Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω κάνα δυο χρόνια που απέκτησα ευαισθησία στη μέση. Μετά από καμία απότομη άσκηση ή κίνηση με πιάνει πόνος.

Τώρα είμαι πάλι πιασμενος. Πήγα στο γιατρό και με παρεπεμψε στο φυσιοθεραπευτη. Αυτό που με προβλημάτισε, είναι ότι φαίνεται να έχω σκολιωση. Αυτό το είδε τώρα, που είμαι πιασμενος.

Το ερώτημα, όσο καιρό έχω αυτό τον πόνο, πράγματι είμαι "στραβος". Αλλά τον υπολοιπο καιρό δεν είμαι. Είναι δυνατόν το στραβωμα να οφείλεται μόνο στον πόνο, ή απλά πάντα ήμουν έτσι και δεν το παρατήρησα;

Δημοσ.

Δεν συνηθίζω να δίνω ιατρικές συμβουλές, αφού δεν είμαι γιατρός (αν και απόψεις έχω όπως όλοι μας ;) ).

Επειδή όμως το θέτεις κάπως εγκυκλοπαιδικά θα σου πω ότι, απ' όσο ξέρω (ακούσει/ψάξει/διαβάσει) οι περισσότεροι έχουμε κάποιες παραμορφώσεις στη σπονδυλική στήλη (η σκωλίωση είναι μία από αυτές και αρκετά συνηθισμένη).

Προφανώς και είναι κάτι που προϋπήρχε και δεν "στράβωσες" τώρα που πονάς. Ούτε βέβαια όταν περάσει σημαίνει ότι γίνεσαι ίσιος σα λαμπάδα!

Και βέβαια γι' αυτό φταίει, ίσως όχι τελείως αλλά σε σημαντικό ποσοστό, η κακή στάση σώματος που έχουμε όλοι (άλλος λίγο άλλος πολύ) κυρίως όταν καθόμαστε.

• Like 1
Δημοσ.

Σκολίωση είχε η αδερφή μου, είναι κάτι το οποίο αν δεν το σκεφτείς να το ελέγξεις τότε πιθανώς να μην καταλάβεις ότι το έχεις (τονίζω το πιθανώς και θα το εξηγήσω παρακάτω). Δηλαδή πριν 2 χρόνια όταν ξεκίνησαν οι πόνοι έπρεπε να είχες ψάξει συγκεκριμένα για σκολίωση για να διαπιστώσεις ότι όντως είχες σκολίωση και τότε. Με γενικές εξετάσεις ίσως να μην πάρεις χαμπάρι και τίποτα. Ο μόνος τρόπος για να το σκεφτείς είναι να στραβώσει το κορμί σου, να περπατάς στραβά κλπ. Η αδερφή μου φορούσε νάρθηκα για πολλά χρόνια, για να κρατάει την σπονδυλική όρθια ώστε καθώς αναπτύσσεται να πάρει την σωστή μορφή. Φυσικά σε κάθε περίπτωση προτείνω να συμβουλευτείς κάποιον γιατρό και να μην ρωτάς εδώ που είμαστε άσχετοι, δεν παίζουμε με την υγεία μας.

Δημοσ.