Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Στο πατρικό στο χωριό υπάρχει παλιός τριφασικός μετρητής. Από τον Φλεβάρη γύρισε αυτόματα στο νέο διζωνικό ωράριο, ενώ προηγουμένως ήταν μόνιμα (χειμώνα-καλοκαίρι) 23:00-07:00.

Το δικό μας σπίτι παραδίπλα με μονοφασική παροχή, έχει νέο ψηφιακό Holley χωρίς sim κάρτα και δεν έγινε αυτόματα η αλλαγή στο νέο διζωνικό, αναφέροντας στον έλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ ότι "λόγω των προδιαγραφών του εγκατεστημένου μετρητή" πρέπει να κάνουμε σχετικό αίτημα. Απορώ, ποιο είναι το κόλλημα (όχι ότι με καίει) με τον νέο μετρητή και στο ίδιο χωριό με σύστημα ΤΑΣ.

Ο παλιός τριφασικός δέχεται εντολή από τον ΤΑΣ για να αλλάξει, οπότε όταν τους ρύθμισαν για αλλαγή του ωραρίου από 1 Φλεβάρη, άλλαξε το ωράριο, ενώ στον Holley (τέτοιον έχω και εγώ), επειδή είναι ηλεκτρονικός προ-ρυθμισμένος, δεν δέχεται εντολή από ΤΑΣ, οπότε παρέμεινε στο υπάρχων (τσέκαρε μην είναι μόνιμα στο 15:00-17:00 και 02:00-08:00 όλο το χρόνο όπως άλλοι), αφού δεν διαθέτει μόντεμ επικοινωνίας.., αν θες να αλλάξεις στο νέο διζωνικό ωράριο, κάνε αίτημα, θα στον αντικαταστήσουν δωρεάν με νέο ψηφιακό (και θα ενσωματωθείς στην τηλεμέτρηση - λογικά)

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα τσεκάρω σε λίγες μέρες που θα πάμε στο χωριό, ποιες ώρες δουλεύει. Προς το παρόν δεν το αλλάζω καθώς είναι 2 ώρες περισσότερες έναντι του νέου διζωνικού και η ετήσια κατανάλωση δεν είναι μεγάλη.

Δημοσ.

 Έρχομαι την Τρίτη στο χωριό και διαπίστωσα το Σάββατο ότι η ένδειξη στο  μειωμένο νυχτερινού μετρητή να είναι αμετάβλητη, καλώ τον ΔΕΔΔΗΕ δηλώνω την βλαβη και σε δυο ώρες ήρθαν και άλλαξαν τον μετρητή με νεο ηλεκτρονικό με sim!!

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, adsl2+ είπε

 Έρχομαι την Τρίτη στο χωριό και διαπίστωσα το Σάββατο ότι η ένδειξη στο  μειωμένο νυχτερινού μετρητή να είναι αμετάβλητη, καλώ τον ΔΕΔΔΗΕ δηλώνω την βλαβη και σε δυο ώρες ήρθαν και άλλαξαν τον μετρητή με νεο ηλεκτρονικό με sim!!

μηπως εχεις θειο βουλευτη?🤔

  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, adsl2+ είπε

 Έρχομαι την Τρίτη στο χωριό και διαπίστωσα το Σάββατο ότι η ένδειξη στο  μειωμένο νυχτερινού μετρητή να είναι αμετάβλητη, καλώ τον ΔΕΔΔΗΕ δηλώνω την βλαβη και σε δυο ώρες ήρθαν και άλλαξαν τον μετρητή με νεο ηλεκτρονικό με sim!!

Στη επαρχία έχουν απόθεμα . Εμένα σε 3 μέρες ήρθαν άλλαξαν μετρητή. 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
23 hours ago, Kozanitis1 said:

Αν θυμάμαι καλά, οι τριφασικοί Holley, είχαν μόντεμ και σιμ, σε κάποιους είχαν τοποθετήσει.., αλλά νομίζω δεν τους υποστήριξαν ποτέ στην τηλεμέτρηση..

Useless info of the day, σήμερα βγήκα να τσεκάρω το μητρητή για να δω αν μετράει στο νέο ωράριο (ναι), έβαλαν sim module από ότι φαίνεται, πλέον έχω τηλεμέτρηση

Είχα 1-2 φωτογραφίες από 28/2 στις οποίες δεν είχε στην οθόνη την ένδειξη της κεραίας/σήματος, ούτε στο πάνω μέρος μέσα στη "θήκη" τα 2 φωτάκια του module.

Οπότε λογικά μέσα στο Μάρτιο το έβαλαν, άλλαξαν και το διζωνικό ωράριο και δεν πήρα χαμπάρι τίπότα. 😛

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Thresh said:

Useless info of the day, σήμερα βγήκα να τσεκάρω το μητρητή για να δω αν μετράει στο νέο ωράριο (ναι), έβαλαν sim module από ότι φαίνεται, πλέον έχω τηλεμέτρηση

Είχα 1-2 φωτογραφίες από 28/2 στις οποίες δεν είχε στην οθόνη την ένδειξη της κεραίας/σήματος, ούτε στο πάνω μέρος μέσα στη "θήκη" τα 2 φωτάκια του module.

Οπότε λογικά μέσα στο Μάρτιο το έβαλαν, άλλαξαν και το διζωνικό ωράριο και δεν πήρα χαμπάρι τίπότα. 😛

Ελλάδα 2.0 (λέμε τώρα)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thresh είπε

Οπότε λογικά μέσα στο Μάρτιο το έβαλαν, άλλαξαν και το διζωνικό ωράριο και δεν πήρα χαμπάρι τίπότα. 😛

Δηλαδή εδώ έπαψε πλέον σου λέει ότι "....λόγω των προδιαγραφών του εγκατεστημένου μετρητή σας, η μετάβαση στο Διζωνικό Σύστημα Μειωμένης Τιμολόγησης (σε ισχύ από 01/02/2025), δε μπορεί να γίνει αυτόματα" ?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε

μηπως εχεις θειο βουλευτη?🤔

Τους ρώτησα πως έγιναν τόσο γρήγοροι, μου απάντησαν ότι έτυχε να μην έχουν άλλη βλάβη και έχουν πάντα νέους μετρητές μαζί τους.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, turbat0s said:

Δηλαδή εδώ έπαψε πλέον σου λέει ότι "....λόγω των προδιαγραφών του εγκατεστημένου μετρητή σας, η μετάβαση στο Διζωνικό Σύστημα Μειωμένης Τιμολόγησης (σε ισχύ από 01/02/2025), δε μπορεί να γίνει αυτόματα" ?

Yeap.

To ίδιο και στο εξοχικό που έχει παλιό μετρητή με νυχτερινό που ήταν σταθερό το ωράριο χειμώνα/καλοκαίρι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε

μηπως εχεις θειο βουλευτη?🤔

Αν βάλεις μέσον βουλευτή σώθηκες, παραμονές των εκλογών θα ενδιαφερθεί!! 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, adsl2+ είπε

Τους ρώτησα πως έγιναν τόσο γρήγοροι, μου απάντησαν ότι έτυχε να μην έχουν άλλη βλάβη και έχουν πάντα νέους μετρητές μαζί τους.

Η παροχή μονοφασική να φανταστώ; αν σου είναι εύκολο και θέλεις να μας πεις, ποιο μοντέλο σου έβαλαν;

Μήπως τον Sagemcom XS212?

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Η παροχή μονοφασική να φανταστώ; αν σου είναι εύκολο και θέλεις να μας πεις, ποιο μοντέλο σου έβαλαν;

Μήπως τον Sagemcom XS212?

Μονοφασική η παροχή, το μοντέλο δεν το πρόσεξα, ο μετρητής αυτός είναι διαφορετικός ποιο μεγάλος από τον άλλον ψηφιακό που μου έβαλαν το καλοκαίρι , δεν έκατσε καλά μέσα στην χελώνα γιαυτό και δεν τον βίδωσαν , απλά έκλεισαν το καπάκι. Όταν θα ξανά πάω το καλοκαίρι θα δω ποια μοντέλα είναι! Όλα αυτά έγιναν στην ΚΥΛΛΗΝΗ.

Δημοσ.
Στις 4/4/2025 στις 12:55 ΜΜ, Satcom είπε

Τελικά μίλησα σήμερα με τον ΔΕΔΔΗΕ και βρέθηκε η άκρη ,από εβδομάδα θα έρθουν (δεν γίνεται απομακρυσμένα μου είπε).

Ευχαριστώ και πάλι.

Μάλλον νόμιζα ότι βρέθηκε η άκρη, μου ηρθε ενα SMS από ΔΕΔΔΗΕ που λέει να ακολουθήσω τις οδηγίες του τεχνικού του (ναι αυτού του τεχνικού που μου είπε "εγώ δεν ξέρω τίποτα και να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου βάλει χρονοδιακόπτη στον πίνακα). Μπλέξαμε. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εκει στο ΔΕΔΔΗΕ απο οτι φαινεται δε τους αγγιζει κανεις.

Ειχα κανει αιτηση για αλλαγη μετρητη για νυχτερινο απο το 2023. Μετα απο καθυστερηση βδομαδων το αλλαξαν, αλλα λογω αυτης της καθυστερησης δικαιουμαι επιστροφη 20 ευρω οπως λεει και στο σαιτ τους. Περιμενα να δω αν θα γινει αυτοματα, και μετα απο 6 μηνες εστειλα αιτημα. Μη τα πολυλογω εκανα γραπτα αιτηματα με α/α περσι το Μαιο και ξανα περσι το Νοεμβριο, με ενδιαμεσα τηλ, ποτε καμια αποκριση. Καταφευγω στο myrae και αναφερω τα παραπανω το Φεβρουαριο. Ακομα και εκει 3 μηνες μετα καμια ανταποκριση. The Untouchables

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...