alexatreides Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Thunderbirds are go ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MaXmaD Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mubadala Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Αργά ξυπνάνε στην Airbus, Ρώσικη είναι η πατέντα, του 2009 https://www.youtube.com/watch?v=4rpb2g-8n6c Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrisauto Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Είναι υλοποιήσιμο αλλά για μικρό αριθμό επιβατών και με τεράστιο κόστος. Η πατέντα (ιδέα) υπάρχει από το 1950. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgetsl Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 από τη στιγμή που η καμπίνα εξετάζουν να γίνει αποσπώμενη ,πλέον είναι ζήτημα χρόνου να προσαρμοστεί σύστημα με αλεξίπτωτα ....η όλη δυσκολία ήταν το αποσπώμενο ,εφόσον μπήκε σε διαδικασία μελέτης πιστεύω θα προσανατολιστούν και στο σωστικό κομμάτι .....εδώ πέντε άτομα που διάβασαν τον τίτλο τους πέρασε η ιδέα αυτή ....λέτε οι μηχανολογοι που το μελετάνε να μην το έχουν σκεφτεί;αδύνατο μου φαίνεται. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bobos73 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fsbmaniac Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες? Το μεγιστο !!! Γιαυτο ειναι και το πιο ασφαλες μεσο ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mike299 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Το θέμα είναι πως ενδιαφέρει η ασφάλεια των επιβατών τις αεροπορικές εταιρείες? Η αποζημίωση που πρέπει να πληρώσουν και κυρίως η απώλεια εμπιστοσύνης σε μια εταιρία μετά από σοβαρό αεροπορικό ατύχημα τους ενδιαφέρει πάρα μα πάρα πολύ. Πολύ περισσότερο από το κόστος υλοποίησης (που φαντάζομαι θα απαιτεί και νέο μοντέλο αεροσκάφους και δεν θα γίνεται με τροποποίηση στα υπάρχων. Άρα μπορεί και να γίνει σταδιακά και στα πλαίσια αγοράς νέου). Ειδικά αν μπορούν να το διαφημίζουν σαν feature και προσελκύουν πελάτες. Μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι τα αεροδρόμια να υποστηρίξουν μια τέτοια δυνατότητα παρά οι αεροπορικές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
go.george Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Οσοι ειστε απογοητευμενοι με την ασφαλεια και οτι το αρθρο δεν ειναι για αλεξιπτωτα, με την μαλεσιαν πετατε? Τα αεροπλανα περα απο τα κακοσυντηρημενα και αυτα που τα ριχ νουν τρομοκρατες, τουλαχιστον στην Ευρωπη σπανια γινονται ατυχυματα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stas2021 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Πραγματικα το καλητερο θα ηταν να εκτηνασοταν με αλςξηπτοτα σε περιπτωση αναγξης για να σωθουν ζωες και οχι χρωνος!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Regulus Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν. Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Questioner Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Και η έλλειψη ασφάλειας προκαλεί κόστος όμως. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις αποζημιώσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Η "φήμη" που μπορεί να χτιστεί από μια εταιρεία δεν εξαγοράζεται ούτε με πολλά εκατομμύρια $$. Δεν νομίζω πως δεν εξετάζουν και θέματα εκτινασσόμενης καμπίνας κλπ. Σίγουρα θα τα δούμε στο μέλλον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2015 Λύσεις για αύξηση κερδών στις εταιρείες βρίσκουν. Δεν βλέπω την ίδια προθυμία και για λύσεις για να γλυτώνει ο κόσμος από τα ατυχήματα. Εκεί μπαίνει αυτόματα ο παράγοντας κόστος. Τι ακριβως εκαναν για να μειωσουν κοστος και δε γλυτωνει ο κοσμος απο τα ατυχηματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crystallization Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό τον σχεδιασμό -με μπαλόνια και αλεξίπτωτα- για αύξηση των μέτρων ασφαλείας σε προσθαλάσσωση ή αναγκαστική προσγείωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papars Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2015 Κάτι σαν τα κοντέινερ ένα πράγμα. Η ιδέα είναι τρομερή με την έννοια ότι θα μπορείς να αλλάξεις την διαρρύθμιση της καμπίνας σε χρόνο μηδέν. Από επιβατικό σε cargo, και πίσω ακόμα και σε κάθε ταξίδι. Ειδικά σε cargo, οι καμπίνες θα είναι έτοιμες φορτωμένες και θα περιμένουν να φορτωθούν. Όσο για τα αλεξίπτωτα, σίγουρα υπάρχει τρόπος να προστεθούν στα υπάρχον αεροπλάνα κάτι που βέβαια απαιτεί μετατροπές μεγάλης έκτασης. Το θέμα βέβαια είναι ότι οι λύσεις με τα αλεξίπτωτα προϋποθέτουν η καμπίνα να είναι ένα κομμάτι κάτι μάλλον απίθανο μετά από τρο μοκρατική ενέργεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα