Προς το περιεχόμενο

Web design για σελιδα μου


bougos08

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το AdWords δεν φέρνει επισκέπτες, αλλά πελάτες. Όποιος χρησιμοποιεί το AdWords για επισκεψιμότητα απλά πετάει λεφτά σε απύθμενο πηγάδι

Καταλαβαίνεις τι λες? Ο " πελάτης " είναι και " επισκέπτης ". Αν δεν γίνει " επισκέπτης " είναι πρακτικά αδύνατον να τον κάνεις " πελάτη ". Το adwords θα σου δώσει προβολή , η οποία προβολή θα σου φέρει επισκεψιμότητα την οποία επισκεψιμότητα ΕΣΥ πρέπει να την μετατρέψεις σε "πελατεία". Δεν είναι το ραβδάκι της νεράιδας το adwords να σου φέρει "πελάτες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μην προσπαθήσεις καν φίλε να χτυπήσεις το car. ΆΣΤΟ εχει ξεφύγει σε άαλο επίπεδο.

Είναι το πρώτο που φτιάχτηκε, που έγινε γνωστό κτλ και πλέον σε κανεναν δεν περνάει καν απο το μυαλο του να κοιτάξει οπουδήποτε αλλου εκτός του car.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μάλλον δεν καταλαβαίνεις τον όρο επισκέπτης και τον όρο πελάτης. Οι καμπάνιες στο AdWords είναι στοχευμένες και δεν έχει κάνενα νόημα η ποσότητα των επισκεπτών.

 

Αν μπουν 1.000.000 χρήστες και αγοράσουν οι 10 είναι αποτυχία κι αν μπουν 100 και αγοράσουν οι 10 είναι επιτυχία. Το AdWords δεν είναι ντελαλης ( περαστε κυριε, περαστε) όπως είναι τα social και το τελευταίο που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι η επισκεψιμότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς. Είναι καμπάνιες με σκοπό την στοχευμένη επισκεψιμότητα. Το αν αυτή η στοχευμένη επισκεψιμότητα θα γίνει convert σε πωλήσεις είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα. 

 

Δυνητικά όλοι οι άνθρωποι που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου υποψήφιοι πελάτες είναι , απλά το adwords ή το SEO ή τα fb ads είναι το μέσον για να επικοινωνήσεις με ένα συγκεκριμένο είδος εν δυνάμει πελατών για να δούνε το προιόν σου , καθώς δεν σε ενδιαφέρουν όλοι αλλά μια συγκεκριμένη ομάδα.

 

Το αν θα το αγοράσουν ή όχι δεν εξαρτάται από την καμπάνια που θα τους φέρει σε εσένα. Άρα πρακτικά το adwords σου παρέχει traffic , στοχευμένο φυσικά , και από εκεί και πέρα για να μετατραπεί το traffic σε πελατεία αναλαμβάνεις εσύ.

 

Τέλος αυτό που αναφέρεις για το 1.000.000 επισκέψεις και πωλήσεις στους 10 δεν είναι απαραίτητα αποτυχία. Εξάλλου θέτεις στόχους και με βάση αυτούς πορεύεσαι. Αν εμένα είναι σκοπός μου να τρέξω μια καμπάνια για list building σε ένα e-shop και στους 2 μήνες με 1.000.000 επισκεψιμότητα κάνω 10 πωλήσεις αλλά αποκτήσω 100.000 subscribers μόνο αποτυχία δεν θεωρείται. 

 

Δεν είναι όλα τα sites και οι καμπάνιες τους για πωλήσεις προιόντων , αν και φυσικά στην συντριπτική τους πλειοψηφία αυτό προωθούν. Και η ποσότητα είναι χρήσιμη ανάλογα πάντα με το πλάνο σου και τι ακριβώς θέλεις να επιτύχεις. 

 

ps. Έχει ξεφύγει εντελώς το topic του ανθρώπου και κακώς που το συνεχίζουμε. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξεφεύγουμε και πολύ από το θέμα. Σε μια καινούργια σελίδα τύπου cars η οποία είναι άδεια από περιεχόμενο εσύ θα τρέξεις καμπάνια AdWords για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα; Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να εκτοξεύσεις το bounce rate και κατά συνέπεια το κόστος διαφήμισης!

 

Οι μόνες περιπτώσεις που έχει νόημα η ποσότητα των επισκεπτών είναι τα social media και τα ενημερωτικά sites και σε αυτές δεν θα φέρεις επισκέπτες από AdWords. Σε όλες τις υπόλοιπες σε ενδιαφέρει η αναλογία επισκέπτης/δυνητικός πελάτης. Και οι μόνες περιπτώσεις που χρησιμοποιείς AdWords χωρίς τον στόχο της πώλησης, είναι στη περίπτωση κάποιου Event ή όταν προσπαθείς να δημιουργήσεις Brand.

 

Όσον αφορά το αν χτυπιέται το car. Φυσικά και χτυπιέται. Κάθε σελίδα χτυπιέται, αλλιώς θα είχαμε 1 σε κάθε κατηγορία. 

 

Το μόνο που χρειάζεται είναι σοβαρός σχεδιασμός κι όχι στήνω μια σελίδα στο WordPress και κάθομαι και περιμένω.

 

Με μια custom σύγχρονη web εφαρμογή την οποία θα την υποστηρίζουν και mobile εφαρμογές και δωρεάν subscription προς τους εμπόρους για x μήνες, άνετα μπορείς να μπεις στην αγορά.

 

Το θέμα είναι αν έχεις τα λεφτά της επένδυσης κι αν μπορείς να περιμένεις μερικά χρόνια για να αρχίσει να σου αποδίδει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς είπα και εγώ στον φίλο που άνοιξε το topic , ότι απαιτεί αρκετούς πόρους και σε κόστος και σε δομή κάτι τέτοιο και κατα την γνώμη μου δεν αξίζει να το προσπαθήσει.

 

Φυσικά και αναφέρομαι στο χτίσιμο brand και την σχέση του με το adwords , το οποίο και έχει άμεση εφαρμογή στην σελίδα που ανέφερε ο bougos08. Δεν έχει προιόν να πουλήσει , μόνο από membership μπορεί να έχει έσοδα και από την διαφήμιση. Το προιόν του κατα βάση , όπως και στο car , είναι η προβολή. Πράγμα που αυτομάτως σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσει επισκεψιμότητα.

 

Και στην προκειμένη πάντα περίπτωση η κύρια πηγή επισκεψιμότητας είναι το paid traffic , aka adwords κτλ εφόσον δεν έχει content για να κάνει rank με SEO. Όχι πως δεν γίνεται αλλά μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική , χρονοβόρα και μεγάλου κόστους διαδικασία.

 

Διαφωνούμε για να συμφωνούμε λοιπόν με λίγα λόγια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν το χτίσιμο ενός Brand δεν έχει να κάνει με ιστοσελίδα και σίγουρα δεν έχει να κάνει με επισκεψιμότητα. Το χτίσιμο ενός brand έχει να κάνει με αναγνωρισιμότητα (πχ ενός λογότυπου)  Κάποιοι τολμηροί διαφημιστές στην τηλεόραση χρησιμοποιούν κακόγουστα jingles για να τυπώσουν το brand στο μυαλό του τηλεθεατή, ακόμη κι να στο πρώτο άκουσμα είναι απωθητικό.

 

Το να ξεκινάς AdWords καμπάνια σε μια άδεια από περιεχόμενο σελίδα με στόχο την επισκεψιμότητα για να χτίσεις brand τότε έχεις αποτύχει πριν καν ξεκινήσεις.

 

Στη περίπτωση της ιστοσελίδας του θέματος που συζητάμε ο πρωταρχικός στόχος είναι το περιεχόμενο κι αυτό δεν θα το βρεις με AdWord καμπάνιες. Το κυρίως περιεχόμενο σου θα έρθει μέσα από τους μελλοντικούς πελάτες σου (εμπόρους) κι αυτούς δεν θα του τραβήξεις με πληρωμένη διαφήμιση.

 

Το είπα και πριν και το προσπέρασες η μεγάλη επισκεψιμότητα μέσα από AdWords σε μια σελίδα που δεν έχει περιεχόμενο και γενικά κάτι να προσφέρει στον επισκέπτη το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει το bounce rate και κατά συνέπεια το κόστος της διαφήμισης.

 

Τέλος άλλο το paid traffic που μπορεί να είναι πχ από πληρωμένα άρθρα σε blog σχετικής θεματολογίας κι άλλο το AdWords που χρησιμοποιείται για συγκεκριμένους σκοπούς και σίγουρα όχι για αύξηση της επισκεψιμότητας!

Επεξ/σία από WebDevGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην προσπαθήσεις καν φίλε να χτυπήσεις το car. ΆΣΤΟ εχει ξεφύγει σε άαλο επίπεδο.

 

Είναι το πρώτο που φτιάχτηκε, που έγινε γνωστό κτλ και πλέον σε κανεναν δεν περνάει καν απο το μυαλο του να κοιτάξει οπουδήποτε αλλου εκτός του car.

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να χτυπήσεις το car.gr αν επενδύσεις σε usability. Για παράδειγμα δεν έχει alerts. Να λέω τι αυτοκίνητο με ενδιαφέρει, με τι χαρακτηριστικά και σε τι εύρος τιμών κι όταν υπάρχει κάτι αντίστοιχο να μου στέλνει ένα email. Δεν έχει αξιολόγηση εμπόρων από το κοινό ώστε να ξέρουμε ποιος είναι σοβαρός και ποιος όχι.

 

Πολλά θα μπορούσε να φτιάξει κάποιος ώστε να παρέχει καλύτερη εμπειρία. Αλλά ζούμε στη χώρα της αρπαχτής, όλοι θέλουν να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη χωρίς να φτιάξουν κάτι καλύτερο. Και βέβαια θέλουν να πετύχουν αύριο το πρωί. Οπότε στήνουν κάτι εκεί τσάτρα-πάτρα και στο χρόνο το παρατάνε γιατί δεν έχει βγάλει τα λεφτά του.

 

Καταρχήν το χτίσιμο ενός Brand δεν έχει να κάνει με ιστοσελίδα και σίγουρα δεν έχει να κάνει με επισκεψιμότητα. Το χτίσιμο ενός brand έχει να κάνει με αναγνωρισιμότητα (πχ ενός λογότυπου)  Κάποιοι τολμηροί διαφημιστές στην τηλεόραση χρησιμοποιούν κακόγουστα jingles για να τυπώσουν το brand στο μυαλό του τηλεθεατή, ακόμη κι να στο πρώτο άκουσμα είναι απωθητικό.

 

Το να ξεκινάς AdWords καμπάνια σε μια άδεια από περιεχόμενο σελίδα με στόχο την επισκεψιμότητα για να χτίσεις brand τότε έχεις αποτύχει πριν καν ξεκινήσεις.

 

Στη περίπτωση της ιστοσελίδας του θέματος που συζητάμε ο πρωταρχικός στόχος είναι το περιεχόμενο κι αυτό δεν θα το βρεις με AdWord καμπάνιες. Το κυρίως περιεχόμενο σου θα έρθει μέσα από τους μελλοντικούς πελάτες σου (εμπόρους) κι αυτούς δεν θα του τραβήξεις με πληρωμή διαφήμιση.

 

Το είπα και πριν και το προσπέρασες η μεγάλη επισκεψιμότητα μέσα από AdWords σε μια σελίδα που δεν έχει περιεχόμενο και γενικά κάτι να προσφέρει στον επισκέπτη το μόνο που κάνει είναι να αυξάνει το bounce rate και κατά συνέπεια το κόστος της διαφήμισης.

 

Τέλος άλλο το paid traffic που μπορεί να είναι πχ από πληρωμένα άρθρα σε blog σχετικής θεματολογίας κι άλλο το AdWords που χρησιμοποιείται για συγκεκριμένους σκοπούς και σίγουρα όχι για αύξηση της επισκεψιμότητας!

 

Προσωπικά πως θα έφερνες επισκέπτες σε ένα site που εκ προοιμίου δεν έχει περιεχόμενο, αν όχι με διαφήμιση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν υπάρχει κανένας λόγος να φέρεις δωρεάν ή με πληρωμή επισκέπτες σε μια σελίδα χωρίς περιεχόμενο. Εκτός κι αν θέλεις να δεις άχρηστα νούμερα στο Analytics.

Στην προκειμένη περίπτωση για το είδος της σελίδας που μιλάμε θα πρέπει να πείσεις τους μελλοντικούς πελάτες/εμπόρους να βάλουν τα προϊόντα τους στη σελίδα σου, κι αυτό δεν θα γίνει με την επισκεψιμότητα.

 

Αν κάποιος πληρώσει συνδρομή για να μπει σε μια σελίδα που δεν έχει περιεχόμενο απλά βλέποντας κάποια στατιστικά επισκεψιμότητας (που μπορεί να είναι και ψεύτικα) τότε είναι μπακάλης και εσύ μάλλον κάνεις αρπαχτή :)

 

Όποτε το πρώτο που πρέπει να γίνει, είναι να γεμίσει με περιεχόμενο, κι αυτό είναι ίσως πιο σημαντικό ακόμη κι από το στήσιμο της ιστοσελίδας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικά και λογικά μιλώντας το car.gr μπορει να χτυπηθεί αν "χωσεις" πολλά λεφτα .
Αν ηταν να κάνει κατι τέτοιο ο ανθρωπος που ξεκίνησε το πόστ δεν θα το έκανε μέσω insomnia.

 

Προφανός έχει ενα 'οραμα' ή ονειρο να κάνει κατι που σε πολλους απο εμας μοιαζει καταδικασμένο.

 

Οπότε αφου τον ενημερώνουμε για αυτό και αν επιμένει να το κανει , ζυγιζει το badget του και εαν μπορει ξεκινάει απο κάτι απλο τύπου wordpress ή joomla, οικονομικα δηλαδή το οποιο αν παει καλά ή έστω μετρια (που ειναι παλι καλα) χώνει φράγκα και κανει ολα τα υπόλοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν υπάρχει κανένας λόγος να φέρεις δωρεάν ή με πληρωμή επισκέπτες σε μια σελίδα χωρίς περιεχόμενο. Εκτός κι αν θέλεις να δεις άχρηστα νούμερα στο Analytics.

 

Στην προκειμένη περίπτωση για το είδος της σελίδας που μιλάμε θα πρέπει να πείσεις τους μελλοντικούς πελάτες/εμπόρους να βάλουν τα προϊόντα τους στη σελίδα σου, κι αυτό δεν θα γίνει με την επισκεψιμότητα.

 

Αν κάποιος πληρώσει συνδρομή για να μπει σε μια σελίδα που δεν έχει περιεχόμενο απλά βλέποντας κάποια στατιστικά επισκεψιμότητας (που μπορεί να είναι και ψεύτικα) τότε είναι μπακάλης και εσύ μάλλον κάνεις αρπαχτή :)

 

Όποτε το πρώτο που πρέπει να γίνει, είναι να γεμίσει με περιεχόμενο, κι αυτό είναι ίσως πιο σημαντικό ακόμη κι από το στήσιμο της ιστοσελίδας. 

 

Ένα site που προσφέρει μια υπηρεσία, καλή ώρα το car.gr, εκ προοιμίου δεν έχει περιεχόμενο. Επομένως πως φέρνεις επισκέπτες; Αυτό σε ρωτάω. Αφού θεωρείς την πρακτική του adwords λάθος, τι θα έκανες για να φέρεις κόσμο σε ένα site που παρέχει μια κάποια υπηρεσία;

 

Περιεχόμενο είθισται να εννοούμε το κείμενο. Όχι το υλικό γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ξεκινάς μια τέτοια υπηρεσία, τότε το πρώτο σου βήμα είναι το περιεχόμενο. Είναι σχετικά εύκολο να βρεις μια λίστα με τους επαγγελματίες του χώρου του οποίου στοχεύεις και εφόσον έχεις ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο λογικά θα κλείσεις κάποια συμφωνία ώστε να καταχωρήσουν τα προϊόντα τους στη σελίδα σου.

 

Αυτό μπορεί να γίνει πχ με δωρεάν ετήσιο ή διετές subscription (ή και περισσότερο) σε αυτούς που θα εμπιστευτούν το επιχειρηματικό σου πλάνο και γίνουν η μαγιά του περιεχομένου σου.

 

Εφόσον δημιουργήσεις περιεχόμενο τότε κοιτάς τρόπους προσέλκυσης επισκεπτών. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω social, μέσω πληρωμένων άρθρων σε blogs κοινής θεματολογίας, είτε ακόμη και μέσω AdWords που όμως θα στοχεύει σε συγκεκριμένα conversions κι όχι γενικά σε αύξηση επισκεψιμότητας. 

 

Ο έμπορος που θα σε εμπιστευτεί στο ξεκίνημα σου και πλέον είναι ο συνεργάτης σου θα εκτιμήσει περισσότερο το να χτυπήσει το τηλέφωνο του 10 φορές από υποψήφιους πελάτες που του έστειλες μέσω διαφήμισης με συγκεκριμένα conversions από το να του πεις τον προηγούμενο μήνα μπήκαν 1.000.000 που είτε έφυγαν από την πρώτη σελίδα, είτε είδαν κάτι που δεν είχε σχέση με αυτό που πουλά ο ίδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνει τι ο κόσμος σε μια άδεια ιστοσελίδα; Να θαυμάζει το design; ή απλά για να γεμίζει τα google analytics με την ελπίδα ότι με αυτά θα πουλήσεις μετά συνδρομές σε ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα πως δουλεύει το ηλεκτρονικό marketing;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έγραψα και πριν αλλά δεν το κατάλαβες. Περιεχόμενο εννοούμε το κείμενο, όχι το υλικό γενικώς. Ένα site χωρίς περιεχόμενο μπορεί πολύ απλά να είναι μια υπηρεσία. Όπως καλή ώρα είναι το car.gr. Όπως είναι το skroutz. Ή όπως είναι το Gmail.

 

Υπάρχουν sites που λόγω αντικειμένου δεν έχουν περιεχόμενο ώστε να ελπίζουν να τραβήξουν επισκεψιμότητα από Google, ή τουλάχιστον δεν έχουν πολύ περιεχόμενο. Αυτά τι θα τα κάνουμε, θα τα πετάξουμε στον κουβά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...