Hyperion93 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, απευθύνομαι κυρίως σε άτομα που είναι ήδη στον κλάδο αυτόν. Η ιστορία μου (briefly). Ως τελειόφοιτος (σε λίγο με πτυχίο) της σχολη΄ς Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού. Ανακάλυψα πως δεν μου αρέσει η εργασία με κάτι (σταθερό) (μισθός). Ανακάλυψα πως με ελκύουν τα επαγγέλματα που έχεις να κάνεις με πελάτες και ποσοστά. Σκεφτόμουν να μπω στον κλάδο των πωλήσεων (πλοίων). Αλλά δεν με ενθουσίαζε το προϊόν. Μιλώντας με έναν πολύ έμπειρο & πετυχημένο μεσίτη (broker) πλοίων, μου είπε πως σημασία έχει ό,τι και να πουλάς να ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ πραγματικά στο προϊόν. Οπότε σταδιακά το απέκλυσα. Μετά, σκέφτηκα να μπω στο real estate, ως μεσίτης. Αλλά και πάλι, δεν με ενθουσίαζε η ιδέα. Μετά από λίγο καιρό μου κλέψανε το αυτοκίνητο (ήταν ασφαλισμένο για κλοπή). Και ανακάλυψα πως με όποιον μίλαγα, του μίλαγα για πάθος για τις ασφαλίσεις, υγείας, κλοπής κλπ. Έπειτα άρχιζα να διαβάζω πάρα πολλά βιβλία πάνω στις πωλήσεις και στο business, και λέω ωπ εδώ είμαι... Μετά από μερικά τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού όλα μου δείξαν τον δρόμο προς τις ασφαλίσεις.Η ηθική μου είναι πολύ δυνατή, δεν θα πούλαγα κάτι σε κάποιον που δεν το χρειάζεται. Ούτε θα έκανα "αρπαχτές".Δεν ντρέπομαι γενικότερα και μιλάω πάρα πολύ εύκολα με ξένους.Ερωτήσεις:1) Αυτό περί προσωπικού πελατολογίου, κατά πόσο βαρένει; Μήπως είναι λίγο μύθος;2) Χρειάζομαι μεταφορικά μέσον; Μηχανή είναι οκ; 3) Όποιος είναι στον παραπάνω κλάδο( Insurance) θα ήθελα να του/της στείλω ένα βιογραφικό να μου πει την γνώμη του/της! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας.
idomeneas7 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 1) Το προσωπικό πελατολόγιο είναι απαραίτητο, εκτός και αν πας υπάλληλος σε κανένα πρακτορείο της γειτονιάς που απλά θέλει άτομο να είναι εκεί. 2) Χρειάζεσαι και ναι μηχανή είναι οκ. 99% θα συναντάς συχνά πελάτες έξω και φυσικά σε μέρη που βολεύει αυτούς. 3) Δεν είμαι στον κλάδο αλλά ήταν οι γονείς μου. Δεν μπορώ να αξιολογήσω βιογραφικό.
DrLo Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Εξαρτάται τι εννοείς "ασφάλειες" ... αν έχεις χρήματα για σπουδές γιατί δε σκέφτεσαι κάτι που μπορείς να αξιοποιήσεις τουλάιχσοτν και την εκαπίδευσή σου στη Σχολή πλοιάρχων, κρίμα είναι px http://www.lloydsmaritimeacademy.com/event/marine-insurance-postgraduate-diploma-distance-learning-course υποθέτω θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα σε άλλες χώρες, full-time. (δε ξέρω αν καλύπτεις τις προϋποθέσεις).
