Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα παιδια.
εχω καρτοπρογραμμα vodafone και θελω να το διακοψω αλλα μου ειπαν οτι ειμαι δεσμευμενος μεχρι τον αυγουστο του 2016 και για να το διακοψω πρεπει να πληρωσω 80 ευρω.
Το θεμα ειναι οτι η ενεργοποιηση του καρτοπρογραμματος ειχε γινει τηλεφωνικα και δεν εβαλα πουθενα υπογραφη και δεν με ενημερωσε κανεις οτι ειμαι δεσμευμενος μεχρι καποιο διαστημα.
δεν ειναι παρανομο αυτο απο την στιγμη που δεν εχω βαλει πουθενα υπογραφη;

Δημοσ.

Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω στην ερώτηση σου. Πολλές φορές όμως οι εταιρίες τηλεφωνίας τροποποιούν μονομερώς τους όρους του συμβολαίου. Σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο. Ψάξε στα μικρά γράμματα των τελευταίων λογαριασμών που έλαβες μήπως υπάρχει τέτοια υποσημείωση περί τροποποίησης των όρων. Εάν υπάρχει, θα γράφει και σε ποιο διάστημα έχεις προθεσμία να διακόψεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω στην ερώτηση σου. Πολλές φορές όμως οι εταιρίες τηλεφωνίας τροποποιούν μονομερώς τους όρους του συμβολαίου. Σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο. Ψάξε στα μικρά γράμματα των τελευταίων λογαριασμών που έλαβες μήπως υπάρχει τέτοια υποσημείωση περί τροποποίησης των όρων. Εάν υπάρχει, θα γράφει και σε ποιο διάστημα έχεις προθεσμία να διακόψεις.

γραφει πισω στο εντυπο του λογαριασμου οτι οι οροι υπαρχουν στην αιτηση συνδρομη σας αλλα εγω δεν εχω στα χερια μου καμια αιτηση συνδρομης ουτε υπεγραψα καμια τετοια αιτηση διοτι οπως ειπα το καρτοπρογραμμα ενεργοποιηθηκε τηλεφωνικα

Δημοσ.

γραφει πισω στο εντυπο του λογαριασμου οτι οι οροι υπαρχουν στην αιτηση συνδρομη σας αλλα εγω δεν εχω στα χερια μου καμια αιτηση συνδρομης ουτε υπεγραψα καμια τετοια αιτηση διοτι οπως ειπα το καρτοπρογραμμα ενεργοποιηθηκε τηλεφωνικα

 

Άλλο πράγμα λέω. Καμία φορά στα ψιλά γράμματα του μηνιαίου λογαριασμού που παραλαμβάνεις λέει κάτι του στυλ:

 

Από 01/12/2015 η Vodafone αλλάζει το κόστος κλήσης προς σταθερά σε 0.15€/λεπτό. Οι συνδρομητές έχουν προθεσμία 60 ημερών από την έκδοση του παρόντος λογαριασμού να καταγγείλουν τη σύμβαση.

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις που έχουν γίνει τέτοιου είδους μονομερείς ενέργειες μπορείς να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο. Ψαξ'το λογαριασμό σου μήπως γράφει κάτι τέτοιο και ξεμπερδέψεις με αυτόν τον τρόπο, αλλίως θα πρέπει να περιμένεις κάποιον εδώ να σου πει εαν μπορείς να θεωρήσεις το συμβόλαιό σου άκυρο λόγω του τρόπου που έγινε.

Δημοσ.

Άλλο πράγμα λέω. Καμία φορά στα ψιλά γράμματα του μηνιαίου λογαριασμού που παραλαμβάνεις λέει κάτι του στυλ:

 

Από 01/12/2015 η Vodafone αλλάζει το κόστος κλήσης προς σταθερά σε 0.15€/λεπτό. Οι συνδρομητές έχουν προθεσμία 60 ημερών από την έκδοση του παρόντος λογαριασμού να καταγγείλουν τη σύμβαση.

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις που έχουν γίνει τέτοιου είδους μονομερείς ενέργειες μπορείς να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσεις πρόστιμο. Ψαξ'το λογαριασμό σου μήπως γράφει κάτι τέτοιο και ξεμπερδέψεις με αυτόν τον τρόπο, αλλίως θα πρέπει να περιμένεις κάποιον εδώ να σου πει εαν μπορείς να θεωρήσεις το συμβόλαιό σου άκυρο λόγω του τρόπου που έγινε.

Εχεις δικιο φιλε μου. το γραφει αυτο που λες για κατι νεους ορους και λεει πως εχω το δικαιωμα να καταγγειλω την συμβαση με προθεσμια μεσα σε ενα μηνα αλλα δεν προλαβαινω γιατι ελεγε αλλαζει απο 08/10/2015 .

Τωρα περιμενω να δω τον επομενο λογαριασμο αμα αλλαζει τιποτα αλλο για να καταγγειλω την συμβαση.

ευχαριστω για την βοηθεια σου φιλε μου.

Δημοσ.

Οι τηλεφωνικές συμβάσεις, που σου έλεγαν ότι η κλήση καταγράφεται και η καταγραφή είναι σαν "συμβόλαιο", ίσχυαν παλιά αλλά πλέον έχουν καταργηθεί (ίσως θεωρούταν παράνομο, δεν ξέρω). Πρέπει να υπάρχει έντυπη σύμβαση με υπογραφή επάνω. Πολύ απλά πες τους να σου στείλουν ένα αντίγραφο της τελευταίας σύμβασης, αν δεν υπάρχει πουθενά η υπογραφή σου τότε ίσως σε αυτή την περίπτωση να μπορείς να κινηθείς δικαστικά.

Δημοσ.

Εχω ενα καρτοπρόγραμμα.. το αφμ κ η διεύθυνση που παει ο λογαριασμός είναι λάθος κ απλα μ ειπαν να πηγαίνω σε ενα κατάστημα Βονταφον κ να πληρώνω.

 

Αν δε πληρώσω τι γίνεται?

Δημοσ.

Εχω ενα καρτοπρόγραμμα.. το αφμ κ η διεύθυνση που παει ο λογαριασμός είναι λάθος κ απλα μ ειπαν να πηγαίνω σε ενα κατάστημα Βονταφον κ να πληρώνω.

 

Αν δε πληρώσω τι γίνεται?

 

 

Θα προβουν σε φραγη και θα κινηθούν δικαστικα για την οφειλή.

Προφανώς εννοεί ότι εφόσον τα στοιχεία διεύθυνσης και προπαντός το ΑΦΜ, δεν είναι δικά του, ποιόν θα κατηγορήσουν ακριβώς;

Δημοσ.

Το κοβεις και το αφηνεις απληρωτο. Ή αν θες να κρατησεις τον αριθμο σου, ζητας να στο κανουν καρτοκινητο και κανεις φορητοτητα σε αλλη εταιρια αφηνοντας το παλι απληρωτο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...