Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα στα παιδια,

 

το αμαξι μου(celica 1992) απο χθες και μετα απο μια βολτα που εκανα μεσα στην πολη αρχισε να ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος κυριος απο το κατω μερος του αμαξιου οταν πατουσα γκαζι, Το πραγμα χειροτερεψε μεχρι να γυρισω σπιτι και δουλευε 3κυλινδρους με μπολικο ρεταρισμα ειδικα στο ρελαντι. Το πηγα συνεργειο και μου μετρησε πιεσεις στους κυλινδρους και μου εβγαλε καμμενη φλατζα στην κεφαλη και κοστος περιπου 300 ευρω για να φτιαχνει ο κινητηρας. (εργασια+φλατζες+πλαναρισμα) 

 

Το θεμα ειναι οτι το εβγαλε πολυ ξαφνικα χωρις να ανεβασει π.χ θερμοκρασια ή να καψει παραπανω λαδι απο το κανονικο, και μου φαινεται λιγο παραξενο το ολο σκηνικο με την φλατζα.

 

Τι λετε εσεις για ολα τα παραπανω ; υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο ; 

Δημοσ.

Αν έχεις κάψει φλάτζα, θα σου έχει περάσει λάδια στα νερά σου, ή νερά στα λάδια σου. Άνοιξε και κοίτα την τάπα του ψυγείου, και μετά την τάπα των λαδιών. Αν τα νερά σου (παραφλού) έχουν αλλάξει χρώμα (κάτι σε καφετί) τότε έχεις λάδια στα νερά. Αν η τάπα του λαδιού σου έχει κάτι άσπρα υπολλείμματα πάνω της, έχεις νερά στα λάδια.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα λαδια ειναι ΟΚ , το ψυγειο σαν παραφλου φαινεται οκ, εχει κατι ιζιματα(σκουρια υποθετω )μεσα που μαλλον ειναι απο την παλαιοτητα του ψυγειου. Επισης ανεφερε κατα την μετρηση οτι περναει η πιεση απο τον ενα κυλινδρο στον αλλον(1ος και 2ος κυλινδρος) .

 

Το εβγαλε μπορει γρηγορα το συμπερασμα ο μαστορας και εχασα λιγο την εμπιστοσυνη που ειχα προς αυτον.

Δημοσ.

Το ρετάρισμα μπορεί να οφείλεται και σε καμένο πολλαπλασιαστή. Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον συγκεκριμένο μηχανικό μπορείς να πας και σε άλλον για 2η γνώμη (απέφυγε να τον προιδεάσεις με αυτό που σου είπε ο προηγούμενος). Διάγνωση μέσα απο το φόρουμ δύσκολα θα σου κάνει κάποιος.

 

p.s τα ιζήματα που βλέπεις είναι 99% σκουριά. Αν είχες λάδια θα έβλεπες ένα παχύρευστο καφέ υγρό (κάτι σαν διάρροια ένα πράγμα).

p.s.2 να υποθέσω οτι δεν σου έχει ανάψει κάποιο check engine λαμπάκι, σωστά?

Δημοσ.

Πριν κατι μηνες αλλαχτηκαν τα μπουζοκαλωδια με καινουργια και καθαριστηκε η εισαγωγη λογο καποιο μπουκωματων που μου εκανε.  Απο check engine και γενικως λαμπακια δεν ειχα τιποτα αναμενο. Το αμαξι το εχω αφησει σε αυτον τωρα γιατι μου ειπε οτι μπορει να καψεις και κινητηρα αν το κουνησεις. Με την προυποθεση να του δωσω το ΟΚ για να αρχισει την επισκευη.

Δημοσ.

Τι να σου πω φίλε μου, μακάρι να είναι όντως η φλάτζα και να μην είναι κάτι χειρότερο (βλέπε ρήγμα κορμού). Αν λύσει το καπάκι, και είσαι μπροστά, φαίνεται οπτικά η καμμένη φλάτζα. Μπορεί να είναι και νεροφαγώματα στο καπάκι. Καλή τύχη σου εύχομαι.

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπερα στα παιδια,

 

το αμαξι μου(celica 1992) απο χθες και μετα απο μια βολτα που εκανα μεσα στην πολη αρχισε να ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος κυριος απο το κατω μερος του αμαξιου οταν πατουσα γκαζι, Το πραγμα χειροτερεψε μεχρι να γυρισω σπιτι και δουλευε 3κυλινδρους με μπολικο ρεταρισμα ειδικα στο ρελαντι. Το πηγα συνεργειο και μου μετρησε πιεσεις στους κυλινδρους και μου εβγαλε καμμενη φλατζα στην κεφαλη και κοστος περιπου 300 ευρω για να φτιαχνει ο κινητηρας. (εργασια+φλατζες+πλαναρισμα) 

 

Το θεμα ειναι οτι το εβγαλε πολυ ξαφνικα χωρις να ανεβασει π.χ θερμοκρασια ή να καψει παραπανω λαδι απο το κανονικο, και μου φαινεται λιγο παραξενο το ολο σκηνικο με την φλατζα.

 

Τι λετε εσεις για ολα τα παραπανω ; υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο ;

κοιτα αμα ειναι φλατζα σιγουρα καποια αλλαγη θα δεις στα λαδια ή τα νερα. Εμενα με παραξενευει οτι το αυτοκινητο ειναι σε προχωρημενο σταδιο και τα λαδια σου οπως και τα νερα σου ειναι οκ..!!! Αυτο πρεπει να σου δημιουργει καχυποψηψιες για την διαγνωση του μαστορα..

Εμενα μου ειχε κατσει φλατζα σε τετοιο σημειο που στην αρχη επινε το αντιψυκτικο και το εβγαζε απο την εξατμιση-ατμομηχανη!!! και επειδη το κινουσα καποια στιγμη μπηκαν τα νερα στα λαδια..

Το δικο σου εχασε συμπιεση αποτομα και λαδια-νερα οκ! και σου ειπε για φλατζα.. να εισαι απο πανω οταν θα το φτιαχνει..

Δημοσ.

Καλησπέρα, επειδή πρόσφατα έκανα επισκευή σε αμάξι με καμμένη φλάντζα στα 320.000 χλμ.

Τα συμπτώματα είναι τα εξής:

-Το λάδι θα γίνει σαν μαγιονέζα

-Τα κολάρα ψυγείου θα είναι σκληρά
-Το πρωι για 3-4 δευτερόλεπτα θα σου ρετάρει.

Οσο για τιμή τη βρίσκω φυσιολογική 150-180 πάει το κιτ επισκευής.Αρκεί να γινει καλή δουλειά.

Πόσα χιλιόμετρα έχει εσένα ο κινητήρας σου?

Δημοσ.

καλησπερα στα παιδια,

 

το αμαξι μου(celica 1992) απο χθες και μετα απο μια βολτα που εκανα μεσα στην πολη αρχισε να ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος κυριος απο το κατω μερος του αμαξιου οταν πατουσα γκαζι, Το πραγμα χειροτερεψε μεχρι να γυρισω σπιτι και δουλευε 3κυλινδρους με μπολικο ρεταρισμα ειδικα στο ρελαντι. Το πηγα συνεργειο και μου μετρησε πιεσεις στους κυλινδρους και μου εβγαλε καμμενη φλατζα στην κεφαλη και κοστος περιπου 300 ευρω για να φτιαχνει ο κινητηρας. (εργασια+φλατζες+πλαναρισμα) 

 

Το θεμα ειναι οτι το εβγαλε πολυ ξαφνικα χωρις να ανεβασει π.χ θερμοκρασια ή να καψει παραπανω λαδι απο το κανονικο, και μου φαινεται λιγο παραξενο το ολο σκηνικο με την φλατζα.

 

Τι λετε εσεις για ολα τα παραπανω ; υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο ;

Αν δεν το δούμε, δεν μπορούμε να ξέρουμε. Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε αυτόν το μηχανικό, πήγαινε το σε άλλον.

 

Το σύμπτωμα που αναφέρεις πάντως(μεταλλικός θόρυβος όταν πατάς γκάζι) για πειράκια μου φαίνεται, και πειράκια σε τέτοιο αυτοκίνητο ακούς μόνο όταν έχει ανέβει υπερβολικά η θερμοκρασία. Το όργανο θερμοκρασίας μπορεί να μην σου έδειξε κάτι επειδή δεν είχε νερό μέσα. Ο αισθητήρας δεν μπορεί να μετρήσει θερμοκρασία αέρα, μόνο νερού :)

 

Να έχεις υπόψιν ότι η φλάντζα μπορεί να "την άκουσε" από αύξηση θερμοκρασίας ακόμα και 6 μήνες πιο πριν, και απλά να εμφάνισε τα συμπτώματα τώρα.

 

Επίσης τα συμπτώματα δεν είναι πάντα ίδια, έχει σημασία σε ποιο σημείο έχει καεί η φλάντζα.. Πχ αν έχει καεί ανάμεσα στο έμβολο και στο υδροχιτώνιο θα περνάει αέρας μέσα στο νερό, μένεις από νερό και ανεβαίνει η θερμοκρασία. Αν καεί ανάμεσα σε υδροχιτώνιο και δίοδο λαδιού, τότε θα περάσει νερό στο λάδι και θα γίνει μαγιονέζα.

  • Like 2
Δημοσ.

ευχαριστω πολυ παιδια για τις πληροφοριες!!!

 

Ο μονος λογο που εχασα λιγη απο την εμπιστοσυνη ειναι οτι εβγαλε οπως ανεφερα γρηγορη διαγνωση για την φλατζα. Αυριο το προχωραμε και ανοιγουμε την κεφαλη και οσο μπορω θα πηγαινω οταν σχολαω απο την δουλεια να το βλεπω. Μου ειπε θα μας παρει ενα 3ημερο για ανοιγμα-και επισκευης της φλατζας. 

 

το αμαξι εχει 295.000χλμ και σοβαρα προβληματα δεν μου εχει βγαλει για τα 23 χρονια που κουβαλαει στην πλατη του.

Δημοσ.

Ο μονος λογο που εχασα λιγη απο την εμπιστοσυνη ειναι οτι εβγαλε οπως ανεφερα γρηγορη διαγνωση για την φλατζα.

Σε άλλες περιπτώσεις η διάγνωση βγαίνει ακόμα πιο γρήγορα, πχ όταν περάσουν λάδια στα νερά ή και το αντίστροφο. Απλά ανοίγεις τάπες λαδιού ή νερού και βλέπεις τη "μαγιονέζα".

  • Like 1
Δημοσ.

αφου σου μετρησε συμπιεση στους κυλινδρους τοτε η φλαντζα πας η βαλβιδες.μην απορεις που το εκανε γρηγορα.με το ανοιγμα του κινητηρα θα φανουν και η τιμη που σου ειπε ειναι καλη.

  • Like 1
Δημοσ.

καμμενη φλατζα και ραγισμενο χταποδι εξαγωγης  :-D

βγηκε μια 400αρα μαζι με τα εργατικα-ανταλλακτικα - μεταχειρισμενο χταποδι + λαδια-παραφλου και τα σχετικα.

το πηρα το αμαξι σημερα και δουλευει βουτηρο!

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...