cosmos000 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δοκίμασε το...όλες οι ασφαλιστικές παίρνουν agents αφού δεν τους πληρώνουν με μισθό παρά μόνο με προμήθεια από επιτυχημένες πωλήσεις συμβολαίων.Θα ασφαλίσεις πρώτα όοοολο σου το σόι για να κάνεις τζίρο στην εταιρεία και θα πάρεις ένα μικρουλάκι ποσοστούλι να πάρεις τα τσιγάρα σου...θα ξεκινήσεις το τρέξιμο και το πρήξιμο και το άγχος γιατί θα σου έχουν βάλει στόχο 10 συμβόλαια το μήνα....και κάπου εκεί θα καταλάβεις ότι το εμπορικό ναυτικό σε χρειάζεται... Το προσωπικό πελατολόγιο είναι το βασικότερο, όταν το αποκτήσεις έτσι μόνο θα μπορείς να "κινείσαι " σιγά σιγά. Για να πουλήσεις πρέπει να έχεις ταλέντο όντως....αν εσύ νιώθεις ότι το έχεις, δεν σου μένει παρά να το εξακριβώσεις.Είναι όμως και αυτή η περίοδος που και κόσμος που θα έκανε συμφωνια , δυστυχώς δυσκολευεται... Το βιογραφικό μάλλον χρειάζεται να δείξεις ότι ξέρεις να γράφεις και να διαβάζεις ...γιατί το σημαντικότερο σ αυτή την δουλειά είναι το λέγειν και η πειθώ.... ασφάλειες να πουλάς...σπίτια να πουλάς...αυτοκίνητα να πουλάς.. edit: το κυριότερο δεν έγραψα...για να γίνεις ασφαλιστής περνάς κάποια σεμινάρια και δίνεις κάποιες εξετάσεις (στα λένε στην εταιρεία αυτά) στα οποία πληρώνεις κιόλας.Και μετά έχεις αναγκαστικούς στόχους για κάποιο δοκιμαστικό χρόνο στην εταιρεία.. πχ 10-15 συμβόλαια το μήνα...αν τα φέρεις καλώς...αν όχι..γειάς σας.
Hyperion93 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2016 Δοκίμασε το...όλες οι ασφαλιστικές παίρνουν agents αφού δεν τους πληρώνουν με μισθό παρά μόνο με προμήθεια από επιτυχημένες πωλήσεις συμβολαίων.Θα ασφαλίσεις πρώτα όοοολο σου το σόι για να κάνεις τζίρο στην εταιρεία και θα πάρεις ένα μικρουλάκι ποσοστούλι να πάρεις τα τσιγάρα σου...θα ξεκινήσεις το τρέξιμο και το πρήξιμο και το άγχος γιατί θα σου έχουν βάλει στόχο 10 συμβόλαια το μήνα....και κάπου εκεί θα καταλάβεις ότι το εμπορικό ναυτικό σε χρειάζεται... Το προσωπικό πελατολόγιο είναι το βασικότερο, όταν το αποκτήσεις έτσι μόνο θα μπορείς να "κινείσαι " σιγά σιγά. Για να πουλήσεις πρέπει να έχεις ταλέντο όντως....αν εσύ νιώθεις ότι το έχεις, δεν σου μένει παρά να το εξακριβώσεις.Είναι όμως και αυτή η περίοδος που και κόσμος που θα έκανε συμφωνια , δυστυχώς δυσκολευεται... Το βιογραφικό μάλλον χρειάζεται να δείξεις ότι ξέρεις να γράφεις και να διαβάζεις ...γιατί το σημαντικότερο σ αυτή την δουλειά είναι το λέγειν και η πειθώ.... ασφάλειες να πουλάς...σπίτια να πουλάς...αυτοκίνητα να πουλάς.. edit: το κυριότερο δεν έγραψα...για να γίνεις ασφαλιστής περνάς κάποια σεμινάρια και δίνεις κάποιες εξετάσεις (στα λένε στην εταιρεία αυτά) στα οποία πληρώνεις κιόλας.Και μετά έχεις αναγκαστικούς στόχους για κάποιο δοκιμαστικό χρόνο στην εταιρεία.. πχ 10-15 συμβόλαια το μήνα...αν τα φέρεις καλώς...αν όχι..γειάς σας. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, Είσαι στον κλάδο των ασφαλίσεων;
TheAccountant Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Αν πας για διαμεσολαβητης ασφάλισης να ξέρεις οτι η σχέση εργασίας που προσφέρεται ειναι αυτή του Ελευθερου Επαγγελματία. Εισαι σίγουρος οτι θες να το κάνεις αυτο στον εαυτό σου? 1
Hyperion93 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Αν πας για διαμεσολαβητης ασφάλισης να ξέρεις οτι η σχέση εργασίας που προσφέρεται ειναι αυτή του Ελευθερου Επαγγελματία. Εισαι σίγουρος οτι θες να το κάνεις αυτο στον εαυτό σου? Ω ναι.
stratos_21 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ θα σου έλεγα να το σκεφτείς λίγο πιο βαθιά. Μπορεί να σου φαίνεται ενδιαφέρουσα αλλά το πελατολόγιο κάποια στιγμή φθίνει, ο ανταγωνισμός (ειδικά στον κλάδο αυτ/του όπου είναι ο μεγαλύτερος αφού είναι η μόνη υποχρεωτική ασφάλιση) μεγαλώνει και η ανάγκη για σταθερότητα όσο μεγαλώνεις αυξάνεται. Μαζί με αυτό αυξάνεται και η ψυχολογική σου φθορά. Έχε επίσης υπόψιν σου ότι καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας είναι ο κλάδος αυτ/του, πάνω από τις μισές εργατοώρες σου θα τις αφιερώνεις σε backoffice δουλειά. Το CV είναι αυτό που μετράει λιγότερο(έως καθόλου) στην δουλειά αυτή.
Hyperion93 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ θα σου έλεγα να το σκεφτείς λίγο πιο βαθιά. Μπορεί να σου φαίνεται ενδιαφέρουσα αλλά το πελατολόγιο κάποια στιγμή φθίνει, ο ανταγωνισμός (ειδικά στον κλάδο αυτ/του όπου είναι ο μεγαλύτερος αφού είναι η μόνη υποχρεωτική ασφάλιση) μεγαλώνει και η ανάγκη για σταθερότητα όσο μεγαλώνεις αυξάνεται. Μαζί με αυτό αυξάνεται και η ψυχολογική σου φθορά. Έχε επίσης υπόψιν σου ότι καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας είναι ο κλάδος αυτ/του, πάνω από τις μισές εργατοώρες σου θα τις αφιερώνεις σε backoffice δουλειά. Το CV είναι αυτό που μετράει λιγότερο(έως καθόλου) στην δουλειά αυτή. Όταν λες backoffice ; Ξέρεις, μερικοί άνθρωποι δεν μπορου΄με "κάτι σταθερό". Βαριόμαστε υπερβολικά εύκολα... Αν δεν υπάρχει ένταση, χρηματιστήριο, πωλήσεις, δεν μου αρέσει η "μπουνάτσα" αλλά ή κακή θάλασσα.
idomeneas7 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Απλά να ξέρεις πως στον κλάδο των ΙΧ οι προμήθειες είναι αστείες, ο ανταγωνισμός τεράστιος και δεν συμφέρει. Θα πρέπει να ασχοληθείς με υγεία ή με πιό "σπάνιες" ασφαλίσεις (π.χ. σκάφη, αστικές ευθύνες επαγγελματιών κλπ) ώστε να κάνεις δουλειά. 1
Sorath Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Στην ασφαλιστική που δουλεύω, επειδή οι νέοι ασφαλιστές δεν έχουν φυσικά πελατολόγιο, τους δίνουν ένα στάνταρ μισθό το μήνα, και μόλις αρχίσουν να παίρνουν καλό ποσό απο τις προμήθειες, γίνεται ο αντιλογισμός. Το πιο βασικό είναι, πόσο διατεθιμένος είσαι να κυνηγήσεις την δουλειά αυτή. Οι επιτυχημένοι ασφαλιστές πάντως, βγάζουν τρελά λεφτά το μήνα. Στόχοι σίγουρα υπάρχουν, αλλά πολύ δύσκολα θα σε διώξουν (δεν θα πρέπει να πουλάς απολύτως τίποτα για μεγάλο διάστημα) και αυτοί ξεκινούν απο πολύ χαμηλά. Μεταφορικό μέσο σίγουρα χρειάζεται, αν είναι και μοτοσυκλέτα καλύτερα για εσένα ώστε να κερδίζεις χρόνο αλλά και να κάνεις οικονομία στα έξοδα μεταφοράς. Και τέλος για την άδεια του ασφαλιστή, όντως πρέπει να περάσεις απο εξετάσεις (βάση νόμου) αλλά εκεί θα σε καθοδηγήσει η εταιρία (σεμινάρια κτλ). 1
bobptz Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Συνεργάστηκα επαγκελματικά με ασφαλιστές το 1998 περίπου. Με εκπαιδεύσανε και με ενδιέφεραν τότε κυρίως τα αμοιβαία κεφάλαια. Σα φυσικό επακόλουθο ασχολήθηκα και με κέρδισε το χρηματιστήριο (εποχή 1999). Έχε ανοιχτό μυαλό, ίσως καταλύξεις αλλού. Πιθανώς θα έχεις δυνατές εμπειρίες. Έχω μεγάλο σεβασμό για τους πετυχημένους ασφαλιστές, αν και με εκνευρίζουν όταν μου μιλάνε σα πελάτη, διότι ξέρω τις τεχνικές που χρησιμοποιούνε. Εγώ δε θα μπορούσα να το κάνω. 1
Hyperion93 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Στην ασφαλιστική που δουλεύω, επειδή οι νέοι ασφαλιστές δεν έχουν φυσικά πελατολόγιο, τους δίνουν ένα στάνταρ μισθό το μήνα, και μόλις αρχίσουν να παίρνουν καλό ποσό απο τις προμήθειες, γίνεται ο αντιλογισμός. Το πιο βασικό είναι, πόσο διατεθιμένος είσαι να κυνηγήσεις την δουλειά αυτή. Οι επιτυχημένοι ασφαλιστές πάντως, βγάζουν τρελά λεφτά το μήνα. Στόχοι σίγουρα υπάρχουν, αλλά πολύ δύσκολα θα σε διώξουν (δεν θα πρέπει να πουλάς απολύτως τίποτα για μεγάλο διάστημα) και αυτοί ξεκινούν απο πολύ χαμηλά. Μεταφορικό μέσο σίγουρα χρειάζεται, αν είναι και μοτοσυκλέτα καλύτερα για εσένα ώστε να κερδίζεις χρόνο αλλά και να κάνεις οικονομία στα έξοδα μεταφοράς. Και τέλος για την άδεια του ασφαλιστή, όντως πρέπει να περάσεις απο εξετάσεις (βάση νόμου) αλλά εκεί θα σε καθοδηγήσει η εταιρία (σεμινάρια κτλ). Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Συγκέντρωση και αυτοπειθαρχία από ότι καταλαβαίνω. Συνεργάστηκα επαγκελματικά με ασφαλιστές το 1998 περίπου. Με εκπαιδεύσανε και με ενδιέφεραν τότε κυρίως τα αμοιβαία κεφάλαια. Σα φυσικό επακόλουθο ασχολήθηκα και με κέρδισε το χρηματιστήριο (εποχή 1999). Έχε ανοιχτό μυαλό, ίσως καταλύξεις αλλού. Πιθανώς θα έχεις δυνατές εμπειρίες. Έχω μεγάλο σεβασμό για τους πετυχημένους ασφαλιστές, αν και με εκνευρίζουν όταν μου μιλάνε σα πελάτη, διότι ξέρω τις τεχνικές που χρησιμοποιούνε. Εγώ δε θα μπορούσα να το κάνω. Έχεις πμ, σε ευχαριστώ.
Βασίλης_29 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Ασχέτως του θέματος των ικανοτήτων, αν εργαστείς σαν ελεύθερος επαγγελματίας πρέπει να δεις αν συμφέρει γιατί θα έχεις ΟΑΕΕ φόρο από το 1ο ευρώ και προκαταβολή 70% για του χρόνου την οποία θεωρητικά αν το επόμενο έτος δεν έχεις εισοδήματα την παίρνεις πίσω, παραταύτα είναι πολλά τα λεφτά. Αν είσαι ως μισθωτός τότε οκ.
mastoras007 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ δέν είμαι στο κλάδο των ασφαλήσεων αλλα ήμουν στον κλάδο του εμπορικου ναυτικού οπος εσύ/ λέω ημουν γιατί τα παράτησα και εχω κάνει μια δουλεια ασχετη με αυτο αλλα ασχετη και με της ασφαλήσεις. η μοναδική παρατηρηση μου είναι ενα μπράβο σε σένα που σου κόβει και κοιτας τι θα κάνεις για να μην μπαρκάρεις. Μακρυα απο τα καράβια...εκανα 1 μπαρκο σάν 3ος και μετα λος μπουλος... το μονο ευκολο ειναι να μπαρκάρεις να κάνεις κάτι εδώ αυτο είναι το δύσκολο...στα καράβια οπος ξέρεις είμαι σίγουρος, οσοι κάνουν καριέρα στα καλά τους δέν είναι...το δυσκολο ειναι να κάνεις κάτι εδώ και να μήν φύγεις στα καραβια..τα καράβια είναι η ευκολη λύση για κάποιον που εχει βγάλει τη σχολη κτλ κτλ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα