Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλό θα είναι μερικοί να διαβάζετε πιο προσεκτικά τους όρους ενός καταστήματος πριν μπείτε και κατακρίνετε με τόση χαρη...Εδώ λοιπόν και το λινκ για να διαβάσετε τι είναι το DOA που υποστηρίζει το eshop http://www.e-shop.gr/support. Το λάθος του φίλου μας είναι οτι δεν πήγε σε eshop point με τεχνικό τμήμα, όπου σύμφωνα με τους όρους γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση. Άρα λοιπόν το μόνο λάθος του είναι οτι έπρεπε εφόσον ήθελε άμεση αλλαγή να απευθυνθεί σε eshop με τεχνικό τμήμα.(αν δηλαδή δεν πήγε, οχι πως εκει δεν θα κάναν τους δύσκολους). Τέλος να επισημάνω οτι το eshop αποφεύγει το DOA σαν το δίαολο με το λιβάνι...Βέβαια μπορώ να πω πως τώρα τελευταία έχουν βελτιωθεί αρκετά.

Και εσύ πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Το link που παραθέτεις δεν γράφει πουθενά για "ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση", γράφει για "άμεση ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.

Δημοσ.

Καλό θα είναι μερικοί να διαβάζετε πιο προσεκτικά τους όρους ενός καταστήματος πριν μπείτε και κατακρίνετε με τόση χαρη...Εδώ λοιπόν και το λινκ για να διαβάσετε τι είναι το DOA που υποστηρίζει το eshop http://www.e-shop.gr/support. Το λάθος του φίλου μας είναι οτι δεν πήγε σε eshop point με τεχνικό τμήμα, όπου σύμφωνα με τους όρους γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση. Άρα λοιπόν το μόνο λάθος του είναι οτι έπρεπε εφόσον ήθελε άμεση αλλαγή να απευθυνθεί σε eshop με τεχνικό τμήμα.(αν δηλαδή δεν πήγε, οχι πως εκει δεν θα κάναν τους δύσκολους). Τέλος να επισημάνω οτι το eshop αποφεύγει το DOA σαν το δίαολο με το λιβάνι...Βέβαια μπορώ να πω πως τώρα τελευταία έχουν βελτιωθεί αρκετά.

Έχεις κάποιο δίκιο εδώ, αλλά πρέπει να υπολογίζεις ότι δεν μένουν όλοι Αθήνα, κάποιοι μένουν και επαρχία, οπότε είναι λίγο δύσκολο να βρεις τεχνικό τμήμα.

 

Εγώ αν ήμουν στην θέση του TS, θα αγόραζα άμεσα ένα άλλο και αν έβρισκαν όντως βλάβη στο αρχικό προϊόν θα τους έλεγα να μου πιστώσουν τα χρήματα για μελλοντική χρήση. Από την στιγμή που γνωρίζεις ότι τα "περιφερειακά" καταστήματα δεν έχουν δικιά τους αποθήκη με προϊόντα σαφώς και δεν μπορείς να περιμένεις να πάρεις άμεσα νέο προϊόν.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Πριν από 3 ημέρες αγόρασα ένα convector για την μητέρα μου που έχει σοβαρά θέματα υγείας και δεν μπορεί να μετακινηθεί, χθες όταν μπήκε στη πρίζα έβγαλε αρκετό καπνό σαν να κάηκε και δεν άναβε, σήμερα το δοκίμασα ξανά και έκανε το ίδιο αλλά άναψε για λίγο.
 
Επικοινώνησα με το service του eshop και τους ζήτησα να μου στείλουν ένα νέο και να παραλάβουν το παλιό ή να περάσω από ένα point και να το πάρω από εκεί επιστρέφοντας το χαλασμένο

 

 

Σοβαρα περιμενες να γινει κατι τετοιο?

 

Καλολ, που λεει και ο Thresh :-D

 

Δημοσ.

Και εσύ πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Το link που παραθέτεις δεν γράφει πουθενά για "ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση", γράφει για "άμεση ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης". Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.

Όποιος έχει κάνει τουλάχιστον μια φορά DOA στο eshop γνωρίζει πως η ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση σημαίνει οτι θα παραλάβεις την επόμενη μέρα καθώς δεν υπάρχει απόθεμα στο κατάστημα. Και είναι λογικό, τα eshop points είναι μικρά warehouse που παραλαμβάνουν παραγγελίες, δεν είναι μαγαζί με απόθεμα. 

 

PS. Είμαι ευχαριστημένος που διάβασες μέχρι εκείνο το σημείο! Καλή σου μέρα :)

Δημοσ.

Όποιος έχει κάνει τουλάχιστον μια φορά DOA στο eshop γνωρίζει πως η ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση σημαίνει οτι θα παραλάβεις την επόμενη μέρα καθώς δεν υπάρχει απόθεμα στο κατάστημα. Και είναι λογικό, τα eshop points είναι μικρά warehouse που παραλαμβάνουν παραγγελίες, δεν είναι μαγαζί με απόθεμα. 

 

PS. Είμαι ευχαριστημένος που διάβασες μέχρι εκείνο το σημείο! Καλή σου μέρα :)

Άσε μας ρε φίλε, θα μας κάνεις να ξεχάσουμε και τα Ελληνικά που ξέρουμε.

 

Καλές γιορτές να έχεις :)

Δημοσ.

Επειδη ειχα παρομοιο θεμα με προβλημα της συσκευης που αγοραστηκε και ηταν εντος doa θελω να πω μερικα πραγματα.
Αγοραστηκε απο καταστημα στην Αθηνα που ειχε τεχνικο τμημα που κανονικα θα επρεπε να γινει ο ελεγχος επιτοπου οπως αναφερεται εδω περα.

 

("Για τα e-shop points των Αθηνών (Αχαρνές, Καλλιθέα, Νίκαια, Περιστέρι, Μαρούσι), καθώς και Σταυρούπολης, Ηρακλείου Κρήτης, Πάτρας  που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.")

 

Ο ελεγχος δεν εγινε ποτε επιτοπου,αντιθετα καθυστερησαν να επικοινωνησουν μαζι μου 5 μερες πανω κατω,νομιζω πως το εστειλαν στα κεντρικα και δεν ασχοληθηκε το τεχνικο τμημα του καταστηματος και εν τελει δεν εβγαλα και ακρη.

 

Κανονικα θα επρεπε οπως αναφερεται,να γινει εκεινη τη στιγμη ο ελεγχος ή εστω να ειχα καποιο νεο την επομενη μερα.Αν δν μπορουν να τηρησουν τα λεγομενα τους τοτε να τροποποιησουν τις υπηρεσιες τους και να μην γραφει στο site οτι τους συμφερει για να φαινονται στον καθε πελατη εξυπηρετικοι,γιατι μονο αυτο δεν ειναι.

 

 

Ειδικα οταν διαβαζεις εδω μεσα απο συμφορουμιτη οτι αγορασε απο αυτους καρτα γραφικων που δεν ειχε ποτε εγγυηση,γτ το eshop αγορασε απο την εταιρια την καρτα πολυ φθηνοτερα επειδη δεν ειχε εγγυηση και την πουλησε για διαμαντι με εγγυηση.
Μετα φταινε οι καταναλωτες που προτιμουν να κανουν τις αγορες τους απο το εξωτερικο και η ελληνικη αγορα παει συνεχως κατα διαολου.
Μην ξεκινησετε μερικοι να λετε τα δικα σας,"οτι εγω δεν ειχα ποτε θεμα με το μαγαζι",γιατι ειναι μεχρι να σας κατσει για να μπει στην black list σας.

  • Like 1
Δημοσ.

Άσε μας ρε φίλε, θα μας κάνεις να ξεχάσουμε και τα Ελληνικά που ξέρουμε.

 

Καλές γιορτές να έχεις :)

Για να ξεχάσεις πρέπει πρώτα να μάθεις. Διάβασε από την αρχή την πρότασηποιος έχει κάνει τουλάχιστον μια φορά DOA στο eshop γνωρίζει πως η ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση σημαίνει οτι θα παραλάβεις την επόμενη μέρα καθώς δεν υπάρχει απόθεμα στο κατάστημα"

 

Αν διάβαζες ολοκληρωμένα θα σε βοηθούσε ώστε να ΜΗ βγάζεις λάθος συμπεράσματα ;)

 

Καλές γιορτές και λιγότερη μαγκιά εύχομαι.

Επειδη ειχα παρομοιο θεμα με προβλημα της συσκευης που αγοραστηκε και ηταν εντος doa θελω να πω μερικα πραγματα.

Αγοραστηκε απο καταστημα στην Αθηνα που ειχε τεχνικο τμημα που κανονικα θα επρεπε να γινει ο ελεγχος επιτοπου οπως αναφερεται εδω περα.

 

("Για τα e-shop points των Αθηνών (Αχαρνές, Καλλιθέα, Νίκαια, Περιστέρι, Μαρούσι), καθώς και Σταυρούπολης, Ηρακλείου Κρήτης, Πάτρας  που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.")

 

Ο ελεγχος δεν εγινε ποτε επιτοπου,αντιθετα καθυστερησαν να επικοινωνησουν μαζι μου 5 μερες πανω κατω,νομιζω πως το εστειλαν στα κεντρικα και δεν ασχοληθηκε το τεχνικο τμημα του καταστηματος και εν τελει δεν εβγαλα και ακρη.

 

Κανονικα θα επρεπε οπως αναφερεται,να γινει εκεινη τη στιγμη ο ελεγχος ή εστω να ειχα καποιο νεο την επομενη μερα.Αν δν μπορουν να τηρησουν τα λεγομενα τους τοτε να τροποποιησουν τις υπηρεσιες τους και να μην γραφει στο site οτι τους συμφερει για να φαινονται στον καθε πελατη εξυπηρετικοι,γιατι μονο αυτο δεν ειναι.

