Επισκέπτης Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2015 Άρθρο του προηγούμενου μήνα, αλλά θεωρώ ότι ενδιαφέρει, κυρίως όσους χρησιμοποιούν το μετρό συχνά. Τα 2 έργα ΣΔΙΤ του ΟΑΣΑ προχωρούν και πλέον μπορούμε να πούμε ότι το "νέρο έχει μπει στο αυλάκι". Το έργο της Τηλεματικής (βλέπε σχετικό άρθρο εδώ) ολοκληρώνεται σε λίγους μήνες ενώ το έργο για την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τοποθέτησης μπαρών στο Μετρό προχωρά με σχετικά καλούς και εντόςς χρονοδιαγράμματος ρυθμούς.Όπως είπε στο ypodomes.com o Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης, η Α`φάση του έργου που έχει να κάνει περισσότερο με μελέτες είναι σε εξέλιξη και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα λήξει στις 31 Δεκεμβρίου.Ακολούθως θα ξεκινήσει η Β`φάση η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και μετά θα περάσουμε στην τρίτη και σημαντικότερη φάση των έργων που θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2016.Την επόμενη χρονιά (το 2016) θα γίνουν και οι τοποθετήσεις των μπαρών του Μετρό. Όπως είπε στο ypodomes ο κος Δημητριάδης τα τουρνικέ απορρίφθηκαν και η επιλογή θα γίνει σε μοντέλα από αυτόματες πόρτες που θα ανοίγουν αριστερά-δεξιά με την είσοδο του εισιτηρίου στο μηχάνημα που θα υπάρχει μπροστά. Οι πόρτες αυτές θα λειτουργούν τόσο για την είσοδο στο δίκτυο όσο και για την έξοδο.Το ενδιαφέρον κομμάτι στο νέο σύστημα συλλογής και ακύρωσης κομίστρου, είναι πως το κλασσικό εισιτήριο όπως το γνωρίζουμε σήμερα θα πάψει να υπάρχει, όπως επίσης και οι μηνιαίες κάρτες που θυμίζουν δεκαετία 80.Στη θέση τους θα υπάρχει μία τύπου πιστωτική κάρτα στην οποία ο επιβάτης θα μπορεί να τη "φορτώνει" με χρήματα τα οποία θα αφαιρούνται κάθε φορά που ο χρήστης θα χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ της Αθήνας. H προμήθεια της θα γίνεται από τα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ και σε σταθμούς του Μετρό.Το ίδιο θα γίνεται με τους "τακτικούς πελάτες" του ΟΑΣΑ καθώς η κάρτα αυτή θα μπορεί να γεμίζει και για συνδρομές (μηνιαίες ή μεγαλύτερες).Για κάποιον θα θελήσει να κάνει μερικές διαδρομές και δεν θα εφοδιαστεί με αυτές τις κάρτες θα εκδίδονται από τα μηχανήματα εισιτήρια διαφορετικού σχήματος από τα σημερινά που θα προσωμοιάζουν περισσότερο με κάρτες χάρτινες.ΝΕΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝΜέσα από αυτό το έργο τώρα θα χρειαστούν και άλλες σημαντικές αλλαγές. Η αλλαγή των εισιτηρίων θα φέρει αναγκαστικές τροποποιήσεις στο μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων.Όπως ειπώθηκε στο ypodomes στα υπάρχοντα μηχανήματα των γραμμών 2 και 3 θα γίνει αναβάθμιση λογισμικού ενώ αυτά του ΗΣΑΠ θα αποσυρθούν και θα αντικασταθούν από νέα.Η ακύρωση των εισιτηρίων ή η χρέωση της κάρτας στα λεωφορεία-τρόλεϊ θα γίνεται διαφορετικά. Η είσοδος θα γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα, θα γίνεται η χρέωση/ακύρωση του εισιτηρίου και η εγκυρότητα του εισιτηρίου θα αποδεικνύεται με ένα χαρακτηριστικό ήχο. Αν αυτός ο ήχος δεν σημάνει τότε ο οδηγός θα απαγορεύει την είσοδο στον επιβάτη.Στο Μετρό αντίστοιχα δεν θα ανοίγουν οι πόρτες εισόδου/εξόδου.H τιμολογιακή πολιτική ακόμα δεν έχει καθοριστεί αλλά υπάρχουν διάφορες σκέψεις. Η πρώτη και κυρίαρχη είναι να υπάρξει τιμολόγηση ανά ζώνη (αφού χωριστεί το δίκτυο Μετρό της Αθήνας γενικώς) και η χρέωση να γίνεται με την έξοδο του επιβάτη.