Προς το περιεχόμενο

Από το 2016 θα ξεκινήσει η ανάκληση των ρυπογόνων οχημάτων της Volkswagen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυριο κατεθετει στο Κογκρεσο ο VW CEO, λογικα θα τον σκισουν στις ερωτησεις. Σημερα στα νεα αναφερουν οτι εδω και ενα χρονο το ηξερε και δεν εκανε τιποτα. Στην ιδια επιτροπη ειχαν σκισει τον Toyota CEO.

 

Eπισης, το '08, Ford, Chrysler και GM CEOs, ειχαν ομιλια στο Congress για να παρακαλεσουν για λεφτα φορολογουμενων. Οι τρεις τους πηγαν με το προσωπικο τζετ ο καθενας. Τους λενε ειρωνικα, ρε μαγκες ζητατε λεφτα και ερχεστε με 3 τζετ, τουλαχιστον να κανατε jetpooling ( απο το carpooling, που ενας οδηγαει και μαζευει τον καθενα απο το σπιτι του).  Στην επομενη συνεδριαση, και οι τρεις πηγαν με αυτοκινητο.

 

Δικιο εχει ο Amlet. Περα απο καταναλωτικη συνειδηση, εχουν την πιο σωστη λειτουργικα ανταγωνιστικη αγορα του κοσμου. Οι εταιριες εκει σκιζονται να επιτυχουν, με τις καλυτερες τιμες, πιο πολλες προσφορες, με προσοχη στον καταναλωτη. Αν πετυχουν εκει, μπορουν να πετυχουν παντου. Ο μεγαλυτερος σεβασμος στο καταναλωτη.

 

Βεβαια, ειναι και η εποχη που το ηλεκτρικο αυτοκινητο γινεται trend, καποιες google και apple και μια μαρκα Tesla που ψαχνονται για ηλεκτ. αυτοκινητα απο πια χωρα να ειναι αραγε...Κατα των συνομοσιων ειμαι, αλλα συμβαινουν κι αυτα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 Εντέλει δεν είναι και κάτι τραγικό. Μην κάνουμε την τρίχα τριχιά.

Εχεις δικιο. Το τραγικο δεν ειναι οτι οι ρυποι ξεπερνουσαν τα μεγιστα επιτρεπομενα ορια εως και 40 φορες, ουτε το οτι καποιοι εργαζομενοι κινδυνευουν να χασουν τη δουλεια τους εξαιτιας του σκανδαλου.

Το τραγικο ειναι οτι εχεις δικαιωμα ψηφου.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο. Το τραγικο δεν ειναι οτι οι ρυποι ξεπερνουσαν τα μεγιστα επιτρεπομενα ορια εως και 40 φορες, ουτε το οτι καποιοι εργαζομενοι κινδυνευουν να χασουν τη δουλεια τους εξαιτιας του σκανδαλου.

Το τραγικο ειναι οτι εχεις δικαιωμα ψηφου.

 

 

Don't worry man. I never vote, I leave the good choice for you.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Zωγραφισες.

Ετσι ακριβως,το πηρα γιατι εχει 120 ιππους,και εσυ μου το πηγες 105.....

Μου εκοψες 20%,φερε πισω το 20% απο τα χρηματα μου.....

δεν θυμαμαι κανα αντιστοιχο περιστατικο οταν αλλαξανε την ιπποδυναμη στον κινητηρα "διαμαντι"-οπως τον αποκαλουσαν (1.4-170hp) και απο 170hp τον πηγαν σε 150hp λογω αξιοπιστιας....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω και κάτι πολύ έξυπνο νομίζω που άκουσα πρόσφατα.

 

Το επίμαχο πρόβλημα δεν βρέθηκε κατά τύχη αλλά δόθηκε "καρφωτό" από μέσα από την εταιρία. Γιατί; Γιατί το να θέσεις ένα τέτοιο πείραμα σε ένα αμάξι (δεν ακούστηκε κάπου για άλλα αμάξια ότι έγινε πείραμα) είναι πολύ παρατραβηγμένο. Επιπλέον παρατραβηγμένο είναι να πήρες να μελετήσεις το λογισμικό των συγκεκριμένων αμαξιών μόνο. Καταλήγει δηλαδή ότι κάποιος από μέσα από την VW "έδωσε" το πρόβλημα.

 

Πιστεύω αν και στα κρυφά, η εταιρία έχει αρχίσει τις έρευνες να βρει αυτόν που είπε το συγκεκριμένο πρόβλημα προς τα έξω.

 

Η αερολογια σε όλο της το μεγαλείο.

Δεν είναι απαραίτητα αερολογία,

τη διαφορά των μετρήσεων των ρύπων αναγκάστηκε να την παραδεχτεί η VW αποδίδοντάς την στην ύπαρξη του εν λόγω λογισμικού (με άλλα λόγια reverse engineering δεν προηγήθηκε από τις αρχές ώστε μόνες τους να αποκαλύψουν το λογισμικό)

 

υπάρχει ένα σενάριο (σωστό, λάθος, who knows?)

που κάνει λόγο για εσωτερική σύγκρουση

ανάμεσα

στην πλευρά που στήριζε τον M. Winterkorn (περιλαμβανομένου του ΔΣ της VW )  

και στον F. Piech (μεγαλομέτοχος-πρώην πρόεδρος ΔΣ VW) που αποπέμφθηκε πριν λίγους μήνες

μετά την αποτυχία του να απομακρύνει τον παραιτηθέντα πλέον CEO M. Winterkorn.

 

Οι ιθύνοντες που αντικατέστησαν τους απομακρυθέντες,

πρόσκεινται κατά τα λεγόμενα στον Piech.

 

Υπάρχουν και σχετικά δημοσιεύματα που αναζοπυρώνουν και συνδέουν τη σχετική φημολογία.

Η δε σύγκρουση Piech-Winterkorn ήταν μνημειώδης πριν λίγους μήνες και οδήγησε στην πρωτοφανή παραίτηση του πρώτου ύστερα από άδειασμά του από το ΔΣ στο οποίο διηύθηνε . Μιλάμε για Piech-Winterkorn, κολοσσιαία μεγαλοστελέχη στη VW, σε μάχη επιρροής στη VW.

http://www.wsj.com/articles/at-volkswagen-a-familiar-figure-returns-1444064101

One day after Volkswagen AG’s board forced Chief Executive Martin Winterkorn to resign over a massive scandal engulfing Germany’s largest company, former ChairmanFerdinand Piëch drove triumphantly through the main gates of Volkswagen’s massive plant here in his bright red Bentley, chauffeured by his wife, Ursula.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πολύ άργησαν να τους πιάσουν. Όταν ανακοινώνουν αμάξια 2 τόνων να καίνε 3 σταγόνες (πετρέλαιο, όχι αντιύλη) στα 100χλμ και να βγάζουν 200ίπους σε ποιον ακριβώς φαίνεται φυσιολογικό; Στοιχειώδης θερμοδυναμική να έχεις ακούσει μια φορά στη ζωή σου, σε ψιλιάζει ότι δε βγαίνει. Αλλά και να μην έχεις ακούσει, όταν ανακοινώνουν 4λτ/100χλμ κατανάλωση και στα τεστ των περιοδικών βγαίνουν 8 με 9 τουλάχιστον, ενώ οι ρύποι είναι X-0,1gr με όριο Χ, αυτή η παραπάνω κατανάλωση δε γεννά ρύπους; Απορώ τι έκαναν τόσα χρόνια. Μαλακία τους που πήγαν να τα σπρώξουν στην Αμερική. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.

 

Κατά τα άλλα, ο Ελληναράς που σιγά μην πάει το ΙΧ του να του κόψουν καμιά 30αριά άλογα, τι συνέπειες θα έχει; Θα του απαγορέψουν την είσοδο με το diesel σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Ή μήπως θα συνεχίσει να έχει απαλλαγή από τα τέλη γιατί είναι οικολόγος. Και αν πληρώνει βάση ρύπων, βάση ποιων ρύπων θα πληρώνει; Θέλω να καταλήξω... σε αυτό του μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα, ξέρετε τι θα γίνει. Απλά μαζί με όλα τα ασυντήρητα ταξί, φορτηγά κλπ, θα έχουμε και 10.000 οικολόγους με κυριλέ Audi να βγάζουν από πίσω τα κέρατά τους... και τι έγινε μωρέ... πώς κάνεις έτσι....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα VW μετα το 2000 ετσι-και-αλλιως ειναι χαρχαλα.

 

Οσοι εχουν το ξερουν. Καινε λαδια, διαλυονται τα turbo κατα εκατονταδες, πεφτουν τα τζαμια απο τα παραθυρα και αλλα.

 

και οχι μονο τα VW αλλα τα πανακριβα Audi. Λαδιερες.

 

Οποτε προφανως το προβλημα ειναι γενικοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλιστα..δηλαδη τι θα κανει μαγικα? Θα αλλαξει με software το ρυπογονο hardware? Δεν θα εχει επιπτωσεις αυτο? Τα εχουμε δει ολα με τους "καθαρους" Γερμανους που μας κουνανε το χερι..

μείωση επιδόσεων.

Μαγικό !!

 

Μηνύσεις για απάτη βροχή !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα VW μετα το 2000 ετσι-και-αλλιως ειναι χαρχαλα.

 

Οσοι εχουν το ξερουν. Καινε λαδια, διαλυονται τα turbo κατα εκατονταδες, πεφτουν τα τζαμια απο τα παραθυρα και αλλα.

 

και οχι μονο τα VW αλλα τα πανακριβα Audi. Λαδιερες.

 

Οποτε προφανως το προβλημα ειναι γενικοτερο.

Ότι φτιάχνεται για τα seat και skoda από πλαστικά είναι 'Τσέχικης' ποιότητας.

Διαλύονται στα 3 χρόνια. Οι μηχανισμοί παραθύρων του group έχουν γίνει αναλώσιμα. Κάτι σαν τα τακάκια.

 

Μόνο τα golf και τα audi δεν έχουν τέτοια θέματα, προφανώς αυτών έρχονται από άλλες γραμμές παραγωγής.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ti μεταρρυθμισεις σκοπευει να κανει η γερμανικη κυβερνηση για να εξαλειψει την πολυ μεγαλη διαφθορα που υπαρχει στην επιχειρηματικοτητα της χωρας της και αποδεδειγμενα προκαλει το θανατο πολιτων και την μολυνση της ατμοσφαιρας?  Τι, μονο αυτοι θα απαιτουν μεταρρυθμισεις;

αυτή ακριβώς θα είναι η επιχειρηματολογία πολλών πολιτειών στις ΗΠΑ όταν ζητάνε αποζημιώσεις στα δικαστήρια..

 

Ενδεχομένως και πολλών άλλων κρατών που έχουν συμφέρον να το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι φτιάχνεται για τα seat και skoda από πλαστικά είναι 'Τσέχικης' ποιότητας.

Διαλύονται στα 3 χρόνια. Οι μηχανισμοί παραθύρων του group έχουν γίνει αναλώσιμα. Κάτι σαν τα τακάκια.

 

Μόνο τα golf και τα audi δεν έχουν τέτοια θέματα, προφανώς αυτών έρχονται από άλλες γραμμές παραγωγής.

αν δεν πρόκειται για τρολάρισμα,

το σχόλιό σου φίλε είναι τελείως άκυρο αν το εννοείς,

ράδιο αρβύλα από τις λίγες

 

λοιπόν μια και δεν τα ξέρεις καθόλου όπως φαίνεται,

μια και ως κάτοχος μοντέλων του γκρουπ από τα φτηνά ως τα ακριβά,

το έχω ψάξει για τα ανταλλακτικά τους

 

και φυσικά δεν υπάρχει 'τσέχικη' και μη τσέχικη ποιότητα σε κανένα αμάξι του γκρουπ

και φυσικά δεν υπάρχει 'τσέχικη' όσο δεν υπάρχει 'ισπανική' όσο 'γερμανική' ποιότητα,

εξαρτήματα κατασκευάζονται από το Βέλγιο ως τη Βραζιλία

 

άλλωστε seat αγοράζεις και συναρμολογείται στην Ισπανία, όπου επίσης παράγονται και Audi και VW

 

είτε seat-skoda είτε vw-audi,

ένα και το αυτό στα ανταλλακτικά ομοειδών μοντέλων

με κοινούς κωδικούς και κοινούς προμηθευτές-εργοστάσια

και πολύ περισσότερο με κοινά προβλήματα

 

μπορεί να βρεις στο seat το ίδιο εξάρτημα με το audi a6

 

και φυσικά τα παράθυρα πέφτουν σε όλα τα vw group

(και να είμαστε δίκαιοι αφορούσε πρόβλημα των προμηθευτών,

και πρόβλημα μοντέλων εντός και εκτός γκρουπ)

και φυσικά εδώ και χρόνια οι γρύλοι των παραθύρων δεν υφίστανται ως βλάβη γιατί οι πατούρες στους μηχανισμούς είναι ενισχυμένες για να μη σπάζουν ξανά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ένα μαραφέτι που ονομάζεται "βαλβίδα ελέγχου εκπομπής καυσαερίων", αυτό το μαραφέτι ανακατεύει τμήμα των καυσαερίων από την εξάτμιση του κινητήρα με τον αέρα που εισέρχεται στον χώρο καύσης και με κάποιο τρόπο ανακυκλώνει τα καυσαέρια καίγοντας τα. Υποθέτω την λειτουργία αυτού του εξαρτήματος αλλοίωνε το ύποπτο firmware.

 

Τώρα θα το επαναφέρουν απλά όταν θα βάζεις κακής ποιότητας καύσιμο ή όταν οδηγείς πολύ επιθετικά για αρκετά χιλιόμετρα αυτή η βαλβίδα είναι υποχρεωμένη να μην αφήσει τα καυσαέρια στο περιβάλλων με αποτέλεσμα ο αέρας που ξανά μπαίνει στον χώρο καύσης να μην έχει αρκετό οξυγόνο και να δημιουργεί πρόβλημα στην ανάφλεξη. Αυτό το πρόβλημα επιστημονικά λέγεται "μπούκωμα" του κινητήρα και όποιος έχει γερμανικά αυτοκίνητο στην Ελλάδα με την πεντακάθαρη βενζίνη και ντίζελ που έχουμε θα του έχει παρουσιαστεί τουλάχιστον μία φορά. Τώρα μετά την αναβάθμιση του firmware με νέο που δεν κλέβει αυτό το μπούκωμα θα παρουσιάζεται ποιο συχνά.

 

Όχι ακριβώς έτσι. Βασικά καθόλου έτσι. Δεν είναι αυτός ο σκοπός της "βαλβίδας".

 

δεν θυμαμαι κανα αντιστοιχο περιστατικο οταν αλλαξανε την ιπποδυναμη στον κινητηρα "διαμαντι"-οπως τον αποκαλουσαν (1.4-170hp) και απο 170hp τον πηγαν σε 150hp λογω αξιοπιστιας....

 

Και τον βγάλαν επίσης σε εκδόσεις με 140, 150, 160 και 180 άλογα.. :rolleyes:

 

Και πολύ άργησαν να τους πιάσουν. Όταν ανακοινώνουν αμάξια 2 τόνων να καίνε 3 σταγόνες (πετρέλαιο, όχι αντιύλη) στα 100χλμ και να βγάζουν 200ίπους σε ποιον ακριβώς φαίνεται φυσιολογικό; Στοιχειώδης θερμοδυναμική να έχεις ακούσει μια φορά στη ζωή σου, σε ψιλιάζει ότι δε βγαίνει. Αλλά και να μην έχεις ακούσει, όταν ανακοινώνουν 4λτ/100χλμ κατανάλωση και στα τεστ των περιοδικών βγαίνουν 8 με 9 τουλάχιστον, ενώ οι ρύποι είναι X-0,1gr με όριο Χ, αυτή η παραπάνω κατανάλωση δε γεννά ρύπους; Απορώ τι έκαναν τόσα χρόνια. Μαλακία τους που πήγαν να τα σπρώξουν στην Αμερική. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.

Σε όποιον ξέρει πως δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα στις επίσημες μετρήσεις κατανάλωσης/καυσαερίων. Και για αυτό μετά από όλα αυτά τα γεγονότα προωθούν πιο γρήγορα τις αλλαγές στις μετρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...