 

 

Ειδικα οταν διαβαζεις εδω μεσα απο συμφορουμιτη οτι αγορασε απο αυτους καρτα γραφικων που δεν ειχε ποτε εγγυηση,γτ το eshop αγορασε απο την εταιρια την καρτα πολυ φθηνοτερα επειδη δεν ειχε εγγυηση και την πουλησε για διαμαντι με εγγυηση.

Μετα φταινε οι καταναλωτες που προτιμουν να κανουν τις αγορες τους απο το εξωτερικο και η ελληνικη αγορα παει συνεχως κατα διαολου.

Μην ξεκινησετε μερικοι να λετε τα δικα σας,"οτι εγω δεν ειχα ποτε θεμα με το μαγαζι",γιατι ειναι μεχρι να σας κατσει για να μπει στην black list σας.

Εντάξει τώρα τα παραλές και εσύ...Εδώ έχουμε άτομα που δεν ξέρουν καν τους όρους απο το κατάστημα που αγοράζουν αλλα απο άποψη κατέχουν όπως και κ*τρυπίδα.

Δημοσ.

Επειδή εγώ άνοιξα το θέμα να ενημερώσω για την κατάληξη. Πήρα sms ότι δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα στον convector, παρέλαβα και η αιτιολογία του προβλήματος ήταν ότι είχε γεμίσει χνούδια!! 

 

Όταν ρώτησα πως γίνεται καινούριο θερμαντικό να γεμίσει χνούδια σε ούτε 5 ώρες συνολικής λειτουργίας και να μπουκώσει δεν μπορούσε να μου πει κάτι γιατί προφανώς το μηχάνημα ήταν μεταχειρισμένο. 

 

Δεν το προχώρησα περαιτέρω το πήρα και τώρα λειτουργεί χωρίς να έχει προκύψει κάποιο ζήτημα αλλά από μένα έχουν φάει Χ το eshop όχι τόσο από την εξυπηρέτηση αλλά από την αξιοπιστία και την κοροϊδία επιστρεφόμενων προϊόντων που τα πουλά για καινούρια. (Το συγκεκριμένο το πήρα από προσφορά crazy Sunday).

Δημοσ.
Όταν ρώτησα πως γίνεται καινούριο θερμαντικό να γεμίσει χνούδια σε ούτε 5 ώρες συνολικής λειτουργίας και να μπουκώσει δεν μπορούσε να μου πει κάτι γιατί προφανώς το μηχάνημα ήταν μεταχειρισμένο. 

 

Δεν το προχώρησα περαιτέρω το πήρα και τώρα λειτουργεί χωρίς να έχει προκύψει κάποιο ζήτημα αλλά από μένα έχουν φάει Χ το eshop όχι τόσο από την εξυπηρέτηση αλλά από την αξιοπιστία και την κοροϊδία επιστρεφόμενων προϊόντων που τα πουλά για καινούρια. (Το συγκεκριμένο το πήρα από προσφορά crazy Sunday).

 

 

Αυτο ειναι ενα συνηθισμενο φαινομενο. Και οσο πιο μεγαλο το μαγαζι, τοσο πιο συνηθες.

Οταν επιστρεφεται ενα προιον με προβλημα δεν το πετανε, το επιδιορθωνουν και το ξαναριχνουν στην αγορα.

Δεν ειναι κοροϊδια δηλαδη, ειναι νορμαλ κατασταση. Κοροϊδια ειναι πχ. το αλλο που κανουν, παιρνεις μια οθονη με καμμενα pixels αλλα δε στην αλλαζουν με τιποτα, διοτι αυτα λεει προβλεπονται...

Δημοσ.

 

("Για τα e-shop points των Αθηνών (Αχαρνές, Καλλιθέα, Νίκαια, Περιστέρι, Μαρούσι), καθώς και Σταυρούπολης, Ηρακλείου Κρήτης, Πάτρας  που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.")

 

 

Αφορά μόνο ηλεκτρονικούς υπολογιστές  όλα τα άλλα προϊόντα (έχουν άπειρα δεν θα μπορούσαν να εχουν σερβις για όλα)  στέλνονται για ελέγχο στα κεντρικά , τους έκανα μεγάλο θέμα για ένα ζευγάρι ακουστικά που μου χάλασαν και τα πήγα στο κατάστημα στο Μαρούσι που διαθέτει σέρβις αλλά τα στείλανε στα κεντρικά . τελικά έγινε κανονικά αντικατάσταση με καινούργια και τις δυο φόρες που χάλασαν χωρίς να φέρουν την παραμικρή αντίρρηση , να τα λέμε αυτά .

Δημοσ.

Πάντως βλέπω πολλους να περιμένουν την φιλική εξυπηρέτηση του κυρ Κώστα με το γειτονικό καταστημα ηλεκτρικών απο κάποια απρόσωπη αλυσίδα ηλεκτρικών. Όπως και να το κάνουμε δεν γίνεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...