Προς το περιεχόμενο

"Χρέωση" ατυχημάτων που δεν έχω κάνει...


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1) Βρίσκεις δικηγόρο.

2) Βάζεις τον δικηγόρο να ζητήσει πλήρη αντίγραφα των φακέλλων των ατυχημάτων για νόμιμη χρήση από την ασφαλιστική. Οι ασφαλιστικές βάσει ISO 9001 είναι υποχρεωμένες να διατηρούν τα έγγραφα για περίοδο τουλάχιστον 5 ετών.

3) Κάνεις μύνηση κατά αγνώστου για πλαστοπροσωπία και κατά των εμπλεκόμενων ασφαλιστικών για ηθική βλάβη.

4) ???

5) PROFIT!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό έγγραφα από την αρχή να ζητήσει τους φακέλους και μετά οι θεωρίες συνομωσίας γιατί μπορεί να βρεθεί προ εκπλήξεων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Απο fb《Να θεωρείσαι υπεύθυνος ατυχήματος και να μη το ξέρεις. Ναι, όπως το διαβάζεις. Και εξηγούμαι: Τον Απρίλιο του 2014 έγινε ένα ατύχημα στην Αθήνα. Ενεπλάκησαν δυο αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τις ασφαλιστικές το ένα ήταν το…δικό μου. Μόνο που το δικό μου δεν έχει πάει ποτέ στην Αθήνα.

Μπερδεύτηκες;

Στην αρχή κι εγώ.

Το όλο θέμα επήλθε στην αντίληψη μου όταν επιχείρησα να ανανεώσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου μου. Ο ασφαλιστής υποστήριξε ότι θα έχω αυξημένα ασφάλιστρα γιατί είμαι υπαίτιος του ατυχήματος που ανέφερα πιο πάνω. Όταν έκπληκτος του ανέφερα ότι ουδέποτε έχω εμπλακεί σε ατύχημα ειδικά στην Αθήνα μου είπε ότι είναι καταχωρημένο στην Υπηρεσία Στατιστικής του αρμόδιου Υπουργείου.

Απευθύνθηκα στα κεντρικά της ασφαλιστικής μου (ΑΧΧΑ). Μου είπαν ότι αυτοί δεν έχουν φάκελο για εμένα και δεν μπορούν να καταλάβουν τι γίνεται. Στη συνέχεια είδαν ότι, εκείνη την ημέρα, κάλεσε κάποιος με τον αριθμό αυτοκινήτου μου στην φροντίδα ατυχήματος.

Όταν τους εξήγησα ότι εγώ δεν ήμουν στην Αθήνα εκείνη την περίοδο και ότι μπορώ να το αποδείξω αποφάσισαν να απευθυνθούν στις άλλες δυο εταιρίες (Eθνική Aσφαλιστική και Interamerican)

 

Από ότι προέκυψε:

Έγινε αναγραμματισμός και γράφτηκε από λάθος η πινακίδα μου στο φύλλο φιλικού διακανονισμού. Δε θα κάτσω τώρα να τα βάλω με τις πιθανότητες και πως έγινε και από τους εκατομμύρια συνδυασμούς προέκυψε η δική μου πινακίδα. Πολύ απλά, θα μπορούσε να ήταν κάποιος άλλος στη θέση μου. Οι ενδιαφερόμενες ασφαλιστικές το κατάλαβαν και τα βρήκαν μεταξύ τους.

Όσο για τον μαλάκα στη Θεσσαλονίκη ποιος νοιάζεται;

Κανείς δε με ειδοποίησε. Κανείς δεν έκανε διασταύρωση των στοιχείων ΠΡΙΝ την καταχώρηση. Εκνευρίζομαι με την τσαπατσουλιά και την έλλειψη επαγγελματισμού.

Πάμε παρακάτω τώρα γιατί εδώ είναι το ωραίο.

Με την ασφαλιστική μου κάναμε μια διαδικασία αντίκρουσης της όλης ιστορίας. Όμως μου έδωσαν να καταλάβω ότι αφού δεν είναι αυτοί που έκαναν την αναφορά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου (ή τέλος πάντων σε όποιον δίνεται η αναφορά για ότι έγινε) δεν μπορούν να κάνουν κάτι οι ίδιοι για να φύγει η εγγραφή με το όνομα μου από το συγκεκριμένο σύστημα.

Άρα έπρεπε να το κάνω εγώ ζητώντας το από την Interamerican που έκανε την καταχώρηση ευθύς εξ αρχής.

Κάλεσα στην εταιρεία. Και συγκεκριμένα με άνθρωπο που έχω το όνομα του και μόνο η παιδεία μου και η καλή μου ανατροφή με εμποδίζουν από το να το γράψω δημόσια.

 

Διαβάστε διάλογο. Είναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ αληθινός.

-Ξέρετε έχετε κάνει λάθος.

-Ε, τι να κάνουμε τώρα ανθρώπινο λάθος ήταν. Τι δηλαδή, εσείς δε κάνετε λάθη;

-Ναι, αλλά δε τα πληρώνουν άλλοι. Εγώ θα κληθώ να πληρώσω αυξημένα ασφάλιστρα λόγω του λάθους σας. Επίσης είμαι καταχωρημένος στο σύστημα σαν υπαίτιος ατυχήματος. Αυτό αντιλαμβάνεστε ότι…

-Ξέρετε κάτι; Δε θα βγάλουμε άκρη, στείλτε υπηρεσιακά κάποιο χαρτί δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι.

- Τι εννοείτε; Βγάλτε την καταχώρηση.

-Εεεεε δε γίνεται. Όταν περαστεί δε βγαίνει.

-Πλάκα μου κάνετε; Δηλαδή θα μείνει εκεί; Είναι δυνατόν;

- Εντάξει κύριε πως κάνετε έτσι; Δεν έγινε και τίποτα θα τα βρείτε με την ασφαλιστική σας.

-Να τα βρω με την ασφαλιστική μου για κάτι που ευθύνεστε εσείς; Δηλαδή χρησιμοποιήσατε τα δικά μου στοιχεία και…

-Ε, και τι χρησιμοποιήσαμε πια; Την πινακίδα και το όνομα σας. Σιγά το πράγμα.

Ε ναι εκεί έχασα την ψυχραιμία μου.

Δηλαδή ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ μπορεί ΑΝΑ ΠΑΣΑ στιγμή να βάλει το όνομα και την πινακίδα σας σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ καταγγελία χωρίς κανένας να τον ελέγχει και μετά δεν έγινε και τίποτα;

Τον ρώτησα αν την παλεύει και εκεί ο διάλογος έκλεισε.

 

Έπειτα από όλα αυτά:

- Θα το κάνω το υπηρεσιακό χαρτί. Αλλά θα το κοινοποιήσω στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. στο ΙΝΚΑ, στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας και όπου αλλού θεωρώ ότι μπορώ να το κάνω.

- Περιμένω από την INTERAMERICAN να διευθετήσει το θέμα με τον φάκελο 1055316 και να μου ζητήσουν συγνώμη για την όλη ταλαιπωρία.

- Ζητώ επίσης να μου απαντηθεί με ποιο δικαίωμα οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν με αυτήν την ευκολία πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία αφορά τον καθένα μας χωρίς διασταύρωση, χωρίς ειδοποίηση, με οποιονδήποτε σκοπό και με οποιαδήποτε χρήση θεωρούν ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους.

 

Σας ζητώ να κοινοποιήσετε αυτή τη δημοσίευση ώστε και άλλοι άνθρωποι να ενημερωθούν για το θέμα. Όχι το δικό μου πρσωπικά αλλά για τη διαχείρηση προσωπικών στοιχείων από τις εταιρίες αυτές.

 

Υ.Γ. Στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου στοιχεία όπως:

Που έγινε το ατύχημα, ποιός ήταν ο αναίτιος οδηγός και ποιά η εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων της οποίας το αυτοκίνητο οδηγούσε ο υπαίτιος οδηγός, τηλέφωνα ανθρώπων που μίλησα από τις δυο εταιρίες και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

 

Σας ευχαριστώ.

 

cc Εθνική Ασφαλιστική AXA Ασφαλιστική / ΑΧΑ Insurance》

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι γίνεται με τις ασφαλιστικές...πρόσφατα αμάξι φίλου μου βγήκε ολική. Έγινε όμως μεταβίβαση και το αμάξι πήγε συνεργείο για να επισκευαστεί και λογικά να πουληθεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τέτοιες περιπτώσεις και για άλλες με κεντρικές αντιπροσωπίες έχω ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ πλήρης νομική προστασία με συμβόλαιο ύψους 30000 ευρώ για δικαστικά και πιστέψτε με με έχει σώσει σε καταστάσεις που θα έβρισκα το μπελά μου άδικα και καθάρισε η νομική προστασία . Σε κάποιες περιπτώσεις ούτε καν με δικαστήρια . Ανέλαβε ο δικηγόρος είπε 2-3 λογάκια στην αντιπροσωπία και φοβήθηκαν για δυσφήμιση και υποχώρησαν . 

