Προς το περιεχόμενο

Ποσο επικινδυνη ειναι τελικα η οδηγηση ?


DoctorasZivangkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα μαχαίρια της κουζίνας να δεις τι επικίνδυνα που είναι.

 

Πέρα από το ενδεχόμενο της αστοχίας υλικού-βλάβης (που και για αυτά ο άνθρωπος φταίει),για όλα τα άλλα φταίει ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 αλλα και οταν εισαι περαστικος στο δρομο....

Δρομο; μην το πας μακρυα. Πλεον οι μηχανες εχουν σχεδον το ελευθερο να τρεχουν σε πεζοδρομους, πλατειες και πεζοδρομια. Και ο κοσμος απο οτι φαινεται το εχει αποδεχτει αυτο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι είμαι από τους πιο περίεργους οδηγούς στο δρόμο. Γενικά ποτέ δεν βιάζομαι. Δεν πα να έχω αργήσει στην δουλειά. Δεν με νοιάζει. Γενικά δεν είμαι και των προσπεράσεων και μέσα στην πόλη σε μεγάλους δρόμους άντε μέχρι 80-90 το πολύ. Εθνική άντε μέχρι 120 και πάντα δεξιά λωρίδα η μεσαία όταν έχουμε 3 λωρίδες.

Θεωρώ ότι προσέχω πάρα πολύ . Δεν πα να έχω στοπ , δεν πα να έχω προτεραιότητα, ποτέ μέσα στην πόλη δεν θα περάσω ντουγρου.

Τις προάλλες ανέβαινα το δρόμο του σπιτιού μου κατά τις 8 το βράδυ και πριν φτάσω σε διασταύρωση δρόμων όπου είχα προτεραιότητα μιας και ήμουν απο δεξιά , βλέπω κάτι φώτα. Λεω θα ελαττώσω παρόλο που φαινόντουσαν τα φώτα μου στον άλλο. Καλά που ελάττωσα παιδιά γιατί αυτός πέρασε σαν σίφουνας.Αν είχα περάσει τηρώντας την προτεραιότητα μου μπορεί να έγραφα τώρα από κανά νοσοκομείο στην καλύτερη.

Αλλά και γενικά θα σου σπάσω τα νεύρα στον δρόμο. Δεν θα σε αφήσω ρε πούστη (γενικά μιλάω) να μου χωθείς χωρίς να ανάψεις φλας. Το μισώ αυτό το πράγμα. Να είσαι 20 , 30 μέτρα μπροστά και να χωθείς χωρίς φλας εκεί δεν μιλάω. Αλλά όταν είσαι κοντά μου μην το διανοηθείς.

Και καμιά φορά αναρωτιέμαι. Ρε μακάκα .Κάνεις κάθε μέρα αυτή την διαδρομή. Σε ορισμένα σημεία σε μεγάλους δρόμους ξέρεις ρε μακάκα ότι στην δεξια λωρίδα μετά το φανάρι βρίσκονται παρκαρισμένα. Γιατί από πιο πριν δεν εχεις προνοήσει να είσαι στην μεσαία λωρίδα και να μην χώνεσαι σαν την βούρτσα τελευταία στιγμή.

Πάρε για παράδειγμα την κάθοδο της μεσογείων πριν το Ντυνάν. Την αρχή της κηφισίας που αράζουν όλοι έξω από το περίπτερο και τα εβερεστ. Την  μεσογείων ακριβώς μετά την πλατεία και την εκκλησία (την άνοδο) , την μεσογείων απέναντι από την εκκλησία στην κάθοδο (αυτούς τους δρόμους διανύω γενικά) .

 

Μισώ τους ταρίφες θανάσιμα όμως. Πιάνουν δεξιά και μεσαία λωρίδα συνέχεια ώστε και να έχουν μια Α ταχύτητα και να μπορούν να σταματήσουν αν βρεθεί πελατης. Η που βλέπουν ότι μπροστά υπάρχει λεωφορείο. Αντί να πάρουν την μεσαία λωρίδα να κάνουν μια προσπέραση , φτάνουν ένα βήμα από το λεωφορείο το σταματημένο και εκείνη την στιγμή σου χώνονται χωρίς φλας η και με φλας καμιά φορά (σπάνιο) .

 

Προσέχω πάρα πολύ τα μηχανάκια και σιχαίνομαι πάρα πολύ αυτούς με τα ακριβά αμάξια τους οποίους σπάνια έχω δει να οδηγούν σωστά (χωρίς φλας , σταματάνε όπου θέλουν , το αράζουν όπου θέλουν ,σου χώνονται όπως θέλουν)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τηρούσαμε τον ΚΟΚ και αν οι δρόμοι μας ήταν της προκοπής τα τροχαία θα ήταν πολύ λιγότερα. Τα περισσότερα γίνονται λόγο υπερβολικής ταχύτητας και πολλές φορές δεν ευθύνεται ο χ,ψ γκαζιάρης αλλά ο μπετόβλακας που θα αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα χωρίς προφανή λόγο, χωρίς να κοιτάξει καθρέπτη και χωρίς να ανάψει φλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο γκαζιάρης ευθύνεται όταν αποφασίζει να τρέξει χωρίς να έχει υπολογίσει ούτε τις δικές του δυνατότητες , ούτε του αυτοκινήτου αλλά ούτε και τις όποιες ιδιομορφίες του δρόμου στον οποίο τρέχει.

Εγώ το περισσότερο που έχω τρέξει ήταν στην Εγνατία με ένα νοικιασμένο peugeot 308 1.6 165ps όταν αποφάσισα 2-3 φορές στο δρόμο από θεσσαλονίκη προς βέροια να προσπεράσω κάποιους που πήγαιναν δεξιά λωρίδα με 80-100 . Και εγώ δεξιά οδηγούσα με 120 . Έφτανα στην προσπέραση 160 αλλά αυτομάτως κατέβαινα και μόλις μπορούσα πήγαινα πάλι δεξιά με 120.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος απο τους δρομους,την παιδεια,τα σερβις που καποιοι δεν κανουν ...κ ολα αυτα, φταιει κ η ατιμωρησια.Εκανα χειροφρενιες;;παρε μου το διπλωμα 2 μηνες να μην εχω να παω στην δουλεια,ηπια 7-8 ουσκακια;;χωσε μου προστιμο που να πονεσει ο κ@λος μ.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φημες λενε οτι σε "υγιης" χωρες οι προστατευτικες μπαρες ειναι οντως προστατευτικες μπαρες και δεν γινονται shotgun μολις τρακαρεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν οι περισσοτεροι πληρωνουν για να παρουν διπλωμα, τι οδηγικη παιδεια περιμενουμε να εχουν;

Αν ομως εχαναν την αδεια τους οι εξεταστες που τα παιρνουν (λογικα καποια αδεια εχουν ε; ) και την αδεια λειτουργιας οι σχολες που ενθαρρυνουν αυτο το συστημα, λογικα η κατασταση θα καλυτερευε.

Προσωπικα εμπιστευομαι 4-5 ατομα σαν οδηγους. Δυσκολα θα μπω/ανεβω σε αλλο αυτοκινητο/μηχανη. Θεωρω ασφαλεστερα τα μμμ κι ας ειναι ταλαιπωρια.

Ατυχηματα ειχα διαφορα, ευτυχως οχι σοβαρα.

Αυτο που δε θα ξεχασω και που μετα απο 2 χρονια ακομα ψιλοφοβαμαι οταν περναω απο εκει, ειναι ενα βραδακι που επιστρεφοντας απο τη δουλεια, περπατουσα στο πεζοδρομιο και μια ηλιθια, ανεβασε το αυτοκινητο στο πεζοδρομιο, με την ταχυτητα που κινουνταν στο δρομο, χωρις καν να ελεξει τον καθετο της δρομο (ημασταν σε διασταυρωση). Αν ημουν ενα βημα πισω, απλα δε θα εγραφα τωρα. Ενοιωσα απλα το χτυπημα στο σακιδιο που ειχα στην πλατη κ επεσα. Εκανα 2-3 λεπτα να καταλαβω τι εγινε, ενας κυριος λιγο πιο περα ειχε κοκκαλωσει ο ανθρωπος (αυτος μου ειπε πως ηρθε η αλλη). Η κυρια με εβρισε φυσικα. Που περπατουσα στο πεζοδρομιο της. Που παρκαρει το αμαξι της. Και που τρομαξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολυ επικίνδυνη ακριβώς επειδή υπάρχει αγνοια του κυνδινου.

Κανενός δεν το έχει η μοίρα του, ούτε η ώρα ήρθε. Οποιος αμφιβάλει ας βγει πεζός και να περνάει του δρόμους χωρίς να ελέγχει. Αν δεν ήρθε η ώρα σου δεν θα σε χτυπάει αμαξι, αν ήρθε θα πεθάνεις ετσι κι αλλιώς, δε θα βγεις χαμένος από το πείραμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι καθολου επικινδυνη, αν τηρουσαμε ολοι τον ΚΟΚ κατα γραμμα δεν θα παθαινε κανεις το παραμικρο.

 

Αλλα μας εχει φαει η μαλακια τι να κανουμε...

 

Συμφωνώ. 10 χρονια οδηγός δεν έχω τρακάρει ποτέ πιο πολύ κινδυνεψα οταν ημουν συνοδηγος με εναν που άρχισε να τρέχει του ειπα οτι ο δρομος ειναι γλιστερος δεν με άκουσε και πιο κατω φυγαμε στο αντιθετο ρεύμα ευτυχως ειχαμε άγιο και γλιτωσαμε με κατι μικρογρατζουνιες στο αμαξι μονο καθως ειχαμε πλαγιομετωπική. Φυσικά οταν σταματήσαμε τον κέρασα 2-3 καλές φάπες για τη μλκια του που παραλιγο να σκοτωθούμε. Ξαφνιαστηκε κιολας το βοιδι. Αλλα ηταν ανιατη περιπτωση οταν τον ξαναβρηκα μετα απο καμποσο καιρο το ελεγε και γέλαγε. Βλάκας μεγάλος. Δεν διορθωνονται αυτοι ετσι γεννηθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι παντα η ταχυτητα που φταιει

To κυριοτερο  ειναι να εισαι προσεκτικος και συγκεντρωμενος και να ξερεις τις δυνατοτητες τις δικες σου και του αυτοκινητου σου, ακομα κι αν τρεχεις παραπανω απο οσο λεει η πινακιδα

Τοτε εισαι λιγοτερο επικινδυνος απο εναν που εχει ενα σαραβαλο ειναι ανιδεος απο οδηγηση και παει με 40

Αλλα και παλι οσοι θελουν να κανουν μαγκιες ας τις κανουν ενω δεν εχουν αλλους συνεπιβατες ή σε πιστες

 

Παντως γενικα το αυτοκινητο ειναι ενα μεσο με το οποιο εκδηλωνεται ο χαρακτηρας του καθε ανθρωπου

πχ καποια ατομα κομπλεξικα στη ζωη τους προσπαθουν μεσω της ταχυτητας ή της επιδειξης να δειξουν οτι κατι ειναι και πιστευουν οτι  ο κοσμος που θα τους δει να μπαινουν στην πλατεια με χειροφρενα ή θα ακουσει οτι πηγαν στην Κορινθο σε 20 λεπτα θα πει μπραβο του πολυ μαγκας

 

ή καποιος που ειναι αναισθητος καφρος σα χαρακτηρας θα παρκαρει οπου βρει, δε θα βγαλει φλας θα περασει κοκκινο και στοπ και θα προκαλεσει ατυχημα εστω κι αν πηγαινει με 30

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτο το θεμα σιγουρα παντως θα βρεθουν πολλοι που ειναι σουπερ οδηγοι και ακολουθουν τον κοκ κατα γραμμα.που δεν βιαζονται,που δεν προσπερνουν,που δεν αφαιρουνται..

Στα τροχαια συνηγορουν πολλα πραγματα και οχι μονο η αμελεια του εκαστοτε οδηγου..ειναι οι δρομοι που πληρωνουμε στο επακρο,η αδιαφορια της πολιτειας και τελος τα λαθη τα δικα μας που μπορουν να ερθουν ως πρωτος κρικος στην αλυσιδα των συνθηκων που οδηγουν σε τροχαια,οταν ξερουμε οτι οδηγουμε σε καρμανιολες συνεχιζουμε να κανουμε μαλακιες..

Οδηγικη παιδεια μηδεν,οδηγηση με νευρα και σκοτουρες,οδηγηση μετα απο αλκοολ (δεν χρειαζεται να εισαι και σουρωμενος) "ελα μωρε ειμαι γερο ποτηρι,μπορω" κλπ κλπ..

Σημερα ακουσα καποιον εμπειρογνωμονα που ειπε το εξης σωστο.. "Νομιζουμε οτι μαθαινουμε να οδηγουμε οταν ξερουμε τα πεταλια,οταν ξερουμε που πατανε οι ροδες του αυτοκινητου και ο ογκος του,αλλα δεν ειναι ετσι.''

 

νΑΙ ΠΈΤΑΞΕ Την ψαγμενιά του ο εμπειρογνώμονας και τι καταλαβε? να πει 2-3 απλές συμβουλες να σωσει κοσμο και να αφησει τα φιλοσοφικά, εγω ειμαι 10-11 χρονια οδηγός δεν εχω τρακάρει ποτε και αυτο επειδη ακολουθω 4-5 βασικά του ΚΟΚ οχι ολα.

 

Κρατας αποστάσεις , πάντα φλάς , δεν περνάς τα στοπ , δεν περνάς κοκκινα , πηγαινεις νορμάλ σε ταχυτητα , φοράς πάντα ζώνη και φυσικα αποφευγεις τους μλκες. Και πρεπει να εισαι και λιγο πονηρος για παράδειγμα ειμαι στον Κηφισο .... πάω να μπω δεξιά απο την αριστερη λωρίδα και δεν κοιτάω μονο πισω αμα έρχεται κανεις για καλη μου τυχη κοιταξα και στον πιο διπλα διαδρομο .... και ερχοταν ο βλάκας και πηγαινε να μπει αμα δεν τον εβλεπα να κοψω θα ειχαμε τρακαρισμα... φυσικα κορνες μουτζες σημα οτι την παιζει αλλα και τι εγινε? λουης εξαφανιστηκε. Θα γινοταν το τροχαιο και θα ψαχνομασταν. Θελουν οι μαλακες προσοχή αυτοι που δεν ξέρουν να οδηγάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πραγματικα δεν ξερω ουτε ενα ατομο που να εχει πιει και να πει σημερα θα παω με taxi σπιτι ... 

Αν μένεις Κολωνάκι μένω Μετσ, έλα να με γνωρίσεις... Μοιάζω με όλους τους άλλους ανθρώπους που ξέρεις, απλά άμα πιώ γυρνάω με ταξί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...