Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειας σας ο αδερφος μου προσφατα περασε σε πανεπιστημιο και του εχει μαζεψει λεφτα για ενα μεταχειρισμενο αμαξι.Βρηκαμε http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6897575/ αυτο.Ψαξαμε συγκεκριμενα για rx μοντελα για 2 λογους : 1ον εχει πολυ λιγα κυβικα με τεραστια αλογα και 2ον του αρεσει.Αξιζει να αγορασει κατι τετοιο?θα εχει προβληματα μηχανης κτλ?θα κανει πολυ καταναλωση?

Δημοσ.

Γειας σας ο αδερφος μου προσφατα περασε σε πανεπιστημιο και του εχει μαζεψει λεφτα για ενα μεταχειρισμενο αμαξι.Βρηκαμε http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6897575/ αυτο.Ψαξαμε συγκεκριμενα για rx μοντελα για 2 λογους : 1ον εχει πολυ λιγα κυβικα με τεραστια αλογα και 2ον του αρεσει.Αξιζει να αγορασει κατι τετοιο?θα εχει προβληματα μηχανης κτλ?θα κανει πολυ καταναλωση?

 

 

Αμαν !!!! Αν θαλει να κανει συναιτερο τον βενζινα της γειοτονας μονο τοτς ναι !!!! Το αμαξι είναι ρουφηχτρα . Πανω από 15 λιτρα και είναι από τα ελαχιστα που δεν μπορει να μπει υγραεριο .

Εχει ιδιομορφο κινηταρα  http://www.caroto.gr/2009/01/18/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BA%CE%B5%CE%BB-%CF%84%CE%BF%CF%85-mazda-rx-8/  που δεν μπορει να κυβιστεί για αυτό το λενε  για τοσα χαμηλα κυβκα ...

 

Ωραιο αμαξι αλλα ...

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/498838-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-mazda-rx8/

  • Like 1
Δημοσ.

Βόλτα και τάλιρο(€)

 

Για 3-4  χλμ ή μεχρι ...το περιπτερο για τσιγαρα ισως....

 

Στην αγγελια αυτος που το πουλαει εχει κανει 100.000 χλμ !!! Εχει κανει πλουσιο βενζινα !!!

 

Όπως και να εχει δεν κανει για νέο οδηγο χωρις εμπειρια γιατι θα σκοτωθεί .

Δημοσ.

θα στα πω συνοπτικα επειδη αυτο το αμαξι ηταν ο ερωτας μου και το εψαξα αρκετα ωστε να ΜΗΝ το αγορασω.....ημερομηνια ληξης δεν εχει αυτος ο κινητηρας οπως λενε πολλοι....ειναι να τον συντηρεις σωστα να του βαζεις λαδακι ειδικο στην βενζινη και οχι σκισιματα παγωμενο.....κατα τα αλλα γερο σασι....απο εκει και περα υπολογιζεις το λιγοτερο 11-12λιτρα ανα 100 χλμ ιδιως αν το στροφαρει ψηλα θα ξεφυγεις πανω απο 15...ειναι διασκεδαστικο αλλα ασυμφορο πια για αυτα που προσφερει...σκεψου μονο οτι σε περιπτωση πτωσης συμπιεσης το κουστουμι θα βγει πανω απο 1,500 για επιδιορθωση...τελος λες οτι ειναι φοιτητης....τα σερβις και ιδιως τα λαστιχα που λογο διαστασης ειναι πανακριβα μπορει να τα πληρωσει ?

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρώ μία από τις χειρότερες επιλογές για αγορά.

 

Θα πρέπει να σκεφτείς την ηλικία/εμπειρία του αδερφού να οδηγεί τέτοιο αυτοκίνητο, την οικονομική κατάστασή του και τέλος την χρήση για την οποία θέλει το αυτοκίνητο.

  • Like 4
Δημοσ.

Θεωρώ μία από τις χειρότερες επιλογές για αγορά.

 

Θα πρέπει να σκεφτείς την ηλικία/εμπειρία του αδερφού να οδηγεί τέτοιο αυτοκίνητο, την οικονομική κατάστασή του και τέλος την χρήση για την οποία θέλει το αυτοκίνητο.

τα πισωκουνα θελουν βαρβατο οδηγο ειναι αληθεια αλλα μπροστα σε κατι s2000 το rx8 ειναι παναγια.....αν τωρα θελει να το παιξει καποιος ο μοιραιος αντρας και να σβησει τα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα ζωνη να βαλει και μια ασφαλεια ζωης να κανει.....ιδιος εαν ειναι απειρος

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε μου ακου.δεν εχω rx8 αλλα mazda 6 1800cc με περιπου ιδια αλογα (το εχω πειραξει λιγο..)και 18αρες ζαντες με 225-40-18 λαστιχα.αν δεν εχεις σταθερο εισοδημα η πιο πριν δεν ειχες αμαξι που να καει 10-12 λιτρα τα 100χλμ μην το δοκιμασεις..θα σ φανει αρκετα πολυεξοδο και οταν θα ερχεται η ωρα που θα θελει το λαδακι του και τα λαστιχα του κτλπ αν το κουνας συχνα (που πρεπει να το κινεις συχνα λογω συμπιεσης μην το αφηνεις αραγμενο) θα σ φανει μεγαλο το κοστος και θα σ αυξηθουν κατακορυφα τα εξοδα.και φαντασου σ ειπα 10-12 λιτρα τα 100χλμ χωρις να το σκιζεις...αν εχεις βαρυ δεξι ποδι θα πας στα 16-18 λιτρα τα 100χλμ..οποτε αποφασιζεις με τς οικονομικα σου και βλεπεις αν εχεις την οικονομικη ανεση να το παρεις... (λαδι κανονικα θελει ανα 1000χλμ περιπου ο συγκεκριμενο κινητηρας ωστε να σ αντεξει αρκετα εως πολλα χλμ..)

 

 

(Η αποψη μου ειναι οχι rx8 ειδικα αυτη την εποχη εκτος και αν εισαι καλα οικονομικα...και εκτος αυτου δεν νομιζω οτι ειναι το πλεον καταλληλο αμαξι αν δεν εχεις ξαναοδηγησει πισωκινητο...θα βρεθεις αγκαλια με κολωνες..και μην μ πεις δεν θα κανω μαλακιες κτλπ αστο και εγω στην ηλικια σας ετσι ελεγα..;) στο λεει κατοχος mazda και μελος του mazda speedclub ;) )

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν πρέπει να υπάρχει πιο ακατάλληλο αμάξι για πρωτοετή φοιτητή!

 

AAAAAAAAAAAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ρε φίλε, το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν όταν διάβαζα το ποστ του TS.

  • Like 3
Δημοσ.

λοιπον για να ξεκαθαρισουμε τα πραγματα:

 

καιει πολυ

ακριβα λαστιχα

συμπιεση?(δεν ξερω πολλα για αμαξια)

λαδια?διαβασα σε ενα αλλο threat οτι πρεπει να κανεις κατι περιεργα για να μην καει λαδια κτλ αλλοι λεγανε θα θελεις μπετονακι στο πορ παγκαζ κτλ.

 

το αμαξι δεν θα ειναι για daily,ισως κατσει χωριο και κυκλοφορει 1-2 φορες την εβδομαδα και τα σαββ/κα οταν ερχεται απο αθηνα.

το βασικο που σκεφτηκαμε σε αυτο το αμαξι ειναι ο φορος.η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να καει τοσο πολυ

Δημοσ.

Δεν συμφερει, γιατι πρωτα απο ολα μετα απο τοσα χλμ θα θελει επισκευη/αλλαγη μοτερ και σιγα μην το συντηρουσε τελεια ο προηγουμενος για να εχεις το κεφαλι ησυχο.Μετα παμε στην καταναλωση , το 15αρι για πλακα  με νορμαλ οδηγηση και αμα θες να παιξεις και λιγο το 20αρι ειναι σιγουρο.

 

Μετα παμε στο μοτερ, βγαζει 230 αλογα οκ, αλλα στις 8,300 στροφες, πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να γκαζωνεις συνεχεια αν θες επιδοσεις με την οικονομια παει περιπατο

 

Οσο για τα λαστιχα - φρενα το κοστος ειναι οσο ενα μορμαλ αμαξι, αλλαξα προσφατα 265/75/16 με 550€

 

Αμαξι μονο για την καυλα ειναι , ουτε λογος για daily car , καλητερα να κοιταξει σε κατι αλλο για ειναι κερατιατικα λεφτα

Δημοσ.

Εχει φιλος μου ρχ8 και τα πραγματα εχουν ως εξης

 

1. καιει. 12-13λτρ/100 , καπου εκει..αναλογως και την χρηση προφανως.

2. η μηχανη εχει φτιαχτει να χρησιμοποιει και λαδι μαζι με την βενζινη..αρα μετα απο καποια χρηση , συμπληρωνεις και λαδι..θες δεν θες.

αρα ναι εχεις το μπετονακι στο πορτ παγκαζ.

Δεν ειναι προβλημα της μηχανης..ετσι ειναι κατασκευαστικα να δουλευει.

3.Εχει ακριβα ανταλλακτικα.Βγαζει μεν πολυ λιγοτερες βλαβες απο οτι τα "συνηθισμενα" αυτοκινητα..το σερβις σαν σερβις ειναι φτηνο..αλλα τα ανταλλακτικα γαμιουνται..απλα :)

4.Τα λαστιχα λογω και διαστασης ειναι καπως τσιμπημενα..ο φιλος μου που εψαχνε σε μια φαση να αλλαξει λαστιχα..ειχε βρει με 100ευρω/το λαστιχο (400 η 4αδα δηλ) , για την διασταση και δεικτες βαρους/ταχυτητας που αρμοζουν στο αυτοκινητο αυτο.

5.Συμπιεση μηχανης..αν δεν το αναφερει καποιος σε αγγελια..ειτε δεν ξερει τι ειναι συμπιεση ειτε δεν την αναφερει επιτηδες επειδη ειναι πεσμενη και η μηχανη για φουντο.

Πρεπει οι συμπιεσεις των ροτoρων να μην εχουν πανω απο 1 μοναδα διαφορα..και ολες να μην ειναι πεσμενες κατω απο ενα συγκεκριμενο νουμερο.

6.Κοιτα για μοντελα μετα το 2007 , γιατι τα προηγουμενα μοντελα ειχαν το θεμα με το "μπουκωμα" της μηχανης..πολυ κλασικο προβλημα οταν κλεινεις την μηχανη χωρις να ριξεις ενα μαρσαρισμα.Στα μοντελα μετα το 2007 το χουν διορθωσει.

7.Αν δεις αγγελια με μηχανη με λιγα χιλιομετρα..99% ειναι σπασμενη μηχανη που χει γινει rebuild σε ολη ή σε καποιον ροτορα..οποτε και γενικως το αμαξι θα ναι ταλαιπωρημενο περαν του δεοντος..οποτε προσοχη.

 

Αυτα τα ολιγα..ααα και ο φιλος μου το πουλαει αν σε ενδιαφερει γιατι ψαχνεται για SUV λογω οικογενειας :)

 

PS : το αμαξι εχει τρελο γκαζι (το οδηγησα μια φορα..και ειναι το μοντελο με τα 192 αλογα) και τρελες ασφαλειες στα κολιδια..κανεις κολιδι..λες τωρα θα αρχισω τα τετακε..μπαμ μπαμ μπαινουν οι ασφαλειες στην μεση και στο ισιωνει μονο του...τι να λεμε τωρα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...