Προς το περιεχόμενο

Φανοποιειο με δοσεις


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα 2500€ είναι υπερβολικά το honda όμως είναι μεγάλο δύσκολα θα βρεις κάτω από 850€ νομίζω ....

Πολλές φορές σκέφτομαι στα 28 ν πάω μαθητευόμενος σε ένα φανοβαφειο τα λεφτά π βγάζουν είναι τρελά συν τα εξτραδακια από τις κομπίνες με τις ασφαλιστικές

Δυστυχώς όμως και αυτοί όσα βγάζουν τώρα θα τα φάνε στους γιατρούς με όλα αυτά π αναπνέουν κανονικά

Τέλος ότι βγαίνει ξανά στον δρόμο είναι θέμα για το ποτε θα ξαναπαθει κάτι νομίζω

Εγώ θα δινα 100€~ για ένα γυάλισμα κ δε θα ασχολιομουν παραπάνω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2500€ είναι υπερβολικά το honda όμως είναι μεγάλο δύσκολα θα βρεις κάτω από 850€ νομίζω ....

Πολλές φορές σκέφτομαι στα 28 ν πάω μαθητευόμενος σε ένα φανοβαφειο τα λεφτά π βγάζουν είναι τρελά συν τα εξτραδακια από τις κομπίνες με τις ασφαλιστικές

Δυστυχώς όμως και αυτοί όσα βγάζουν τώρα θα τα φάνε στους γιατρούς με όλα αυτά π αναπνέουν κανονικά

Τέλος ότι βγαίνει ξανά στον δρόμο είναι θέμα για το ποτε θα ξαναπαθει κάτι νομίζω

Εγώ θα δινα 100€~ για ένα γυάλισμα κ δε θα ασχολιομουν παραπάνω

 

 

Αυτό είναι απολυτως σιγουρο φιλε μου αλλα δεν μπορει ένα αμαξι που εχει αρκετες γρατζουνιες και μικρολακουβιτσες να μενει ετσι.

 

Το γυαλισμα είναι για τελειως επιφανειακες γρατζουνιες και αν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν μπορώ να καταλάβω πως σου βγαίνουν τα κουκιά και για πιο λόγο,αυθαίρετα,το 100 γίνεται 200 σε μεμονωμένα κομμάτια.Αν μιλάμε πάντα για αετονύχιδες ναί,φάκ λότζικ,θα σε χρεώσει όσο και όπως θέλει.Στην περίπτωσή μου,η όποια επιβάρυνση είχε να κάνει με την χρήση του φούρνου.Άντε να βάλουμε το επιπλέον κόστος της μπογιάς που θα περισσέψει.

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω που βρήκες το 100 -> 200. Αν θέλεις να σχολιάσεις αυτά που γράφω χρησιμοποίησε τα νούμερα που εγώ έγραψα, τα σχόλια που κάνεις με άσχετα νούμερα δεν με αφορούν.

 

Παρεμπιπτόντως,η ολική βαφή είναι μεγάλη μανούρα οπότε είναι λίγο άστοχο το 1 κομμάτι=100 → 6 κομμάτια=600.Θα πρέπει να λυθεί όλο το αμάξι,θα πρέπει να επιδιορθωθούν μικρολακούβες είτε απο επαφές,είτε απο χαλάζι και επειδή μιλάμε για μεγάλη επιφάνεια,θα υπάρχουν quite a few.Με λίγα λόγια έχουμε πολλές εργατοώρες αποκλειστικής ενασχόλησης με ένα και μόνο όχημα,ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να δουλεύει εναλάξ τρίψιμο/βάψιμο/ψήσιμο μικρότερα κομμάτια,απο περισσότερα οχήματα

Κυριολεκτικά ότι νάναι. Λες και όταν βάφεται μόνο μια πόρτα δεν επισκευάζονται οι μικρολακούβες/γρατσουνιές, ούτε βγάζουν τις γλίστρες των παραθύρων, όλα αυτά τα κάνουν μόνο όταν βάφεται όλο.

 

Αυτό που είπα εγώ είναι ότι βάφοντας ένα κομμάτι κάθε φορά θα σου κοστίσει πχ 100x13=1300(τα 13 κομμάτια είναι οι 4 πόρτες, 4 φτερά, 2 προφυλακτήρες, 2 καπό και ουρανός). Αν όμως στα φτιάξει όλα μαζί θα σου πάρει 600. Και αυτό γιατί δεν θα χρησιμοποιήσει 13 φορές το φούρνο, δεν θα χρειαστεί να κάτσει να καθαρίσει 13 φορές τα πιστόλια βαψίματος(εξοικονομώντας φυσικά εκτός από χρόνο και ένα κάρο διαλυτικό), ο χρωματοπώλης δεν θα χρειαστεί να κάτσει να φτιάξει χρώμα παραπάνω από μία φορά, κτλ.

 

Εδώ εσύ ο ίδιος είπες ότι θα είχες μια επιβάρυνση κάπου 20% αν έβαφες ξεχωριστά δύο κομμάτια, λογικό δεν είναι ο Γιάννης να έχει ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση αν βάψει σε δόσεις 5-6 κομμάτια?

 

Φάκ λότζικ όπως λες και εσύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινώντας,να αναφέρω οτι διακρίνω μια αδικαιολόγητη επιθετικότητα και θα σε παρακαλούσα να μετριάσεις το ύφος σου.Εάν το ζητούμενο είναι πόλεμος flame,λυπάμαι άλλα ατύχησες.

 

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω που βρήκες το 100 -> 200. Αν θέλεις να σχολιάσεις αυτά που γράφω χρησιμοποίησε τα νούμερα που εγώ έγραψα, τα σχόλια που κάνεις με άσχετα νούμερα δεν με αφορούν.

 

Εσύ δέν υποστήριξες οτι το κόστος είναι διπλάσιο εάν επιλέξεις να βάψεις το αμάξι κομμάτι κομμάτι;Που ακριβώς μπερδεύεσαι,στο ποσό;Sorry,λάθος μου που δέν ήμουν σαφής,πάμε πάλι.

Ανέφερες ένα ποσό Χ (τα 100 ευρώ εν προκειμένω) σάν κόστος επισκευής για κάθε μεμονωμένο κομμάτι,σωστά;Τι σημαίνει αυτό,κατ' αναλογία,όταν βάφεις το αμάξι ολόκληρο.Οτι το πραγματικό κόστος ανα κομμάτι βγαίνει 50 ευρώ;

Παρεμπιπτόντως,ούτε εμένα με αφορούν τα αυθαίρετα και μή ρεαλιστικά ποσά που αναφέρεις σάν παράδειγμα.

 

Κυριολεκτικά ότι νάναι. Λες και όταν βάφεται μόνο μια πόρτα δεν επισκευάζονται οι μικρολακούβες/γρατσουνιές, ούτε βγάζουν τις γλίστρες των παραθύρων, όλα αυτά τα κάνουν μόνο όταν βάφεται όλο.

Αυτό που είπα εγώ είναι ότι βάφοντας ένα κομμάτι κάθε φορά θα σου κοστίσει πχ 100x13=1300(τα 13 κομμάτια είναι οι 4 πόρτες, 4 φτερά, 2 προφυλακτήρες, 2 καπό και ουρανός). Αν όμως στα φτιάξει όλα μαζί θα σου πάρει 600. Και αυτό γιατί δεν θα χρησιμοποιήσει 13 φορές το φούρνο, δεν θα χρειαστεί να κάτσει να καθαρίσει 13 φορές τα πιστόλια βαψίματος(εξοικονομώντας φυσικά εκτός από χρόνο και ένα κάρο διαλυτικό), ο χρωματοπώλης δεν θα χρειαστεί να κάτσει να φτιάξει χρώμα παραπάνω από μία φορά, κτλ.

Εδώ εσύ ο ίδιος είπες ότι θα είχες μια επιβάρυνση κάπου 20% αν έβαφες ξεχωριστά δύο κομμάτια, λογικό δεν είναι ο Γιάννης να έχει ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση αν βάψει σε δόσεις 5-6 κομμάτια?

Φάκ λότζικ όπως λες και εσύ.

 

Επαναλαμβάνω οτι τα ποσά που αναφέρεις (οι επιβαρύνσεις για την ακρίβεια) είναι άστοχα.

Έχεις κολλήσει στα 13 επιμέρους τμήματα του οχήματος και προσπαθείς να συσχετίσεις το κόστος βαφής τους σάν σύνολο (που είτε το θές είτε όχι,πρόκειται για ολική βαφή οχήματος και έχει άλλο κοστολόγιο) και το κόστος βαφής τμήματος του αυτοκινήτου που προκύπτει απο μια γρατζουνιά απο φτερό σε φτερό.

Δέν μιλάμε για την ίδια εργασία και δέν είναι τόσο τα υλικά που θα φουσκώσουν τον τελικό λογαριασμό,όσο οι εργατοώρες.

Στη περίπτωση του κύριου Γιάννη,η επιβάρυνση του 20% είναι πιο ρεαλιστική απο την επιβάρυνση του 100%,δέν νομίζεις;

 

Παρεμπιπτόντως,κάθε ελεύθερος επαγγελματίας κοστολογεί την δουλειά του όσο και όπως νομίζει,οπότε δέν έχω απαίτηση να μου παραθέσεις ακριβή τιμολόγια.

Σε μαγαζί που ο μέσος όρος ανα κομμάτι είναι τα 120 ευρώ, η ολική βαφή ενός supermini κοστολογείται 1300~1500,ανάλογα με τα μερεμέτια που πρέπει να γίνουν.

Τηλέφωνο υπάρχει, καλή θέληση επίσης υπάρχει.Για οποιαδήποτε απορία μπορείς να μου στείλεις PM.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από προσωπική εμπειρία σου συστήνω αυτό: http://www.vrisko.gr/advdetails/_j2c40_762d_141hbj223ibh71_g0ga0?what=%CE%A6%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AF%CE%B1%20%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82&where=%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CE%B1&region=1

Εξαιρετικό παιδί,συνενοήσιμος,επαγγελματίας!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από προσωπική εμπειρία σου συστήνω αυτό: http://www.vrisko.gr/advdetails/_j2c40_762d_141hbj223ibh71_g0ga0?what=%CE%A6%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AF%CE%B1%20%CE%92%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82&where=%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CE%B1&region=1

Εξαιρετικό παιδί,συνενοήσιμος,επαγγελματίας!!!!

 

 

Ευχαριστω.Δεχεται διακανονισμο ?

 

Γραφει : Άτοκες Δόσεις με όλες τις πιστωτικές κάρτες.

 

Τρόποι πληρωμής

  • Με πιστωτική κάρτα
  • Με μετρητά στην έδρα της επιχείρησης
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Tenshi:

 

Σου απαντώ με το ίδιο ακριβώς ύφος που έχεις και εσύ στον τρόπο γραψίματος απέναντι μου.

 

Αλήθεια, τι ακριβώς αντιλαμβάνεσαι ως "ολική βαφή"? Αν εννοείς το εξωτερικό φρεσκάρισμα τότε λέμε το ίδιο. Αν όμως εννοείς κάποια άλλη δουλειά όπως αυτή που γίνεται πχ σε αλλαγή χρώματος, τότε είναι εντελώς άσχετη η σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις.

 

Ο δικός μου φανοποιός/βαφέας με χρέωσε 600€ για εξωτερικό φρεσκάρισμα στο 4θυρο σεντάν μου, και λίγο αργότερα με χρέωσε 100€ για να μου βάψει μια πόρτα λόγω μικρού βουλιάγματος. Και στις δύο περιπτώσεις αφαίρεσε τσιμούχες, πετούγιες, αφαλούς κτλ. Όπως καταλαβαίνεις, στην περίπτωση που θα το πήγαινα για να βάψει ένα κομμάτι κάθε φορά θα πλήρωνα κάπου 1.300€ συνολικά. Υπόψιν τόσα χρεώνει σε όλους εκτός από τις περιπτώσεις που πληρώνουν οι ασφαλιστικές, εκεί είναι άλλες οι χρεώσεις.

 

Όσο για το τηλέφωνο και την καλή θέληση σε ευχαριστώ, αλλά δεν τα χρειάζομαι.

Ολικη βαφη οι τιμες ειναι για το ιδιο χρωμα οι μπορεις να το κανεις αλλο;

Στην αλλαγή χρώματος πρέπει να ξηλωθεί όλο το αμάξι για να μπορέσουν να βαφτούν πατούρες, κολώνες, χώρος μηχανής κτλ. Το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο σε αυτή τη περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πρότεινα 2 πράγματα, αν και οφφ και δεν έχουν να κάνουν με την κρίση:

 

-Προσπάθησε να συνηθίσεις στην ιδέα ότι δε θα κυκλοφορείς με τζιτζί αυτοκίνητο.Πάντα κάποιος ανώμαλος θα βρεθεί που θα στο γρατσουνίσει, θα σου σπάσει την ωραία κεραία που πήρες, θα σου βγάλει το ωραίο αλουμινένιο σηματάκι OPEL,HONDA, θα σου κόψει την οροφή από το κάμπριο κλπ.

Είχα και γω ένα πανέμορφο και σου λέω ότι μία φορά το μήνα το έβρισκα με τέτοιες ζημιές.Στο τέλος σιχάθηκα που το είχα.Δεν είμαστε λαός να βλέπουμε το όμορφο και να το θαυμάζουμε απλά.

-Αν παρ΄ όλα αυτά το βάψεις, άφηνέ το άπλυτο με σκόνες για να μην προσελκύει τους λαλάκες.Βέβαια, αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη λογική του βαψίματος, αλλά τουλάχιστον θα το έχεις για καμιά βόλτα το ΣΚ σε καλή κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...