Προς το περιεχόμενο

Η Νορβηγία θα ξοδέψει σχεδόν $1 δισεκατομμύριο για ποδηλατόδρομους υψηλής ταχύτητας


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά νούμερα για τους πολύ αποδοτικούς κινητήρες έχεις να μας δώσεις; π.χ. εγώ σου λέω max σε έναν κινητήρα βενζίνης 36%. Άρα το υπόλοιπο 64% της ενέργειας το πετάς.

 

Ακόμα και 5% π.χ. να είναι ο ποδηλάτης, τι απαίτηση ενέργειας έχει;

 

Εσύ τι λες για αυτό; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όντως διάβασες 9 σελίδες θα πρόσεξες πως εγώ ξεκίνησα εκεί που άφησε ο michael92 δηλαδή στην 5η. Προφανώς θα κουράστηκε να διαβάζει τι “πιστεύεις¨ εσύ χωρίς να μπορείς να τεκμηριώσεις.

 

Προφανώς και το τρολάρισμα το κάνεις εσύ καθώς δεν λες ΤΙΠΟΤΑ απολύτως και προσπαθείς με ατάκες τύπου “Ο Έλληνας” και "αποκλείεται" να προκαλέσεις συζήτηση. Αλλά είναι κάλο αυτό γιατί έτσι μαθαίνουν και οι υπόλοιποι για το σημαντικότερο θέμα σήμερα, που αφορά την ύπαρξή μας.

Μπορείς να μου υπολογίσεις ακριβώς πόσους ρύπους έχει ένα αυτοκίνητο κόντρα σε ένα ποδήλατο συνυπολογίζοντας κατασκευή, καύσιμα και συντήρηση αυτοκινήτου όπως λάδια, νερά, ελαστικά κλπ; Και να υπολογίσεις και τα αντίστοιχα σε ποδήλατο; 

 

Δεν προσπαθώ να τεκμηριώσω κάτι φίλε μου, γιατί βασίζομαι στην κοινή λογική. Είπαμε, η ημιμάθεια και να προσπαθείς να τεκμηριώσεις κάτι τόσο λάθος είναι πολύ χειρότερα από την αμάθεια. Τι ακριβώς να τεκμηριώσω, όταν ένας ποδηλάτης βαρεθεί/κουραστεί σταματά. όταν ένας οδηγός βαρεθεί/κουραστεί είτε σταματά με τη μηχανή ανοιχτή που και πάλι καίει το αυτοκίνητο είτε το σβήνει και όταν πάει πάλι να ξεκινήσει, για να βάλει μπρος, χρειάζεται να κάψει επί τόπου όση βενζίνη καίει περίπου σε 2 λεπτά χωρίς γκάζι... άρα ποιο από τα δύο είναι πιο βλαβερά για το περιβάλλον; μάντεψε...

 

Για σένα το λέω φίλε μου, αν υποστηρίζεις και παραέξω ότι το ποδήλατο στο σύνολο είναι πιο ρυπογόνο από ένα αυτοκίνητο θα γελάνε μαζί σου... φιλικά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι συμφεροντα επυπηρετουνται?

 

Αυτο με την δισκοπλακα και τα ανταλλακτικα ποδηλατου που ειναι ποιο ακριβα απο μια "χαγιαμπουσα" να ξερεις δεν ισχυει.

 

Αυτη η δισκοπλακα που λες για να μπορεσω να σε κανω να το καταλαβεις ειναι σαν να περνεις δισκοπλακα αγωνιστκου αυτοκινητου.

 

Πηγαινε παρε μια τετραδα να δουμε τιμες :)

 

Ειναι το αντιστοιχο πραγμα με το ποδηλατο.

 

Κανεις δεν σου ειπε ομως να παρεις ποδηλατο με δισκοφρενα!

 

Το παράδειγμα της μπουμπούσας ήταν υπερβολή (το είπα άλλωστε) για να αναδείξω την παπάτζα που παίζει.

 

Επειδή όμως πας γυρεύοντας, μπορείς να ψάξεις και μόνος σου για τιμές, μιας και προφανώς δεν έχεις ιδέα του τι απάτη παίζει στην αγορά. Δυο αντικείμενα, το ένα προορίζεται να σταματήσει όχημα δέκα κιλών με 40-50 χ.α.ώ. το πολύ, και το άλλο προορίζεται να σταματήσει όχημα 200 κιλών, με ταχύτητα μέχρι 180 χ.α.ω.. Κι όμως, στην αγορά την ελληνική το πρώτο μπορεί να βρεθεί και ακριβότερα από το δεύτερο. Γιατί; Γιατί έτσι. Γιατί υπάρχει κόσμος που τρώει την παπάτζα. Σαν εσένα καλή ώρα.

 

Και αυτά ακριβώς είναι τα συμφέροντα που εξυπηρετούνται, για να απαντήσω και στην πρώτη σου ερώτηση. Αν φτάσεις να πιστέψεις ότι μία βίδα έχει μεγαλύτερη αξία από αυτήν που έχει πραγματικά επειδή βοηθάει το περιβάλλον, θα τα ακουμπήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά νούμερα για τους πολύ αποδοτικούς κινητήρες έχεις να μας δώσεις; π.χ. εγώ σου λέω max σε έναν κινητήρα βενζίνης 36%. Άρα το υπόλοιπο 64% της ενέργειας το πετάς.

 

Ακόμα και 5% π.χ. να είναι ο ποδηλάτης, τι απαίτηση ενέργειας έχει;

 

Εσύ τι λες για αυτό; :-)

 

http://www.thetruthaboutcars.com/2011/09/is-a-bicycle-really-more-efficient-than-a-car/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το καταλαβαίνω σε άλλους γράψε τα που λένε οτι το αμάξι είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον από το ποδήλατο διότι....

 

:-)

 

Πάντως εγώ δεν είδα πουθενά κανέναν να το ισχυρίζεται αυτό εδώ μέσα. Πιο φιλικό στο περιβάλλον σίγουρα δεν είναι. Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι το ίδιο το ποδήλατο δεν είναι εντελώς αθώο ούτε carbon free, κι είναι απορίας άξιο γιατί κάποιος να προσπαθεί να πείσει για το αντίθετο.

 

Πραγματικά όμως, τι σημασία έχουν όλα αυτά από την στιγμή που το ποδήλατο με το αυτοκίνητο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και απλώς δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Προορίζονται για εντελώς διαφορετική χρήση το καθένα, και ακόμα και αν υποθετικά όλοι έπαιρναν ποδήλατο δεν θα σταματούσαν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους. Ακόμα και μέσα σε αστικό περιβάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε, η ημιμάθεια και να προσπαθείς να τεκμηριώσεις κάτι τόσο λάθος είναι πολύ χειρότερα από την αμάθεια. 

 

Άλλη μια από τις κλισέ ατάκες σου! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια από τις κλισέ ατάκες σου! :)

οκ φίλε μου :)

την επόμενη φορά μην πάρεις το ποδήλατο σου γιατί είναι πιο ρυπογόνο

Πάντως εγώ δεν είδα πουθενά κανέναν να το ισχυρίζεται αυτό εδώ μέσα. Πιο φιλικό στο περιβάλλον σίγουρα δεν είναι. Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι το ίδιο το ποδήλατο δεν είναι εντελώς αθώο ούτε carbon free, κι είναι απορίας άξιο γιατί κάποιος να προσπαθεί να πείσει για το αντίθετο.

 

Πραγματικά όμως, τι σημασία έχουν όλα αυτά από την στιγμή που το ποδήλατο με το αυτοκίνητο δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και απλώς δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Προορίζονται για εντελώς διαφορετική χρήση το καθένα, και ακόμα και αν υποθετικά όλοι έπαιρναν ποδήλατο δεν θα σταματούσαν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους. Ακόμα και μέσα σε αστικό περιβάλλον.

100% οικολογικό φίλε μου δεν είναι τίποτα, ακόμα και το περπάτημα με τα πόδια αφού χρησιμοποιείς ρούχα και παπούτσια που για να κατασκευαστούν ρυπαίνουν το περιβάλλον. όμως το ποδήλατο σε σύγκριση με το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο φιλικό με το περιβάλλον, αυτή είναι η αλήθεια.

 

τώρα για ποιο λόγο προσπαθείτε τόσο να το κατακρίνεται δε μπορώ να το καταλάβω. εξάλλου στο κέντρο της Αθήνας νομίζω πως υπάρχει ο Δακτύλιος για αυτόν ακριβώς το λόγο... δεν είδα να υπάρχει κάποιος κυκλοφοριακός περιορισμός για τα ποδήλατα όμως

 

Αυτοκίνητο>μηχανάκι>ποδήλατο>περπάτημα>τηλεμεταφορά

 

Από το πιο ρυπογόνο ως το λιγότερο ρυπογόνο, ό,τι και να λέτε, ό,τι και να πιστεύετε

My 2 cents από εδώ και πέρα, εξάλλου ο Αϊνστάιν είχε πει και μια χρήσιμη ατάκα σχετικά με το σύμπαν και τα όριά του και κάτι άλλο (που δεν το αναφέρω για να μην πέσει κλείδωμα :ph34r: )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όντως διάβασες 9 σελίδες θα πρόσεξες πως εγώ ξεκίνησα εκεί που άφησε ο michael92 δηλαδή στην 5η. Προφανώς θα κουράστηκε να διαβάζει τι “πιστεύεις¨ εσύ χωρίς να μπορείς να τεκμηριώσεις.

Συνεχιζες απο εκει που αφησε ο michael92 , ενω ειχε κανει καποιες τελειως λαθος παραδοχες που τον οδηγησαν σε λαθος συμπερασμα.

Το ιδιο κανεις κ εσυ.

Ενδεικτικα απο το αρθρο που παρεθεσες:

 

 

It’s true that on a kcal or btu per mile basis, a bike wins hands down over a car. A typical car with one passenger uses 50-80 times more energy to travel the same distance as an average person on a bicycle.

Energy, though, isn’t the only measure of efficiency.

 

 

Καμμια σχεση με τις ανακριβειες που εγραφε ο michael92:

 

Ένα χιλιόμετρο ποδηλασίας καίει περίπου 30 θερμίδες....

 

Το 30% των θερμίδων αυτών συνήθως είναι κρέας/ γαλακτοκομικά, οπότε οι θερμίδες αυτές 20πλασιάζονται, καθώς για την παραγωγή ενός κιλού κρέατος σπαταλούνται 20 κιλά φυτικών ζωοτροφών. Συνεπώς πάμε στις 33*20/3 + 33*2/3 = 220 + 22 = 242 θερμίδες ανά χλμ. ...

 

Ένα αμάξι χρησιμοποιεί 5-7 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 630 θερμίδες ανά χλμ. Εάν είναι 4 οι επιβάτες του αμαξιού το κόστος πέφτει στις 157 θερμίδες!

....

Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παράδειγμα της μπουμπούσας ήταν υπερβολή (το είπα άλλωστε) για να αναδείξω την παπάτζα που παίζει.

 

Επειδή όμως πας γυρεύοντας, μπορείς να ψάξεις και μόνος σου για τιμές, μιας και προφανώς δεν έχεις ιδέα του τι απάτη παίζει στην αγορά. Δυο αντικείμενα, το ένα προορίζεται να σταματήσει όχημα δέκα κιλών με 40-50 χ.α.ώ. το πολύ, και το άλλο προορίζεται να σταματήσει όχημα 200 κιλών, με ταχύτητα μέχρι 180 χ.α.ω.. Κι όμως, στην αγορά την ελληνική το πρώτο μπορεί να βρεθεί και ακριβότερα από το δεύτερο. Γιατί; Γιατί έτσι. Γιατί υπάρχει κόσμος που τρώει την παπάτζα. Σαν εσένα καλή ώρα.

 

Και αυτά ακριβώς είναι τα συμφέροντα που εξυπηρετούνται, για να απαντήσω και στην πρώτη σου ερώτηση. Αν φτάσεις να πιστέψεις ότι μία βίδα έχει μεγαλύτερη αξία από αυτήν που έχει πραγματικά επειδή βοηθάει το περιβάλλον, θα τα ακουμπήσεις.

Και σου ξαναλεω...

Η χαγιαμπουσα που λες ΔΕΝ ειναι αγωνιστικη...ειναι μηχανη υψηλου κιβυσμου..

 

Αν θες να συγκρινεις το ενα με το αλλο συγκρινε το με δισκοπλακες moto gp μηχανων..

 

(τελευταιο σχολιο γιατι ειμαστε off topic)

 

Επισης η τιμη δεν εχει να κανει επειδη βοηθαει το περιβαλλον......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σου ξαναλεω...

Η χαγιαμπουσα που λες ΔΕΝ ειναι αγωνιστικη...ειναι μηχανη υψηλου κιβυσμου..

 

Αν θες να συγκρινεις το ενα με το αλλο συγκρινε το με δισκοπλακες moto gp μηχανων..

 

(τελευταιο σχολιο γιατι ειμαστε off topic)

 

Επισης η τιμη δεν εχει να κανει επειδη βοηθαει το περιβαλλον......

 

Πουθενά δεν έγραψα εγώ ότι είναι αγωνιστική. Εσύ το έγραψες και επιμένεις. 

 

Όσο για το τελευταίο που λες, είναι εντελώς άσχετο η κοστολόγηση ενός πράγματος με το αν το μέσο για το οποίο προορίζεται είναι φιλικό ή όχι στο περιβάλλον. Το ποδήλατο ναι είναι ένα φιλικό -όχι εντελώς- αλλά τέλος πάντων φιλικό. Αυτό όμως από πουθενά δεν προκύπτει ότι είναι λόγος τα εξαρτήματά του να κοστολογούνται το ίδιο ή και ακριβότερα από εξαρτήματα μοτοσικλετών (!!!) και μάλιστα ενώ είναι προορισμένα για δραματικά χαμηλότερων προδιαγραφών χρήση.

 

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι νιρβάνα καθαρή. Βοηθάς το περιβάλλον, έλα να σε αρμέξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πουθενά δεν έγραψα εγώ ότι είναι αγωνιστική. Εσύ το έγραψες και επιμένεις. 

 

Όσο για το τελευταίο που λες, είναι εντελώς άσχετο η κοστολόγηση ενός πράγματος με το αν το μέσο για το οποίο προορίζεται είναι φιλικό ή όχι στο περιβάλλον. Το ποδήλατο ναι είναι ένα φιλικό -όχι εντελώς- αλλά τέλος πάντων φιλικό. Αυτό όμως από πουθενά δεν προκύπτει ότι είναι λόγος τα εξαρτήματά του να κοστολογούνται το ίδιο ή και ακριβότερα από εξαρτήματα μοτοσικλετών (!!!) και μάλιστα ενώ είναι προορισμένα για δραματικά χαμηλότερων προδιαγραφών χρήση.

 

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι νιρβάνα καθαρή. Βοηθάς το περιβάλλον, έλα να σε αρμέξω.

Λες 

"Όσο για το τελευταίο που λες, είναι εντελώς άσχετο η κοστολόγηση ενός πράγματος με το αν το μέσο για το οποίο προορίζεται είναι φιλικό ή όχι στο περιβάλλον."

 

Και μετα 

"Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι νιρβάνα καθαρή. Βοηθάς το περιβάλλον, έλα να σε αρμέξω."

 

Τελος παντον....

 

Αυτο που προσπαθω να σου ξεκαθαρισω ειναι πως...ναι ακομα και τα τακακια εχουν σχεδον ιδιες τιμες με αυτα των αυτοκινητων.ΑΛΛΑ 

 

1)ον το αυτοκινητο δεν ειναι χομπι.

2)ον αν ειχες το αυτοκινητο για χομπι (αγωνες,καθαρα αγωνιστηκη χρηση) τοτε ελα πες μου ποσα θα δωσεις για τακακια..

 

Το ιδιο ακριβως ειναι και με το ποδηλατο...υπαρχουν των 150 ευρω υπαρχουν και των 10.000 ευρω.

 

Δεν μπορω να το αναλυσω αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O ποδηλάτης που θα έχει ως βάση την Σαρακοστιανή διατροφή, μιας και Άγιες Ημέρες ακολουθούν, άραγε πόσο ρυπογόνος θα είναι; Μήπως να γίνει και μία ανάλυση σας παρακαλώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...