Δεν είναι πολλά τα 82 ευρώ το έτος για ξεχωριστή νομική προστασία που καλύπτει τα πάντα τόσο τον οδηγό και το αμάξι (π.χ προβλήματα με συνεργεία, αντιπροσωπίες, πρόβλημα με τον τύπο που του έπεσε η γλάστρα απο το μπαλκόνι και σου σπασε το τζάμι κ.α) όσο και οποιονδήποτε επιβαίνοντα σε αυτό . 

Οι καλύψεις που έχω:
1. ∆ιεκδίκηση αποζηµιώσεων.

2. Υπεράσπιση σε Ποινικά ∆ικαστήρια.
3. ∆ιοικητικές προσφυγές (άδεια κυκλοφορίας-δίπλωµα).
4. ∆ιεκδικήσεις και αποκρούσεις από Ενοχικές Συµβάσεις
(αγοραπωλησία, ανταλλαγή, επισκευή κ.λπ. οχηµάτων).
5. Πραγµατογνωµοσύνη (ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΠΑΤΡΑ - ΒΟΛΟΣ) σε
όλες τις ζηµίες άνω των 400,00 € και οπουδήποτε στην
Ελλάδα σε περίπτωση ολικής καταστροφής του οχήµατος.
6. ∆ιαφορές των Ασφαλισµένων µας µε τις ασφαλιστικές
τους εταιρίες
(φιλικός διακανονισµός, ασφαλίσεις πυρός,
κλοπής, ίδιες ζηµίες, επανείσπραξη κ.λπ.).
7. Κάλυψη εξόδων µετάβασης, διανυκτέρευσης
και διατροφής του Ασφαλισµένου Οδηγού και
του Μάρτυρά του στην περίπτωση που καλούνται
σε Ποινικό ∆ικαστήριο εκτός του τόπου της µόνιµης
κατοικίας τους.
8. Άµεση πληρωµή ζηµιών από ανασφάλιστο όχηµα.
9. Αποκρούσεις αγωγών σε ειδικές περιπτώσεις.
10. Προσεπίκληση της ασφαλιστικής εταιρίας Αστικής
Ευθύνης του Ασφαλισµένου µας.

ΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ: Ο Kύριος - Κάτοχος του Οχήµατος, ο εκάστοτε Οδηγός, καθώς και ο Λήπτης

της ασφάλισης ως Οδηγός ξένων (ως προς την κυριότητα) Οχηµάτων, οι επιβαίνοντες.

Αξίζει και καλό είναι να το ψάξετε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα διαβασει το θέμα σου και το παρακολουθώ με ενδιαφέρον... μεχρι πριν καποιο διαστημα ειχα και εγω μια απο τις ασφαλιστικές που μου ανέφερες και μου φορτωσαν και εμενα ατυχημα για το οποίο δεν ημουν θυτης αλλα το θύμα (κοινως με γρατζούνισε καποιος και μου ανεβασαν εμενα τα ασφαλιστρα). Δε ξερω πως τα καταφεραν, με εκαναν μπαλακι απο τον εναν στον άλλο - καποια στιγμή ειπα σε αυτη που χειριζόταν το θέμα αντε ###ησου και εσυ και η εταιρεία σου και μετα απο ένα μήνα που τελείωσε το παραμύθι έκανα αλλού συμβόλαιο (παλι σε μια απο τις εταιρείες που αναφέρεις). Γενικά αχρειάστο να ναι...

 

υ.γ.1: με ξεκουφανε το "υπηρεσιακα" - αυτός ήθελε δημόσιος υπάλληλος να γίνει και επεσε η κυβερνηση που υποστήριζε πριν προλαβει να τον χώσει, ακου εκει "υπηρεσιακά" ο χαρτογεγες

υ.γ.2: σε μια αποζημίωση που μου καθυστερούσαν (για την ιδια υποθεση που με ειχε χτυπησει ο αλλος (και το επαιζε τρελιτσα αυτος και η φτηνοασφάλεια του στην αρχή) είχα παει απευθείας τσαμπουκαλεμένος μεσα στα γραφεια της ασφαλιστικής του και ομολογουμένως λυθηκε πιο άμεσα το ζήτημα... εαν ήσουν αθηνα θα στο πρότεινα...


 

 

Για τέτοιες περιπτώσεις και για άλλες με κεντρικές αντιπροσωπίες έχω ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ πλήρης νομική προστασία με συμβόλαιο ύψους 30000 ευρώ για δικαστικά και πιστέψτε με με έχει σώσει σε καταστάσεις που θα έβρισκα το μπελά μου άδικα και καθάρισε η νομική προστασία . Σε κάποιες περιπτώσεις ούτε καν με δικαστήρια . Ανέλαβε ο δικηγόρος είπε 2-3 λογάκια στην αντιπροσωπία και φοβήθηκαν για δυσφήμιση και υποχώρησαν . 

Δεν είναι πολλά τα 82 ευρώ το έτος για ξεχωριστή νομική προστασία που καλύπτει τα πάντα τόσο τον οδηγό και το αμάξι (π.χ προβλήματα με συνεργεία, αντιπροσωπίες, πρόβλημα με τον τύπο που του έπεσε η γλάστρα απο το μπαλκόνι και σου σπασε το τζάμι κ.α) όσο και οποιονδήποτε επιβαίνοντα σε αυτό . 

Οι καλύψεις που έχω:
1. ∆ιεκδίκηση αποζηµιώσεων.

2. Υπεράσπιση σε Ποινικά ∆ικαστήρια.
3. ∆ιοικητικές προσφυγές (άδεια κυκλοφορίας-δίπλωµα).
4. ∆ιεκδικήσεις και αποκρούσεις από Ενοχικές Συµβάσεις
(αγοραπωλησία, ανταλλαγή, επισκευή κ.λπ. οχηµάτων).
5. Πραγµατογνωµοσύνη (ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΠΑΤΡΑ - ΒΟΛΟΣ) σε
όλες τις ζηµίες άνω των 400,00 € και οπουδήποτε στην
Ελλάδα σε περίπτωση ολικής καταστροφής του οχήµατος.
6. ∆ιαφορές των Ασφαλισµένων µας µε τις ασφαλιστικές
τους εταιρίες
(φιλικός διακανονισµός, ασφαλίσεις πυρός,
κλοπής, ίδιες ζηµίες, επανείσπραξη κ.λπ.).
7. Κάλυψη εξόδων µετάβασης, διανυκτέρευσης
και διατροφής του Ασφαλισµένου Οδηγού και
του Μάρτυρά του στην περίπτωση που καλούνται
σε Ποινικό ∆ικαστήριο εκτός του τόπου της µόνιµης
κατοικίας τους.
8. Άµεση πληρωµή ζηµιών από ανασφάλιστο όχηµα.
9. Αποκρούσεις αγωγών σε ειδικές περιπτώσεις.
10. Προσεπίκληση της ασφαλιστικής εταιρίας Αστικής
Ευθύνης του Ασφαλισµένου µας.

ΠΟΙΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ: Ο Kύριος - Κάτοχος του Οχήµατος, ο εκάστοτε Οδηγός, καθώς και ο Λήπτης

της ασφάλισης ως Οδηγός ξένων (ως προς την κυριότητα) Οχηµάτων, οι επιβαίνοντες.

Αξίζει και καλό είναι να το ψάξετε !

 

δυστυχως ειναι πολλα τα 82€ - συμφωνούμε ωστόσο οτι οι παροχές ειναι αυτές που πρέπει (και παλι αχρείαστες να ναι)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι γίνεται με τις ασφαλιστικές...πρόσφατα αμάξι φίλου μου βγήκε ολική. Έγινε όμως μεταβίβαση και το αμάξι πήγε συνεργείο για να επισκευαστεί και λογικά να πουληθεί!

Που το περίεργο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσιολογικό είναι; Δηλαδή σε τέτοια περίπτωση το αμάξι μεταβιβάζεται στην ασφαλιστική και το κάνει ό,τι θέλει;

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο(να μεταβιβάζεται τρακαρισμένο στην ασφαλιστική), οι ασφαλιστικές από όσο ξέρω δεν κάνουν εμπόριο αυτοκινήτων. Μήπως δεν κατάλαβες καλά? Μήπως το αγόρασε έμπορος ή φανοποιός που συνεργάζεται με την ασφαλιστική?

 

Ο όρος "ολική καταστροφή" για τις ασφαλιστικές έχει να κάνει ΜΟΝΟ με το ύψος της ζημιάς σε σχέση με την αξία του οχήματος, όχι με το που θα καταλήξει ότι απέμεινε.

Πχ εμπορική αξία οχήματος πριν το ατύχημα 5.000€, κόστος επισκευής 5.000€, εμπορική αξία μετά το ατύχημα 500€, οπότε το βγάζουν ολική. Σου λένε θα πάρεις 4.500€ στο χέρι αλλά μόνο αν το μεταβιβάσεις, γιατί εσύ μπορεί να το φτιάξεις και να τους ζητάς τα ρέστα μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο(να μεταβιβάζεται τρακαρισμένο στην ασφαλιστική), οι ασφαλιστικές από όσο ξέρω δεν κάνουν εμπόριο αυτοκινήτων. Μήπως δεν κατάλαβες καλά? Μήπως το αγόρασε έμπορος ή φανοποιός που συνεργάζεται με την ασφαλιστική?