Μια δεύτερη σκέψη είναι η αναλογική χρέωση, δηλαδή χρέωση ανά σταθμό (οπότε διαφορετικό ποσό θα χρεώνεται όταν χρησιμοποιείς το Μετρό για 2-3 σταθμούς και άλλο για 10-12 κλπ). Ωστόσο η νέα τιμολογιακή πολιτική θα προκύψει σε συννενόηση με τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών.Αυτή την εποχή τρέχει διαγωνισμός για την πρόσληψη τεχνικού συμβούλου για το έργο κόστους 60.000 ευρώ. Ένας πρώτος διαγωνισμός που έτρεξε τον Αύγουστο βγήκε άγονος λόγω μίας και μόνης συμμετοχής.Το έργα ξεκίνησαν στα τέλη του 2014, είναι κόστους 94εκ.ευρώ και ανάδοχος είναι η ΚΞ Τέρνα Ενεργειακή-LG που συνέστησαν την εταιρεία Hellas Smart Ticket (HST). Η διάρκεια έχει οριστεί σε 12 χρόνια με τον ανάδοχο να είναι υπεύθυνος σε αυτό το διάστημα για τη λειτουργία και συντήρηση του συστήματος. http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/31610-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AD%CF%82-2017-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF
Basilhs23___ Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2015 Εγώ άκουσα από κάποιον ραδιοφωνικό σταθμό οτι δεν θα γίνουν οι μπάρες.
gdriver Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 έπρεπε χρόνια να είναι έτσι. αλλά στην Ελλάδα προτιμούν να πληρώνουν ακόμη ελεγκτές με περιορισμένη αποτελεσματικότητα. 2
Mau-Maus Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδή εκεί που γίνεται ο χαμός, που είναι πεντακόσιες χιλιάδες άτομα ο ένας πάνω στον άλλον, όλοι αυτοί θα περνάνε από την μπάρα ένας ένας? Μην φάτε έχουμε γλάρο 3
Basilhs23___ Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Στο μετρό μπορεί να εφαρμοστεί γιατί εφαρμόζεται και σε χώρες του εξωτερικού, οπότε οτι και να ειπωθεί το θεωρώ δικαιολογία. Στα λεωφορεία υπάρχει ένα θέμα, γιατί είχαν εφαρμόσει πιλοτικά το μέτρο με ορισμένα λεωφορεία και γινόταν της πόπης με τον κόσμο, τελικώς δεν προχώρησε καθολικά το μέτρο σε όλα τα λεωφορεία.
l337 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδή εκεί που γίνεται ο χαμός, που είναι πεντακόσιες χιλιάδες άτομα ο ένας πάνω στον άλλον, όλοι αυτοί θα περνάνε από την μπάρα ένας ένας? Μην φάτε έχουμε γλάρο Κάποια στιγμή τα ζώα θα πρέπει να γίνουν άνθρωποι. (και πάνω σε αυτό που είπες, είναι ο ένας πάνω στον άλλο γιατί ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει) 1
NT1G Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδή εκεί που γίνεται ο χαμός, που είναι πεντακόσιες χιλιάδες άτομα ο ένας πάνω στον άλλον, όλοι αυτοί θα περνάνε από την μπάρα ένας ένας? Μην φάτε έχουμε γλάρο Γιατί μόνο στην Ελλάδα έχει κίνηση στο μετρό και πολύ κόσμο... 5
Mau-Maus Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Κόσμο έχει παντού Μέρος σαν την Ελλάδα δεν έχει πουθενά..
l337 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Υπάρχει κακή νοοτροπία (με αποτέλεσμα την κακή συμπεριφορά) και κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει λοιπόν
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 φαντάζεστε φάση; Να μπουν μπάρες στο μετρό, και κάποιοι επειδή δν θα θέλουν να πληρώσουν εισητήριο, να αρχίσουν να πηδούν τις μπάρες...
