Προς το περιεχόμενο

Από το 2016 θα ξεκινήσει η ανάκληση των ρυπογόνων οχημάτων της Volkswagen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαβασα σε ένα άρθρο  πως για να μπορέσουν να φέρουν τα καυσαέρια εντός των προβλεπόμενων  μετρησεων πρεπει να εφαρμόσουν μεθόδους που θα κόψουν την ισχύ του οχήματος, θα αυξήσουν λίγο το βάρος του, ενώ το σημαντικότερο, θα αυξηθεί και η κατανάλωση ....

 

Εν τέλη δεν ξέρω τι είναι πιο λογικό.

 

Να φτιάχνεις ένα προιόν που θα φαντάζει φιλικότερο προς το περιβάλλον με ρύπους που έχουν φιλτραριστεί με μεγάλη κατανάλωση και  μικρή ιπποδύναμη

ή να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο το οποίο να μην είναι και τόσο φιλικό με την σημερινή σημασία της λέξης, αλλά να καταναλώνει λιγότερο παρέχοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη ?

 

Τι είναι πιο σοβαρό? Η κατασπατάληση των ενεργειακών πόρων σε ένα φιλικό όχημα ή η οικονομία στους ενεργειακούς πόρους με ελευθερία στα παράγωγα καύσης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Όχι ακριβώς έτσι. Βασικά καθόλου έτσι. Δεν είναι αυτός ο σκοπός της "βαλβίδας".

 

 

 

Έτσι μου την εξήγησαν στο συνεργείο όταν το πήγα με ένδειξη υπερβολικής εκπομπής καυσαερίων, μηχανικός της VW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To marketing του ομίλου είναι απίστευτα επιτυχημένο και θεωρώ ότι το σκάνδαλο δε θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικές επιπτώσεις στην πορεία της εταιρείας. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=zZFQLtMssZ0

 

Δεν υπονοώ κάτι για το συγκεκριμένο Καναδό απλά ένα link μη πάει το μυαλό σας στο κακό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία να τα λέμε να τα διαβάζουμε και να τα παραδεχόμαστε.

Είναι η πραγματικότητα με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως συμβαίνει πάντα άλλωστε.

http://www.project-syndicate.org/commentary/german-successful-corporate-culture-by-dalia-marin-2015-10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν πρόκειται για τρολάρισμα,

το σχόλιό σου φίλε είναι τελείως άκυρο αν το εννοείς,

ράδιο αρβύλα από τις λίγες

 

λοιπόν μια και δεν τα ξέρεις καθόλου όπως φαίνεται,

μια και ως κάτοχος μοντέλων του γκρουπ από τα φτηνά ως τα ακριβά,

το έχω ψάξει για τα ανταλλακτικά τους

 

και φυσικά δεν υπάρχει 'τσέχικη' και μη τσέχικη ποιότητα σε κανένα αμάξι του γκρουπ

και φυσικά δεν υπάρχει 'τσέχικη' όσο δεν υπάρχει 'ισπανική' όσο 'γερμανική' ποιότητα,

εξαρτήματα κατασκευάζονται από το Βέλγιο ως τη Βραζιλία

 

άλλωστε seat αγοράζεις και συναρμολογείται στην Ισπανία, όπου επίσης παράγονται και Audi και VW

 

είτε seat-skoda είτε vw-audi,

ένα και το αυτό στα ανταλλακτικά ομοειδών μοντέλων

με κοινούς κωδικούς και κοινούς προμηθευτές-εργοστάσια

και πολύ περισσότερο με κοινά προβλήματα

 

μπορεί να βρεις στο seat το ίδιο εξάρτημα με το audi a6

 

και φυσικά τα παράθυρα πέφτουν σε όλα τα vw group

(και να είμαστε δίκαιοι αφορούσε πρόβλημα των προμηθευτών,

και πρόβλημα μοντέλων εντός και εκτός γκρουπ)

και φυσικά εδώ και χρόνια οι γρύλοι των παραθύρων δεν υφίστανται ως βλάβη γιατί οι πατούρες στους μηχανισμούς είναι ενισχυμένες για να μη σπάζουν ξανά

 

κανεις λαθος

αν δεις λιστες με τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δεις οτι τα skoda ειναι πολυ ψηλα, ενω τα VW+audi πιανουν πατο

το τι φταιει πραγματικα δε ξερω...

δεν κοιτανε να στρωσουνε πρωτα τους δρομους που ειναι χαλια οι ριποι μας μαραναν

δε κοιτας πρωτα να μαθεις να γραφεις, οι δρομοι σε μαραναν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις λαθος

αν δεις λιστες με τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δεις οτι τα skoda ειναι πολυ ψηλα, ενω τα VW+audi πιανουν πατο

το τι φταιει πραγματικα δε ξερω...

πραγματικά εσύ κάνεις λάθος

άσε που διαφωνείς μαζί μου σε τί δεν κατάλαβα που διόρθωσα τον από πάνω,

 

για να ξέρεις

τα εξαρτήματα είναι ίδια και σε όλες τις μάρκες τα φτιάχνει το vw group, αλοίμονο δηλαδή,

την τεχνολογία δεν τη φτιάχνουν οι Τσέχοι και ούτε οι Τσέχοι φτιάχνουν άλλη τεχνολογία,

στην τελική η skoda είναι μια τελευταία τρύπα της φλογέρας που συναρμολογεί αυτό που λέει η vw,

γι' αυτό και ανακαλεί η vw όλο το γκρουπ και τώρα με το diesel

 

δεν έχουν υπάρξει έγκυρες λίστες αξιοπιστίας που να αναφέρουν ό,τι λες

μάλλον τις μπερδεύεις με κάποιες λίστες 'ικανοποίησης κατόχου' που κι αυτές άλλο πράγμα είναι, και ξανά πάλι ελέγχονται για την εγκυρότητά τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις λαθος

αν δεις λιστες με τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δεις οτι τα skoda ειναι πολυ ψηλα, ενω τα VW+audi πιανουν πατο

το τι φταιει πραγματικα δε ξερω...

δε κοιτας πρωτα να μαθεις να γραφεις, οι δρομοι σε μαραναν...

 

 

To εργοστάστιο τους στην Τσεχία είναι το νεότερο και τεχνολογικά πιο προηγμενο από κάθε άλλο που υπάρχει στο group.

 

Σε αρκετά μοντέλα παλαιότερων γενεών η SKODA έβαζε παλαιότερα μοτέρ ενώ οι άλλοι έβαζαν νεότερα αλλά λιγότερο τσεκαρισμένα.

 

Πχ. Το 1.6 skoda octavia του 2000 -2008 φορούσε τον 1.6 8Valve SR /AKL του group (102ps)  , ο οποίος δεν παθαίνει τίποτα. Πραγματικά πολύ καλό μοτέρ.

 

Οι υπόλοιποι από το 2001 και μετά φορούσαν τον ανανεωμένο 1.6 16V  (105ps), o οποίος όμως δεν έδειξε την ίδια αξιοπιστία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβλεπα εδώ με το λογισμικό εν δράση και κανονικούς ρύπους το jetta έχασε περίπου 15 ίππους. Μετά την αναβάθμιση φαντάζομαι ότι κάτι παρόμοιο θα συμβεί.

 

Πολύ καλό και διαφωτιστικό. Απλά από 140 άλογα, πήγε στα 114. Δηλαδή πάνω από 25 άλογα κάτω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό και διαφωτιστικό. Απλά από 140 άλογα, πήγε στα 114. Δηλαδή πάνω από 25 άλογα κάτω!

 

Έκατσες να δεις το βίντεο και το τι λένε οι τύποι στο βίντεο; Γιατί δεν πήγε από τα 140 στα 114 άλογα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά μην τα λέτε αυτά για τα Skoda όπως σάς τα είπαν...
Πολλή πλύση εγκεφάλου πέφτει πάνω στα Skoda
και παρακάτω το λέω τεκμηριωμένα.

To εργοστάστιο τους στην Τσεχία είναι το νεότερο και τεχνολογικά πιο προηγμενο από κάθε άλλο που υπάρχει στο group.

Καινούριο εργοστάσιο; Το πιο καινούριο κιόλας; Ούτε καν.
Τεχνολογικά το πιο προηγμένο; Έχεις στοιχεία για αυτό;
 
Μπορώ να σου αναφέρω μια πλειάδα από εργοστάσια του γκρουπ που είναι καινούρια και υπερσύγχρονα
λχ το εργοστάσιο στη Δρέσδη της Αν. Γερμανίας που φτιάχνουν το Phaethon, τα εργοστάσια της Bentley και της Bugatti,
 
αλλά τα εργοστάσια της Skoda (Mladá Boleslav)...ούτε κατά διάνοια.
 
Ίσα ίσα που το συγκεκριμένο της Skoda είναι παμπάλαιες προVW εγκαταστάσεις, που ανακαινίστηκαν από τη VW.
Μέχρι και το Martorell της Seat πιο καινούριο είναι από της Skoda.
 
Κι εν πάσει περιπτώσει
δεν συζητάμε καν για αυτά, το γκρουπ έχει χτίσει πάμπολλα νέα εργοστάσια
πολύ νεότερα από τα όποια της Τσεχίας, της Ισπανίας και της όποιας άλλης
για να έχει να καυχιέται το γκρουπ.
 
Και τα εργοστάσια του γκρουπ συναρμολογούν, δεν κατασκευάζουν τα εξαρτήματα που τοποθετούν στο σασί.
 
Τα οποία εξαρτήματα φτιάχνονται πολλές φορές είτε από τρίτους προμηθευτές ή σε εξειδικευμένα εργοστάσια του γκρουπ (λχ κιβώτια, κινητήρες)
και μεταφέρονται από εκεί για να μονταριστούν στο εργοστάσιο συναρμολόγησης
που πολλές φορές συμβαίνει και είναι το ίδιο που παράγει μοντέλα όλων των μαρκών του γκρουπ.
Ένα εργοστάσιο μάλιστα μπορεί να μην είναι αποκλειστικά της κάθε VW, Audi, Seat, Skoda κλπ,
αλλά να φτιάχνει μαζί και παραδίπλα, μοντέλα κάθε λογής εταιρείας του γκρουπ
 
παραδείγματα
λχ VW Up!-Seat Mii-Skoda Citigo στην Τσεχία,
VW Sharan-Seat Alhambra στην Πορτογαλία,
παλιότερα VW Lupo-Seat Arosa στη Γερμανία κλπ κλπ
 

Σε αρκετά μοντέλα παλαιότερων γενεών η SKODA έβαζε παλαιότερα μοτέρ ενώ οι άλλοι έβαζαν νεότερα αλλά λιγότερο τσεκαρισμένα.

Ούτε αυτό ισχύει.
Στην κυριολεξία όπως κάτσει και ό,τι περισσέψει
ανάλογα με τα αποθέματα και τη γραμμή παραγωγής γίνεται προγραμματισμός σε βάθος μηνών και σε επίπεδο κεντρικής διαχείρισης του γκρουπ.
 
Μπορώ να θυμηθώ λχ τα Skoda που είχαν 1.2-1.4... TSI και DSG κινητήρες στις αρχές και Seat που δεν είχαν.
Όπως επίσης μπορώ να θυμηθώ Seat που είχαν άλλους 1.8... TSI και άλλα DSG που δεν τα είχαν τα Skoda.
 
Περισσότερο μου μοιάζει παιδικές ιστορίες το αφήγημα αυτό περί 'αξιοπιστίας' και 'ελεγμένων μηχανικών μερών'...
 
 

Πχ. Το 1.6 skoda octavia του 2000 -2008 φορούσε τον 1.6 8Valve SR /AKL του group (102ps)  , ο οποίος δεν παθαίνει τίποτα. Πραγματικά πολύ καλό μοτέρ.

 

Οι υπόλοιποι από το 2001 και μετά φορούσαν τον ανανεωμένο 1.6 16V  (105ps), o οποίος όμως δεν έδειξε την ίδια αξιοπιστία.

Θυμάμαι κάτι πειραγμένα Superb πρώτης γενιάς της εποχής εκείνης από την ελληνική αντιπροσωπεία...
Τί μου θύμησες.
 
Για τον 1.6 AKL (πόσους πια έχει βγάλει αυτό το γκρουπ ε;...) καμια σχέση όπως τα λες.
Κινητήρας που είχε μπει παντού, σε Audi, VW, Seat, Skoda.
 
Κι ένα Octavia δεύτερης γενιάς που φορούσε κάτι αναξιόπιστα 1.2 TSI-1.4 TSI όταν τα Seat Leon είχαν ακόμα τους 'δοκιμασμένους' όπως λες κινητήρες.
Δεν ισχύουν αυτά τα συμπεράσματα που έχεις βγάλει.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 
Για τον 1.6 AKL (πόσους πια έχει βγάλει αυτό το γκρουπ ε;...) καμια σχέση όπως τα λες.
Κινητήρας που είχε μεπι παντού, σε Audi, VW, Seat, Skoda.

 

 

 

To Οctavia έμεινε με τον AKL  τον 8βάλβιδο, το ίδιο νομίζω και το A3.

Τα golf, leon, passat, bora, toledo πήραν 16v μοτεράκι μετά το 2001-2002 με πολλά περισσότερα προβλήματα.

 

Τα εργοστάσια μπορεί να υπάρχουν. Ο εξοπλισμός του εργοστασίου στην Τσεχια είναι ο πλέον σύγχρονος. Η vw τα άλλαξε όλα εκεί. Απ` ότι θυμάμαι υπήρχε και promo για το συγκεκριμένο , σαν το πλέον σύγχρονο όλης της ευρώπης.

Το Ισπανικό πρέπει να είναι από τα πλέον παλαιά.

 

Βέβαια δεν ξέρω τι έχει γίνει την τελευταία 2ετία γιατί έπαψα να παρακολουθώ τα της VW.  Η εταιρία πάει από το κακό στο χειρότερο.

Πλέον είναι λιγόρερο αξιόπιστη και από τους Ιταλούς ....

 

Το πάθημα .,..... έγινε μάθημα για εμένα /

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Οctavia έμεινε με τον AKL  τον 8βάλβιδο, το ίδιο νομίζω και το A3.

Τα golf, leon, passat, bora, toledo πήραν 16v μοτεράκι μετά το 2001-2002 με πολλά περισσότερα προβλήματα.

 

Τα εργοστάσια μπορεί να υπάρχουν. Ο εξοπλισμός του εργοστασίου στην Τσεχια είναι ο πλέον σύγχρονος. Η vw τα άλλαξε όλα εκεί. Απ` ότι θυμάμαι υπήρχε και promo για το συγκεκριμένο , σαν το πλέον σύγχρονο όλης της ευρώπης.

Το Ισπανικό πρέπει να είναι από τα πλέον παλαιά.

 

Βέβαια δεν ξέρω τι έχει γίνει την τελευταία 2ετία γιατί έπαψα να παρακολουθώ τα της VW.  Η εταιρία πάει από το κακό στο χειρότερο.

Πλέον είναι λιγόρερο αξιόπιστη και από τους Ιταλούς ....

 

Το πάθημα .,..... έγινε μάθημα για εμένα /

Καμία σχέση σου λέω.

Λάθος τα έχεις βγάλει τα συμπεράσματα.

 

Το Skoda promo που ίσως έχεις κατά νου δικαιολογεί την εντύπωση που έβγαλες και πέτυχε στο σκοπό του,

αλλά αποκλείεται να έλεγε αυτά που κατανόησες.

 

Δεν σου έδωσε κανείς στοιχεία για να πεις πως υπάρχει εργοστάσιο του γκρουπ που φτιάχνει Skoda και έχει μπλιμπλικια υπερσύγχρονα και παπάδες.

Αν έχεις μου το βγάζεις, αλλά δεν υπάρχει.

 

Σε προσκαλώ να το ψάξεις το θέμα, γιατί είναι τελείως άκυρα αυτά που έχεις μείνει με την εντύπωση.

Ψάξε για τα εργοστάσια του γκρουπ, είναι τόσο πολλά, και τόσο σύγχρονα

που κανένα λόγο δεν έχεις να μνημονεύεις ένα από όλα στα οποία φτιάχνονται Skoda.

 

Για να μη σου πω πως η παραγωγή στα εργοστάσια φτιάχνει από κοινού Skoda και VW και Audi και Seat.

 

Tα δε Seat εργοστάσια στο Martorell προς ενημέρωση, είναι σχετικά καινούρια και σαν εγκαταστάσεις

και χτίστηκαν επί VW group, και επενδύσεις γίνονται συνεχώς.

Τελείως λάθος τα αναφέρεις, βλέπεις;

 

ΥΓ: Για τον κινητήρα αν ψάξω στο ETKA σου βρίσκω και μοντέλα του γκρουπ και ημερομηνίες,

δεν έχει όμως καμία σημασία αφού η περιπτωσιολογία αυτοαναιρείται.

Τί να μου πεις λχ αν σου φέρω παράδειγμα με τον προβληματικό 1.4 TSΙ

που έμπαινε σε Octavia2 από τις αρχές, όταν στα Seat έβαζαν ακόμα τον αξιόπιστο παλιό 1.600;

 

Σύνηθες διαχρονικό φαινόμενο

παλιά και καινούρια μοτέρ να διαμοιράζονται χρονολογικά στο γκρουπ αναλόγως των αναγκών της διαχείρισης,

τη μια είναι τα παλιά μοτέρ στα Skoda, την άλλη στα Seat,

ώστε και τελικά όλο αυτό ελάχιστη σημασία έχει για το συνολικό δείκτη αξιοπιστίας μιας έκαστης μάρκας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η όλη υπόθεση έδειξε ότι βρισκόμαστε (τουλάχιστον ο όμιλος VW) 2 γενιές πίσω (αντί για 1) από το να έχουμε αποδοτικά οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων.

 

Το συμβάν αυτό θα οδηγήσει σε αυστηρότερους ελέγχους , και σε συνδυασμό δε με τις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που θα πρέπει να πληρούν τα οχήματα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να επενδύσουν πολύ περισσότερο σε R&D.  Αυτό το έξτρα κόστος αναπόφευκτα θα μετακυλίσει στους καταναλωτές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...