nikos5800 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Τι σχέση έχουν τα GimpWorks που τα βλέπεις σε 2-3 παιχνίδια μόνο πλέον ; Η AMD δεν έχει budget για να χτυπήσει την NV πλέον, ας ελπίσουμε να αυξηθούν δραματικά τα κέρδη με τους Ryzen και να ξαναδούμε glory days με κάρτες τύπου 4870/5870/7970 κλπ οτι να ναι σε αρχιτεκτονικη καρτας γραφικων ειναι μπροστα απο την nvidia , για αυτο και την επελεξαν οι ms,sony για τις κονσολες τους, το μονο προβλημα και στο οποιο υστερουν οι καρτες της amd ειναι στο geometry performance οπου η nvidia ειναι μπροστα, επισης για τις glory days που μας λες να θυμησουμε οτι τοτε η amd ηταν πολυ πιο πισω αρχιτεκτονικα απο τι ειναι σημερα, αν θυμασαι καλα η ati hd4870 ερχοταν με 800 shaders και gddr5 και μετο ζορι ξεπερνουσε τις gtx 9800 και εχανε απο την gtx 260 που ειχαν απο 128 εως 240 shader και gddr3 αν δεν κανω λαθος , οπως λεει και ο αιλουρος η nvidia ειχε και εχει ακομα μεγαλυτερη επαρκεια ανα πυρηνα τωρα στο σημερα οι διαφορες ειναι πολυ μικροτερες απο τι ηταν στο παρελθον
Dantε Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Ξέρεις ποιο είναι το μεγιστο όριο των καρέ που μπορεί να αντιληφθεί ο εγκέφαλος? Του δικου σου δε ξερω,υποθετω 30! PS4 Masterrace Εγω παντως μια χαρα διαφορα ειδα απο τα 60 στα 75 1
IoaZ Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2017 οτι να ναι σε αρχιτεκτονικη καρτας γραφικων ειναι μπροστα απο την nvidia , για αυτο και την επελεξαν οι ms,sony για τις κονσολες τους, το μονο προβλημα και στο οποιο υστερουν οι καρτες της amd ειναι στο geometry performance οπου η nvidia ειναι μπροστα, επισης για τις glory days που μας λες να θυμησουμε οτι τοτε η amd ηταν πολυ πιο πισω αρχιτεκτονικα απο τι ειναι σημερα, αν θυμασαι καλα η ati hd4870 ερχοταν με 800 shaders και gddr5 και μετο ζορι ξεπερνουσε τις gtx 9800 και εχανε απο την gtx 260 που ειχαν απο 128 εως 240 shader και gddr3 αν δεν κανω λαθος , οπως λεει και ο αιλουρος η nvidia ειχε και εχει ακομα μεγαλυτερη επαρκεια ανα πυρηνα τωρα στο σημερα οι διαφορες ειναι πολυ μικροτερες απο τι ηταν στο παρελθον http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-2009-q1/F.E.A.R.-2,1180.html
adtakhs Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Κυκλοφόρησε τελικά. AMD RADEON PRO SSG https://pro.radeon.com/en/product/pro-series/radeon-pro-ssg/ Που πάνε στα chipάκια ... ρε που πάνε στα chipάκια ... 1
The__Blade Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 νταξ πάλι τα έκανα μπάχαλο Βρήκα στο amazon.co.uk την vega 64 στα 560 Ευρώ (499 GBP) και την παράγγειλα! https://www.amazon.co.uk/SAPPHIRE-21275-02-20G-Radeon-Vega64-Graphics/dp/B074SR3NBX/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1509218855&sr=8-1&keywords=rx+vega Τώρα μόλις έρθει η 56αρα από τη Γερμανία θα την στείλω πίσω για refund 4
Sakiz105 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2017 νταξ πάλι τα έκανα μπάχαλο Βρήκα στο amazon.co.uk την vega 64 στα 560 Ευρώ και την παράγγειλα! Τώρα μόλις έρθει η 56αρα από τη Γερμανία θα την στείλω πίσω για refund νταξ πάλι τα έκανα μπάχαλο Βρήκα στο amazon.co.uk την vega 64 στα 560 Ευρώ και την παράγγειλα! Τώρα μόλις έρθει η 56αρα από τη Γερμανία θα την στείλω πίσω για refund Και εδώ τα έκανες μπάχαλο 1
michael92 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 οτι να ναι σε αρχιτεκτονικη καρτας γραφικων ειναι μπροστα απο την nvidia , για αυτο και την επελεξαν οι ms,sony για τις κονσολες τους, το μονο προβλημα και στο οποιο υστερουν οι καρτες της amd ειναι στο geometry performance οπου η nvidia ειναι μπροστα, επισης για τις glory days που μας λες να θυμησουμε οτι τοτε η amd ηταν πολυ πιο πισω αρχιτεκτονικα απο τι ειναι σημερα, αν θυμασαι καλα η ati hd4870 ερχοταν με 800 shaders και gddr5 και μετο ζορι ξεπερνουσε τις gtx 9800 και εχανε απο την gtx 260 που ειχαν απο 128 εως 240 shader και gddr3 αν δεν κανω λαθος , οπως λεει και ο αιλουρος η nvidia ειχε και εχει ακομα μεγαλυτερη επαρκεια ανα πυρηνα τωρα στο σημερα οι διαφορες ειναι πολυ μικροτερες απο τι ηταν στο παρελθον Οι λόγοι που Microsoft/ Sony επέλεξαν AMD: 1. Μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερη τιμή με μια εταιρεία που έχει οικονομικές δυσκολίες αλλά είναι σχεδόν απίθανο να πτωχεύσει. 2. Χρησιμοποιώντας custom APUs μειώνουν συντριπτικά το κόστος παραγωγής. 3. Η πράσινη είναι συνηθισμένη να την φέρνει στους συνεργάτες της. 1
billeiros Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Στο νεο wolfenstein της κοκκινησε τον πωπο της πρασινης η κοκκινη.. Μονο καμια 80 fps της ριχνει η 64 της 1080...
7nisiotis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Στο νεο wolfenstein της κοκκινησε τον πωπο της πρασινης η κοκκινη.. Μονο καμια 80 fps της ριχνει η 64 της 1080...AmdOptimized + ακόμα νο game ready drivers
HyperionX Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Στο νεο wolfenstein της κοκκινησε τον πωπο της πρασινης η κοκκινη.. Μονο καμια 80 fps της ριχνει η 64 της 1080... που ειδες 80fps διαφορα?
Sakiz105 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ίδια μηχανή γραφικών με το doom, αναμενόμενο
adtakhs Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 AmdOptimized + ακόμα νο game ready drivers Γιατί είναι AMD Optimized ? Εχει κάποιο κλειστό πρότυπο της AMD που στήθηκε ? Νομίζω ότι το VULCAN είναι το πιο καλοστημένο API και είναι εδώ ελεύθερο για όλους. Παρατήστε το DX11/DX12 της M$ ... Πρέπει να στηριχτούν τα multiplatform APIs. και αυτό δεν είναι DX11 με λίγο από DX12 ... Ειναι ότι πιο σύγχρονο παίζει στην αγορά. Εγώ πάντως το παιχνίδι ΔΕΝ θα το τιμήσω. Οχι ότι παίζω πολύ, πλέον ελάχιστα, αλλά VULCAN παιχνίδι και να μην παίζει σε Linux που είναι η ουσία του Vulcan είναι ΝΤΡΟΠΗ . 1
HyperionX Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2017 Ψαξε you tube Για δώσε λινκ εσύ που το βρηκες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα