Προς το περιεχόμενο
4saken

Μπαταρια η κατι αλλο (μιζα)?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσπαθησα να βαλω το Κορσα μπροστα αλλα δεν επαιρνε με τιποτα.Απο τον χωρο του καπο ακουγεται ενα τακ τακ τακ οποτε γυρναω το κλειδι,το ραδιοφωνο λειτουργει, οι ενδειξεις στο καντραν φωτιζουν κανονικα. Το λαμπακι στην μπαταρια ειναι πρασινο (δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι) ενω και με τσιμπηδες που δοκιμασα με ολοκαινουργιο αυτοκινητο παλι τζιφος.Ειναι κατι αλλο ηλεκτρολογικο η παιζει να αδειασε τελειως η μπαταρια και να μην παιρνει ουτε με καλωδια?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπουτον η καρβουνακια.αν δεν μπορεις να την βγαλεις,ηλεκτρολογος να στην κανει σχεδον καινουρια με κανα 50αρι.......

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανόν θέλει καθάρισμα μίζα, καθάρισμα και αλλαγή τα καρβουνάκια.Ποιό Corsa έχεις Β ή C

35-40 ευρώ κοστίζει η όλη διαδικασία

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην την ζοριζεις πολυ γιατι θα την καρβουνιασεις και μετα θα θελεις αλλη..Εγω εβαλα ανακατασκευασμενη με κοστος 100 ευρω+

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθησα να βαλω το Κορσα μπροστα αλλα δεν επαιρνε με τιποτα.Απο τον χωρο του καπο ακουγεται ενα τακ τακ τακ οποτε γυρναω το κλειδι,το ραδιοφωνο λειτουργει, οι ενδειξεις στο καντραν φωτιζουν κανονικα. Το λαμπακι στην μπαταρια ειναι πρασινο (δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι) ενω και με τσιμπηδες που δοκιμασα με ολοκαινουργιο αυτοκινητο παλι τζιφος.Ειναι κατι αλλο ηλεκτρολογικο η παιζει να αδειασε τελειως η μπαταρια και να μην παιρνει ουτε με καλωδια?

Το "τακ τακ τακ"(εφόσον το περιγράφεις σωστά) είναι 100% άδεια μπαταρία. Το ρεύμα που δίνει αρκεί για λαμπάκια/ραδιόφωνο, αλλά για μίζα ούτε για αστείο.

 

Προφανώς ισχύει το τελευταίο που γράφεις, άδειασε εντελώς η μπαταρία και δεν παίρνει ούτε με καλώδια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστω ολους, μπαταρια ηταν.

 

Κι εγώ με το τάκ τακ εκεί πήγε το μυαλό μου απλά μου έκανε εντύπωση που δεν έπαιρνε με καλώδια από άλλο αυτοκίνητο. Τα συνδέσατε σωστά εκεί που πρέπει; Βασικά πρέπει να τα αφήσεις λίγη ώρα με το αμάξι δότη κ μετά να βάλεις μπροστά. ΆΛλα μπορεί να σου έκοψε κ στοιχείο την ώρα που βάλατε τα καλώδια. Πάντως να ξέρεις πως τρόποι να συνδέσεις καλώδια στο αυτοκίνητο υπάρχουν πολλοί, σωστός ΜΟΝΟ ένας:

684.jpg

Επεξ/σία από [email protected] L0rd
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος ο deadlord.

 

Αποριες:

 

Aν βαλω πρωτα τα μαυρα θα υπαρχει απαραιτητα θεμα?Αν δεν βαλω το μαυρο σε μεταλλο αλλα στον αρνητικο πολο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός(του Lord) είναι ο πιο ενδεικτικός τρόπος και ασφαλής για την σύνδεση των δύο μπαταριών .

Αν βάλεις πρώτα το μαυρο (αρνητικό) και μετά όταν βαζεις το κοκκινο σου πέσει κατα λαθος και ακουμπήσει σασι...θα χεις βραχυκλωμα ...σπίθες και πιθανό τραυματισμό ή ζημιά γιατί θα κλείσει το κύκλωμα.Αν βάλεις πρώτα το κόκκινο (θετικό) και να σου πέσει κάτι δεν κλείνει κύκλωμα οπότε δεν θα συμβεί τίποτα.

Το μαυρο τέλος δεν το βάζεις στον πόλο της πεσμένης μπαταρίας γιατί μπορεί να δημιουργήσει σπινθήρα με την επαφή και σε συνδιασμό με τις αναθυμιάσεις υδρογόνου που μπορεί να έχει η πεσμένη μπαταρία μπορεί να προκληθεί μέχρι και έκρηξη...!!!

Και υποτίθεται ότι το κλιπάρεις πάνω στο σασμαν...και καλά για γείωση...

 

Παράλληλη σύνδεση μπαταριών...Φυσική μπορεί και 1ης-2ας Γυμνασίου... :)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός(του Lord) είναι ο πιο ενδεικτικός τρόπος και ασφαλής για την σύνδεση των δύο μπαταριών .

Αν βάλεις πρώτα το μαυρο (αρνητικό) και μετά όταν βαζεις το κοκκινο σου πέσει κατα λαθος και ακουμπήσει σασι...θα χεις βραχυκλωμα ...σπίθες και πιθανό τραυματισμό ή ζημιά γιατί θα κλείσει το κύκλωμα.Αν βάλεις πρώτα το κόκκινο (θετικό) και να σου πέσει κάτι δεν κλείνει κύκλωμα οπότε δεν θα συμβεί τίποτα.

Το μαυρο τέλος δεν το βάζεις στον πόλο της πεσμένης μπαταρίας γιατί μπορεί να δημιουργήσει σπινθήρα με την επαφή και σε συνδιασμό με τις αναθυμιάσεις υδρογόνου που μπορεί να έχει η πεσμένη μπαταρία μπορεί να προκληθεί μέχρι και έκρηξη...!!!

Και υποτίθεται ότι το κλιπάρεις πάνω στο σασμαν...και καλά για γείωση...

 

Παράλληλη σύνδεση μπαταριών...Φυσική μπορεί και 1ης-2ας Γυμνασίου... :)

 

Σωστός ορισμός να κάνει σώμα... :-D. Όλα τα υπόλοιπα άψογος, να σαι καλά έχω βαρεθεί να τα γράφω.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοιγω αλλο θεμα, αγορασα μπαταρια και "καταφερα" να την αναποδογυρισω για 3-4 δευτερολεπτα. Υπαρχει θεμα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοιγω αλλο θεμα, αγορασα μπαταρια και "καταφερα" να την αναποδογυρισω για 3-4 δευτερολεπτα. Υπαρχει θεμα?

 

 

'Εβαλες ανάποδα τους πόλους; Το πιθανότερο να κάψεις κανένα σταθεροποιητή τάσης ή τον εναλλάκτη. Αν το έβαλες μπροστά και μέτρησεις τάσεις να δουλεύουν όλα κομπλέ δεν έχεις θέμα. Είδες καπνούς, μύρισε τίποτα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχει θεμα για τα σημεια που επεσε υγρο.αν ειναι κλειστη,δεν υπαρχει θεμα.ουτως η αλλως οι πλακες ειναι καλυμενες με υγρα,και η στιγμιαια αποκαλυψη της κατω πλευρας,δεν φθειρει τιποτα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.