ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Τέλος Νοεμβρίου παρήγγειλε η γυναίκα μου ένα τραπεζάκι για το σαλόνι αξίας 31 ευρώ από ένα eshop ελληνικό ( το οποίο έχει και φυσικό κατάστημα) Η παραγγελία έγινε με χρέωση μιας maestro (χρεωστικής όχι πιστωτικής) της Εθνικής. Επειδή δεν υπήρχε το προίον είπαν στην γυναίκα μου ότι θα της επιστρέψουν τα χρήματα απο το κατάστημα. Ο τυπος που μίλησα μου έστειλε ένα αντίγραφο της συναλλαγής με το οποίο έλεγε ότι πχ 29 Νοεμβρίου μέσω της maestro δόθηκε εντολή στο eshop για αγορά του προϊόντος. Και στις 30 Νοεμβρίου το eshop δεν αποδέχτηκε την συναλλαγή γιατί δεν υπήρχε το προϊόν. Ειχε πάει η γυναίκα μου στην τράπεζα και της είπαν ότι αποκλείεται και δεν μπορεί το eshop να κάνει μη αποδοχή της συναλλαγής. Χτες που ξαναπήγε της είπαν από το κατάστημα ότι να πάτε στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και πως η τράπεζα δεν φέρει ευθύνη. Τα χρήματα εχουν τραβηχτει από το λογαριασμό αλλά δεν έχουν ξαναμπεί ποτέ πίσω. Και ερωτώ . Ποιος μπορεί να με διαφωτίσει? Ο καταστηματάρχης ειναι απατεώνας η η τράπεζα απλά δεν ξέρει τι της γίνεται?
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Θυμάμαι που το είχες ξαναρωτήσει αυτό! Ακόμα τίποτα;! Από το κατάστημα δεν έχουν κάποιο χαρτί ότι έγινε η κίνηση από αυτούς;
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Εχουν μόνο το χαρτι το οποίο λέει οτι έγινε η κίνηση αγοράς και αυτοί δεν αποδέχτηκαν τα χρήματα. Με κωδικούς συναλλαγής πάνω ,επίσημο (λογικα μέσω κάποιας πλατφόρμας web ειναι η συναλλαγή αυτή)
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Τέλος Νοεμβρίου παρήγγειλε η γυναίκα μου ένα τραπεζάκι για το σαλόνι αξίας 31 ευρώ από ένα eshop ελληνικό ( το οποίο έχει και φυσικό κατάστημα) Η παραγγελία έγινε με χρέωση μιας maestro (χρεωστικής όχι πιστωτικής) της Εθνικής. Επειδή δεν υπήρχε το προίον είπαν στην γυναίκα μου ότι θα της επιστρέψουν τα χρήματα απο το κατάστημα. Ο τυπος που μίλησα μου έστειλε ένα αντίγραφο της συναλλαγής με το οποίο έλεγε ότι πχ 29 Νοεμβρίου μέσω της maestro δόθηκε εντολή στο eshop για αγορά του προϊόντος. Και στις 30 Νοεμβρίου το eshop δεν αποδέχτηκε την συναλλαγή γιατί δεν υπήρχε το προϊόν. Ειχε πάει η γυναίκα μου στην τράπεζα και της είπαν ότι αποκλείεται και δεν μπορεί το eshop να κάνει μη αποδοχή της συναλλαγής. Χτες που ξαναπήγε της είπαν από το κατάστημα ότι να πάτε στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και πως η τράπεζα δεν φέρει ευθύνη. Τα χρήματα εχουν τραβηχτει από το λογαριασμό αλλά δεν έχουν ξαναμπεί ποτέ πίσω. Και ερωτώ . Ποιος μπορεί να με διαφωτίσει? Ο καταστηματάρχης ειναι απατεώνας η η τράπεζα απλά δεν ξέρει τι της γίνεται? Εδώ εννοείς από το κατάστημα της τράπεζας της είπαν αυτό έτσι;
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Και το κατάστημα λέει απλά ότι δεν δέχτηκε τη συναλλαγή και τίποτα άλλο; Εσείς έχετε κίνηση από την τράπεζα ότι χρεώθηκε 31€ η κάρτα σας; Αν ναι δεν μπορεί να λέει το κατάστημα ότι δεν έγινε καν η συναλλαγή.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Το κατάστημα δεν πήρε ποτέ τα λεφτά .Σύμφωνα με το χαρτί αυτό έκανε ακύρωση της συναλλαγής. Από την κάρτα όμως έφυγαν κανονικά
gokuthelegend Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μήπως παίρνει κάποιο χρόνο να εμφανιστούν τα χρήματα; Η ημερομηνίες που γράφεις (29 και 30 Νοεμβρίου) είναι πραγματικές;
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Από αυτό που έβαλες φαίνεται ότι το μαγαζί έχει κάνει προέγκριση, δέσμευσε τα χρήματα δηλαδή για κάποιο διάστημα και ότι μετά όντως τα επέστρεψε, Δεν μπορώ να καταλάβω. Μήπως παίρνει κάποιο χρόνο να εμφανιστούν τα χρήματα; Η ημερομηνίες που γράφεις (29 και 30 Νοεμβρίου) είναι πραγματικές; Παίρνει αλλά όχι τόσο πολύ!
drake. Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Αν δεν το έχεις κάνει δοκίμασε να μιλήσεις και με την εξυπηρέτηση πελατών μήπως και καταφέρεις κάτι
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μήπως παίρνει κάποιο χρόνο να εμφανιστούν τα χρήματα; Η ημερομηνίες που γράφεις (29 και 30 Νοεμβρίου) είναι πραγματικές; Ναι ειναι πραγματικές. (Δυστυχώς) Εδω που φτάσαμε πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα . Μπορεί οι υπάλληλοι να μην ξέρουν και τα πάντα
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Τελικά για να κλείσουμε και το θέμα ...ήταν πρόβλημα της τράπεζας. Ο καταστηματάρχης μας έδωσε ένα τηλέφωνο που είχε μιλήσει με μια κοπέλα από τα κεντρικά η οποία ζήτησε τα όποια στοιχεία (κάτοχος κάρτας κλπ) και μέσα σε 3 μέρες τα λεφτά είχαν γυρίσει πίσω. Τέλος καλό όλα καλά. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα