Προς το περιεχόμενο

Τεχνική υποστήριξη Logitech


PossessedGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε, έχει από την προηγούμενη βδόμαδα μιλώ μέσω e-mail με Logitech για το gaming mouse G700 που έχει διάφορα θέματα μετά από 2 μόνο χρόνια λειτουργίας και ακόμα δεν έχω κάποια απάντηση καλή, και είπα να δοκιμάσω τηλεφωνικά σήμερα, ωστόσο το τηλέφωνο που έχουν ως κύρια υποστήριξη στο site δεν υπάρχει-δεν λειτουργεί, το 00800 44146191 . Γνωρίζει κανείς αν έχουν υποστήριξη στην Ελλάδα ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μα το τηλέφωνο που έχουν δεν λειτουργεί. Τα υπόλοιπα τηλέφωνα είναι όλα εξωτερικού. Επίσης, ακόμα δεν πήρα απάντηση από e-mail που αναμένω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Έχω και εγώ θέμα με προιόν της Logitech, μάλιστα όχι με ένα αλλά με δύο, ποντίκι και πληκτρολόγιο και τα πήρα την ίδια εβδομάδα. Μέσα στην εγγύηση ακόμη...το τηλέφωνο όντως δεν λειτουργεί...υπάρχει κάποιο άλλο να επικοινωνήσω; Τελικά πως βγάζει άκρη κανείς με δαύτους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση μου, τηλεφωνικά δεν κατάφερα να συνεννοηθώ διότι το τηλέφωνο δεν λειτουργούσε. Όλη η συνεννόηση έγινε μέσω e-mail, αν και πήρε 2 βδόμαδες, αν θυμάμαι σωστά, στο τέλος το προϊόν μου αντικαταστάθηκε με ένα καινούριο ποντίκι. Πάντως η εξυπηρέτηση δεν είναι απάτη, απλά στην αρχή θα σου λένε, δοκίμασε αυτό και μετά δοκίμασε το άλλο, μέχρι να τους πεις, κοιτάξτε τα δοκίμασα όλα και δεν λύνεται το θέμα, το προϊόν είναι εντός εγγύησης, απαιτώ αντικατάσταση. Πάντως, δεν νομίζω να μείνεις ξεκρέμαστος, δεν είναι απάτη εταιρεία η Logitech.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά έπιασα γραμμή και μίλησα μαζί τους. Η αλήθεια είναι ότι έπαιρνα στο νούμερο από το κινητό μου και γι αυτό μου έλεγε ότι δεν αντιστοιχεί πουθενά, όταν πήρα από σταθερό βγήκε. Αυτό που μάλλον δεν με βόλεψε είναι ότι μου είπαν να τα επιστρέψω στα καταστήματα από όπου τα πήρα γιατί είναι στα πρώτα δύο χρόνια της εγγύησης, αν ήταν στο τρίτο θα μου τα άλλαζαν κατευθείαν αυτοί. Επειδή έχω μια εμπειρία από τεχνική υποστήριξη κάποιων γνωστών καταστημάτων έλεγα μήπως μπορούσα να τους παρακάμψω και να βγάλω άκρη κατευθείαν με Logitech. Anyway θα δείξει πως θα πάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ από κινητό καλούσα..Για αυτό θα μου έβγαζε ότι δεν λειτουργούσε η γραμμή λοιπόν..Αυτό με το να συνεννοηθείς με το κατάστημα που το πήρες τώρα μου ακούγεται λίγο παράξενο. Τις περισσότερες φορές σου λένε από το κατάστημα ότι πρέπει να μιλήσεις με την αντιπροσωπεία. Όπως και να έχει, καλή τύχη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι κατάλαβα η Logitech με καλύπτει γιατί κατά την συνομιλία μας μου είπαν ότι αν τα καταστήματα δεν δεχτούν να με εξυπηρετήσουν να μου δώσουν απλά μια βεβαίωση άρνησης εξυπηρέτησης πελάτη για να την στείλω στην Logitech ώστε να προβούν σε αλλαγή αυτοί κατευθείαν...έτσι θέλουν έτσι θα κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα σας,

 

Επαναφέρω το θέμα για να μην ανοίγω καινούριο,

Έχω το ποντίκι Logitech G403 Prodigy, δεν θυμάμαι πόσο καιρό το έχω, δεν ξέρω καν αν είναι στην εγγύηση η όχι, δεν θυμάμαι καν απο που το πήρα (κενό μνήμης ε?)

Το θέμα ειναι τοι είναι παρατημένο σε μια γωνιά γτ η ροδέλα έχει χαλάσει, που κ που κάνω update στο software, αλλα τίποτα, ξέρει κανεις ποια ειναι η επίσημη αντιπροσωπεία ? η ideal απο οσο βλέπω δεν είναι, μονο toshiba κάνει, ξέρουμε αν υπάρχει κάποιος ποιο άμεσος τρόπος να εποικοινωνήσω κάπου? μιας και στα email βλέπω οτι θέλουν 2 βδομάδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το support της logitech ειναι απο τα καλυτερα. Ειχε καει πλακετα απο το G500 που ειχα στα 2 χρονια.

Ένα mail στην logitech σε 2 βδομαδες μου φερανε καινουργιο με courier πληρωμενο απο αυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/10/2019 στις 7:03 ΜΜ, FasTaker είπε

Το support της logitech ειναι απο τα καλυτερα. Ειχε καει πλακετα απο το G500 που ειχα στα 2 χρονια.

Ένα mail στην logitech σε 2 βδομαδες μου φερανε καινουργιο με courier πληρωμενο απο αυτους.

Ναι αυτο το support ειναι με το κλασσικο email που βρισκω ευκολα στο ιντερνετ? μου απαντησαν, αλλα η απαντηση ηταν αυτονοητη, οτι αν εχω αποδειξη να το επιστρεψω πισω, αλλα δεν εχω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2019 στις 1:54 ΜΜ, elenit24 είπε

Ναι αυτο το support ειναι με το κλασσικο email που βρισκω ευκολα στο ιντερνετ? μου απαντησαν, αλλα η απαντηση ηταν αυτονοητη, οτι αν εχω αποδειξη να το επιστρεψω πισω, αλλα δεν εχω

Αυτονόητη και η απάντηση. Δεν έχεις εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • 5 μήνες μετά...

Παιδιά για να μην ανοίγω νέο θέμα, είχα πάρει πέρυσι Απρίλιο, τα ακουστικά g533 τα οποία είχαν συνέχεια θέμα με το μικρόφωνο μέχρι που σήμερα σταμάτησε εντελώς να παίζει, έχω απόδειξη από τ Amazon.de. η εγγύηση διαβάζω εδώ είναι γύρω στα 2 χρόνια, ξερετε πως μπορώ να κάνω rma? Γιατί με το site της στα ελληνικά δεν βγάζω άκρη. Έστειλα απλά ένα τικετ ότι δοκίμασα τα πάντα και τπτ και θέλω αντικατάσταση, υπάρχει περίπτωση να κάνουν τις πάπιες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...