Προς το περιεχόμενο

Καλο και οικονομικο φανοποιειο στα βορεια προαστεια


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Εντάξει δεν λιώνουν τόσο γρήγορα. Στα service παντα τα κοιτάνε οπότε σου λένε οτι στο επόμενο ή σε 5000 πρέπει να αλλάξεις.

 

Αλλιώς οταν αρχίσει να σφυρίζει θέλουν αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν λιώνουν τόσο γρήγορα. Στα service παντα τα κοιτάνε οπότε σου λένε οτι στο επόμενο ή σε 5000 πρέπει να αλλάξεις.

 

Αλλιώς οταν αρχίσει να σφυρίζει θέλουν αλλαγή.

 

Εκανα service σε εξουσιοδοτημενο το 9/2015 και εχω κανει 5.000 χλμ αλλα δεν μου ειχαν πει τιποτα .Θα ξαναπαω για service παλι τον 9/2016

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από τον οπτικό έλεγχο δεν μπορούμε να καταλάβουμε αλλιώς τα τακάκια;! Δηλαδή από τη μια στιγμή στην άλλη δεν θα πιάνουν τα φρένα;

Δεν είναι δυνατόν να μην πιάνουν τα φρένα από τη μια στιγμή στην άλλη. Ακόμα και χωρίς υλικό τριβής να μείνουν τα φρένα θα συνεχίσουν τα πιάνουν, απλά θα ακούγονται σαν μηχανουργείο.

 

Επίσης τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν τακάκια με καλώδιο, έτσι ανάβει ένδειξη στο καντράν όταν χρειάζονται αλλαγή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τακάκια ρε παιδιά είναι ανάλογα με την χρήση και τον τρόπο οδήγησης.και το αυτοκίνητο φυσικά.το πιο απλό,μιλάμε για 5000 μέσα στην πόλη όπου παταει κάποιος συνέχεια φρένο ή μιλάμε για εθνικές οδούς;απλό ερώτημα όπου με λίγη σκέψη όλοι θα το καταλάβουν.anyway ο καλύτερος έλεγχος είναι μέτρημα με ταχύμετρο.αλλιώς μετά είναι ο οπτικός έλεγχος.και κάποια τακάκια έχουν και ηχητική ένδειξη όταν είναι στα τελευταία τους (σφύριγμα κατά το φρεναρισμα, και δεν μιλάω για ήχο που βγαίνει από ηχείο).βέβαια μετά παίζει ρόλο και ή κατάσταση του δίσκου και εάν έχει κάνει νυχακι και τέτοια.εάν ακούτε κατά το φρεναρισμα έντονο μεταλλικό ήχο αλλαγή κατευθείαν μην φάτε κανένα δίσκο μετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως στο δικο μου που εχει αυτοματο κιβωτιο αυτο να ειναι ενας λογος να τα "τρωει" πιο γρηγορα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Πέρα από τον οπτικό έλεγχο δεν μπορούμε να καταλάβουμε αλλιώς τα τακάκια;! Δηλαδή από τη μια στιγμή στην άλλη δεν θα πιάνουν τα φρένα;</p>

 

Αμα φαγωθει τελιως το τακακι νιωθεις μια μικρη διαφορα στο πενταλ και σφυριζει τα φρενα ποιανουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τακάκια ρε παιδιά είναι ανάλογα με την χρήση και τον τρόπο οδήγησης.και το αυτοκίνητο φυσικά.το πιο απλό,μιλάμε για 5000 μέσα στην πόλη όπου παταει κάποιος συνέχεια φρένο ή μιλάμε για εθνικές οδούς;

Σίγουρα είναι λίγο "μπακαλίστικο" το 5.000, αλλά έχει κάποια βάση. Όταν ο μηχανικός λόγω πείρας έχει διαπιστώσει ότι σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα τακάκια αντέχουν πάνω κάτω πχ 60.000χλμ, δεν είναι δύσκολο να κάνει μια πρόβλεψη ότι θα αντέξουν άλλες 10-15k km, και έτσι λέει στον πελάτη "τα τακάκια σου βγάζουν άνετα 5.000 χλμ". Αν δει ότι βγάζουν δεν βγάζουν 5.000, τότε λέει στον πελάτη πως είναι καλύτερο να αλλαχτούν τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα τακακια valeo και μου εβαλε αυτα με 60 ευρω με την τοποθετηση.

http://www.theloantallaktika.gr/honda-cr-v-iv-re-rm_-2-0-awd-155hp/antallaktika/antallaktika-service/set-takakia-empros/set-takakia-empros-ztec-bp246380.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...