Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις αρχές Δεκεμβρίου πήγα να πάρω το κουπόνι Δεκεμβρίου για την κάρτα απεριορίστων διαδρομών της γυναίκας μου. Παραδόξως μου ζητήθηκε να δείξω το κουπόνι Νοεμβρίου το οποίο και δεν είχα αφού η γυναίκα μου έλειπε το Νοέμβριο και δεν της χρειάστηκε. Σε ερώτηση αναφορικά με το "γιατί" με ενημέρωσαν ότι λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα ΜΜΜ το Νοέμβριο, η προμήθεια του κουπονιού Δεκεμβρίου γινόταν με έκπτωση (αφαιρούσαν ένα ποσό για τις μέρες που δεν υπήρχαν συγκοινωνίες).

Πριν συνεχίσω και καταλήξω σε γκρίνια (όπως σκοπεύω :-) ) να πω ότι είναι πραγματικά προς τιμήν τους αυτή η σκέψη, να αφαιρεθεί δηλαδή το ανάλογο ποσό για τις μέρες που δεν μπορούσε να γίνει χρήση της κάρτας.

Συνεχίζω. Ενημερώνω ότι εμείς δεν είχαμε πάρει για το Νοέμβριο και ζητάω ένα κουπόνι στην κανονική τιμή. Τότε μαθαίνω ότι, ναι υπάρχουν τέτοια κουπόνια αλλά η προμήθειά τους γίνεται από....2 εκδοτήρια (Ομόνοια και Σύνταγμα) για όλο το λεκανοπέδιο.

Εννοείται πως αυτό μου φάνηκε υπερβολικό. Είναι δυνατόν οι, έστω ελάχιστοι που βρέθηκαν σε αυτή τη θέση, να πρέπει να πάνε στο κέντρο της Αθήνας άσχετα αν μένουν στο Αιγάλεω, το Ν. Ηράκλειο ή τη Βούλα;

Δεν θα μπορούσαν σε 5-6 εκδοτήρια (σε κομβικά σημεία) να έχουν τα κανονικά κουπόνια;

Πρέπει απαραίτητα κάθε καλή κίνηση να την χ...με με τον ένα ή τον άλλο τρόπο;

Θέλησα να γράψω αμέσως εδώ (έτσι να το βγάλω από μέσα μου) αλλά είπα να το καθυστερήσω αφού αμέσως επικοινώνησα με τον ΟΑΣΑ ζητώντας να μάθω το σκεπτικό αυτής της φοβερής ιδέας και θα ήθελα (πριν πω οτιδήποτε) να έχω και την δική τους θέση.

Άμεσα θα έλεγα με ενημέρωσαν με mail (και λίγο αργότερα με συμβατικό ταχυδομείο) ότι προώθησαν το μήνυμά μου στην ΣΤΑΣΥ η οποία και είναι αρμόδια.

Σήμερα λοιπόν έλαβα την απάντηση με συμβατικό ταχυδρομείο μόνο (την παραθέτω)απάντηση ΣΤΑΣΥ.pdf όπου όπως βλέπετε πέρα από την (ευπρόσδεκτη) συγνώμη επί του πρακτικού ουδέν.

Μάλιστα λένε ότι το έκαναν για "την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών" (που έκαναν το ταξιδάκι τους στο κέντρο να δουν την χριστουγεννιάτικη Αθήνα) "αλλά και για λόγους οικονομικής διαχείρησης" (προφανώς είναι μεγάλο μπέρδεμα σε κάποια εκδοτήρια να δώσουν 1000 κουπόνια μειωμένης τιμής και άλλα 10 κανονικής). Και μετά βέβαια μιλάει για στελέχωση εκδοτηρίων και χρόνο αναμονής που ουδέποτε έθιξα στο mail μου. Δεν είπα ότι περίμενα ώρα ή ότι άλλο παρά μόνο "γιατί πρέπει να χάσω κάποιες ώρες να πάω στο κέντρο της Αθήνας".

