Προς το περιεχόμενο

Alfa romeo spider


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφέρεται ο αδερφός μου για το παραπάνω στα 2000 κυβικά. Θέλει να του βάλει και αέριο. Το έχει κανένας να πει γνώμη; Μιλάμε για μοντέλο δεκαετίας με 150.000 με καλό βιβλίο σερβις σε όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά σαν αμάξι τον ενδιαφέρει να μάθει αν είναι ζημιάρικο και πολυδάπανο. Νταξ ξέρει ότι δεν είναι και i20 στα έξοδα απλά με λογική οδήγηση τι θέματα έχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο όσο καλό και αν είναι θα βγάλει προβλήματα.

Είναι και τα τέλη υψηλά..Συνέχεια θα πληρώνει ο φίλος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βιβλίο σερβίς δεν υποδηλώνει πολλά και ακριβά προβλήματα. Τώρα τα 150.000 χλμ δε τα θεωρώ πολλά. Μάλλον Νορμάλ. Το ότι είναι παλιό δε λέει κάτι, έχουμε και παλιότερο αμάξι στην οικογένεια και δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Σε ότι αφορά στα τέλη ναι είναι υψηλά, αλλά αν θες σπορ-τουρινγκ αυτοκίνητο σχεδόν σίγουρα θα πας σε 2 αρι, όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βιβλίο σερβίς δεν υποδηλώνει πολλά και ακριβά προβλήματα. Τώρα τα 150.000 χλμ δε τα θεωρώ πολλά. Μάλλον Νορμάλ. Το ότι είναι παλιό δε λέει κάτι, έχουμε και παλιότερο αμάξι στην οικογένεια και δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Σε ότι αφορά στα τέλη ναι είναι υψηλά, αλλά αν θες σπορ-τουρινγκ αυτοκίνητο σχεδόν σίγουρα θα πας σε 2 αρι, όχι;

 

φίλε μου δέν θεωρείς γενικά τα 150.000χλ πολλά? απο εδώ και πέρασ το αμάξι θα αρχίσει να ζητάει. βάλε τα τέλη. βάλε το κόστος της μετατροπής του αερίου. βάλε και οτι είναι παλιό αμάξι......

 

προσωπικά δέν έχω εμπειρία απο ιταλικό και δή, αλφα ρομέο αλλά ένας θείος μου που έκανε το λάθος και πήρε απο μαντρά ένα 156 του 2006 με "καθαρό" βιβλίο το πούλησε μετά απο 7 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανάγκη να βγάλει κάποιο μεγάλο πρόβλημα..Η βασική συντήρηση και μερικά έκτακτα προβλήματα κοστίζουν αρκετά.

Πχ μόνο για λάστιχα σε τέτοιες διαστάσεις θέλεις 400ευρώ.

Κάνα δίσκο πλατώ αν χρειαστεί αν δεν έχει αλλάξει θα πάει κάνα 500άρι υποθέτω.

πιθανών να χρειαστεί βάσεις μηχανής,δισκόπλακες κτλ κτλ..

για λάδια θέλει 5-6 λίτρα..

Όλα αυτά κοστίζουν.

 

Θέλω να πω οτι δεν παίρνεις ένα φιατάκι που θα το οδηγάς και δε θα ζητά τιποτα.

Αυτά είναι εργαλεία που κάποτε είχαν 30-40χιλιάδες ευρώ.

Ε να δίνεις και 1000 το χρόνο για συντηρηση είναι λογικό.

 

Όσο για τα κυβικά εγώ θα πήγαινα στα 1800.Η διαφορά στους ίππους δεν πρέπει να είναι μεγάλη ενώ στα τέλη είναι πάνω απο διπλάσια.

Έτσι και αλλιώς η spider είναι αυτοκίνητο για βόλτα,δε θα το πάρεις για κόντρες και αναβάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι απο αυτην την αποψη συμφωνω μαζι σου. κοστιζουν αρκετα ολα αυτα!

και γω κοιτουσα για 147 που την εβρισκα σε καλη τιμη, αλλα οταν υπολογισα οτι χ ψ χρεαστει, αποφασισα να μην την παρω.

 

παντως η spider ειναι ωραιο αμαξακι! αλλα σε σπορ υπαρχουν και αλλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1000€ τον χρόνο είναι λογικό κόστος συντήρησης για την κατηγορία. Απλά ήθελα να μάθω αν βγάζει γενικά σοβαρά προβλήματα. Και όχι 150.000 χλμ δεν είναι πολλά. Έχω Σμαρτ με τόσα και παραπάνω πλέον που είναι βασικά σκουτερακι με αμάξωμα.

Αυτό που βρήκε έχει ήδη αέριο. Βγαίνει στις 4.500€, το δίνει επειδή δεν έχει να το συντηρεί και δε θέλει να χαλάσει. Γενικά είναι μερακλής με το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι εργαλεία που κάποτε είχαν 30-40χιλιάδες ευρώ.

Ε να δίνεις και 1000 το χρόνο για συντηρηση είναι λογικό.

 

 

Σε αντίστοιχο κοστους αυτοκίνητο πάντως ούτε καν πλησιάζουμε τέτοιο νούμερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσέξετε το βιβλίο service να συμβαδίζει με τα χιλιόμετρα και τα χρόνια..

Να μην υπάρχουν κενά μεγάλα..Δηλαδή εννοώ πχ. μην έχει 140.000χμ μέχρι το 2010 και μετά σε 5 χρόνια άλλα 10.000χμ και σας πει οτι δεν το κινούσε κτλ..Θα είναι ύποπτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι είναι τακτικοτατο με διαστήματα ανά 10.000 με διάφορα. Επίσης έκανε μεγάλο σερβίς πρίν 10.000. Τα λάστιχα θα τα αλλάξουμε. ΚΤΕΟ έχει περασμένο και δεν έχει φθορές πλην της ποδιάς.

Σε αντίστοιχο κοστους αυτοκίνητο πάντως ούτε καν πλησιάζουμε τέτοιο νούμερο.

Ποιό αν επιτρέπεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...