Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη vs πετρέλαιο


gsisr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλο και περισσότερο αυξάνονται τα diesel στην αγορά ειδικά στις καινούργιες κατηγορίες.
Η αυτοκινητομηχανια έχει στραφεί σε οικονομικούς υπερτροφοδοτουμενους κινητήρες χαμηλού κυβισμού.
Σε αυτές τις κατηγορίες η και υψηλότερες, τι ψηφίζεται; Βενζίνη η πετρέλαιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο ειδικός τύπος υποστηρίζει πως αν κάνεις πάνω από 10.000χλμ/χρόνο τότε αξίζει το πετρέλαιο. Διαφορετικά τα χρήματα που γλυτώνεις από το κόστος του καυσίμου, τα πληρώνεις στα service.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κρατησεις ενα αυτοκινητο για πανω απο 70-80κ χιλιομετρα αξιζει το diesel.Αν αγοραζεις αυτοκινητο

με την προοπτικη να το πουλησεις σε 3-4 χρονια και δεν εχεις προλαβει να κανεισ τα παραπανω χλμ

τοτε δεν αξιζει.

 

Και μην ακους τις μαλακιες για service μιας και σε audi a3 εχω servise καθε 30.000 χλμ το κοστος του καπου 150-200 ευρω ενω το αντιστοιχο σε βενζινη εχει σερβις καθε 15.000χλμ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε χελοο κάνε εσύ τα προβλεπόμενα σέρβις στην αουντι των....30.000χλμ και θα γελάει ο κόσμος σε λίγα χρόνια με το κινητήρα σου. Κι εσύ φυσικά θα κλαίς.

Το οτι μια αντιπροσωπεία λέει κάτι, δεν είναι πανάκεια. Ειδικά τα νέα ντιζελομοτερ, με 0/30 λάδι...30.000χλμ πραγματικά εκτός πραγματικότητας. Ασε που στη τελική, θα τ'αλλάζεις κάθε χρόνο...

Για την ιστορία και το δικο μου μοτερ (ντίζελ) καθε 30.000χλμ λεει η ρενώ. ΟΥΤΕ για αστείο. Κάθε 15.000 τ'αλλάζω.

 

Λοιπόν για τη σύγκριση, μιας και εχω απ'ολα τα μοτέρια.

 

Εάν δεν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα, όπως σωστά ειπώθηκε, δεν αξίζει το πετρέλαιο. Διότι εχει και μεγαλύτερο κόστος κτήσης αρχικά, ακριβότερα σέρβις μεν αραιότερα δε. (μια σημείωση, το "μεγαλο" σερβις γίνεται ΠΟΛΥ αραιότερα στα ντίζελ).

Και μην ξεχνάμε το τρομερό ρόλο που παίζει το καύσιμο στα ντίζελ. Αν βγάλει ζημιά, συνήθως είναι αντλία/μπεκ. Με κόστος χαωτικό.

Επίσης, πρέπει να το κινείς κάμποσο εκτός πόλης, να το ξεκαπνίζεις που λέμε, διότι τα καινουργια έχουν dpf φιλτρο, το οποιο αν κινείσαι διαρκώς σε πόλη, μπορει να καταστραφεί ευκολότερα.

Σίγουρα υπάρχει η αναγγένηση του, αλλά ώς ένα σημείο.

 

Το βενζινομοτερ απο την άλλη, εχει χαμηλότερο κόστος κτήσης, ότι ζημια και να βγάλει τη γλυτώνεις με λιγότερα απ'οτι το ντζιελομοτερ (δε μιλάμε για τη περίπτωση να κολλήσεις κανα μοτερ...), εχει μεν συχνότερα σέρβις, αλλά φθηνότερα.

 

Προσωπικά, επειδή κάνω 20-25.000χλμ το χρόνο, αναγκαστικά πήγα σε ντίζελ. Μπορώ να σας αναφέρω και τα κόστη συντήρησης αν θελετε για να εχετε μια ιδέα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω λεω πετρελαιο επειδη ειναι πολυ οικονομικο απο αποψη καταναλωσης αλλα εχει και φθηνοτερα σερβις(λιγοτερα συνολικα) αρκει βεβαια να μην παθει ζημια απο τα βρωμοπετρελαια που κυκλοφορουν στην αγορα.(μονο 2 βενζιναδικα ξερω απο οσα εχω δει που να μην κλεβουν ή να μην βαζουν νερο).

Απο αποψη αποδοσης να ξερεις οτι γενικοτερα αρπαζουν λιγο ποιο ευκολα στα χαμηλα αλλα overall ειναι αρκετα ποιο αργα σε τελικες κτλ.

Πχ το δικο μου αυτοκινητο το 1.6 βενζινη ειναι ελαφρος γρηγοτερο απο την 2.0 diesel εκδοση.

Αν πας σε diesel ομως οπωσδηποτε οχι 1,3 γιατι οτι γλυτωνεις μεσα στην πολη θα το τρως εκτος απο το ζορι του αυτοκινητου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κρατησεις ενα αυτοκινητο για πανω απο 70-80κ χιλιομετρα αξιζει το diesel.Αν αγοραζεις αυτοκινητο

με την προοπτικη να το πουλησεις σε 3-4 χρονια και δεν εχεις προλαβει να κανεισ τα παραπανω χλμ

τοτε δεν αξιζει.

 

Και μην ακους τις μαλακιες για service μιας και σε audi a3 εχω servise καθε 30.000 χλμ το κοστος του καπου 150-200 ευρω ενω το αντιστοιχο σε βενζινη εχει σερβις καθε 15.000χλμ

Kάθε 15000 χλμ με το ίδιο κόστος; (σε γδέρνουν)

Δεν είναι μόνο κόστος service αλλα και θέματα με νοθευμένα καύσιμα που αν σου τύχει ... αστο πόσα θα πληρώσεις στο συνεργείο . Μπαίνει μέσα η επενδυση σου σε diesel .

Eπίσης είναι και το αρχικό κόστος επένδυσης που πρέπει να αποσβεσεις . Μιλάω για τα εξτρα χρήματα που δίνεις για να πάρεις το αμάξι σε diesel εκδοση .

 

Για μένα βενζίνη αν δεν κάνεις πάνω απο 15000 χλμ το έτος και πάλι θα το σκεφτόμουν γιατί λόγο κακής ποιότητας πετρελαίου κίνησης στην Ελλάδα και λόγο της γνωστής ευαισθησίας των diesel σε κακής ποιότητας καύσιμο εε δεν θέλω να πάρω κανα DPF στο χέρι και να πληρώσω π.χ σε hyundai i20 κάπου στο 600άρι ευρώ ενός έτους μοντέλο (έχει γίνει όντως αυτό )

 

Γενικά το diesel δεν συμφέρει αλλά αυτό είναι γενικό . Υπο περιπτώσεις συμφέρει  (βλέπε ταρίφες ) Για αυτό καθόμαστε κατω βάζουμε όλες τις μεταβλητές και σταθερες σε μια τάξη και βλέπουμε αν μας συμφέρει γιατί κάθε περίπτωση για αγορά βενζινης ή πετρελαίου πρέπει να την εξετάζουμε ασχετα που γενικά για τον μέσο οδηγό δεν συμφέρει το diesel .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κρατησεις ενα αυτοκινητο για πανω απο 70-80κ χιλιομετρα αξιζει το diesel.Αν αγοραζεις αυτοκινητο

με την προοπτικη να το πουλησεις σε 3-4 χρονια και δεν εχεις προλαβει να κανεισ τα παραπανω χλμ

τοτε δεν αξιζει.

 

Και μην ακους τις μαλακιες για service μιας και σε audi a3 εχω servise καθε 30.000 χλμ το κοστος του καπου 150-200 ευρω ενω το αντιστοιχο σε βενζινη εχει σερβις καθε 15.000χλμ

Για πετρελαίου ή βενζίνης μιλάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μενα το κυριο κοστος ειναι το καυσιμο.Το πετρελαιο ειναι αρκετα φτηνοτερο και οι καταναλωσεις ειναι αισθητα μικροτερες.

Εαν κανεις πολλα χιλιομετρα εντος πολης η διαφορα ειναι απιστευτη(συγκρηση με diesel φιλου).Για εκτος πολης η διαφορα μειωνεται καθως μειωνεται πολη η καταναλωση

Με προχειρες και μη ακριβεις μετρησεις καιω σχεδον τα διπλα(σε ευρω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα καινούρια μικρά βενζινοκίνητα καίνε 6.5 λίτρα εντός πόλεως, ένα ντίζελ ποσο καίει εντός πόλης; (πραγματικη κατανάλωση όχι εργοστασιακή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την εμπειρία μου, ΔΕΝ πηγαίνεις με αυτό που λέει ο κατασκευαστής στα σέρβις. Κι αυτό διότι εχουν ξεκινήσει ένα αγώνα/παιχνίδι οι εταιρείες περί αραιότερων σέρβις, για να κερδίζουν ένα πελάτη (οτι δηλ εχει μειωμένο κόστος συντήρησης).

Ας μη ξεχνάμε οτι στην Ευρώπη (οχι εδώ) η νοοτροπία είναι πως ένα όχημα στη 5ετία είναι για αλλαγή. Γι'αυτο λοιπόν σου λεει η μητρική εταιρεία, αλλαξε λαδια σε 30.000χλμ, μπουζί σε 60.000χλμ και συναφή.

 

Παράδειγμα: το Ε200 που εχω 1.8K 184ps. Η εταιρεία απ'οσο θυμαμαι έλεγε αλλαγή λαδιών καθε 20.000χλμ και μπουζι κάθε 50 ή 60.000.

Ε αφήστε εσείς μπουζι πανω για 60.000 να δείτε τι και πως...ή κάνετε αυτές τις αλλαγές καθε 20.000χλμ σε βενζινοκίνητο μοτερ, να δείτε πότε θα το κλάψετε.

Φυσικα δεν ειναι ολα τα μοτερ ίδια, προς θεού! αν μιλάμε για κανα οπελ ασκονα 30 χρονων, αλλάζει η κουβέντα...

 

Το πετρέλαιο μου απο την άλλη, η ρενω λεει αλλαγή λαδιων καθε 30.000χλμ. ΟΥΤΕ για αστειο δε το κανω αυτο στο αυτ/το μου. Επειδή λόγω δουλειάς εχω και αλισεβερισια με συνεργείο αυτοκινήτων, οι μαστορες τ΄ριβουν τα χέρια τους.

Τα νεα ντιζελομοτερ, παιρνουν 5/30 λαδι. Αν το δείτε, ειναι σαν...νερό!

Το καλό με το ντίζελ ειναι πως θελουν ένα μεγάλο σέρβις καθε 160.000χλμ (το δικο μου). Εγώ πάλι απο φόβο, στις 120.000χλμ ειπα να τα αλλάξω ολα.

Ηταν όντως σε άριστη κατάσταση οι ιμάντες του.

 

Οπως σωστά ειπώθηκε, το καύσιμο είναι το Α και το Ω. Παρόλο που βάζω shell vpower diesel, μια στα 2-3 γεμίσματα βάζω και προσθετο βελτιωτικο/καθαριστικό.

 

Απο καταναλώσεις, το Ε200 εχει περίπου 8.5λτ/100χλμ, το ντιζελακι (1.5dci) 4.5λτ/100, το ματίζ (0.8βενζ) 5λτ/100.

 

Υ.Γ. το σαξό που είχα κάποτε, το εκανα σερβις καθε 5000χλμ. Γι'αυτο ο κινητήρας έκανα 100.000χλμ βελτιωμένος και άλλες 150.000 καίγοντας 100μλ λάδι στις 5000χλμ...

Και ακόμη ζεί και βασιλεύει στα χέρια νέου...κάγκουρα, χαχαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα μικρα καινουργια diesel εχω ακουσει κατι 3-4/100 απο μερικα ατομα τα οποια μου φενονται πολυ μικρα νουμερα για να ειναι πραγματικα πιστευω οτι κατι καναν λαθος στον υπολογισμο αλλα δεν μπορω να ξερω με σιγουρια.

Για την κατηγορια βενζινη 1400cc μεχρι 1800cc και αλογα 150+- μεχρι 180+- οι συνηθισμενες καταναλωσεις εντος ειναι απο 10-13(με πολλους παραγωντες να παιζουν).

Η αντιστοιχη κατηγορια απο αποψη επιδοσεων στα diesel ειναι 1900cc και πανω για τα οποια εχω ακουσει καταναλωσεις απο 6,5-8

 

Ας παρουμε την μεση και των δυο και να πουμε πως

βενζινη 11,5/100 11.5*1.45=16,67 ευρω

diesel 7,5/100 7.5*1.15=8,62 ευρω

 

Δεν λεω ντε και καλα αυτα ειναι απολυτα νουμερα αλλα δεν μπορει να απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, πραγματική μέση κατανάλωση είναι δύσκολο να βρείς επακριβώς, κι αυτό διοτι ολοι οι χρήστες ενος αυτοκινήτου, δεν εχουν το ιδιο πόδι, δε κινούνται το ιδιο ποσοστό εντός πόλης/εκτός πόλης κτλ.

 

Εάν μπείς στο spritmonitor, παιρνεις μια ιδέα γενικά. Εχει απ'ολες τις περιπτώσεις και βγαίνει ενας τυπικος μεσος όρος.

 

Το 1.5dci μου πάντως με 90ps, λέει η ρενώ μικτό 4.0, που οπως ειπα ειναι 4.5-5.0. Με ταχύτητες σε επαρχιακό κυρίως 110-120 και εθνικη και εντός πόλης.

Για να πιάσεις 4.0, το θεωρώ απίθανο, εκτός αν κινηθείς μονο εθνικη (που και πάλι χλωμό το κόβω).

 

Το σαξο 1.6 16β ελεγε 6.5-7λτ/100 εργοστασικό και όντως "μαμα" εκαιγε κοντά στα 7

 

Το Ε200 πρέπει να έλεγε μέση 7.5-8.0, αλλά πραγματική μέση (οταν το χρησιμοποιούσα και πόλη, μιας και πλεον κυρίως εθνική το βγάζω) είναι κοντά στα 9.

 

Το κάθε αυτ/το εχει τα υπερ και τα κατά του. ΠΧ το Ε200 εθνικη (που πετάχτηκα αθήνα) με 4 ατομα και κλιμα με ταχύτητες 130-150χλμ σε ολο σχεδόν το δρόμο (οπου μπορούσα) είχα μέση 7.9 ή 8 !

Αμιγώς κινηση ομως μεσα στη πόλη, εχει κοντά 9.5-10...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για αυτο και αναφέρθηκα καθαρά για κίνηση μέσα σε πολη.. Προσωπικά με swift 1.2 βενζίνη εχω 6.7 λίτρα κατανάλωση αποκλειστικά με κίνηση μέσα σε πολη. (γέμισα με 40λιτρα και μου έβγαλε 600 χιλιομετρα. Απλα από περιέργεια ρώτησα ποσο, έστω και στο περίπου, έχει ένα ντίζελ αποκλειστικά μέσα σε πολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν σε πειράζει να χάσεις σπορ συμπεριφορά-απόκριση και δεν σε ενοχλεί ο ταξιτζίδικος ήχος (όταν ανοίγεις τα παράθυρα στο φανάρι) τότε δεν βρίσκω λόγω να πάρεις βενζινοκίνητο, όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, λίγα ή πολλά. Το πετρέλαιο δεν είναι απλά οικονομικότερο, μισή τιμή βγαίνει στην κυριολεξία. Πέρα απ αυτό μπορείς να κινηθείς και με πετρέλαιο σβέλτα μόλις το μάθεις (λόγω ροπής) συν ότι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο αξιόπιστες και ακριβότερες κατασκευές. Απλά πιο μπροστά τεχνολογικά. Σε κινητήρες κάτω των 2.000cc κοιτάς σε Γάλλους και Ιταλούς. Από 2.000cc και πάνω σε Γερμανούς. Οι ιστορίες για αντλίες πετρελαίου και ...κροκόδειλους στην Νέα Υόρκη αφορούν ανθρώπους που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και σε άλλες εποχές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...