Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη vs πετρέλαιο


gsisr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν δεν σε πειράζει να χάσεις σπορ συμπεριφορά-απόκριση και δεν σε ενοχλεί ο ταξιτζίδικος ήχος (όταν ανοίγεις τα παράθυρα στο φανάρι) τότε δεν βρίσκω λόγω να πάρεις βενζινοκίνητο, όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, λίγα ή πολλά. Το πετρέλαιο δεν είναι απλά οικονομικότερο, μισή τιμή βγαίνει στην κυριολεξία. Πέρα απ αυτό μπορείς να κινηθείς και με πετρέλαιο σβέλτα μόλις το μάθεις (λόγω ροπής) συν ότι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο αξιόπιστες και ακριβότερες κατασκευές. Απλά πιο μπροστά τεχνολογικά. Σε κινητήρες κάτω των 2.000cc κοιτάς σε Γάλλους και Ιταλούς. Από 2.000cc και πάνω σε Γερμανούς. Οι ιστορίες για αντλίες πετρελαίου και ...κροκόδειλους στην Νέα Υόρκη αφορούν ανθρώπους που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και σε άλλες εποχές.

Στα χαρτιά η πετρελαιοκινητη έκδοση δεν έχει την ίδια οδηγική συμπεριφορά με την βενζινοκίνητη και αυτό εξαιτίας της διαφορετικής αναλογίας βάρους  μπροστά  (πιο βαρύ το μπροστινό μέρος με πετρελαιοκινητήρα.) Στην πράξη όμως δεν καταλαβαίνεις κάποια διαφορά . Δεν υπάρχει κάποια αισθητή διαφορά εκτός και αν κάνεις τον ραλίστα στο δρόμο . 

 

Υπάρχουν πετρελαιοκινητήρες που είναι πολιτισμένοι και δεν ακούς αυτό το κροτάλισμα ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οι ιστορίες για αντλίες πετρελαίου και ...κροκόδειλους στην Νέα Υόρκη αφορούν ανθρώπους που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και σε άλλες εποχές.

 

Θα διαφωνήσω μαζί σου συνφορουμίστα...αν κάνεις μια βόλτα σε "πομπατζήδες" θα σου πουν πως απο τότε που άρχισαν να περπατάνε τα μικρά ντιζελομοτερ, εχουν γίνει πλούσιοι...

 

Δυστυχώς είναι ευαίσθητα, οσο κι αν θέλουμε να λέμε το αντίθετο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν φιλοσοφία το πετρέλαιο βγάζει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από βενζίνη. Τώρα στα ιχ πετρέλαιο τι φάση είναι με ζημιές δεν έχω υπόψην..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω μαζί σου συνφορουμίστα...αν κάνεις μια βόλτα σε "πομπατζήδες" θα σου πουν πως απο τότε που άρχισαν να περπατάνε τα μικρά ντιζελομοτερ, εχουν γίνει πλούσιοι...

 

Δυστυχώς είναι ευαίσθητα, οσο κι αν θέλουμε να λέμε το αντίθετο.

 

Δεν είπα ότι δεν συμβαίνει, προφανώς και γίνεται. Αλλά οι πομπατζήδες βγάζουν τα λεφτά τους από την προσφιλή κίτρινη φυλή παρά από την κοπελίτσα με το c3 diesel. Υπαρχει πρόβλημα με νοθευμένα καύσιμα στην Ελλάδα, ναι. Τα diesel είναι πιο ευπαθή (για τεχνικούς λόγους) στο νοθευμένο καύσιμο, επίσης ναι. Αλλά η υπερβολή έχει πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

Κίνηση μέσα στην πόλη και DPF ; :-)

 

Στην Γαλλιά, τη Γερμανία, την Ιταλία κτλ μάλλον η αστυφιλία δεν επικράτησε. Ζουνε σε χωριά. Ή δεν εχουν dpf και τα βάζουν μόνο στα εξαγόμενα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη περασανε πολλες κατηγοριες απο τα χερια μου εγω θα έλεγα βενζινοκινητο με αεριο επανω! Καποιο δοκιμασμενο εννοείται

Ειχα κορσα πετρελαιο με 40 ευρω 800 χλμ

Κορσα με αεριο 40 ευρω 700χλμ

Αν σκεφτεςι οτι το πετρελαιο εχει κοστος αγορας 2000-3000 παραπάνω και εισαι με την ψυχη στο στομα αν βγαλει κατι γιατι απο 500 και πανω ξεκιναει το κοστολογιο ζημιας! Ενω η βενζινοκινητηρες εχουν αποδειχθει σκυλια στο αεριο και αμα και οταν χαλασει στα 300.000 πχ βαζεις εναν πάνω με 800 ευρω!

Καλημερα καλές βολτες :)

Τα καυσιμα ευτυχως επεσαν και εχουμε μια θετική ενέργεια παραπάνω για τις βολτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Γαλλιά, τη Γερμανία, την Ιταλία κτλ μάλλον η αστυφιλία δεν επικράτησε. Ζουνε σε χωριά. Ή δεν εχουν dpf και τα βάζουν μόνο στα εξαγόμενα;

 

Δεν ξέρω για Γαλλιά, Γερμανία, Ιταλία, αλλά για Δανία, Σουηδία, Νορβηγία,Ολλανδία που ξέρω, μέσα στις πόλεις το ποδήλατο και τα ΜΜΕ βασιλεύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη περασανε πολλες κατηγοριες απο τα χερια μου εγω θα έλεγα βενζινοκινητο με αεριο επανω! Καποιο δοκιμασμενο εννοείται

Ειχα κορσα πετρελαιο με 40 ευρω 800 χλμ

Κορσα με αεριο 40 ευρω 700χλμ

Αν σκεφτεςι οτι το πετρελαιο εχει κοστος αγορας 2000-3000 παραπάνω και εισαι με την ψυχη στο στομα αν βγαλει κατι γιατι απο 500 και πανω ξεκιναει το κοστολογιο ζημιας! Ενω η βενζινοκινητηρες εχουν αποδειχθει σκυλια στο αεριο και αμα και οταν χαλασει στα 300.000 πχ βαζεις εναν πάνω με 800 ευρω!

Καλημερα καλές βολτες :)

Τα καυσιμα ευτυχως επεσαν και εχουμε μια θετική ενέργεια παραπάνω για τις βολτες

Απο παρα πολλες πηγες εχω λαβει το αντιθετο για το αεριο

Πρωτον σε χρηματα καιει το ιδιο με πετρελαιο (σε προσφατο ταξιδι με φιλο που εχει αεριο καταναλωνε 8ευρω καυσιμου στα 100 χλμ)

Δευτερον και ενα καλο συστημα αεριου με καλη ρυθμιση θελει κοντα στο χιλιαρικο απο οσο ξερω

Τριτον ειναι φιδια.(στο ιδιο ταξιδι 2000cc ατμοσφαιρικο με αεριο το αμαξι δεν τραβουσε με τιποτα)

Τεταρτον Ο βενζινοκινητηρας ειναι φτιαγμενος για να λειτουργει με βενζινη περαν του εχω ακουσει απειρα ατομα(με την υπερβολη παντα) να εχουν απο μικροθεματα(διακοπες κτλ) μεχρι συνεργειο,αμφιβαλλω και τυχερος να εισαι με σουπερ ρυθμιση και πολυ καλο συστημα αεριου να σου βγαλει 300.000 χωρις ζημια που και να σου εβγαλε τοσα πιστευω οτι εισαι απο τους πολυ τυχερους.

 

Για μενα το ΜΟΝΟ θετικο ειναι οτι δεν νοθευεται το αεριο(υποθετω)

Το τελευταιο και να μην το λαβεις υποψην, οσα αερια ειδα οι αποδοσεις τους ειναι τοσο απογοητευτικες που και που μου ειχε περασει απο το μυαλο να βαλω αεριο μου εφυγε κατευθειαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνίσω περί επιδόσεων, αν ο εγκαταστάτης είναι σωστός και προγραμματίσει σωστά τον εγκέφαλο για το αέριο δεν έχεις διαφορά σε επιδόσεις.

 

Τώρα για το ερώτημα, η απάντηση είναι ανάλογη των προτεραιοτήτων. Για πολλά χλμ (20Κ+/έτος) το ντίζελ είναι μονόδρομος. Για λιγότερα από 12Κ και για τους "ανήσυχους" οδηγούς, βενζίνη. Για το ενδιάμεσο (12-20Κ/έτος) είναι μικρές οι διαφορές αν υπολογίσεις και τη διαφορά στο κόστος κτήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα χαρτιά η πετρελαιοκινητη έκδοση δεν έχει την ίδια οδηγική συμπεριφορά με την βενζινοκίνητη και αυτό εξαιτίας της διαφορετικής αναλογίας βάρους  μπροστά  (πιο βαρύ το μπροστινό μέρος με πετρελαιοκινητήρα.) Στην πράξη όμως δεν καταλαβαίνεις κάποια διαφορά . Δεν υπάρχει κάποια αισθητή διαφορά εκτός και αν κάνεις τον ραλίστα στο δρόμο . 

 

Υπάρχουν πετρελαιοκινητήρες που είναι πολιτισμένοι και δεν ακούς αυτό το κροτάλισμα ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα . 

 

Opel Corsa Βενζίνη 1000cc 90HP με Opel Corsa 1300cc Diesel 95HP η διαφορά στο γκάζι είναι αρκετά μεγάλη.

Τα οδήγησα και τα 2 για 3 ημέρες.

Το corsa με βενζίνη δεν σου δίνει αυτό που θες σε μια προσπέραση.

Η επιτάχυνση χαμηλά όταν την χρειάζεσαι δεν την έχεις.

 

Επιπλέον η κατανάλωση είναι απίστευτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενα corsa cdti D το χρησιμοποιω σε επαρχιακη πολη συνεχεια και ειναι μονιμα μπουκωμενο,μικρα diesel μοτερ με τουρμπο δε κανουν για πολη,για καποιον που κανει 30+ καθημερινα σε περιφερειακούς επαρχιακους η ταξιδια ειναι ονειρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:confused: :whistle: :fear:

μιλας απο προσωπικη εμπειρια?( δεν ειπαμε οτι το αεριο ειναι ιδιο με την βενζινη απλα κανουμε μακροχρονια συγκριση με το πετρελαιο)

η εγω και οι φιλοι μου το βλεπουμε τοσο θετικο το αεριο  που κερδιζουμε λεφτα η κανω λαθος

πχ το hyundai accent μασ εχει διανυσει 120.000 με αεριο απροβληματιστα 100%(κερδος οσο κανει το αμαξι)

και tigra που ειχα πιο παλια 130.000 επισης απροβληματιστα!(κερδος παλι οσο κανει το αμαξι)

εννοειτε οτι υποστηριιζω οτι ο βενζινοκινητηρας φτιαχτηκε για το συγκεκριμενο καυσιμο αλλα βενζινη στο 1,40 και το αεριο 65 το σκεφτεσαι

 

1)1000cc Κορσα με 90 αλογα δεν νομιζω γιατι ειναι 3κυλινδρα τουλαχιστον τα c για τα D δεν ειμαι 100% παλι το ιδιο νομιζω

2) το αεριο δεν ειναι ειπα ειναι πιο φτηνο απο το πετρελαιο αλλα στο συνολο σου βγαινει πολυ πιο φτηνα

3) η εγκατασταση και με επωνυμες μαρκες πλεον  παει γυρω στο 600αρι

 

 

και το πετρελαιο που θα παρεις εκτος οτι θα το χρυσοπληρωσεις θα ειναι εισαγωγης κατα πασα πιθανοτητα σαπιο εαν ερθει απο βορεια

και σιγουρα τα διπλα χιλιομετρα

τωρα απο επιδοσεις το αεριο οπως και τα κλασικα μικρα diesel δεν τα παιρνεις για να κανεις τον γρηγορο αλλα για να σε εξυπηρετουν σε καθημερινη χρηση ιδιως αν ειναι μακρυα η δουλεια σου

 

ΥΣ εννοειτε οτι λεω το λεω φιλικα ανταλλαγη αποψεων κανουμε και ο καθενας κοιταζει τι τον συμφερει περισσοτερο για την τσεπη του αισθητικα κλπ αλλα τα γεγονοτα μιλανε απο μονα τους :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τους υπερμάχους του αερίου στο αυτοκίνητο.

 

Εαν δεν ειχα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω πετρέλαιο, θα εβαζα σίγουρα αέριο στο αυτ/το μου. 

 

Απλά πρέπει να βρείς μάστορα προκομμένο, που κατέχει και ασχολείται. Διότι ενα κιτ ολοι μπορουν να βάλουν. Μετά παίρνουν έτοιμους χάρτες, τους περνάν στο παράλληλο και τσουπ έτοιμος...ε δεν ειναι έτσι όμως.

Πρέπει να πάει ο μηχανικός λιγο παραπέρα, να βγεί το αυτ/το στο δρόμο, να κινηθεί με διάφορα φορτία, να κάνει μικρορυθμίσεις, όπως πχ κάναμε τα προγράμματα καποτε στο δυναμόμετρο και στο δρόμο. 

Είναι μια διαδικασία που και οικονομία θα κάνει, αλλά θα προστατεύεσει και τον κινητήρα. 

 

Απο την άλλη, είναι ψιλοδεδομένο, πως ο κινητήρας αργά ή γρήγορα θα την "ακούσει". Στατιστικά μιλώντας απο ιδία εμπειρία. Κι αυτό γιατί αλλο να βάλεις αέριο σε ένα αυτ/το με 10.000χλμ κι άλλο σ'ενα με 100.000, με δεδομένο πως όλοι εχουμε ενα αυτ/το που ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα το βαζαμε αέριο για οικονομία.

 

Αλλα και πάλι, η οικονομία είναι δεδομένη. Φιλος με κια σιντ, 1600, εχει κανει με αέριο 100.000χλμ και χτύπησε κινητήρα. Ας κάνουμε τα μαθηματικά.

100.000χλμ/ 7λτ/100 = 7000λτ* 1.5ε = 10.500ε θα ηθελε με βενζινη αυτά τα χρόνια.

Με αέριο θα ήθελε: 100.000/ 8.5λτ/100= 8500λτ (βαζω μια καταναλωση 10-15% πάνω, που'ναι δεδομένο σχεδόν για το αέριο), 8500*0.75=6375ε

Η εγκατάσταση του κόστισε 800ε, αρα σύνολο για τα 3.5χρόνια αυτά 7000 το αέριο.

 

Βάλε τη ζημια, μτχ κινητήρας/συνεργειο κτλ, άλλα 700ε, πήγαμε στα 7700. 

 

Θα μπορούσε να του βγάλει και πολυ περισσότερο, απλά είναι λιγο κάγκουρας και δε νιώθει απο συντηρήσεις και τέτοια.

 

Εν ολίγοις, το αέριο συμφέρει. Απλά πρεπει να οδηγείς με γνώμονα την οικονομία. Δε γίνεται να εχεις 2λιτρο Τ με 200πς με αέριο και να πηγαίνεις τάπα...εκεί θα κλάψεις και θα βρίζεις τα "άερια".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει οτι με αεριο πρεπει να πηγαινεις με ταχυτητα μεχρι 110-120χλμ;

με ειπαν οτι μεχρι εκει ειναι οκ. αν

 θες να τρεξεις παραπανω, κανεις αλλαγη σε βενζινη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...