ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Για να μπορείς να μπαίνεις από την μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία θα πρέπει να φτιάξουν τα δρομολόγια τους. Γιατί πολλές μα πάρα πολλές γραμμές έχουν τεράστιο πρόβλημα. Όταν κάθεσαι για παράδειγμα στην στάση και περιμένεις να περάσει το λεωφορείο για το σπίτι σου 40 και 45 λεπτά το απόγευμα , την ώρα που σχολάει ο κόσμος είναι τραγικό. Η στάση έχει γεμίσει κόσμο και άντε τώρα να μπουν 15-20 άτομα από την μπροστινή πόρτα. Δρομολόγια ανά 10 λεπτά. Αυτό συνεπάγεται πρόσληψη οδηγών και φτιάξιμο οχημάτων τα οποία ειδικά σε κάτι γραμμές που μπαίνουν μεσα από στενά , να νομίζεις πως είσαι στο allou fun park . Φτιάξιμο έξυπνων στάσεων. Προσωπικά δεν εχω δει καμια να λειτουργεί. Ώθηση στον κόσμο που χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική εφαρμογή να του δινουν ενα εισιτηριο δωρεαν για κάθε 10 που αγοράζει. Γενικότερα δεν είναι όλοι τζαμπατζήδες. Εγώ προσωπικά χτυπάω πάντα εισιτήριο αλλά έχουν τύχει φορές που δεν έχω ούτε ενα ευρώ για να αγοράσω. Και πρέπει να πάω δουλειά. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άτομα που το έχουν κάνει σύστημα. Ναι μεν οι αστικές συγκοινωνίες είναι μεγάλη ταλαιπωρία αλλά για πολλούς είναι μια αφορμή για να μην χτυπάνε εισιτήριο. Θα μου πεις αν τις φτιάξουν θα χτυπάνε? Οχι ...απλά θα βρουν άλλες αφορμές για να συνεχίσουν
Alxnks Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 @απο πανω: 10-15 άτομα; how about ακομα και 60+ άτομα και να τηρούν απόλυτη σειρά προτεραιότητας; Μιλάω για Αγγλία, που περασα 6 χρόνια και τα ζούσα καθημερινά. Ενώ εδώ 10-15 άτομα σου φαίνεται χοντρό ε; Μάλιστα 1
Dakonblackblade Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Μπάρες ρε μαλάκα, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, Να τις δω και να πεθάνω , μα την Παναγία (είμαι άθεος)
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Ολα αυτα τα αναφερουν απο τα μεγαφωνα του σταθμου καθε 5 λεπτα. Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να κανουν. το ξερω οτι ακουγονται καθε 5 λεπτά. χρόνια τώρα. έχεις δει να έχει αλλάξει η κατάσταση; όχι φυσικά, αλλιώς δν θα καναμε αυτή τη συζήτηση.
WorldOfGlass Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 το ξερω οτι ακουγονται καθε 5 λεπτά. χρόνια τώρα. έχεις δει να έχει αλλάξει η κατάσταση; όχι φυσικά, αλλιώς δν θα καναμε αυτή τη συζήτηση. Σε αυτό φταίει η νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας, οχι ο τρόπος που ενημερώνει ο σταθμός για κατι που αλλού θα ηταν αυτονόητο. Η ελληνική καθημερινότητα είναι γεμάτη από παραβάσεις. Το να περνάς το φανάρι με κόκκινο, το να δίνεις φακελάκι. Δεν είμαστε ο νομοταγής λαός που μόλις μπαίνει στον σταθμό του βγαίνει ο κακός του εαυτός επειδή δεν διαφημίζονται αρκετά τα εισιτήρια. 1
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 @απο πανω: 10-15 άτομα; how about ακομα και 60+ άτομα και να τηρούν απόλυτη σειρά προτεραιότητας; Μιλάω για Αγγλία, που περασα 6 χρόνια και τα ζούσα καθημερινά. Ενώ εδώ 10-15 άτομα σου φαίνεται χοντρό ε; Μάλιστα Για εδώ μου φαίνεται χοντρό. Ξέρεις τι ξύλο έχει να πέσει ακόμα και στα 10 άτομα?
Alxnks Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Για εδώ μου φαίνεται χοντρό. Ξέρεις τι ξύλο έχει να πέσει ακόμα και στα 10 άτομα? Μπολιτισμος, όχι αστεία! 2
Miracle Worker Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Στο μετρό μπορεί να εφαρμοστεί γιατί εφαρμόζεται και σε χώρες του εξωτερικού, οπότε οτι και να ειπωθεί το θεωρώ δικαιολογία. Στα λεωφορεία υπάρχει ένα θέμα, γιατί είχαν εφαρμόσει πιλοτικά το μέτρο με ορισμένα λεωφορεία και γινόταν της πόπης με τον κόσμο, τελικώς δεν προχώρησε καθολικά το μέτρο σε όλα τα λεωφορεία. Είχα την "τύχη" να πηγαινοέρχομαι καθημερινά με ένα από αυτά τα λεωφορεία (το μόνο ίσως . Το μέτρο ήταν φαρσοκωμωδία και δεν υπήρχε καμία διάθεση να εφαρμοστεί, ούτε από τους επιβάτες ούτε από τους οδηγούς. Κανένας δεν είχε έτοιμο το εισιτήριο ή την κάρτα του. Όλοι ψάχναν στις τσάντες και τις τσέπες τους ΑΦΟΥ έμπαιναν στο λεωφορείο και επικρατούσε πανικός. Πολλοί δε αμφιβάλλω αν είχαν πρόθεση να το χτυπήσουν. Πάντα ένας μακάκας θα καθυστερούσε όλο το λεωφορείο για να τσακωθεί με τον οδηγό, για το ότι το μέτρο καθυστερεί το λεωφορείο. Μετά οι καρτ-holders, κυρίως τα γερόντια, έμπαιναν κύριοι γράφοντας τον οδηγό και μόλις τους ζητούσε εισιτήριο ξεκίναγαν κάτι τραγελαφικές φασαρίες τύπου "τι εισιτήριο ρε; εγώ έχω κάρτα", ή πιο κυρατσιλέ 'σας παρακαλώ κύριε, εγώ εχώ κάρτα' και φυσικά δεν έκαναν τον κόπο να τη βγάλουν. Εννοείται ότι μέχρι και πριν καταργηθεί το πιλοτικό, οι μισοί ακόμα περίμεναν στη μεσαία και την πίσω πόρτα ξεκινώντας τις ανάλογες φασαρίες. Φυσικά, καμία υπομονή ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον οδηγό. Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα άρχιζαν να του φωνάζουν να ξεκινήσει. Και τέλος οι οδηγοί ήταν στα @@ τους. Μερικοί έπαιρναν κάτι λιμανίσιους καβγάδες στην αρχή, αλλά στο τέλος ήταν τελείως αδιάφοροι. Γενικά, καμία θέληση για συνεργασία, πολλοί καβγάδες και καθόλου υπομονή. Βέβαια πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες αλλαγές από την ΕΘΕΛ. Θα πρέπει να γίνεται καλή μελέτη για να αντιμετωπίζονται στάσεις με πολύ κόσμο και πιο πυκνά/ τακτικά δρομολόγια. Πχ. εδώ που μένω τώρα και ισχύει το μέτρο μια χαρά, στις στάσεις με πολύ κόσμο, υπάρχει υπάλληλος και στην πίσω πόρτα ώστε να μπαίνει κόσμος και από εκεί.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Σε αυτό φταίει η νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας, οχι ο τρόπος που ενημερώνει ο σταθμός για κατι που αλλού θα ηταν αυτονόητο. Η ελληνική καθημερινότητα είναι γεμάτη από παραβάσεις. Το να περνάς το φανάρι με κόκκινο, το να δίνεις φακελάκι. Δεν είμαστε ο νομοταγής λαός που μόλις μπαίνει στον σταθμό του βγαίνει ο κακός του εαυτός επειδή δεν διαφημίζονται αρκετά τα εισιτήρια. Πώς λοιπόν αλλάζει νοοτροπία ο λαός; Με την ενημέρωση. Φυσικά όχι τσακ μπαμ, θέλει χρόνο. Αλλά αν λέμε "αφού είμαστε χάλια σ'αυτόν τον τομέα, τότε δεν μπορεί να γίνει τπτ, και αφού δεν μπορεί να γίνει τπτ, τότε δεν χρειάζεται να γίνει κάτι", ε θα μείνουμε στα ίδια να λέμε "η νοοτροπία φταίει".
Miracle Worker Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Πώς λοιπόν αλλάζει νοοτροπία ο λαός; Με την ενημέρωση. Φυσικά όχι τσακ μπαμ, θέλει χρόνο. Αλλά αν λέμε "αφού είμαστε χάλια σ'αυτόν τον τομέα, τότε δεν μπορεί να γίνει τπτ, και αφού δεν μπορεί να γίνει τπτ, τότε δεν χρειάζεται να γίνει κάτι", ε θα μείνουμε στα ίδια να λέμε "η νοοτροπία φταίει". Με το βούρδουλα αλλάζει η νοοτροπία, όχι με την ενημέρωση. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα ενημέρωσης. Θέλουν και τα κάνουν, μην πω γουστάρουν. Για να γίνει αλλαγή πρέπει να βγουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους και να σου βάζουν πρόστιμο και για στραβιά γραβάτα που λέει ο λόγος, για κάνα δύο μήνες για να στρώσουμε. 4
Basilhs23___ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Είχα την "τύχη" να πηγαινοέρχομαι καθημερινά με ένα από αυτά τα λεωφορεία (το μόνο ίσως . Το μέτρο ήταν φαρσοκωμωδία και δεν υπήρχε καμία διάθεση να εφαρμοστεί, ούτε από τους επιβάτες ούτε από τους οδηγούς. Κανένας δεν είχε έτοιμο το εισιτήριο ή την κάρτα του. Όλοι ψάχναν στις τσάντες και τις τσέπες τους ΑΦΟΥ έμπαιναν στο λεωφορείο και επικρατούσε πανικός. Πολλοί δε αμφιβάλλω αν είχαν πρόθεση να το χτυπήσουν. Πάντα ένας μακάκας θα καθυστερούσε όλο το λεωφορείο για να τσακωθεί με τον οδηγό, για το ότι το μέτρο καθυστερεί το λεωφορείο. Μετά οι καρτ-holders, κυρίως τα γερόντια, έμπαιναν κύριοι γράφοντας τον οδηγό και μόλις τους ζητούσε εισιτήριο ξεκίναγαν κάτι τραγελαφικές φασαρίες τύπου "τι εισιτήριο ρε; εγώ έχω κάρτα", ή πιο κυρατσιλέ 'σας παρακαλώ κύριε, εγώ εχώ κάρτα' και φυσικά δεν έκαναν τον κόπο να τη βγάλουν. Εννοείται ότι μέχρι και πριν καταργηθεί το πιλοτικό, οι μισοί ακόμα περίμεναν στη μεσαία και την πίσω πόρτα ξεκινώντας τις ανάλογες φασαρίες. Φυσικά, καμία υπομονή ώστε να γίνει σωστός έλεγχος από τον οδηγό. Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα άρχιζαν να του φωνάζουν να ξεκινήσει. Και τέλος οι οδηγοί ήταν στα @@ τους. Μερικοί έπαιρναν κάτι λιμανίσιους καβγάδες στην αρχή, αλλά στο τέλος ήταν τελείως αδιάφοροι. Γενικά, καμία θέληση για συνεργασία, πολλοί καβγάδες και καθόλου υπομονή. Βέβαια πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες αλλαγές από την ΕΘΕΛ. Θα πρέπει να γίνεται καλή μελέτη για να αντιμετωπίζονται στάσεις με πολύ κόσμο και πιο πυκνά/ τακτικά δρομολόγια. Πχ. εδώ που μένω τώρα και ισχύει το μέτρο μια χαρά, στις στάσεις με πολύ κόσμο, υπάρχει υπάλληλος και στην πίσω πόρτα ώστε να μπαίνει κόσμος και από εκεί. Τραγικά πράγματα!
Razor_7 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Η ουσία είναι πως οι μπάρες δεν έρχονται ουρανοκατέβατες.. Μας δόθηκε -για πολλά χρόνια- η ευκαιρία να λειτουργήσουμε χωρίς μπάρες αλλά αποδείξαμε ως λαός ότι δεν έχουμε την αίσθηση της ατομικής ευθύνης απέναντι στο συνολικό όφελος. γιατί το λές αυτό? 1. 2. 3.->
WorldOfGlass Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Πώς λοιπόν αλλάζει νοοτροπία ο λαός; Με την ενημέρωση. Φυσικά όχι τσακ μπαμ, θέλει χρόνο. Αλλά αν λέμε "αφού είμαστε χάλια σ'αυτόν τον τομέα, τότε δεν μπορεί να γίνει τπτ, και αφού δεν μπορεί να γίνει τπτ, τότε δεν χρειάζεται να γίνει κάτι", ε θα μείνουμε στα ίδια να λέμε "η νοοτροπία φταίει". Εσύ πιστεύεις ότι αν βάλουμε διαφημίσεις για τα εισιτήρια τις οποίες όσοι δεν κόβουν εισιτήριο θα τις βλέπουν έτσι κι αλλιώς εχθρικά, και οι οποίες δεν θα επιβάλουν καμιά επίπτωση στην ζωή του δέκτη θα βελτιώσουν την κατάσταση. Good for you. Τελευταία φορά που απαντάω. Κύκλους γύρω από το θέμα κάνουμε. Αν θες να μάθεις γιατί η ιδέα σου δεν θα πετύχει ποτέ μπορείς να διαβάσεις οποιοδήποτε βιβλίο κοινωνικής ψυχολογίας ή μάρκετινγκ. Εγώ βαρέθηκα. Τσάγια. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2015 από WorldOfGlass
ASFE Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2015 Ο μπιπ ελληνας δεν αλλαζει. Ετσι εχει μαθει. Μπαρες λοιπον. Τουλαχιστον να φαινονται ποιοι τις πηδανε και ποιοι πληρωνουν και να πραττουν τα αναλογα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα