Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χαχαχα καλά τώρα μην συγκρίνουμε! η f1 έχει εντελώς άλλο κέντρο βάρους, άλλα λάστιχα, δεν είναι αμάξι.. 

 

Μιας και μιλάμε για Coupe.. Τον χρόνο τι τέλη κυκλοφορίας θα έχω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα καλά τώρα μην συγκρίνουμε! η f1 έχει εντελώς άλλο κέντρο βάρους, άλλα λάστιχα, δεν είναι αμάξι.. 

 

Μιας και μιλάμε για Coupe.. Τον χρόνο τι τέλη κυκλοφορίας θα έχω? 

265€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα καλά τώρα μην συγκρίνουμε! η f1 έχει εντελώς άλλο κέντρο βάρους, άλλα λάστιχα, δεν είναι αμάξι.. 

 

Μιας και μιλάμε για Coupe.. Τον χρόνο τι τέλη κυκλοφορίας θα έχω? 

να δουμε ποτε θα καταλαβουμε οτι στις στροφες πρωτα παιζει ρολο το στησιμο του αμαξιου και μετα τα κιλα του αν και εδω,συνηθως οσο πιο ελαφρυ τοσο πιο καλα.

επισης να δω ποτε θα σταματησω να ακουω την αποψη οτι οσο πιο βαρυ το αυτοκινητο τοσο πιο καλα μπαινει στις στροφες.απλη φυσικη ειναι.

αντε,ασε την φορμουλα,κατι lotus ας πουμε που ειναι ελαφρια αυτοκινητα δεν στριβουν ε?δεν στο λεω προσωπικα,απλα ετσι να χαμε να λεγαμε.(βαλε και τιποτα mr2 στο παιχνιδι).

mercedes η lotus στις στροφες σημειωσατε 1.........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ελαφριά δεν μπαίνουν?

 

Σε ποιον την πουλάει?

μπαινουν οχι με την ιδια σταθεροτητα φυσικα...πχ δεν ειναι το ιδιο ενα ματιζ ή ενα πουντο με το κουπε.

 

οσο για την μουρη αρεσει σε πολλους αυτο το αμαξι τωρα βεβαια αυτα ειναι γουστα ετσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπαινουν οχι με την ιδια σταθεροτητα φυσικα...πχ δεν ειναι το ιδιο ενα ματιζ ή ενα πουντο με το κουπε.

 

οσο για την μουρη αρεσει σε πολλους αυτο το αμαξι τωρα βεβαια αυτα ειναι γουστα ετσι...

Άρα αν πάρεις ένα κουπέ και το κάνεις 100 κιλά πιο ελαφρύ θα μπαίνει χειρότερα?

 

Άλλο το είναι ωραίο, και εμένα μου αρέσει σαν σχέδιο, άλλο το πουλάω μούρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα αν πάρεις ένα κουπέ και το κάνεις 100 κιλά πιο ελαφρύ θα μπαίνει χειρότερα?

 

Άλλο το είναι ωραίο, και εμένα μου αρέσει σαν σχέδιο, άλλο το πουλάω μούρη.

τωρα αμα δεν μπορεις να καταλαβεις πως το εννοω τι να σου πω.

 

εσυ εχεις σκαλωσει στα κιλα...δηλαδη αν το κανεις 100 κιλα πιο ελαφρυ θα γινει ματιζ?

 

συγκρινεις ανομοια αυτοκινητα τωρα το κουπε ειναι ενα σπορ αυτοκινητο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο.

 

δεν καταλαβαινω γιατι πας κοντρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα τα κιλά ανέφερες άρα με αυτά θα ασχοληθώ.

Δεν έχεις εξηγήσει και κάτι.

 

Τι εννοείς κόντρα? Σε forum είμαστε.

 

συγκρινεις ανομοια αυτοκινητα τωρα το κουπε ειναι ενα σπορ αυτοκινητο με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο.

 

Δεν έκανα καμία σύγκριση με συγκεκριμένα αυτοκίνητα εγώ.

Επεξ/σία από NickTG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Βρήκα σε αρκετά καλή τιμή το Subaru Impreza 1.6 turbo 76.000km (του 4 αν θυμάμαι καλά). Καταρχήν είναι καλό αμάξι? από κατανάλωση? και επίσης μπορώ να αφαιρέσω το turbo στο μέλλον για οικονομία? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα σε αρκετά καλή τιμή το Subaru Impreza 1.6 turbo 76.000km (του 4 αν θυμάμαι καλά). Καταρχήν είναι καλό αμάξι? από κατανάλωση? και επίσης μπορώ να αφαιρέσω το turbo στο μέλλον για οικονομία? 

1) πολυ καλο αμαξακι

2)Σχετικα θα ελεγα αναλογα με το ποδι

3)Αν ειναι να παρεις turbo και να το αφαιρεσεις μετα μην το παιρνεις καθολου...οχι οτι δεν γινεται, αλλα μην περιμενεις να κερδισεις και τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) πολυ καλο αμαξακι

2)Σχετικα θα ελεγα αναλογα με το ποδι

3)Αν ειναι να παρεις turbo και να το αφαιρεσεις μετα μην το παιρνεις καθολου...οχι οτι δεν γινεται, αλλα μην περιμενεις να κερδισεις και τιποτα.

 

Για θέμα καύσιμο μιλάω πάντα! Δεν ξέρω τι διαφορά θα έχει 115-1.8 με 150-1.6 και το φοβάμαι μην είναι χειρότερο. Μην πάω να πάρω κάτι ποιο οικονομικό και κάνω το αντίθετο! Έχω αρκετά ελαφρύ πόδι, αλλά όσο να ναι καίνε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε οχι και να αφαιρεσεις το turbo απο το imprezza! 

 

ΙΕΡΟΣΥΛΕ!

 

:o

 

Ο μονος λογικος λόγος για να βγάλεις μια τουρμπινα απο ενα αμαξι είναι για να βάλεις μεγαλύτερη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...