Προς το περιεχόμενο

Γραφήματα με python


k33theod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Groot,

Πήγες αμέσως στο βασικό Import αλλά με το μυαλό σου δεν κατανοείς ότι το πρόβλημα δεν είναι στα βασικά αλλά στα πιο σύνθετα. Π.χ. συζητάτε για τα γραφικά με την Python και όταν ρωτάω για τα DIB κανείς δεν ξέρει!

Άρα κανείς δεν έχει γράψει μια ρουτίνα γραφικών! Είναι απλό το πράγμα, ξέρεις να χρησιμοποιείς π,χ, ένα αντικείμενο όπως ένα πλυντήριο...Αυτό δεν είναι προγραμματισμός! Προγραμματισμός είναι να μπορείς να συνθέσεις με τις εντολές κάτι περισσότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Defacer,

Έγινες κατανοητός..Απλά δεν πρόκειται να αλλάξω..Αν έχω κάτι να γράψω θα το κάνω. Και εδώ αυτό που έγραψα ήταν κάτι πολύ απλό. Αναζήτησε να δεις ποιος έκανε τη τρίχα τριχιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κάπως λυπηρό να εξηγείς σε έναν ενήλικα πως η συμπεριφορά του είναι προβληματική και να σου λέει πως παρόλα αυτά δε σκοπεύει να την αλλάξει επιβεβαιώνοντας έτσι πανηγυρικά αυτό που έγραψε ο gon.

 

Τουλάχιστον τώρα το έχουμε ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη μαζί σου με λόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχει σοβαρό θέμα να με ειδοποιήσει ο διαχειριστής να εγκαταλείψω. Δεν το συζητώ. Ο καθένας γράφει τη δική του ιστορία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω τι κάνει εκτελεί τον κώδικα του μόνο αν τρέξεις το αρχείο και όχι σε import αυτό ζητάω

Αυτό είναι το αποτέλεσμα και αυτό δεν θα σε βοηθήσει γιατί πάλι δεν έχεις καταλάβει ακριβώς τι γίνεται.

 

 

Ό,τι είναι σε zero indentation σε .py file εκτελείται μόλις διαβαστεί το αρχείο. Αυτό σημαίνει ότι και ΧΩΡΙΣ το if __name__ ΜΠΟΡΕΙΣ να τρέξεις ό,τι θέλεις το οποίο είναι σε zero indentation.

 

Ο λόγος που βάζεις το if __name__ είναι για να έχεις έλεγχο το τι calls θα κάνεις αναλόγως με την τιμή που έχει η "magic variable" __name__.

 

Άρα, ο κώδικας που έδωσα ΜΠΟΡΕΙ να τρέξει και χωρίς "if __name__". Απλά τρέχεις το αρχείο. Δεν θα κάνει τίποτα βέβαια, γιατί λείπουν τα bodies από τα functions. Αλλά θα τρέξει όμως.

 

 

Άρα, φαντάζομαι να καταλαβαίνεις ότι δεν ήξερες τι γίνεται. Αυτό ήταν το last από εμένα.. όπως είχε πει και κάποιος: "Δεν μπορείς να μάθεις σε κάποιον κάτι που ήδη ξέρει". Οπότε, cheers!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Άρα κανείς δεν έχει γράψει μια ρουτίνα γραφικών! Είναι απλό το πράγμα, ξέρεις να χρησιμοποιείς π,χ, ένα αντικείμενο όπως ένα πλυντήριο...Αυτό δεν είναι προγραμματισμός! Προγραμματισμός είναι να μπορείς να συνθέσεις με τις εντολές κάτι περισσότερο.

όποιον ενδιαφέρει να φτάσει σε σημείο να χειριστεί DIB σε windows όπως κάναμε τα παλιά τα χρόνια θα το κάνει. Ποιος ο λόγος να σπάει τα @@ του πλέον κάποιος με αυτά;

 

Το ότι έκανες wrappers στο Windows api δεν σήμαινει ότι έφτιαξες ρουτίνες γραφικών και στην τελική τι διαφορά έχει από το να κάνει import κάποιος την όποια library;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις λάθος. Έφτιαξα ρουτίνες περιστροφής, διαφάνειας και μεγέθυνσης (και τα τρία γίνονται με ένα πέρασμα), έκανα πάρα πολλά που αν έχεις την καλοσύνη θα τα δεις στο git. Π.χ. το ότι μπορείς έχεις 32 sprites στην Μ2000, δεν το έχει η VB ούτε τα Window. Τώρα σκέψου ότι αυτά είναι hardware sprites αφού είναι παράθυρα που διαχειρίζεται η κάρτα γραφικών. Που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τα σχεδιάζεις ξανά και ξανά, απλά τα τοποθετείς και τα μετακινείς με δυο νούμερα, τις συντεταγμένες του hot spot.

Το DIB είναι το μέσο για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου στα Windows. Ότι άλλο..είναι πλεονασμός, Είναι βασικό συστατικό των Windows, για τους προγραμματιστές βέβαια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

κανένα λάθος δεν κάνω, κλήσεις στο api κάνεις. Η περιστροφή, μεγέθυνση και ότι άλλο θελεις δεν είναι γραφικά, είναι μαθηματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαίως είναι μαθηματικά. Και τα γραφικά είναι μαθηματικά! Οι ρουτίνες που χαράζουν γραμμές δεν  είναι παρά γραφικά εργαλεία,το πενάκι δηλαδή. Αν σου δώσω μια κόλλα χαρτί (DIB) και μερικά πενάκια, άντε και ένα αυτοματισμό να τραβάει γραμμές..αυτό σημαίνει ότι θα σου κάνει γραφικά το σύστημα από τον "αέρα"...χωρίς χρήση μαθηματικών; 

Ο λόγος που η Μ2000 έχει γραφικά είναι για να μάθεις ταυτόχρονα και μαθηματικά! Όταν χρησιμοποιείς μοίρες, ακτίνια, αποστάσεις, πολικές συντεταγμένες(έχει και τέτοιες), τότε ναι έχουμε μαθηματικά. Οι κλήσεις στο api προφανώς θα γίνουν αλλιώς δεν θα έχεις ελπίδα να δεις αυτά που φτιάχνεις. Και βέβαια ορισμένες εντολές γραφικών, δεν χρειάζεται να τις φτιάξεις ξανά, υπάρχουν διαθέσιμες. Τα γραφικά στη Μ2000 βγαίνουν στο αντικείμενο που θέλουμε, π.χ. στη κονσόλα, σε παράθυρο, σε εκτυπωτή, ακόμα και τα sprites δουλεύουν ως Layers για γραφικά. 

Εγώ ρώτησα για την ενδιαφέρουσα ρουτίνα της Python, που βγαίνει η έξοδος; Και η απάντηση ήταν σε αρχείο! Δηλαδή όπως μου έδωσε να καταλάβω δεν μπορώ να την γράψω σε κάποιο καμβά (ή picture, ;ή picture box, και να την χειριστώ)

 

Αυτό είχα γράψει για το VbForums..για να δείξω τη χρήση του DIB...μπορείς να ζωγραφίζεις...με μαρκαδόρο...με διαφάνεια δηλαδή! Όχι ότι έκανα κάτι το εξαιρετικό αλλά δεν βάζουν τέτοια προγράμματα με ανοιχτό κώδικα. Οι ρουτίνες μου είναι από το FotoDigitalLab που είχε πουληθεί σε επαγγελματίες.το 2004-5 (το είχε αγοράσει η Fotomatic για έναν ειδικό εκτυπωτή).

Εδώ είναι ένα User|Control που έχω γράψει!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@iceblade

Τα φασισταριά σε καμία δόση δεν έχουν πλάκα...

 

Σαφώς, το σχόλιο μου βέβαια σε καμία περίπτωση δεν ήταν πολιτικό απλά αναφερόταν στη συκγεκριμένη ιδιότητα του Μ2000 να πετάγεται σε οποιοδήποτε θέμα έχοντας μερική / συγκεχυμένη / καθόλου γνώση του εκάστοτε θέματος.

Αυτό δε σημαίνει ότι σαν άτομο δεν έχει γνώσεις, απλά είναι ημιτελείς, καθόλου οργανωμένες και σπαταλώνται άσκοπα σε άχρηστα πράγματα.

Να προσθέσω ότι αυτό που είπες ισχύει και για τη VB6, i.e. σε καμία δόση δεν έχει πλάκα :D.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...