Προς το περιεχόμενο

Διαφορά τιμής-Αμορτισέρ


giannisv6

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κραδασμούς μετα από χαμήλωμα θα έχει περισσότερους από τους καρόδρομους που έχουμε και όχι από τη βελτίωση.Σε αμορτισερόμετρο απλά θα σου πει αν είσαι εντός ορίων για ΚΤΕΟ.Ενω το αμάξι θα είναι χρέπι στην ουσία.Για χαμήλωμα χρειάζεσαι σετ χαμηλώματος(αμορτισέρ-ελατήρια).Δε μπορείς να το χαμηλώσεις με το ένα από τα δύο.Αν έχεις δυνατὀτητα βάλε σετ χαμηλώματος να το ευχαριστηθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα φταίνε οι καρόδρομοι μας ! Απο ΚΤΕΟ ειμαι κομπλέ, εχω για ενα 1+χρόνο.

Οκ μου εχουν λυθεί ολες οι απορίες σχετικά με το θέμα, λεω να μην ασχοληθώ αυτη την φορα με το ακριβο σπορ του χαμηλώματος, επομένως θα βάλω σιγα τα ωραία εργοστασιακά Kayaba Excel G ευελπιστώντας οτι με καινούργιες αναρτήσεις θα εχω λιγότερους θορύβους απο το ταμπλό μου.

Και σε αυτό το σημείο αγαπητά μέλη θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για την βοήθεια στο θέμα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κτεο δεν πρόκειται να δηξει αν έχουν χαλάσει η όχι, εμένα από έλεγχο σε έλεγχο μου τα βγαζε καλυτερα

Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να δεις αν κοπανανε ασχημα η το αυτοκινητο παει σαν τραμπαλα στο δρομο, τοτε θελουν αλλαγμα

 

Και εγω τα excel g εχω στο pajero τα αλλαξα καπου στις ~120κ και τωρα στα 150κ κρατανε καλα ακομα ,να τα προτιμησεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το κτεο δεν πρόκειται να δηξει αν έχουν χαλάσει η όχι, εμένα από έλεγχο σε έλεγχο μου τα βγαζε καλυτερα

Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να δεις αν κοπανανε ασχημα η το αυτοκινητο παει σαν τραμπαλα στο δρομο, τοτε θελουν αλλαγμα

 

Και εγω τα excel g εχω στο pajero τα αλλαξα καπου στις ~120κ και τωρα στα 150κ κρατανε καλα ακομα ,να τα προτιμησεις

Η ειναι ελάχιστο το φαινόμενο "τραμπάλα" που λες ή εγω δεν το καταλαβαίνω, αλλά θυμαμαι οτι και οταν το αγορασα αυτος που μου το εδωσε μου ειπε κατι σαν οτι οι αναρτησεις δεν και σε πολυ καλή κατάσταση νομίζω οπότε άλλος ενας λόγος για αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η ειναι ελάχιστο το φαινόμενο "τραμπάλα" που λες ή εγω δεν το καταλαβαίνω, αλλά θυμαμαι οτι και οταν το αγορασα αυτος που μου το εδωσε μου ειπε κατι σαν οτι οι αναρτησεις δεν και σε πολυ καλή κατάσταση νομίζω οπότε άλλος ενας λόγος για αλλαγή.

Το φαινόμενο "τραμπάλα"(στα ελληνικά "πάει σαν βάρκα") και ακόμα περισσότερο το άσχημο κοπάνημα, προϋποθέτουν εντελώς ή έστω σχεδόν διαλυμένα αμορτισέρ.

 

Στη δική σου περίπτωση(διαρροή λαδιού) είναι θέμα χρόνου το πότε θα διαλυθούν εντελώς, μόλις φύγουν από μέσα όλα τα λάδια απλά θα σταματήσουν να δουλεύουν. Αυτός είναι ο λόγος που χρειάζεσαι άμεσα αλλαγή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλάζεις και τα 4ρα για λόγους ασφαλείας . Βάζεις κατα προτίμηση εργοστασιακά αλλιώς kayaba xl-g . Μόνο αμορτισερ όπου προορίζονται για εργοστασιακή αντικατάσταση .  Ασε τα επιδόσεων ή τα χαμηλώματα κτλ  εκτός αν έχεις σκοπό να κάνεις ολόκληρη υπολογιστική μελέτη για να βρεις το σωστό αποτέλεσμα χωρίς να επηρεάσεις αρνητικά την ασφάλεια . 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?news_data_id=75108

 

 

Oοπωσδήποτε ευθυγράμμιση μετά.

Κατα μέσο όρο αλλάζουμε αμορτισέρ στα 80000 χλμ με 100000 χλμ και αυτό γιατί:

Δεν υπάρχει κανένας αξιόπιστος τρόπος να ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι τα μαορτισέρ. Τα αμορτισερόμετρα είναι απλά μια ένδειξη της κατάστασης των αμορτισέρ που πολλές φορές μπορεί να πέσουν τελείως έξω απο την πραγματική κατάσταση . όλοι οι κατασκευαστές αμορτισέρ το τονίζουν αυτό . 
Μην περιμένεις το ΚΤΕΟ να σου βρεί με σιγουριά προβληματικά τα αμορτισέρ . Εδώ αμορτισερ ολοκαίνουριο το χουν βγάλει όχι απλά πεσμένο αλλά κατεστραμμένο  και σε άλλα μηχανήματα ελέγχου να το βρίσκουν σε άριστη κατάσταση . 



Τα αμορτισέρ κατα κανόνα τα αλλάζουμε σε αυτά τα χιλιόμετρα για τους λόγους που εξήγησα . όμως άνετα μπορεί να χρειαστούν αλλαγή και σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα  . Όλα είναι θέμα χρήσης του αυοτκινήτου κατάσταση οδοστρώματος και φυσικά φόρτωμα αυτοκινήτου . Μια χαρά έχει δακρύσει αμορτισέρ στα 5000 χλμ λόγο κάποιας λακούβας . Τυχαίνει . 

Eπίσης κατα την αλλαγή τους υπάρχει πιθανότητα να προκύψει έξτρα κόστος . Κατα την αλλαγή θα φανεί αν είναι κομμένα ή σε χάλια κατάσταση τα top mounts .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Λοιπόν καλησπέρα κ από μένα...εχω ένα γκράντε πουντο του 2006..ήρθε η στιγμή να αλλάξω αμορτισέρ ...σε πολύ γνωστό σάιτ βλέπω κατι προσφορές 4αδα+ τοποθέτηση 200-220ε..το θέμα ειναι ότι είμαι άσχετος από αυτά και δεν γνωρίζω ποια μάρκα ειναι καλύτερη...αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Τα αμορτισέρ κατα κανόνα τα αλλάζουμε σε αυτά τα χιλιόμετρα για τους λόγους που εξήγησα . όμως άνετα μπορεί να χρειαστούν αλλαγή και σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα  . Όλα είναι θέμα χρήσης του αυοτκινήτου κατάσταση οδοστρώματος και φυσικά φόρτωμα αυτοκινήτου ...

 

 

Πολύ σωστός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...