι έμαθα).

 

Τόσο. Πες 8.5 - 9 ανάλογα με το πόδι σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...