 

Ο όρος "ολική καταστροφή" για τις ασφαλιστικές έχει να κάνει ΜΟΝΟ με το ύψος της ζημιάς σε σχέση με την αξία του οχήματος, όχι με το που θα καταλήξει ότι απέμεινε.

Πχ εμπορική αξία οχήματος πριν το ατύχημα 5.000€, κόστος επισκευής 5.000€, εμπορική αξία μετά το ατύχημα 500€, οπότε το βγάζουν ολική. Σου λένε θα πάρεις 4.500€ στο χέρι αλλά μόνο αν το μεταβιβάσεις, γιατί εσύ μπορεί να το φτιάξεις και να τους ζητάς τα ρέστα μετά.

To αμάξι βγήκε ολική αλλά έγινε μεταβίβαση σε συνεργείο (ο ιδιοκτήτης του συνεργείου πλήρωσε τη μεταβίβαση) που συνεργάζεται με την ασφαλιστική που έδωσε τα λεφτά. Δεν έψαξε ο φίλος μου να το μεταβιβάσει, του είπαν ότι αυτή είναι η διαδικασία και θα μεταβιβαστεί εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To αμάξι βγήκε ολική αλλά έγινε μεταβίβαση σε συνεργείο (ο ιδιοκτήτης του συνεργείου πλήρωσε τη μεταβίβαση) που συνεργάζεται με την ασφαλιστική που έδωσε τα λεφτά. Δεν έψαξε ο φίλος μου να το μεταβιβάσει, του είπαν ότι αυτή είναι η διαδικασία και θα μεταβιβαστεί εκεί.

Άλλο είχες πει πριν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ti είχα πει; Ίσως το διατύπωσα λάθος αλλά αυτό έγινε. Είναι φυσιολογικό;

Στην αρχή είπες πως το αμάξι μεταβιβάστηκε στην ασφαλιστική, και μετά πως μεταβιβάστηκε σε συνεργείο.

 

Και ναι είναι φυσιολογικό, εξήγησα παραπάνω το γιατί, post #24.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο(να μεταβιβάζεται τρακαρισμένο στην ασφαλιστική), οι ασφαλιστικές από όσο ξέρω δεν κάνουν εμπόριο αυτοκινήτων. Μήπως δεν κατάλαβες καλά? Μήπως το αγόρασε έμπορος ή φανοποιός που συνεργάζεται με την ασφαλιστική?

 

Ο όρος "ολική καταστροφή" για τις ασφαλιστικές έχει να κάνει ΜΟΝΟ με το ύψος της ζημιάς σε σχέση με την αξία του οχήματος, όχι με το που θα καταλήξει ότι απέμεινε.

Πχ εμπορική αξία οχήματος πριν το ατύχημα 5.000€, κόστος επισκευής 5.000€, εμπορική αξία μετά το ατύχημα 500€, οπότε το βγάζουν ολική. Σου λένε θα πάρεις 4.500€ στο χέρι αλλά μόνο αν το μεταβιβάσεις, γιατί εσύ μπορεί να το φτιάξεις και να τους ζητάς τα ρέστα μετά.

 

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά το 2004 που το τότε αυτοκίνητό μου είχε βγει "ολική καταστροφή", για να πάρω την αποζημίωση έπρεπε να κάνω διαγραφή του οχήματος. Άρα αυτό που λες ότι μπορεί ο άλλος να το φτιάξει και να το ξανακυκλοφορήσει, δεν ισχύει. Επίσης, για να σας λυθεί η απορία, και εγώ τότε το είχα πουλήσει σε συνεργείο για να το κάνει ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά το 2004 που το τότε αυτοκίνητό μου είχε βγει "ολική καταστροφή", για να πάρω την αποζημίωση έπρεπε να κάνω διαγραφή του οχήματος. Άρα αυτό που λες ότι μπορεί ο άλλος να το φτιάξει και να το ξανακυκλοφορήσει, δεν ισχύει. Επίσης, για να σας λυθεί η απορία, και εγώ τότε το είχα πουλήσει σε συνεργείο για να το κάνει ανταλλακτικά.

Και πως ακριβώς έκανες διαγραφή ενώ το είχες πουλήσει? :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...