Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αχ, μη μας το κάνεις αυτό, μην πας reddit, μείνε εδώ να μας πεις πόσο ελιτιστές είμαστε εμείς οι μέσοι χρήστες του insomnia που γράφουμε στα παρασκευονήματα. Χάρισέ μας τα φώτα σου. Εξήγησέ μας το point σου. 

 

Στάσου, μύγδαλα.

 

Με άλλα λόγια: θες να αντιληφθείς ότι αυτοαναιρείσαι όταν μιλάς για ελιτισμούς και ταυτόχρονα κάνεις υποδείξεις να χαλαρώσουμε και μας αποκαλύπτεις ότι ζούμε στο "μικρόκοσμό μας" (ευτυχώς που εσύ κατέχεις το big picture, please stay and share it with us), έχει καλώς.

 

Δεν θες, καλή καρδιά.

Δημοσ.

Αχ, μη μας το κάνεις αυτό, μείνε εδώ να μας πεις πόσο ελιτιστές είμαστε εμείς οι μέσοι χρήστες του insomnia που γράφουμε στα παρασκευονήματα. Χάρισέ μας τα φώτα σου. Εξήγησέ μας το point σου

Το γεγονος οτι γραφω για ελιτ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ μιλαω για μεσους χρηστες, βαζοντας τον εαυτο μου μεσα, θα επρεπε να σου δωσει hint του "see what I did there?".

 

Λεω μπα μωρε, δεν χρειαζεται να το γραψω, νομιζω ειναι τοσο οφθαλμοφανες τι προσπαθω να δειξω. Μπα.

  • Like 2
Δημοσ.

Καταρχην συγγνωμη για τον "ψηλό Τζακ" (hijack). Το βάζω σε spoiler

 

 

 

 

να μας πεις πόσο ελιτιστές είμαστε εμείς οι μέσοι χρήστες του insomnia

Εγώ μια χαρά μέσος χρήστης είμαι και μια χαρά ελιτιστής επειδή "να πάτε να μαμηθειτε"

 

 

Σχήμα λόγου το "να πατε να μαμηθειτε". Απλα δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπεύετε με το flame. Αφού αλλού πατάει ο ένας, αλλού ο άλλος. Προσωπικά συμφωνώ με τους δύο στα κύρια points που (θέλω να πιστεύω ότι κατάλαβα) θέλατε να πείτε. Λίγο περισσότερο με τον έναν, αλλά μια απορία

Τι διάολο, μια χαρά μορφωμένοι επαρκείς άνθρωποι δείχνετε. Τι σκοπό έχει να το πάρετε προσωπικά, δεν το καταλαβαίνω.

 

Και πάλι ζητάω συγγνώμη

 

για το κρύο pun που τόλμησα να μην βάλω σε spoiler ΧΑ!

 

 

 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το γεγονος οτι γραφω για ελιτ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ μιλαω για μεσους χρηστες, βαζοντας τον εαυτο μου μεσα, θα επρεπε να σου δωσει hint του "see what I did there?".

 

Λεω μπα μωρε, δεν χρειαζεται να το γραψω, νομιζω ειναι τοσο οφθαλμοφανες τι προσπαθω να δειξω. Μπα.

 

Ναι, συγγνώμη, μπερδεύτηκα εκεί που έλεγες για μικρόκοσμους και καπάκι "εγώ δεν ξέρω κανέναν..." Ή εκεί που έγραφα στον πρώτο πληθυντικό και με κατηγορούσες για ελιτισμό. Σκέψου και να έγραφα στο δεύτερο πληθυντικό, ε; See what I did there boyo?

 

Ή εκεί που ήξερες πως έλεγες κάτι αβάσιμο για την οδηγική συμπεριφορά του μέσου έλληνα και θεωρούσες πως "προλαβαίνοντας" να πεις για τα στατιστικά, "έκαιγες" το αντεπιχείρημα και καθιστούσες "προβλέψιμο" όποιον σου επισήμαινε το προφανές: ότι η συμπεριφορά του Παντελίδη (και των διαφόρων Παντελίδηδων) δεν συνιστά κανενός είδους εξαίρεση. Αλλά, ναι, "πρόλαβες", "φούλια", "δεν με στρέγει". 

 

Βασικά, ούτε που έχω καταλάβει τι προσπαθείς να πεις: ότι δεν είναι αυτό το επίπεδο της χώρας γενικά; Ότι, όποιος το λέει είναι ελιτιστής (εκτός κι αν είσαι εσύ αυτός που κάνει αφ υψηλού τις υποδείξεις, τόσε είσαι ένα πανέξυπνο παιδί του λαού που κάνει εντυπωσιακά παιχνίδια και see what I did there, oooh, please impress me some more with your stunning command of the English language, you fine non-elitist thinker, oh ye beauty). 

 

Ανάθεμα κι αν έχεις καταλάβει ο ίδιος τι προσπαθείς να πεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά, ούτε που έχω καταλάβει τι προσπαθείς να πεις: ότι δεν είναι αυτό το επίπεδο της χώρας γενικά;

Όχι ρε, αστειεύεσαι? Φυσικά και είναι.

 

Και εσύ και όλοι αυτοί που σου έκαναν like, άρα λογικά συμφωνούν με τις απόψεις σου, φαντάζομαι ασπάζονται τη γνώμη του Σφακιανάκη περί Άλφα Κενταύρων, οδηγούν με επίπεδα αλκοόλ στο αίμα τους που θα σκότωναν γάιδαρο και στις εκλογές θα ψήφιζαν Άντζυ Σαμίου.

 

Αν ναι, μπράβο σας. Αν όχι, ξαναγυρίζουμε σε αυτό που έχω γράψει άλλες 5 φορές κι επιμελώς τριπλάρεις

"ε ναι κοιταξε να δεις,, εγω προσωπικα δεν τα κάνω αυτά/δεν συμφωνώ, αλλα οι περισσοτεροι που ξερω/ ενας γνωστος που ξερω/ ο μεσος ελληνας κτλ ..."

 

Οπότε για να μην σε μπερδεύω πάλι, ορθά κοφτά.

1) Σε εκφράζουν οι απόψεις του Σφακιανάκη??

2) Αν όχι, θεωρείς ότι ανήκεις στη μειοψηφία αυτής της χώρας η οποία ΔΕΝ συμφωνεί και στη μειοψηφία αυτή ανήκει και η πλειοψηφία του insomnia που ΔΕΝ πιστεύει στη βυθισμένη Ατλαντίδα?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έλεγα κι εγώ ο αφελής, "έβαλε δεύτερη φορά θετική" (την πρώτη την πήρε πίσω και μας χάρισε μία ακόμη μεστή νοήματος απάντηση), "αυτή τη φορά θα το τηρήσει και θα πάει στο reddit που έχει επίπεδο".

 

Αφελής. Το ομολογώ.

 

Μου αρέσει, όμως, το στακάτο των ερωτήσεων. Έτσι, με τσαμπουκά, κόψε μου τον αέρα, εντυπωσίασέ με, make your point heard loud and clear boyo.

 

Τι κρίμα, που έχω απαντήσει ήδη σε αυτά που ρωτάς.

 

Αλλά, όταν μπαίνεις σε ένα νήμα με υφάκι και κάνεις υποδείξεις για "χαλάρωση", και μιλάς για "μικρόκοσμους" την ώρα που κατακεραυνώνεις τον ελιτισμό του άλλου (και εξακολουθείς, φοβάμαι, να αδυνατείς να συλλάβεις το πόσο τραγελαφικά αυτοαναιρείσαι), είναι, ομολογώ, υπερβολή να περιμένω να έχεις καταλάβει ότι έχω απαντήσει ήδη. Ρητά.

 

Κατά τα λοιπά, έθεσε ένα πάρα πολύ ωραίο ερώτημα ο triapoulakia. Σκέψου το, δεν θα σε βλάψει.

  • Like 1
Δημοσ.

6η τρίπλα. Τη λέξη "ομφαλοσκοπικός" ξέχασες να ξαναγράψεις. Και ουροβόρος. Και αμετροέπεια, καθώς σε αντίθεση με τα αγγλικά μου που τα γράφω για εντυπωσιασμό (???!!!), εσύ σίγουρα τις χρησιμοποιείς καθημερινά στο λόγο σου.

Άμα ήξερα πάντως ότι στεναχωρήθηκες ρε Snoob που πήρα τη θετική ψήφο πίσω, γιατί την πάτησα, αντί να πατήσω παράθεση, να πάρε άλλη μια να παίζεις.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ομολογώ ότι ξεγελάστηκα. Ειδικά όταν έμεινε στη θέση της για κανένα μισάωρο. Μα, κι εσύ, μισή ώρα για τόσο μεστή απάντηση; Δεν πειράζει, όμως, σε ευχαριστώ που το διευκρίνισες, πετάγομαι μέχρι απέναντι να πω στο σκύλο του γείτονα να πάψει να κλαίει.

 

Στο θέμα μας, μασημένη τροφή. Τέταρτη γραμμή από το τέλος.

 

Αν δυσκολευτείς πάλι να καταλάβεις, έλα να γράψεις για τρίπλες. Κατανόηση, πάνω απ' όλα.

 

Υ.Γ. Για το edit σου: όχι, ειλικρινά, καλύτερα να διαβάζω για points (δύσκολη λέξη το επιχείρημα) και see what I did there, παρά για κοροϊδεύσιμους, τα μάτια μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εσύ και όλοι αυτοί που σου έκαναν like, άρα λογικά συμφωνούν με τις απόψεις σου, φαντάζομαι ασπάζονται τη γνώμη του Σφακιανάκη περί Άλφα Κενταύρων, οδηγούν με επίπεδα αλκοόλ στο αίμα τους που θα σκότωναν γάιδαρο και στις εκλογές θα ψήφιζαν Άντζυ Σαμίου.

 

Ώπα στάσου γιατί αυτό παίρνει μπάλα κι εμένα. Έχω ήδη γράψει νωρίτερα

 

 

Συμφωνώ σε όλα. Σε όλα όμως! Ειδικά εκεί που λες να βγει να πει η μανα. Πόσο τρου!!

 

Ταυτόχρονα συμφωνώ και με τον Snoob σε αυτά που λέει. Αν και προσωπικά το "είμαστε" το αντιλήφθηκα μεταφορικά.

 

Πριν αρχίσετε μα το ένα δεν κολλάει με το άλλο, το πρώτο ήταν σε ύφος υπερβολικού ενθουσιασμού αλλά συμφωνώ με την οπτική του καθενός από τη σκοπιά που επιχειρεί να μιλήσει. Αυτή τη σκοπιά προσωπικά την καταλαβαίνω διαφορετικά στον έναν, διαφορετικά στον άλλον. Θα προσπαθήσω να την εξηγήσω παραπάνω.

 

 

 

Ξαναλέω αυτά τα αντιλήφθηκα εγώ διαισθητικά. Προσωπική μου άποψη, μπορεί κάτι να μου διέφυγε αλλά σε γενικές γραμμές γράφω αυτό που εγώ κατάλαβα ανάλογα με το ποιος το λέει.

 

 

Όπως είπα, από τον Snoob αντιλήφθηκα το "είμαστε εμείς" σαν μεταφορά. Γιατί κυριολεκτικά σίγουρα δεν είμαι από την άποψη μένω σε τελείως άλλο μέρος, προσπαθώ να αποφεύγω πολύ ανήθικες καταστάσεις, σε όσες φορές έχει τύχει να αναφέρω "να ξέρεις υπάρχει και το άλλο" συνηθίζω να τονίζω τις επιπτώσεις ή να ξεκαθαρίζω "με δικιά σου ευθύνη" ή "μην το κάνεις αν δεν είναι πραγματικά ανάγκη", και προσωπικά ούτε επιδιώκω να επικροτώ αυτό που η προσωπική μου ηθική και προσωπική μου ιδεολογία δεν γουστάρει.

 

Καταλαβαίνω όμως το "εμείς" από την άποψη ότι "το σύνολο" ή "η ομάδα ανθρώπων που απαρτίζεται από x/y/z" παίζει ρόλο. Παράδειγμα, αν υπήρχε χαρακτηριστικό κουλτούρας σε μια κοινωνία να σε τιμωρήσουν με χίλιους τρόπους (αλλά για χάρην παραδείγματος, ας πάρουμε το χαρακτηριστικό της κριτικής που το έχουμε super skill εμείς οι anti-βάρβαροι, με την αρχαία ελληνική σημασία) για κάτι, τότε είναι πολύ πιθανόν οι άνθρωποι να αποφεύγουν να το κάνουν. Αντίστοιχα υπάρχει το κίνητρο της επιβράβευσης (έναντι του κινήτρου του φόβου)

 

 

Σε πολύ απουστευμένο παράδειγμα. Πάει κάποιος να κατουρήσει στο πάρκο; Αν η μισή κοινωνία τον γιουχάρει ή τον βγάλει στα κανάλια με το ονοματεπώνυμό του (τυχαία παραδείγματα, γενικά στο συλλογικό way of thinking ένα κομμάτι μόνο του δύσκολα θα κάνει την σουπερ ντουπερ διαφορά) τότε δύσκολα θα ξαναπάει να κατουρήσει.

 

Παράλληλα αν η μισή κοινωνία βάλει από ένα λεπτο να μαζέψουν κανένα τάληρο-δεκάρικο-whatever να δώσουν στον άλλον "να πάρε αυτά για να μην το κάνεις", τότε είναι πιθανόν να μην το κάνει. Και αυτό τυχαίο παράδειγμα για να δείξω το κίνητρο της επιβράβευσης. Βέβαια πάντα υπάρχει η περίπτωση ο μαλάκας να πάρει τα φράγκα και να πάει κρυφά κρυφά να κατουρήζει ζζζζζζζ

 

Εκεί μετά αν τον δει η κοινωνία (προσωπικά αν τον δουν όλοι μαζί ή ένας ένας ή κάποιοι ή μπορεί να τύχει να μην το δει και κανείς) τότε μπορεί να αντιδράσει με διαφορετικούς τρόπους

 

α) να μην κάνει τίποτα

β) να κάνει κάτι αλλά να μην είναι αρκετό

γ) να κάνει κάτι και να είναι αρκετό

 

Αλλά εδώ είναι το κλειδί της ιδεολογίας. Δεν έχει σημασία τι από τα τρία θα γίνει (ή τι από τα τρία θα επιλέξει η κοινωνία). Σημασία έχει ότι αν αντί για "κατούρημα στο πάρκο" έχουμε άλλα όπως "δολοφονία του γείτονα" ή "σπάμε μαγαζιά" ή "να οργανώσω δικηγορικό σχέδιο να σώσω τον εγκληματία γιο μου" ή άλλα που είναι αναμφισβήτητα ανήθικα, τότε θεωρώ ότι η κοινωνία σαν σύνολο θα πρέπει να ασκήσει πίεση για να μειωθούν αυτές οι βλακείες.

 

Αυτό είναι easier said than done. Υπάρχουν τρόποι, τακτικές αλλά και με το μεγαλύτερο σχέδιο όλο και κάτι θα πάει στραβά ή λάθος. Ουδείς τέλειος.

 

 

Φυσικά υπάρχει και η γκρίζα ζώνη της ηθικής αλλά το παραπάνω σαν γενική ιδέα στέκει. Εξού και το "είμαστε" που είπε, το κατάλαβα μεταφορικά. Για μένα εννοεί το σύνολο ανθρώπων που απαρτίζεται γύρω από αυτά τα φαινόμενα (μεταφυσικά ή εγκληματικές πράξεις ή κάτι άλλο που μπορεί να μην βοηθάει την κοινωνία σαν σύνολο) και ότι υπάρχει μερίδιο προσωπικής ευθύνης παράλληλα (σε όσους τυχαίνει να είναι κοντά, να τα βλέπουν αλλά επίτηδες να μην λένε κάτι, κτλ κτλ)

 

 

 

Τώρα, στην άλλη μεριά ο Praetorianos λέει κάτι (για μένα) άλλο και εξίσου σωστό. Σωστό όχι με την ίδια σκοπιά που είχα πριν αλλά με την ακόλουθη.

 

Το "είμαστε" το αντιλαμβάνεται κυριολεκτικά. Και κατ'έκτασην, εγώ προσωπικά φαντάζομαι ότι εννοεί κάτι του στυλ

 

"ε όχι και είμαστε. Ναι υπάρχουν αλλά δεν "είμαστε". Εμένα δεν με εκφράζουν όλα αυτά και τα απορρίπτω κατηγορηματικα. Γιατί ούτε ο ίδιος τα αισθάνομαι, ούτε ο ίδιος τα κάνω, ούτε επίσης πιστεύω ότι βοηθάει το να λέμε συνέχεια 'είμαστε' και 'είμαστε'. Μια ζωή ελληνάρες είμαστε αρνητικά το ένα, είμαστε αρνητικά το άλλο, φτάνει με τις γκρίζες αηδίες. Ακόμα και 50-50 να είμαστε, προτιμώ το 'δεν είμαστε' για να στηρίξω έμμεσα τη πλευρά τη θετική".

 

 

Εδώ να ζητήσω συγγνώμη που να μην κάνω απόλυτα καλό paraphrasing ή να βάζω δικά μου λόγια αλλά όπως είπα στην αρχή, εξηγώ όπως έχω καταλάβει τις διαφορετικές σκοπιές εγώ.

 

Κατά τον Praetoriano, το "είμαστε όλοι που εκφραζόμαστε απόλυτα από τις πεποιθήσεις του τάδε" δεν ισχύει, τις απορρίπτει κι εκεί είναι που συμφώνησα μαζί του. Δεν είμαστε όλοι που πιστεύουμε σε μπαρούφες ή που ξυπνάμε κάθε ώρα με τη σκέψη "αχ πως θα σκοτώσω κάποιον" ή "αχ πως θα κλέψω κάποιον" ή "αχ πως θα κάνω κάτι κακό και ανήθικο επειδή πουλάει ρε γαμώτο η βαρβατίλα" (εν μέρει πουλάει, αλλά το τι πουλάει και το τι αγοράζεται δεν είναι αποδεκτό από όλους)

 

Εδώ να σημειώσω ότι επειδή βάζω like δεν συμαίνει ότι συμφωνώ στο 100% της δημοσίευσης. Ίσως να τύχει και αυτό ή να συμφωνήσω σε κάποια σημεία (ενώ κάποια άλλα τα άφησα για άλλο θέμα ή ήταν αδιάφορα στη παρούσα φάση)

 

Αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα ο X έχει δίκιο στο Y ενώ ο Z έχει δίκιο στο C. Για αυτό συμφώνησα και με τους δυο σας. Αλλά κάτι που θέλω να αναφέρω είναι ότι ο Praet άρχισε απότομα να μιλάει για διαφορετικά πράγματα. (από ένα σημείο και μετά αρχίσατε και οι δυο να μιλάτε για διαφορετικά πράγματα και καταλήξατε να τσακώνεστε).

 

Δεν ξέρω αν την βρίσκετε με ευθέες επιθέσεις ή υπαινιγμούς αλλά από τη δική μου σκοπιά θεωρώ ότι είστε σε θέση να δείτε το "X έχει δίκιο στο Y ενώ ο Z έχει δίκιο στο C" και ότι τουλάχιστον ο συνομιλητής σας δεν αξίζει αυτό το flame που για μένα τυχαία άρχισε αλλά κακώς δεν σταματήσατε διακριτικά. Για την ακρίβεια το συνεχίζετε κάπως και ειλικρινά να σας πω ότι εγώ σαν μέσος χρήστης με λίγη ευφυία/μόρφωση/κριτική-σκέψη παραπάνω (από το μέσο όρο της κοινωνίας, όχι από εσάς.) το βλέπω αρκετά αρνητικά που ατομικά τόσες ώρες στηρίζετε σκόπιμα αυτή τη συγκεκριμένη συμπεριφορά προσβολής του άλλου λες και ο άλλος είναι κανένα σκουπίδι.

 

Δεν βλέπω δηλαδή να το κάνετε για χαβαλέ, μπορεί να υπάρχει και αυτή η περίπτωση αλλά δεν νομίζω και δεν μου δείξατε (με αυτά που γράφετε εδώ) κάτι τέτοιο. Οπότε όσο authority/superiority κοινωνικά ή νοητικά ή επαγγελματικά ή κι εγώ δεν ξέρω κι αν έχετε, το γεγονός να συνεχίζετε τέτοιες άθλιες συμπεριφορές και ο ένας προς το άλλον αλλά και στη δική μου προσωπική αντίληψη, ναι το βλέπω αρνητικά και όπως ειπα δεν έχω καταλάβει σε τι αποσκοπείτε "να κερδίσετε". Τον δικό μου σεβασμό προς εσάς πάντως τον ψιλομειώνετε (εντάξει για να την πω την κακία μου, υπάρχουν άλλοι πολύ χαμηλότερα ηθικά/ιδεολογικά/από-επιλογή αλλά anyway)

 

 

Στα υπόλοιπα που γράψατε πέσανε θέματα όπως ελιτισμός (αλήθεια, έχει προσεγγίσει κανείς το θέμα με μια πιο unbiased/ουδέτερη προκατάληψη/πεποίθηση; ) και άπειρα άλλα topics που ξεχνάω τώρα και βαριέμαι να κάθομαι να πηγαίνω μπρος πίσως 2-3 σελίδες να τα βλέπω και να τα αναγράφω. Υπάρχει ένα παλικάρι που τέτοια παραδείγματα τα ξεπετάει στα δάχτυλα στα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου του)

 

 

Τέλος για να κλείσω, δεν υπάρχει γενικά perfectione που όλα γίνονται ή θα γίνουν τέλεια. Πάνω στη γραφή, και ειδικά με την ελληνική κουλτούρα που πετάμε 403974032740329 θέματα το δευτερόλεπτο χωρίς πολλές πολλές λεπτομέρειες, είναι για μένα βέβαια ότι κάπου/κάπως/κάτι λάθη έκφρασης θα γίνουν. Ουδείς είναι τόσο triapoulakiakathontan να αφιερώνει χρόνο/κόπο/σπέρμα/ιδρώτα για να πει σωστά το ρήμα, σωστά τον χρόνο, να μην ξεφύγει τίποτα γραπτώς και το νόημα από τη σκέψη να εμφανίζεται ακριβώς όπως στη γραφή. Δηλαδή προσωπικά είδα λάθη γραφής και από τους δύο αλλά και ενώ ήταν ολοφάνερο για μένα ότι έτσι όπως πάτε θα συμφωνήσετε σε 1-2-3 σημεία, τελικά να καταλήγετε να διαφωνείτε αλλού γιατί ζζζζζζζζζζζζζζζζ-mindfuck.

 

 

 

TL;DR

δεν έχει την πατήσατε. αυτό το σεντονάκι είναι για όσους το αντέχουν το διάβασμα. Αν είστε κάποιος άλλος που έκανε scroll και έψαχνε τη σύνοψη (TL;DR) τότε διαβάστε τα τέτοια μου. Όχι ψέμματα. Και αυτά μεγάλα είναι :P

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Κατά τα λοιπά, έθεσε ένα πάρα πολύ ωραίο ερώτημα ο triapoulakia. Σκέψου το, δεν θα σε βλάψει.

Σε μακρο-τετοιο-οπτική. Πως καταλήγει μια κοινωνία να έχει ένα τέτοιο σύστημα αξιών που για χάρη της μίας (καλής) αξίας θυσιάζει μέσω υπερπροστατευτικότητας, κάτι άλλο;

Οπότε για να μην σε μπερδεύω πάλι, ορθά κοφτά.

1) Σε εκφράζουν οι απόψεις του Σφακιανάκη??

2) Αν όχι, θεωρείς ότι ανήκεις στη μειοψηφία αυτής της χώρας η οποία ΔΕΝ συμφωνεί και στη μειοψηφία αυτή ανήκει και η πλειοψηφία του insomnia που ΔΕΝ πιστεύει στη βυθισμένη Ατλαντίδα?

 

Τα έβαλα λίγο μαζεμένα σε τυχαία σειρά. Θα απαντήσω επίσης λίγο τυχαία

 

Το ερώτημα που ανέφερε ο Snoob ήταν κατά μία μεριά ρητορικό. Κατά την άλλη μεριά που περίπλοκο για τους λόγους που θα εξηγήσω (ενώ ταυτόχρονα απαντάω στα 1-2 στο άλλο)

 

 

Μιλώντας για μένα πάντα

1) Όχι. Εμένα προσωπικά όχι και ούτε μου αρέσει το είδος μουσικής του. Ορθότατα και κοφτότατα τελεία και παύλα.

 

2) Mindfuck, δεν μπορώ να δώσω ορθά κοφτά απάντηση. Εξηγούμαι.

 

Πως ξέρουμε αντικειμενικά ότι αυτή η πεποίθηση (ή καλύτερα το σύνολο πεποιθήσεων του Σφακιανάκι) ασπάζεται από τη μειοψηφία, τη μισή κοινωνία ή τη πλειοψηφία;

 

Θεωρώ ότι

 

(α) δεν το ξέρουμε με απόλυτη δύναμη (με προσεγγιστικές μεθόδους ίσως ναι, αλλά όχι εδώ. εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να πω να ξέρεις αυτοί είναι οι μειοψηφία ή οι μισοί ή η πλειοψηφία. Δεν έχω δει έρευνες επί τούτου, δεν ξέρω οπότε μόνο να φανταστώ και να υποθέσω

 

(β) ακόμα και έρευνες να υπάρχουν, μπορεί να είναι biased από την οπτική ότι για μένα υπάρχει έντονα αυξημένη η περιπλοκότητα στην απόπειρα ποσοτικοποίησης των αντιλήψεων/πεποιθήσεων/συμπεριφοριών σε τέτοια θέματα.

 

Γενικά οι πεποιθήσεις και οι ιδεολογίες είναι για μένα ένα δύσκολο concept. Και το να μπαίνω σε δικά μου μονοπάτια να κάθομαι με το μυαλό μου να προσδιορίζω και να υποθέτω τι είδα τι δεν είδα, πως κοιμήθηκα χθες τι μπορεί να είναι αλλά δεν είδα ενώ άλλα θυμόμουν κτλ κτλ κτλ κτλ, ε τέρμα αντιπαραγωγικό από πολλές οπτικές.

 

Ναι οκ γενικό αυτό και ξεφεύγει συγκεκριμένα από το "2) Αν όχι, θεωρείς ότι ανήκεις στη μειοψηφία αυτής της χώρας η οποία ΔΕΝ συμφωνεί και στη μειοψηφία αυτή ανήκει και η πλειοψηφία του insomnia που ΔΕΝ πιστεύει στη βυθισμένη Ατλαντίδα?" σε απόλυτη ανάγνωση και κατανόηση αλλά για το μαμώτο, ένα χαρακτηριστικό έχει ο άνθρωπος υπερτερεί στα ρομποτ χωρίς αυτά να μπορούν να κατακτήσουν τον κόσμο. Ένα χαρακτηριστικό. Abstract thinking ονομάζεται.

 

Και το abstract thinking που το σεντονιασα πιο πάνω λέει μέσες άκρες. Ποια είναι πραγματικά (με νούμερα/στοιχεία/απόλυτα-αναμφισβήτητο-γεγονός) η μειοψηφία; Αυτοί που πιστεύουν ή αυτοί που δεν πιστεύουν; (σαν αφήσουμε στην άκρη το 50-50 για ευκολία).

 

 

Από κυριολεκτικά η ερώτηση είναι άσκοπη για μένα να την απαντήσω.

 

Πρώτα από όλα προϋποθετεί ότι κάποιος βρίσκεται/ζει Ελλάδα (ενώ ίσως να μην είναι αυτή η πραγματική περίπτωση κάποιου, πχ εμού, που προσπαθήσει να απαντήσει. δεν ξέρω που βρίσκεται ο Snoob).

 

Κατά δεύτερον, τι σχέση έχει ένα ποσοστό σε μια χώρα με ένα ποσοστό συγκεκριμένα στο insomnia; Το insomnia σαν σύνολο αντιπροσωπεύει την χώρα. Είναι δηλαδή τόσο random δείγμα; ίσως να είναι, ίσως και να μην είναι.

 

Τρίτον, έστω ότι κάποιος πει "ναι είμαι στη μειοψηφία της χώρας (που δεν ξέρουμε αν αυτές οι αντιλήψεις ανήκουν τελικά στη μειοψηφία ή στην πλειοψηφία), ναι είμαι ταυτόχρονα και στην πλειοψηφία του insomnia που δεν πιστεύει στις αντιλήψεις αυτές". Δηλαδή τι θα βγει από αυτό; Για μένα τίποτα δεν βγαίνει, με βάση τη προσωπική μου αντίληψη και τα δικά μου κριτήρια αξιολόγησης/κριτικής.

 

Εδώ με το ζόρι ξέρουμε αν οι x αντιλήψεις ανήκουν στους λίγους ή στους πολλούς σε μια χώρα. Τότε πως διάολο ξέρουμε ότι ντε φακτο ανήκουν στους πολλούς σε μια online κοινότητα; Υπήρχε κάποιο opinion poll με σοβαρό στατιστικό δείγμα που να μας δίνει μια βάση; μπορεί και να υπάρχει κάπου χωμένο σε dark-web ή στα αρχεία της NSA. Εδώ όμως δεν το είδε κανείς και οι απόπειρες συμπεράσματος από ελλατωματική αρχή, δημιουργεί για μένα έναν κύκλο υποθέσεων που κατά τη δική μου γνώμη θα βγει ο κούκος να χτυπήσει τρεις φορές.

 

 

 

Κι επειδή μάγκες γράφτηκαν τα άπειρα (εμ σεντόνια θέλατε; σεντόνια πάρτε!) αν θέλετε τη δική μου άποψη για κάτι συγκεκριμένο, τότε ρωτήστε με συγκεκριμένα. Έτσι γενικά αόριστα ο ένας να λέει x, ο άλλος y, καμία κοινή γραμμή, λίγο trolling, λιγο προσβολή γιατί ήμεθα άνδρες και λίγο "τι λες ρε μλκ" mindset, εεεεε "να πάτε να μαμηθείτε" (σχήμα λόγου) που είπα και πιο πριν :P

 

Δημοσ.

Η τομή των υποσυνόλων που δεν πιστεύουν σε μια μπαρούφα (κυρίως μία που απαλλάσσει εαυτόν από ευθύνες), είναι πολύ μικρή σε μέγεθος.

Δημοσ.

Πως ξέρουμε αντικειμενικά ότι αυτή η πεποίθηση (ή καλύτερα το σύνολο πεποιθήσεων του Σφακιανάκι) ασπάζεται από τη μειοψηφία, τη μισή κοινωνία ή τη πλειοψηφία;

 

Θεωρώ ότι

 

(α) δεν το ξέρουμε με απόλυτη δύναμη [...]

(β) ακόμα και έρευνες να υπάρχουν, μπορεί να είναι biased

Άρα συμφωνείς κι εσύ ότι δεν είμαΣΤΕ με σιγουριά. Ίσως ναι. Ίσως όμως και να μην είμαστε τόσο βλάκες.

 

Αγαπητέ triapoulakia, δεν με ενδιαφέρει να ψάξω διαστήματα εμπιστοσύνης και αυτοπαλίνδρομα υποδείγματα. Ειπώθηκε ότι ηλίθιες/εξωφρενικές σκέψεις μπορούν να κάνουν μόνο χαμηλού επιπέδου καλλιτέχνες. (Νομίζω ότι) το κατέρριψα με τα παραδείγματα που πρόσεξες.

 

Και μετά άρχισε πάλι η ολοκλάσσικη καφενειακή κουβέντα "αυτοί είμαστε", "ο μέσος Έλληνας", "να τη η κοινωνία μας", κουβέντα που θα στην ξεκινήσει κάθε ταξιτζής (<<---Snoob αν διαβάζεις, το ΚΑΘΕ ταξιτζής είναι ειρωνικό εδώ. Ειρωνικό σημαίνει το έβαλα εν γνώσει μου. Μην το ξανακάνεις quote). Κι αν πιάσεις ένα προς ένα αυτούς που τα λένε ""ε ναι κοιταξε να δεις,, εγω προσωπικα δεν τα κάνω, αλλα οι περισσοτεροι που ξερω/ ενας γνωστος που ξερω/ ο μεσος ελληνας κτλ ..."

 

ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ τέλος πάντων. Αφού κι ο Snoob κατέληξε ότι "ντάξει, ο ίδιος δε συμφωνεί με Σφακ, αλλά γενικά ο μέσος..." ΠΟΙΟΣ είναι ο ΜΟ τελικά? Αλήθεια ο Trump είναι ελληνική πατέντα? Οι reptilemen είναι ελληνική πατέντα? Τα Chemtrails? Οι Illuminati?

 

Μήπως δεν είναι ελληνικό χαρακτηριστικό, αλλά είναι χαρακτηριστικό απλά λίγο χαζούληδων ανθρώπων? Μήπως όλοι έχουμε φτιάξει ένα υπόδειγμα βλαμμένης κυραΣούλας (<<-- επ, ωπ, το 'κανα ξανά) στο μυαλό μας και νομίζουμε ότι αυτός είναι ο ΜΟ και εμείς είμαστε καλύτεροι? Μήπως γουστάρουμε λίγο που "εγώ δεν είμαι έτσι". Τέλος πάντων, ας κλείσουμε λίγο ανάλαφρα, γιατί το σκίσαμε, τα 'χει πει καλύτερα ο Munroe:

 

sheeple.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...