l337 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Η ουσία είναι πως οι μπάρες δεν έρχονται ουρανοκατέβατες.. Μας δόθηκε -για πολλά χρόνια- η ευκαιρία να λειτουργήσουμε χωρίς μπάρες αλλά αποδείξαμε ως λαός ότι δεν έχουμε την αίσθηση της ατομικής ευθύνης απέναντι στο συνολικό όφελος. 5
Alxnks Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Στο μετρό μπορεί να εφαρμοστεί γιατί εφαρμόζεται και σε χώρες του εξωτερικού, οπότε οτι και να ειπωθεί το θεωρώ δικαιολογία. Στα λεωφορεία υπάρχει ένα θέμα, γιατί είχαν εφαρμόσει πιλοτικά το μέτρο με ορισμένα λεωφορεία και γινόταν της πόπης με τον κόσμο, τελικώς δεν προχώρησε καθολικά το μέτρο σε όλα τα λεωφορεία. Ενώ η είσοδος μονο από την μπροστινή πόρτα δεν εφαρμόζεται στο εξωτερικό; Και μάντεψε...με επιτυχία, με σωστές ουρές, γιατί εκεί ο κόσμος συμπεριφέρεται σωστά, όχι όπως εδώ. 4
WorldOfGlass Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Αν βαλουν και σκοπευτες που θα πυροβολουν τα ζωα που πανε να μπουν στο τρενο πριν βγει ο κοσμος θα ναι ολα κομπλε. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Ενώ η είσοδος μονο από την μπροστινή πόρτα δεν εφαρμόζεται στο εξωτερικό; Και μάντεψε...με επιτυχία, με σωστές ουρές, γιατί εκεί ο κόσμος συμπεριφέρεται σωστά, όχι όπως εδώ. Αν βαλουν και σκοπευτες που θα πυροβολουν τα ζωα που πανε να μπουν στο τρενο πριν βγει ο κοσμος θα ναι ολα κομπλε. θεωρώ ότι όλα είναι θέμα ενημέρωσης. Αν υπάρξει μια καμπάνια προς ενημέρωση του κοινού για τις μπάρες, το ηλεκτρονικό εισητήριο, το να μπαίνουμε μόνο από την μπροστινή πόρτα στο λεωφορείο και κατ' επέκταση ότι περιμένουμε να βγουν πρώτα οι άνθρωποι κ μετά να μπούμε εμείς και ότι στεκόμαστε όρθιοι στα δεξιά στις κυλιόμενες, νομίζω ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Να υπάρξουν -σοβαρά- διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με αυτό, να υπάρξουν αφίσες στις στάσεις μετρό/λεωφορείων για τα αντίστοιχα θέματα και θα δείτε ότι ο κόσμος θα το συνηθίσει. Το να ζητούν κάποιοι από τη μια στιγμή στην άλλη να τα εφαρμόσει ο καθένας από αύριο, μάλλον προτρέχει. Ενημέρωση και όλα γίνονται.
WorldOfGlass Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 θεωρώ ότι όλα είναι θέμα ενημέρωσης. Αν υπάρξει μια καμπάνια προς ενημέρωση του κοινού για τις μπάρες, το ηλεκτρονικό εισητήριο, το να μπαίνουμε μόνο από την μπροστινή πόρτα στο λεωφορείο και κατ' επέκταση ότι περιμένουμε να βγουν πρώτα οι άνθρωποι κ μετά να μπούμε εμείς και ότι στεκόμαστε όρθιοι στα δεξιά στις κυλιόμενες, νομίζω ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Να υπάρξουν -σοβαρά- διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με αυτό, να υπάρξουν αφίσες στις στάσεις μετρό/λεωφορείων για τα αντίστοιχα θέματα και θα δείτε ότι ο κόσμος θα το συνηθίσει. Το να ζητούν κάποιοι από τη μια στιγμή στην άλλη να τα εφαρμόσει ο καθένας από αύριο, μάλλον προτρέχει. Ενημέρωση και όλα γίνονται.Ολα αυτα τα αναφερουν απο τα μεγαφωνα του σταθμου καθε 5 λεπτα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να κανουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα