Προς το περιεχόμενο

Κλήση από τροχαία στη Γερμανία...


briemann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Δεν τιμωρεί. Είναι έξοδα για την διαχείριση της κλήσης. Είναι κομματι των όρων της σύμβασης που υπογράφεις κατά την ενοικίαση. 

Πριν αναφερθηκε οτι τιμωρει και οτι εχει και το δικαιωμα να το κανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 minutes ago, dionisisl said:

Πριν αναφερθηκε οτι τιμωρει και οτι εχει και το δικαιωμα να το κανει

για το κράτος έλεγα που πχ αν σε βαρέσει κανα 700 ευρω προστυμο  όχι για την εταιρεία που σου έδωσε αυτοκίνητο γιατι τα 30 ευρω ειναι καθαρά έξοδα πάρε δώσε και λογικά στο συμβόλαιο όλο και κάτι γράφει για αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, _filippos_ είπε

περιθώριο αμφισβήτησης υπάρχει;

Ε δικαστικα μονο φανταζομαι. Προφανως και συμφωνησα στους ορους αλλα αν υπηρχε ενα συγκεκριμενο παραδειγμα δεν θα χα συμφωνησει. Αν χρεωνουν 30 ευρω για να σκαναρουν ενα mail φανταστειτε τι θα χρεωσουν σε καμμια ζημια που δεν καλυπτει η ασφαλεια, πχ να λερωσεις κανα καθισμα.

Γι'αυτο και το ανεφερα εδω για να το γνωριζετε οσοι ειναι να ταξιδεψετε και κατα τυχη δειτε το post. Οσοι το θεωρειτε λογικο ναι οκ κανενα προβλημα.

Σε αυτους που πηραν φορα και κανουν μαθηματα για οδικη συμπεριφορα κλπ και το θεωρουν τοσο απιθανο το οτι με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα ειναι δυσκολο να κρατησεις τα 30 χωρις να κοιτας συνεχεια το κοντερ -τα 30 οχι τα 100- δεν απανταω καν.

Επεξ/σία από dionisisl
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, dionisisl said:

ουν μαθηματα για οδικη συμπεριφορα κλπ και το θεωρουν τοσο απιθανο το οτι με αυτοκινητο που οδηγεις πρωτη φορα ειναι δυσκολο να κρατησεις τα 30 χωρις να κοιτας συνεχεια το κοντερ -τα 30 οχι τα 100- δεν απανταω καν.

απίθανο δεν ειναι προφανώς........... και πολλοί από μας την έχουν πάθει απλά το βουλώσαμε και το πληρώσαμε καθος φταίμε  και μάθημα για μας ήταν και η επόμενη φορα να προσέχουμε 200 φορες παραπάνω

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

απίθανο δεν ειναι προφανώς........... και πολλοί από μας την έχουν πάθει απλά το βουλώσαμε και το πληρώσαμε καθος φταίμε  και μάθημα για μας ήταν και η επόμενη φορα να προσέχουμε 200 φορες παραπάνω

εσυ θα το βουλωνες και αν σε τιμωρουσε η Sixt, γιατι αυτο ειπες πριν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, dionisisl said:

εσυ θα το βουλωνες και αν σε τιμωρουσε η Sixt, γιατι αυτο ειπες πριν. 

30 euro δεν ειναι τιμωρία ειναι απλά έξοδα που ασχολήθηκαν μαζί σου τα 400 ευρω όταν θα ερθουν σαν πρόστιμο θα ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, dionisisl said:

Οχι δεν το γραφει, γραφει κατι γενικο και αοριστο.

Δε νομίζω:

https://car-rental.sixt.com/php/terms/view%3Fliso%3DDE%26rtar%3D000%26view%3DEPP%26language%3Den%26styl

Lump-sum expense fee for the handling of violations of the law (criminal offences, regulatory violations, etc.)
For the processing of traffic and regulatory violations, possession violations and other violations of the law, Sixt charges a lump-sum expense fee in the amount of EUR 30,00, unless the lessee proves that Sixt incurred no or significantly lower expense and/or damage.

Θα έλεγα ότι είναι πολύ συγκεκριμένο το τι χρεώνει και γιατί. Επίση δεν είναι απλά να σκανάρει ένα e-mail υπάρχει κάποια διαδικασία και πίστεψε με, όλες οι εταιρίες τόσο το χρεώνουν ίσως και περισσότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Δε νομίζω:

https://car-rental.sixt.com/php/terms/view%3Fliso%3DDE%26rtar%3D000%26view%3DEPP%26language%3Den%26styl

Lump-sum expense fee for the handling of violations of the law (criminal offences, regulatory violations, etc.)
For the processing of traffic and regulatory violations, possession violations and other violations of the law, Sixt charges a lump-sum expense fee in the amount of EUR 30,00, unless the lessee proves that Sixt incurred no or significantly lower expense and/or damage.

Θα έλεγα ότι είναι πολύ συγκεκριμένο το τι χρεώνει και γιατί. Επίση δεν είναι απλά να σκανάρει ένα e-mail υπάρχει κάποια διαδικασία και πίστεψε με, όλες οι εταιρίες τόσο το χρεώνουν ίσως και περισσότερο. 

Οκ αυτο δεκτον δεν το βρηκα. Ειναι κρυμμενο αρκετα καλα παντως. Παρολα αυτα συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι υπερβολικο το ποσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, BadBoy said:

Δεν πιστεύω ότι δε μπορεί κάποιος να ελέγχει την ταχύτητά του σε οποιοδήποτε δρόμο. Απλώς είναι απόρροια της ελληνικής νοοτροπίας ότι 30=40, είναι αποδεκτό περιθώριο σφάλματος. Εδώ ισχύει, στη Γερμανία όχι.

Μα το 40 στο κοντέρ είναι 30 στην πραγματικότητα.για αυτό σε γράφει και για 1 χλμ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως προαναφέρθηκε, οπουδήποτε στη Γερμανία (μένω Βερολίνο), υπάρχει σχολείο, είναι γειτονιά, υπάρχει διάβαση ή... γιατί έτσι, αν υπάρχει πινακίδα που λέει Zone 30 ΠΡΕΠΕΙ να πας με 30. Έχω φάει πρόστιμο για 33 έξω από σχολείο με φορητό ραντάρ που είχε μπει εκείνες τις μέρες επειδή αρκετοί - γονείς και μη - περνούσαν μια απόσταση που κάλυπτε 2 παιδικούς σταθμούς με 35-40+.

Επίσης έχετε υπόψη ότι σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας (πιο μικρές συνήθως αλλά δεν αποκλείεται και σε μεγαλύτερες), κάτοικοι - απλοί πολίτες - μπορούν να πάνε και να πάρουν ραντάρ από την αστυνομία και να το τοποθετήσουν στο αυτοκίνητό, το οποίο επίσης φλασάρει όποιον περνάει πάνω από το όριο (την έχω πάθει στην προηγούμενη πόλη που έμενα).

Οι Γερμανοί στους νόμους είναι πολύ αυστηροί (συνήθως) αλλά γιαυτό το σύστημα δουλεύει. Στο Ελλαδιστάν δυστυχώς υπάρχουν νόμοι αλλά δεν εφαρμόζονται συνήθως με αποτέλεσμα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει. Σε συνδυασμό με την οδηγική μας Α-παιδεία, οι δρόμοι είναι ένα μπάχαλο.

Επεξ/σία από Parapas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Μα το 40 στο κοντέρ είναι 30 στην πραγματικότητα.για αυτό σε γράφει και για 1 χλμ παραπάνω.

Ναι, αλλά αυτόν τον έγραψαν να πηγαίνει με 37 και 41 (υποθέτω ότι αυτά είναι τα νούμερα από τα ραντάρ στις κλήσεις). Άρα το κοντέρ με την απόκλιση που λες θα έπρεπε να δείχνει 47 και 51. Ε δεν το είδε αυτό σε δρόμο που είχε όριο τα 30;

Στην πραγματικότητα βέβαια δε νομίζω ότι έχουν τόσο μεγάλη απόκλιση σε αυτές τις μικρές ταχύτητες, αλλά σε κάθε περίπτωση αν πας με το όριο στο κοντέρ, τότε σίγουρα πας πιο αργά από αυτό σε πραγματική ταχύτητα και είσαι καλυμένος για το ραντάρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, dionisisl said:

Το οριο των 30 ηταν παντου, σε δρομους κεντρικους που για μενα δεν υπηρχε κανενας λογος να ειναι τοσο χαμηλο.

Αλλα δεν εξεταζω αυτο. Προφανως και προσπαθουσα να το τηρησω, αναφερω την τεχνικη δυσκολια να γινει αυτο σε εναν αγνωστο δρομο και με ενα αγνωστο αυτοκινητο. Ξαναλεω πηγαινα με 40 το πολυ, οχι με 50 ή 60.

 

Ως γνωστο, οταν οδηγουμε σε αγνωστο δρομο δεν παμε πιο σιγα αλλα πιο γρηγορα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Parapas said:

Όπως προαναφέρθηκε, οπουδήποτε στη Γερμανία (μένω Βερολίνο), υπάρχει σχολείο, είναι γειτονιά, υπάρχει διάβαση ή... γιατί έτσι, αν υπάρχει πινακίδα που λέει Zone 30 ΠΡΕΠΕΙ να πας με 30. Έχω φάει πρόστιμο για 33 έξω από σχολείο με φορητό ραντάρ που είχε μπει εκείνες τις μέρες επειδή αρκετοί - γονείς και μη - περνούσαν μια απόσταση που κάλυπτε 2 παιδικούς σταθμούς με 35-40+.

Επίσης έχετε υπόψη ότι σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας (πιο μικρές συνήθως αλλά δεν αποκλείεται και σε μεγαλύτερες), κάτοικοι - απλοί πολίτες - μπορούν να πάνε και να πάρουν ραντάρ από την αστυνομία και να το τοποθετήσουν στο αυτοκίνητό, το οποίο επίσης φλασάρει όποιον περνάει πάνω από το όριο (την έχω πάθει στην προηγούμενη πόλη που έμενα).

Οι Γερμανοί στους νόμους είναι πολύ αυστηροί (συνήθως) αλλά γιαυτό το σύστημα δουλεύει. Στο Ελλαδιστάν δυστυχώς υπάρχουν νόμοι αλλά δεν εφαρμόζονται συνήθως με αποτέλεσμα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει. Σε συνδυασμό με την οδηγική μας Α-παιδεία, οι δρόμοι είναι ένα μπάχαλο.

μετρημένο στα50 χιλομετρα περιπου τα περισσότερα οχήματα 5/6 χιλομετρα τρωνε δλδ αν τον εποισαν με 37 λογικα ειχε 42 43

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρώστε παιδιά οι "σταυροφόροι" της "απόλυτης νομιμότητας"! Ο "προτεσταντισμός" των Γερμανών δεν μας βγήκε σε καλό στο πρόσφατο παρελθόν. Άρχισε να μην βγαίνει τελευταία σε καλό ούτε σε αυτούς (ναι το λέω χαιρέκακα!). Εισπρακτικό -ξεκάθαρα- είναι όλο αυτό το Ευρωπαϊκό πανηγύρι που στήθηκε με τα πρόστιμα για το οτιδήποτε. Και βρήκαν να αντιγράφει ο ένας τον άλλον, δυστυχώς από όσο φαίνεται και οι δικοί μας οι -γενικά- άχρηστοι. Η ζωή είναι μικρή (μικρότερη από όσο νομίζουμε μερικές φορές) και ο Άγιος Πέτρος δεν πρόκειται να πει "μπράβο" σε κανέναν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, theopan said:

Χαλαρώστε παιδιά οι "σταυροφόροι" της "απόλυτης νομιμότητας"! Ο "προτεσταντισμός" των Γερμανών δεν μας βγήκε σε καλό στο πρόσφατο παρελθόν. Άρχισε να μην βγαίνει τελευταία σε καλό ούτε σε αυτούς (ναι το λέω χαιρέκακα!). Εισπρακτικό -ξεκάθαρα- είναι όλο αυτό το Ευρωπαϊκό πανηγύρι που στήθηκε με τα πρόστιμα για το οτιδήποτε. Και βρήκαν να αντιγράφει ο ένας τον άλλον, δυστυχώς από όσο φαίνεται και οι δικοί μας οι -γενικά- άχρηστοι. Η ζωή είναι μικρή (μικρότερη από όσο νομίζουμε μερικές φορές) και ο Άγιος Πέτρος δεν πρόκειται να πει "μπράβο" σε κανέναν...

ουτε σταυροφόροι ειμαστε ουτε λάτρεις του νόμου, περισσότεροι έχουμε ζήσει εξωτερικό .... αυτό που περιγράφουν δεν ειναι μόνο γερμανια στην γερμανια ειναι και σχετικα light είσαι στης περισσότερες χώρες μόνο η ελλαδα εχει free to kill, και πρόστιμα έχουμε φάει και έχουμε προσαρμοστεί εκει που ειμαστε και ξερουμε πως και τι γινεται

και να μην λέμε χαζά όλοι μας γουστάρουμε και μαλιστα τρελά οτι στην ελλαδα δεν υπάρχει καποια εφαρμογή του νόμου ξέρεις πόσες φορές εχω πάρει μηχανη και αυτοκιντο να εχω βγει στην εθνική και να πηγαίνω όσο πάει το οχημα ? να στενεύει ο δρόμος στα μάτια ? πολλές φορές αυτό έξω δεν μπορείς να το κάνεις αν ειναι σωστό? προφανώς και δεν ειναι άλλα ετσι ειναι εδώ είσαι ελεύθερος να κάνεις οτι θέλεις και ειναι ένας από τους λογούς που έχουμε τουρίστες οχι επειδι έχει ήλιο πχ , αλλά οταν πας έξω σέβεσαι οτι λέει ο νόμος τους και αν κάνεις καποια παραβίαση απλά δεν κλαίγεσαι και την πληρωνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...