Προς το περιεχόμενο

fiat 124 spider


Carworld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως μιλάμε για μια απομίμηση του Mazda MX5...

Γιατί το λες αυτό;

 

 

The 124 is heavily based on the fourth generation Mazda MX-5 roadster, and manufactured alongside it at Mazda's Hiroshima plant in Japan.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^το οποιο μονο καλο μποερι να θεωρηθει.και φυσικα ειναι και πανεμορφο.

ενω μαρεσει πολυ το mx5 εαν ειχα να επιλεξω αναμεσα στα 2 σιγουρα θα πηγαινα για το fiat.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι απομίμηση. Συνεργασία με mazda και δανεισμός πλατφόρμας στο 124. όπως δανείστηκε το corsa d-e την πλατφόρμα του grande punto, όπως το ka από το 500,ή το sedici από το sx4 ή όπως του νέου twingo από το smart. όλα αυτά τί είναι , απομιμήσεις; όχι φυσικά. 

στην Ελλάδα μάλλον θα πουλήσει περισσότερο το fiat δεδομένου πως πλέον δεν υπάρχει (για την ώρα) αντιπρόσωπος της mazda. Όλοι όμως λένε πως το θέμα θα έχει λυθεί σε κανένα χρόνο (tops).

το mazda είναι λίγο πιο φουτουριστικό και συνδυάζει (θεωρώ) στοιχεία από το πρώτης και δεύτερης γενιάς mx-5. το fiat από την άλλη φαίνεται να έχει κλασσικότερη και ίσως διαχρονικότερη γραμμή . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.autoblog.gr/2015/11/23/mazda-mx-5-vs-fiat-124-spider/

H Κυρια διαφορα ειναι οι κινητηρες,το μαζντα εχει 2 ατμοσφαιρικους κ το φιατ εναν τουρμπο 

Εγω το φιατακι θα διαλεγα για την παραπανω ροπη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Βγάλ' τε το το Abarth 124 Spider!!!

 

Και να μην είναι το 1.4 Multiair με τα 150, αλλά το 1.75 TBi με 230-250! 

 

<3

 

3gmnwQC.jpg

 

Άντε βρε παιδιά, ιδέες έχετε, υλοποιήστε κιόλας τίποτα! (Π.χ. Giulia)

 

PS: Δεν το λες και πανάκριβο 17 χιλιάρικα 2θέσιο roadster cabrio με βασική έκδοση turbo, αν ισχύει φυσικά. :-)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η βασική έκδοση του fiat θα έχει λίγο υψηλότερη τιμή από τη βασική έκδοση του mx-5. 

επίσης από άνοιξη 2016 μάλλον η mazda επιστρέφει στην ελλάδα. 

τιμή εκκίνησης από 22 με 24.000€ λένε κύκλοι από εξωτερικό.

τώρα που τα ξαναβλέπω μου αρεσει περισσότερο το mazda , το μόνο κακό είναι πως το έχει όλος ο κόσμος. με την καλή έννοια ,πήξαμε στα mx-5.

άσε που ο turbo βελτιώνεται για πλάκα , ενώ ο ατμοσφαιρικός έχει πολύ παίδεμα και πολλά περισσότερα λεφτά για να τον βελτιώσεις. 

του fiat τον κινήτηρα άνετα τον «πιέζεις» και 200-220 άλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η βασική έκδοση του fiat θα έχει λίγο υψηλότερη τιμή από τη βασική έκδοση του mx-5. 

Πώς;

:blink:

Μάλλον στη Φίατ τρελάθηκαν και πιστεύουν πως έχουν φτιάξει το σήμα τους να μετράει περισσότερο από τη Μάζντα και το κλασικό στην κατηγορία (και όχι μόνο) Μιάτα.

Έχει να πέσει τρελό γέλιο με το αντίγραφο που θα πωλείται ακριβότερα από το πρωτότυπο.

 

επίσης από άνοιξη 2016 μάλλον η mazda επιστρέφει στην ελλάδα. 

ο μόνος ίσως λόγος που θα το σκεφτόταν κανείς
πάει κι αυτός

 

Πιο πολύ για rebadging είναι παρά για συνεργασία. Ακόμα και στο ίδιο εργοστάσιο φτιάχνονται.

ακριβώς πρόκειται για badge engineering και κακό

το μπροστινό του Φίατ φέρνει σε γουρλωμένο βατράχι

 

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε νομίζω το όνομα της μάζντα να μετράει περισσότερο από αυτό της φίατ. εκτός και αν αναφέρεσαι στην παλιά και εκλειπούσα πλέον xedos. το ακριβότερο προκύπτει από το τούρμπο κινητήρα ο οποίος με λιγότερα κυβικά βγάζει όσα άλογα έχει το «μεγάλο» mx-5 + λογικώς το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο.

μηχανικώς μη γελιόμαστε τα αυτοκίνητα είναι ίδια, άρα όποιος χαρακτηρίζει κακό engineering το fiat εννοεί αυτομάτως και το mazda.;ίδια αρχιτεκτονική με άλλη ενδυμασία. δυστυχώς η fiat έπρεπε να συν΄δεσει κάπως το παλιό το spider με το νέο. γι'αυτό και η μούρη του είναι λιγότερο ραφιναρισμένη και πιο «αλήτικη»

https://www.google.gr/search?q=fiat+124+spider+1981&safe=strict&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&imgil=avrMCvIiy1ueiM%253A%253BWrJsTOZMLfj8SM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.conceptcarz.com%25252Fview%25252Fphoto%25252F413421%25252C14114%25252C0%25252C0%25252Fphoto.aspx&source=iu&pf=m&fir=avrMCvIiy1ueiM%253A%252CWrJsTOZMLfj8SM%252C_&usg=__bN8sKtilwY5aSraWqCP4NtYLV78%3D&ved=0ahUKEwjd4ZCG4oPLAhXGqxoKHR_eA-QQyjcILw&ei=KQLHVp2pOMbXap-8j6AO#imgrc=yYYui5tFGjFneM%3A

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δε νομίζω το όνομα της μάζντα να μετράει περισσότερο από αυτό της φίατ. εκτός και αν αναφέρεσαι στην παλιά και εκλειπούσα πλέον xedos. το ακριβότερο προκύπτει από το τούρμπο κινητήρα ο οποίος με λιγότερα κυβικά βγάζει όσα άλογα έχει το «μεγάλο» mx-5 + λογικώς το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο.

μηχανικώς μη γελιόμαστε τα αυτοκίνητα είναι ίδια, άρα όποιος χαρακτηρίζει κακό engineering το fiat εννοεί αυτομάτως και το mazda.;ίδια αρχιτεκτονική με άλλη ενδυμασία. δυστυχώς η fiat έπρεπε να συν΄δεσει κάπως το παλιό το spider με το νέο. γι'αυτό και η μούρη του είναι λιγότερο ραφιναρισμένη και πιο «αλήτικη»

https://www.google.gr/search?q=fiat+124+spider+1981&safe=strict&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&imgil=avrMCvIiy1ueiM%253A%253BWrJsTOZMLfj8SM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.conceptcarz.com%25252Fview%25252Fphoto%25252F413421%25252C14114%25252C0%25252C0%25252Fphoto.aspx&source=iu&pf=m&fir=avrMCvIiy1ueiM%253A%252CWrJsTOZMLfj8SM%252C_&usg=__bN8sKtilwY5aSraWqCP4NtYLV78%3D&ved=0ahUKEwjd4ZCG4oPLAhXGqxoKHR_eA-QQyjcILw&ei=KQLHVp2pOMbXap-8j6AO#imgrc=yYYui5tFGjFneM%3A

εννοείται πως μάζντα και φίατ δε συγκρίνονται στην απήχηση του σήματος

εννοειται

 

πέραν κάθε σύγκρισης στο σήμα μάζντα ίσον καθιερωμένη niche, φίατ ίσον καθιερωμένη για #@>?%

άλλα λεφτά και σε άλλη κατηγορία κάνει το μέσο αυτοκίνητο που πουλάει η μάζντα

και άλλα ο παραδοσιακός μέσος όρος στη φίατ

 

και στην Ευρωπη και παγκοσμίως

και στη συγκεκριμένη κατηγορία ειδικά και γενικότερα

και σε όλες τις παραμέτρους σύγκρισης

 

άντε τελευταία έφτιαξε λίγο ίματζ στην Ευρώπη η φίατ με το 500αράκι

(και μάλλον αναμενομενα τα νέα παιδιά δεν έχουν ζήσει τις καλές παλιές στιγμές της)

 

και για να το κάνει έκοψε τη γκάμα της,

αλλά ακόμα και σήμερα η φίατ δεν ξεχνα το κοινό της σε vfm μοντέλα, βλέπε νέο τίπο

όπως πάντοτε ήταν η βασική κατεύθυνση της μάρκας

 

 

 

 

το Fix It Again Τony είναι γνωστό ανά την υδρόγειο και ενδεικτικό

της απήχησης και του προσανατολισμού της μάρκας σε αυτοκίνητα ευτελούς κατασκευαστικής αξίας

(άσχετα από τα ξεσπάσματα με μοντέλα φωτοβολίδες)

 

η Μάζντα από την άλλη είναι γνωστή στην Ευρώπη, στην Αμερική κα

για λόγους που εν πολλοίς κινουνται στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τη Φίατ

 

 

τώρα για το badge engineering

αυτό μάλλον είναι κακό για την απήχηση της εταιρείας σε όνομα-ντιζάιν-τεχνολογία

εκείης της εταιρείας που φτιάχνει φασόν σε ξένη βάση

στην οποία ξένη βάση προσαρμόζει τη δική της τεχνολογία για να τη φέρει στα μέτρα που πρέπει

 

 

 

και τελικά

να μην ήταν όλα τα άλλα

το μιάτα από μόνο του είναι όνομα και κλασική αξία στην κατηγορία

για πολύ κόσμο αρκεί και περισσεύει

Επεξ/σία από xpera_x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...