Προς το περιεχόμενο

Παπά έχουμε...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

υποθέτω πάντως ότι προκύπτουν με τα ίδια κριτήρια/τρόπους μέτρησης και των υπολοίπων χωρών στον πίνακα...

 

Αυτό λέω κι εγώ. Ότι τα κριτήρια/τρόποι μέτρησης είναι τα ίδια σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ

 

Έχεις δει κάπου οι ώρες πχ μιας χώρας να προκύπτουν από διαφορετικά κριτήρια;

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν σε κατάλαβα. Ποιες εικόνες;

 

Μια χαρά βλέπω τις εικόνες από ΟΟΣΑ να φορτώνουν και τον αρθρογράφο τον έχω κατακρίνει

 

Διάβασε τις τελευταίες δημοσιεύσεις μου και θα το δεις

 

Ναι τώρα κι εγώ παρεξήγηση είχαν πέσει όταν το έγραψα εξού και η ασυνεννοησία.

Δημοσ.

Αυτό λέω κι εγώ. Ότι τα κριτήρια/τρόποι μέτρησης είναι τα ίδια σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ

 

Έχεις δει κάπου οι ώρες πχ μιας χώρας να προκύπτουν από διαφορετικά κριτήρια;

κάτι που είναι λάθος όμως γιατί στην ελλάδα με τόσα νησιά με 1-2-3 μαθητές παραποιείται ο Μ.Ο. + οτι στην ελλάδα πολύ που δουλεύουν σε διοικητικές θέσεις είναι δάσκαλοι + καθηγητές με οργανικές θέσεις σε σχολεία δλδ υπάρχουν στο σχολείο στα χαρτιά...

 

 

υ.γ. σε αυτήν την χώρα  ο όγκος γνώσης έχει σημασία κ όχι η ποιότητα, τα βιβλία τα λογοκρίνει η εκκλησία κ εσείς κάθεστε και λέτε για ώρες διδασκαλίας ....

  • Like 1
Δημοσ.

υ.γ. σε αυτήν την χώρα  ο όγκος γνώσης έχει σημασία κ όχι η ποιότητα, τα βιβλία τα λογοκρίνει η εκκλησία κ εσείς κάθεστε και λέτε για ώρες διδασκαλίας ....

Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό που λες όταν τα παιδιά καταλήγουν να κάνουν μαθήματα/φροντιστήρια/ιδιαίτερα από το καλοκαίρι προκειμένου να βγει η ύλη;

 

κάτι που είναι λάθος όμως γιατί στην ελλάδα με τόσα νησιά με 1-2-3 μαθητές παραποιείται ο Μ.Ο. + οτι στην ελλάδα πολύ που δουλεύουν σε διοικητικές θέσεις είναι δάσκαλοι + καθηγητές με οργανικές θέσεις σε σχολεία δλδ υπάρχουν στο σχολείο στα χαρτιά...

 

Δηλαδή με τα λεφτά του φορολογούμενου ανοίγουν σχολεία (με ίδια κονδύλια/χρηματοδότηση/κτλ κτλ) για 1-2-3 μαθητές, επίσης δάσκαλοι/καθηγητές υπάρχουν μόνο στα χαρτιά

 

και σε ενοχλεί περισσότερο το αν είναι σωστός ή λάθος ο μ.ο.;

Δημοσ.

Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό που λες όταν τα παιδιά καταλήγουν να κάνουν μαθήματα/φροντιστήρια/ιδιαίτερα από το καλοκαίρι προκειμένου να βγει η ύλη;

 

 

Δηλαδή με τα λεφτά του φορολογούμενου ανοίγουν σχολεία (με ίδια κονδύλια/χρηματοδότηση/κτλ κτλ) για 1-2-3 μαθητές, επίσης δάσκαλοι/καθηγητές υπάρχουν μόνο στα χαρτιά

 

και σε ενοχλεί περισσότερο το αν είναι σωστός ή λάθος ο μ.ο.;

συγνώμη αλλα υπαρχουν κ παιδιά που ζουν στο καστελοριζο, στην αμοργο , στο σούλι.....κ σε τόσες άλλες περιοχές ...τέλος εσείς κάνετε κουβέντα για νούμερα που όπως ανέφερα είναι λάθος για τους παραπάνω λόγους

  • Like 1
Δημοσ.

συγνώμη αλλα υπαρχουν κ παιδιά που ζουν στο καστελοριζο, στην αμοργο , στο σούλι.....κ σε τόσες άλλες περιοχές ...τέλος εσείς κάνετε κουβέντα για νούμερα που όπως ανέφερα είναι λάθος για τους παραπάνω λόγους

 

Δηλαδή με τα λεφτά του φορολογούμενου ανοίγουν σχολεία (με ίδια κονδύλια/χρηματοδότηση/κτλ κτλ) για 1-2-3 μαθητές, επίσης δάσκαλοι/καθηγητές υπάρχουν μόνο στα χαρτιά

 

Στα bold ήθελα να εστιάσω. Βέβαια αν συμφωνείς με αυτά εσύ που πληρώνεις φόρους και διαφωνώ εγώ που δεν πληρώνω, τότε καταλήξαμε κάπου

Δημοσ.

Στα bold ήθελα να εστιάσω. Βέβαια αν συμφωνείς με αυτά εσύ που πληρώνεις φόρους και διαφωνώ εγώ που δεν πληρώνω, τότε καταλήξαμε κάπου

φυσικά κ δεν συμφωνώ κ γι αυτό έγραψα πως είναι ανούσιο να γίνονται κουβέντες για διδακτικές ώρες κ μο γιατί τα true προβλήματα είναι άλλα 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι λίγο περίεργο αυτό που λες όταν τα παιδιά καταλήγουν να κάνουν μαθήματα/φροντιστήρια/ιδιαίτερα από το καλοκαίρι προκειμένου να βγει η ύλη;

 

Όχι απλά περίεργο είναι, αλλά εντελώς παράλογο, μην πω άρρωστο. Όμως τα φροντιστήρια δεν γίνονται "απλά για να βγει η ύλη".

 

Το πρόβλημα -κατά την ταπεινή μου άποψη- οφείλεται πρωτίστως στην βλακώδη μέθοδο εισαγωγής σε ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (πανελλήνιες), αλλά και σε διάφορους κοινωνικούς λόγους που αν θες αναλύουμε αργότερα.

 

 

Δηλαδή με τα λεφτά του φορολογούμενου ανοίγουν σχολεία (με ίδια κονδύλια/χρηματοδότηση/κτλ κτλ) για 1-2-3 μαθητές, επίσης δάσκαλοι/καθηγητές υπάρχουν μόνο στα χαρτιά

 

και σε ενοχλεί περισσότερο το αν είναι σωστός ή λάθος ο μ.ο.;

 

Όπως τόνισε ο bilya, η ύπαρξη τέτοιων σχολείων είναι απαραίτητη, εφόσον φυσικά λάβουμε υπόψιν την ελληνική γεωγραφία. Τώρα το γιατί δάσκαλοι και καθηγητές υπάρχουν μόνο στα χαρτιά, είναι κάτι που μπορείς να καταλάβεις, παρατηρώντας γενικότερα την κατάσταση στο ελληνικό δημόσιο. Σε ουκ ολίγες περιπτώσεις πάντως, για το νταραβέρι αυτό δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί, αλλά η προβληματική γραφειοκρατία και νομοθεσία.

 

Για να συνοψίσω, το βασικό πρόβλημα σήμερα είναι η έλλειψη κινήτρων για τους εκπαιδευτικούς. Όπως έγραψα νωρίτερα, αποκλείεται κάποιος να δηλώσει ενδιαφέρον για θέση ωρομίσθιου σε κάποιο π.χ. απομακρυσμένο νησί (ακόμα και αν ήθελε, υπάρχουν νομικά/οργανωτικά κωλύματα στη μέση). Δεν βγαίνει, είναι λογικότερο να μείνει στην πόλη του και να δουλέψει ως ντελιβεράς.

 

Προσωπικά τάσσομαι κατά της μονιμότητας στο δημόσιο, ωστόσο θεωρώ πως θα μπορούσε να βρεθεί μια χρυσή τομή σ' αυτή την περίπτωση. Για παράδειγμα, αν δινόταν π.χ. η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς να συνάψουν τριετείς συμβάσεις και όχι μόνο ετήσιες και σε συνδυασμό με μια λογική αύξηση των οικονομικών απολαβών όσων -και μόνο όσων- αποδεδειγμένα διδάσκουν σε τέτοιες περιοχές, εκτιμώ πως η ζήτηση για τέτοιες θέσεις θα αυξανόταν.

 

Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε ένα τόσο σοβαρό θέμα σαν την Παιδεία με τον λαϊκίστικο αριστερό τρόπο (όλοι στο δημόσιο και μάλιστα μόνιμοι), ούτε όμως στέκουν και αντίστοιχα γελοίες, καθαρά λογιστικίστικες απόψεις του στυλ "κλείστε σχολεία και διώξτε δασκάλους".

 

 

EDIT:

 

Όσον αφορά τα χαμένα χρήματα από φορολογία και Ευρωπαϊκούς πόρους, θα πρότεινα να ξεκινούσε μια απόπειρα εξυγίανσης της φάσης με την παύση παροχής ρευστού στους απατεώνες των ΚΕΚ. Τα χρήματα που θα εξοικονομούνταν, θα μπορούσαν να αποτελέσουν το κονδύλι για τη μισθοδοσία συμβασιούχων Δ.Υ., όπως οι εκπαιδευτικοί. Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγώνια. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

N3k21 συμφωνώ σε όλα

 

Ξεκαθαρίζω ότι η θέση μου δεν ήταν

ούτε όμως στέκουν και αντίστοιχα γελοίες, καθαρά λογιστικίστικες απόψεις του στυλ "κλείστε σχολεία και διώξτε δασκάλους".

 

Η θέση μου ήταν

Διακρίνω inefficiencies

Τα λεφτά που χάνονται στους εκπαιδευτικούς-φαντάσματα, θα μπορούσαν να διατεθούν ως κίνητρα σε αυτό που είπε ο n3k21 με τριετείς συμβάσεις (ή κάποια άλλη καλύτερη ιδέα) για τα 1-2-3 παιδιά

 

Γενικά τα νούμερα είναι ένα θέμα αλλά σε αυτό τον ΟΟΣΑ τον εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από ότι έναν χώρο που έχει υπερβολικές πολιτικές παρεμβάσεις

 

 

EDIT

 

 

φυσικά κ δεν συμφωνώ κ γι αυτό έγραψα πως είναι ανούσιο να γίνονται κουβέντες για διδακτικές ώρες κ μο γιατί τα true προβλήματα είναι άλλα 

 

Ποια είναι τα true προβλήματα αναφορικά;

Τα θέματα που θίχτηκαν εδώ και μερικές σελίδες πόσο θέλουν ακόμα για να θεωρηθούν true προβλήματα;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτο με τα ΚΕΚ πολύ λυπηρό...είχα πάει παλιότερα σε κάτι επιδοτούμενα σεμινάρια μέσω ΕΣΠΑ και οι "καθηγητές" όχι μόνο ήταν με μέσο, άλλα έπαιρναν και καθαρά 25 ευρώ την ώρα. Κάναμε 5ωρα, οπότε έβγαζαν 125 ευρω την ημέρα και ξυνόντουσαν. Η μια ερχόταν συστηματικά 2-3 ώρες καθυστερημένη ενώ εμείς πιναμε καφέ και ο άλλος μας έκανε διαφήμιση για την επιχείρηση της γυναίκας του και μας έδειχνε περιεχόμενο chain mail από 10 χρόνια πριν. Στις "εξετάσεις" έβαλαν τους 2-3 που ήξεραν από πριν το θέμα και πήγαν απλά για το χαρτί να πουν τις απαντήσεις και στους υπόλοιπους που δεν έμαθαν τίποτα, ώστε να πληρωθούν κανονικά.

Πόσα τζάμπα λεφτά σε κάτι τέτοια κωμικοτραγικά...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτο με τα ΚΕΚ πολύ λυπηρό...είχα πάει παλιότερα σε κάτι επιδοτούμενα σεμινάρια μέσω ΕΣΠΑ και οι "καθηγητές" όχι μόνο ήταν με μέσο, άλλα έπαιρναν και καθαρά 25 ευρώ την ώρα. Κάναμε 5ωρα, οπότε έβγαζαν 125 ευρω την ημέρα και ξυνόντουσαν. Η μια ερχόταν συστηματικά 2-3 ώρες καθυστερημένη ενώ εμείς πιναμε καφέ και ο άλλος μας έκανε διαφήμιση για την επιχείρηση της γυναίκας του και μας έδειχνε περιεχόμενο chain mail από 10 χρόνια πριν. Στις "εξετάσεις" έβαλαν τους 2-3 που ήξεραν από πριν το θέμα και πήγαν απλά για το χαρτί να πουν τις απαντήσεις και στους υπόλοιπους που δεν έμαθαν τίποτα, ώστε να πληρωθούν κανονικά.

Πόσα τζάμπα λεφτά σε κάτι τέτοια κωμικοτραγικά...

Άστα. Κάπως έτσι γίνεται στα νοσοκομεία η αξιολόγηση. Ρωτάνε τους συναδέλφους και αν έχετε πάει μαζί για ποτό σου λέει ότι κάνεις καλή δουλειά και περνάς ενώ αν σε μισεί θα πει στον ελεγκτή ότι δεν κάνεις και δεν θα περάσεις. Σε όλες τις χώρες του κόσμου έχουμε αντικειμενικά κριτήρια για εξέταση δημοσίων υπαλλήλων, μόνο εδώ έχουμε τέτοιες μαλακίες.

Δημοσ.

ντάξει πήγαν να απλοποιήσουν την διαδικασία απαλλαγής απο τα θρησκευτικά (χωρίς δικαιολογητικά) και έβγαλαν αφρούς οι παπαδες.

 


Την οργισμένη αντίδραση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου προκάλεσε η προαναγγελία από την αναπληρώτρια υπουργό Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου για απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών όσων μαθητών το επιθυμούν.

 

Σε δηλώσεις του από το Σιδηρόκαστρο, ο Αρχιεπίσκοπος -ο οποίος την Τρίτη θα έχει την πρώτη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη- αμφισβήτησε ότι η κ. Αναγνωστοπούλου έχει τέτοια αρμοδιότητα, σημειώνοντας ότι αρμόδιο είναι το Σύνταγμα και πρέπει οι Έλληνες «να σοβαρευτούμε και να μην ακούμε τις ανοησίες του ενός και του άλλου».

«Δεν είναι του υπουργείου αλλά κάποιας κυρίας που έχει ορισμένες ιδέες στο μυαλό της» είπε για τη σχετική πρόταση, τονίζοντας:

«Το Σύνταγμα κανονίζει ποια είναι πορεία αυτού του κράτους και λέει το Σύνταγμα ότι η παιδεία μας πρέπει να είναι εθνική, χριστιανική, ελληνοχριστιανική παιδεία. Δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι θέλει. Αν θέλουμε να τα αλλάξουμε αυτά τα πράγματα, θα αλλάξει το Σύνταγμα. Αλλά στο Σύνταγμα δεν αλλάζει μια λέξη, θα περάσει πρώτα από τις καρδιές μας και τις καρδιές των Ελλήνων. Αν δεν θέλουν παπάδες, αρχιερείς, αν δεν θέλουν θρησκευτικά, αν δεν θέλουν όλο αυτόν το πολιτισμό που έχουμε, την ιστορία μας κ.λπ. Οι Έλληνες λοιπόν θα αποφασίσουν και αν το αποφασίζουν στην αλλαγή του Συντάγματος, τότε τα κουβεντιάσουμε πάλι».

Η πρόταση της αναπληρώτριας υπουργού αφορά στην απλοποίηση της διαδικασίας απαλλαγής από τη διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία και προβλέπει ότι οι γονείς θα μπορούν να ζητούν την απαλλαγή χωρίς καμία αναφορά στο θρήσκευμά τους.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500028620 

 

τελικά η κυβερνηση έκανε άλλη μια κωλοτούμπα, και φαινεται ότι το πήρε πίσω...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...