 

Αφού ζητήσω συγνώμη για το μακροσκελές post να πω ότι δεν το αναφέρω για κάποιο λόγο πέραν του απλού προβληματισμού για το πως καταφέρνουμε μια κίνηση με καλή πρόθεση, να την κάνουμε (μάλλον λόγω έλλειψης σκέψης και οργάνωσης) αιτία κακής κριτικής

 

 

υγ. το γεγονός της απάντησης με φάκελλο, γραμματόσημα και όλα τα σχετικά θα το αποδώσω σε διάθεση ρομαντισμού και δεν θα το σχολιάσω περαιτέρω

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όχι δεν είναι υπερβολικό, δεν μπορεί να γίνεται ολόκληρη διαδικασία για να προμηθευτούν κουπόνια όλα τα εκδοτήρια της Αθήνας για τα ελάχιστα αυτά άτομα.

Δημοσ.

Το αν είναι ελάχιστα ή όχι μόνο η υπηρεσία μπορεί να το απαντήσει (αν είναι μόνο 100-200 άτομα ειλικρινά να ζητήσω συγνώμη για την "υπερβολή" μου).

Και αν είδες πουθενά δεν ανέφερα να έχουν ΟΛΑ τα εκδοτήρια. Αλλά από το όλα μέχρι το να έχουν μόνο...2 και μάλιστα δίπλα-δίπλα (όποιος μπορεί να φτάσει στο Σύνταγμα προφανώς φτάνει και στην Ομόνοια) είναι μια απόσταση δε νομίζεις;

Και τελικά ποιο είναι το λάθος αυτών των ατόμων και δεν μπορούν να πάρουν κάτι στην κανονική του τιμή;

 

 

υγ. αν όντως έχουν στοιχεία ότι ήταν ελάχιστα αυτά τα άτομα (10,20,30) νομίζω ότι πιο απλό θα ήταν "για την καλύτερη εξυπηρέτηση" που αναφέρουν να δώσουν και σε αυτά τα άτομα το μειωμένο κουπόνι (όφελος θα είχαν αφού θα γλύτωναν το τύπωμα αυτών των λίγων διαφορετικών κουπονιών)

Δημοσ.

Τα βάλανε εκεί με τη σκέψη οτι είναι κεντρικά σημεία και θα εξηπηρετηθούν περισσότερα άτομα. Σωστό το βλέπω.

Και ναι, είναι ελάχιστα γιατί οι περισσότεροι που παίρνουν κάρτα, παίρνουν κάθε μήνα.

Δημοσ.

Εγώ έβγαλα πρώτη φορά κάρτα τον Δεκέμβριο από τον σταθμό της Δάφνης κανονικότατα.. Βέβαια δεν πήρα κάτι μειωμένο.. 15 ευρώ η κάρτα 15 μου ζήτησε..

  • Like 1
Δημοσ.

Μα κι εγώ κανονικά ήθελα να πληρώσω (30 ευρώ βέβαια).

Αλλά όπως είπα, μόνο στο κέντρο (άλλωστε όπως βλέπεις το αναφέρει και η απάντησή τους ότι δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική)

Δημοσ.

Και εγώ απο Ομόμοια που έβγαλα 15€ πλήρωσα, δεν μου είπε τίποτα για μειωμένο εκτος και αν είναι μόνο για αυτούς που πληρώνουν ολόκληρη κάρτα.

Δημοσ.

Εγώ έβγαλα στην Δάφνη..έχει έναν γκισε πάνω από τον σταθμό για εισιτήρια και κάρτες.. Φίλος που πήγε κάτω στα εκδοτηρια του είπαν ότι λες, να πάει σύνταγμα ή ομονοια.. Και μάλιστα εκεί έχει διαφορετική ουρά για καινούριους κατόχους χωρίς να το αναφέρει πουθενά.. Ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται..

Δημοσ.

Κοιταξα την καρτα Νοεμβριου και αυτη του Δεκεμβριου και δεν βρηκα πουθενα καμια διαφορα. Αντι να σου παιρνουν ολοκληρο το ποσο, σου παιρνουν το μειωμενο. Η εξυπηρετηση του κοινου ειναι αγνωστη λεξη μαλλον για τον ΟΑΣΑ, εκτος αν θεωρουν οτι εξυπηρετουν τον κοσμο με το να τον στοιβαζουν σε ουρες στο Συνταγμα και την Ομονοια, αντι να μπορει ο καθενας να βγαλει στη γειτονια του.

 

Επισης στο εξωτερικο και συγκεκριμενα στο Βερολινο βγαζουν και τα μηχανηματα καρτα και μαλιστα δεχονται και πιστωτικες/χρεωστικες. Ψιλα γραμματα για τις τρομερες Συγκοινωνιες Αθηνων

 

 

Και εγώ απο Ομόμοια που έβγαλα 15€ πλήρωσα, δεν μου είπε τίποτα για μειωμένο εκτος και αν είναι μόνο για αυτούς που πληρώνουν ολόκληρη κάρτα.

 

Εγω πληρωσα 14.50 στον Περισσο. 

Δημοσ.

Ακόμα και κάποιος που είχε κάρτα τον Νοέμβριο, αν δεν ήξερε για την φιλότιμη προσφορά της εταιρίεας από πριν μπορεί να είχε πετάξει την προηγούμενη πριν πάει να αγοράσει την καινούργια και να τρεχε.

Ιδιοφυΐες πραγματικά. 

Δημοσ.

Εγω πληρωσα 14.50 στον Περισσο. 

 

Που είναι ο Porg να σου πει ότι σου έκαναν έκπτωση επειδή απέναντι είναι το "Σπίτι του Λαού"

  • Like 4
Δημοσ.

 

Εγω πληρωσα 14.50 στον Περισσο. 

 

Με έπιασε κότσο  ο γέρος. :mad:

Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα χαρτί που να το γράφει αυτό;

Δημοσ.

Τι καταλαβαίνω εγώ.

 

"Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών" = οι κάρτες δεν είναι πολλές και αν τις είχαμε μοιράσει σε όλη την Αττική θα έπρεπε να τρέχεις δεξιά κι αριστερά χωρίς να είσαι σίγουρος αν θα βρεις και που. Ενώ τώρα δύο μέρη είναι όλα κι όλα, μπορεί να ξεβολευτείς αλλά θα βρεις σίγουρα με την πρώτη προσπάθεια. Προφανώς εδώ παίζουμε την κολοκυθιά (γιατί 2 και όχι 3) αλλά έχει μια λογική.

 

"Λόγοι οικονομικής διαχείρισης" = εδώ δεν έχουμε να βάλουμε βρακί, δε μπορούμε ούτε να πηγαίνουμε τις κάρτες βόλτα γύρω γύρω ούτε να τις σκορπίσουμε πολύ και στο τέλος να μας μείνουν επειδή ο υποψήφιος αγοραστής δεν κατάφερε να πάει στο εκδοτήριο που έχει υλικό.

 

ΥΓ η απάντηση που πήρες (και προφανώς κατ' επέκταση η προώθηση που οδήγησε σ' αυτήν) έχει πρωτοκολληθεί. Δε θα μπορούσε να σου έχει έρθει με οτιδήποτε άλλο εκτός από ταχυδρομείο. Και ακούγεται αρκετά λογικό (στην Ελλάδα τουλάχιστον) να πρωτοκολλείται η υπηρεσιακή αλληλογραφία.

Δημοσ.

Όχι δεν είναι υπερβολικό, δεν μπορεί να γίνεται ολόκληρη διαδικασία για να προμηθευτούν κουπόνια όλα τα εκδοτήρια της Αθήνας για τα ελάχιστα αυτά άτομα.

 

Σου ξεφεύγει όμως οτι αυτός είναι ο "νέος" πελάτης ...  ο οποίος αγοράζει το "original" προϊόν και όχι το έκτακτο.

 

 

Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί δε θα μπορούσαν να έχουνόλα τα εκδοτήρια και τις 2 κάρτες ... σιγά το πρόβλημα

 

Αν δεν γίνεται να είχαν όλα βρίσκω απόλυτα λογικό να είχαν όλα τα εκδοτήρια το "κανονικό" δελτίο και κάποια μόνο το μειωμένο μιας και δεν είναι αυτό το κανονικό τους προϊόν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...