Προς το περιεχόμενο

Διαφορά τιμής-Αμορτισέρ


giannisv6

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν έχουμε ένα Toyota Corolla 01 με 80.000 χλμ που θέλει αναρτήσεις 2 μπροστινες αναρτησεις (η μια χάνει λάδια) ,τo αμάξι φοράει KAYABA, ρωτάω να μάθω τιμές και καταλήγω στις εξής.

Επίσημο εξουσιοδοτημενο service 250, ένας καλός μηχανικός που ξέρω οτι είναι προσεχτικός και έμπειρος 200, ο επίσης έμπειρος μηχανικός τις γειτονιάς που τον ξερω χρόνια και ποτέ δεν μου γέμιζε το μάτι μονο 150 μου ειπε ολα μαζι.

Επομένως μιλάμε για 150 από 250,γιατί τέτοια διάφορα στις τιμές ?

Εφόσον ολοι θα χρησιμοποιήσουν την εργοστασιακή μάρκα τι "κακό" ή μη σωστό μπορεί να συμβεί αμα παω στο γειτονικό συνεργείο με την καλύτερη τιμη άραγε ?
 

Αν αλλάξω μονο τις 2 μπροστινές αναρτήσεις με τις εργοστασιακες και πάλι λογικά δεν θα εχει και καμιά αξιοσημείωτη διαφορα στην πόλη, σωστά ? 

Υ.Γ.
Απο τα τρια συνεργεια που ρωτησα το επισημο μου ειπε απλως τις 2 μπροστά και οι άλλοι 2 που ρώτησα μου ειπαν να αλλάξω και τις 4...

Επεξ/σία από giannisv6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80000 δεν ειναι πολλα για αμορτισερ.αλλα ειναι αρκετα χρονια επανω στο αμαξι.τεσπα αυτο που θα εκανα εγω θα ηταν να μαθω ακριβως πιο μοντελο ειναι και να ψαξω να βρω ποσο εχουν τα αμορτισερ μονο kayaba ας πουμε αγορα απο το ιντερνετ απο ελληνικο site.

εχω την εντυπωση οτι και τα 4 θα σου βγουν περιπου στο 200αρι.αντε 220 χωρις περαστικα φυσικα.

ε θα πηγαινα να ρωτησω μετα τον μαστορα κοντα μου ποσο θελει για περαστικα μονο και θα αποφασιζα εαν αξιζει να τα αλλαξω με αυτον τον τροπο η οχι.

(τα πισω δεν ειναι τοσο καταπονημενα λογικα γιατι πολυ απλα δεν εχει τοσο βαρος πισω οσο τα μπροστα.βεβαια καλο ειναι να αλλαχθουν ολα αλλα εαν ζοριζεσαι οικονομικα αλλαξε μονο τα μπροστινα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Στα περαστικά πρέπει να συμπεριλαμβάνεται η ευθυγράμμιση που συνήθως γίνεται μετά από 400 500χλμ. Και είναι ενα κόστος απο 30 εως 50€ ανάλογα το μηχάνημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanos1972
Το αμαξι το αγορασα μετεχειρο με 65.000 χλμ απο μια κυρία που τα πεζοδρομια δεν τα εβλεπε σαν πεζοδρομια..., για να καταλάβεις η ζάντες του (O.Z. κάτι) εχουν ισιώσει 2 φορες απο εκεινη και αλλη μια μολις το πηρα γιατι το τιμονι ειχε παρκινσον στα +50km/h ....

 

Τα 80.000 σιγουρα πολλά δεν τα λες για αμορτισέρ, αλλά αφού χάνει λάδια λογικά ειναι σαν να μην υπάρχει καν απόσβεση, δηλαδη στις λακουβες το ελατηριο θα κανει ολη την δουλειά. 
Θα αλλάξω μονο τα μπροστα γιατι τα οικονομικα αυτο το καιρο απλως δεν.
Εφοσον αυτες που ειπες ειναι οι τιμες για τετράδα, τελικα μια χαρα λογικο μου φαινονται τα 150 για 2 αμορτισερ.
Αλλά δεν ξέρω πια ακριβως φοράει το αμάξι,μήπως ειναι τα  KAYABA EXCEL G  ? 

Μήπως εχω καθόλου επιλογές σε τετοιες τιμες, ή πολλά θέλω με τετοιο Budget ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια τα 80.000 είναι πολλά.Αν όλοι (να ρωτήσεις) σου βάζουν τα ίδια να πας στον πιο φτηνό.Και χωρίς να το σκεφτείς πολύ θα αλλάξεις και τα 4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2 αμορτισέρ έχουν περίπου 90-110€

50 περίπου τοποθέτηση κ 25€ ευθυγράμμιση

Καλό θα ήταν να τα πάρεις από όπου βρεις φθηνότερα κ ν πας σε έναν ευθυγραμισα για τοποθέτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να αλλαχτούν και τα 4 πολύ δύσκολο οπως προανέφερα.

Οκ ρε παιδιά σύμφωνοι αλλά πια φοράει απο την μάνα του ? Στo internet δεν βρηκα τίποτα ..

 

EDIT
Τελικά φοράει τα KAYABA EXCEL G , ξέρει κανεις τίποτα για τα kayaba ultra SR (τα χρυσά)?

 

Αξίζουν τα 140 περιπου παραπάνω απο τα μαυρα excel-g ???

 

Aπο οτι διαβαζω εδω και κει ειναι ιδανικα για χαμήλωμα, αλλά αν δεν θέλω χαμήλωμα αξίζουν, χάνω τίποτα ?
Επεξ/σία από giannisv6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το χαμήλωμα κερδίζεις ευστάθεια,ακρίβεια στο τιμόνι.Εχεις παραπάνω κραδασμούς όμως.Εδω λες ότι δε βγαίνει για 4αδα και συζητάς για πιο ακριβά;Σε κάθε περίπτωση ότι και να βάλεις να αλλάξεις και τα 4.Και να βάλεις επώνυμα αμορτισέρ.Θα τα βγάλουν τα λεφτά τους 100%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα πλεονεκτήματα του χαμηλώματος τα ξέρω τα μειονεκτήματα δεν ήξερα όπως τους εξτρά κραδασμούς.

 

Με τις τιμές αντιπροσωπείας δεν έβγαινα, με τιμές συνεργείου (εφόσον θέλει κάπου στα 220 νομίζω και για τις 4) με λίγη παράταση χρόνου θα βγω, τα λίγο πιο ακριβά είπα να ρωτήσω μήπως είναι καταπληκτικά για την τιμή τους και αξίζουν τα έξτρα λεφτά τους. 

 

Αλλά από οτι διαβάζω σε πολλά ξένα φορουμς με μεταφραστή λένε οτι Kayaba SR ειναι λίγο πιο σκληρές απο τις εργοστασιακές και ιδανικές για χαμήλωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά από οτι διαβάζω σε πολλά ξένα φορουμς με μεταφραστή λένε οτι Kayaba SR ειναι λίγο πιο σκληρές απο τις εργοστασιακές και ιδανικές για χαμήλωμα.

Το σωστό είναι πως τα Ultra SR είναι ιδανικά για να συνδυαστούν με ελατήρια χαμηλώματος. Αν τα βάλεις αφήνοντας τα εργοστασιακά ελατήρια, το αυτοκίνητο δεν θα χαμηλώσει καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βέβαια τα 80.000 είναι πολλά.Αν όλοι (να ρωτήσεις) σου βάζουν τα ίδια να πας στον πιο φτηνό.Και χωρίς να το σκεφτείς πολύ θα αλλάξεις και τα 4.

80.000 είναι πολλά για αμορτσέρ εννοείς; Εγώ που ρώτησα πρόσφατα πάντως στα 80.000 μου είπαν ότι έχω αρκετό καιρό ακόμα, μετά τα 100-120 χιλιάδες να το δω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80.000 είναι πολλά για αμορτσέρ εννοείς; Εγώ που ρώτησα πρόσφατα πάντως στα 80.000 μου είπαν ότι έχω αρκετό καιρό ακόμα, μετά τα 100-120 χιλιάδες να το δω.

Εγω ξερω καπου στα 80κ τα αλλαζουν..Βεβαια μπορεις να πας να κανεις μια μετρηση στα αμορτισερ να δεις που βρισκεσαι

με ενα 10-15ευρο καθαρισες..Παντως 120κ πολλα μου φαινονται 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω απο οσους ρώτησα μου ειπαν ειναι λίγα για αμορτισερ αλλά οταν τους ειπα οτι τα φοράει και 15 χρόνια τότε ειπαν οτι ετσι δικαιολογείται  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να εχεις δικιο γιατι θυμαμαι σαν φοιτητης να πηγαινοερχομαι Αθηνα-Λαμια με 5 (ή τουλάχιστον 4) ατομα, τα πράγματα τους και όπου υπήρχε ελεύθερος χώρος βάζαμε βιβλία και οχι τίποτα της πλάκας...κάτι τρίτομα των 800 σελίδων...

Είχαν τραβήξει πολλά σε αυτα τα λιγα χλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...