Προς το περιεχόμενο

Tesla: Τα οχήματα της έχουν διανύσει 100 εκατ. μίλια με Autopilot


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Respect πάντως για Tesla και Elon Musk, αλλά εδώ εμείς έχουμε άλλα θέματα να λύσουμε…θα αργήσουν τα ηλεκτροκίνητα για θέματα κόστους, υποδομών κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ελλάδα χιλιάδες αυτοκίνητα λειτουργούν στον αυτόματο. Ξεκινούν, σταματούν, παρκάρουν, στρίβουν, κορνάρουν αυτοβούλως και χωρίς λογική. Μάλιστα το νέο εξελιγμένο firmware κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό με την ονομασία athens taxi driver 3.0. Σε λίγο καιρό θα βγει και η έκδοση deliveras 2.1 με δυνατότητα να πηγαίνει αντίθετα και σε μονόδρομους.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι ο αυτόματος πιλότος του αυτοκινήτου είναι σε open beta, δεν θα έπρεπε να προβληματίζει; Δηλαδή τι bug περιμένουν να βγει για να βγει official;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι ο αυτόματος πιλότος του αυτοκινήτου είναι σε open beta, δεν θα έπρεπε να προβληματίζει; Δηλαδή τι bug περιμένουν να βγει για να βγει official;

 

Δεν είναι αυτόματος πιλότος, άσχετα πως το κάνει να δείχνει η Τεσλα για marketing. Γιαυτό και επιτρέπεται. Είναι υποβοηθούμενη οδήγηση σε ορισμένες περιπτώσεις (highway) παρκάρισμα κλπ. Για παράδειγμα σε ώρα ανάγκης, που δεν ξέρει το αυτοκίνητο τι να κάνει (πχ, ένας πεζός μέσα στον αυτοκινητόδρομο), ο "αυτόματος πιλότος" της Tesla, σταματά, και πρέπει γρήγορα ο οδηγός να πράξει ανάλογα!

 

Το πρώτο full autonomous νομίζω σχεδιάζει να το βγάλει η Volvo το 2017.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα χιλιάδες αυτοκίνητα λειτουργούν στον αυτόματο. Ξεκινούν, σταματούν, παρκάρουν, στρίβουν, κορνάρουν αυτοβούλως και χωρίς λογική. Μάλιστα το νέο εξελιγμένο firmware κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό με την ονομασία athens taxi driver 3.0. Σε λίγο καιρό θα βγει και η έκδοση deliveras 2.1 με δυνατότητα να πηγαίνει αντίθετα και σε μονόδρομους.

 

ειναι backward compatibility και απο την 2.0 version σηκωνει να πηγαινει αντιθετα σε μονοδρομους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη αν ολα τα αυτοκινητα που εχει πουλησει ειναι 70 000 με αυτοματο πιλοτο , αναλογει 1428  μιλια ( περιπου 2300 χιλιομετρα ) σε καθε αυτοκινητο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμερικάνοι... Εγώ όταν μπαίνω στο αμάξι δεν είναι για να κοιμηθώ αλλά για να οδηγήσω. Αν ήθελα να μην οδηγήσω θα έπαιρνα ταξί. Πραγματικά αυτή η τεχνολογία θα πουλήσει μόνο εκεί, στην Ευρώπη που ξέρουμε τι θα πει οδήγηση θα πάει κατευθείαν στα γκρέμια. Τι να πεις για ένα ολόκληρο έθνος που οδηγάει αυτόματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε υποδομές. Όταν έχω δικό μου σπίτι, οκ το φορτίζω. Αν μένω όμως σε διαμέρισμα και το αφήνω στην πυλωτή τι κάνω; Τραβάω μπαλαντέζα; Και αν πάω κάπου διακοπές σε ένα ξενοδοχείο; Ή αν πάω κάπυ μακρυά και χρειαστεί κάπου στο δρόμο φόρτιση; Περιμένω κανένα 8ωρο στο βενζινάδικο;

 

Κανένα σύστημα αυτόματης οδήγησης δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σε πόλεις με διπλοπαρκαρίσματα, χαλασμένους δρόμους κτλ. Σε μια εθνική όμως θα δουλέψει άψογα. Και δε μιλάω για εθνική Πατρών-Κορίνθου με τα κολωνάκια (που εκεί απλά επιβιώνουμε γιατί όλοι λίγο πολύ έχουμε εμπειρία από video-games) αλλά για εθνική τύπου Εγνατίας. Επίσης μπορεί να μη σου βγάλει όλη τη διαδρομή αλλά θα σου επιτρέψει να διαβάσεις ένα μήνυμα στο κινητό χωρίς να κινδυνέψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμερικάνοι... Εγώ όταν μπαίνω στο αμάξι δεν είναι για να κοιμηθώ αλλά για να οδηγήσω. Αν ήθελα να μην οδηγήσω θα έπαιρνα ταξί. Πραγματικά αυτή η τεχνολογία θα πουλήσει μόνο εκεί, στην Ευρώπη που ξέρουμε τι θα πει οδήγηση θα πάει κατευθείαν στα γκρέμια. Τι να πεις για ένα ολόκληρο έθνος που οδηγάει αυτόματα...

 

Κι εγώ γουστάρω την οδήγηση, αλλά αν ταξιδεύεις συνέχεια εθνική είναι βαρετή.

Πολύ περισσότερο στην Ευρώπη όπου τα όρια ταχύτητας έχουν κάποιο νόημα και τα τηρούν όλοι. Για φαντάσου να κάνεις 500-600 χλμ εθνική με 130

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα αργήσει η εποχή που θα απαγορεύεται να οδηγάς σε δημόσιο δρόμο. Είμαι σίγουρος ότι κάποτε (πες σε 30 χρόνια;; ) θα γίνουν υποχρεωτικοί οι αυτόματοι πιλότοι.

Οι ασφαλιστικές θα γουστάρουν.

Οι κυβερνήσεις θα γουστάρουν (λιγότερα έξοδα σε ιατροφαρμακευτικά).

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα γουστάρουν (συνεχής εξέλιξη).

Θα έχει ακόμα και λιγότερη έως ελάχιστη κίνηση. Ο καθένας δε θα κάνει ότι του... καπνίσει. Δε θα πατιούνται ποτέ φρένα χωρίς λόγο σε εθνικές, πλήρης σεβασμός του ΚΟΚ.

Και φυσικά και ο ίδιος ο "οδηγός" θα γουστάρει. Έχεις αργήσει; Ντύνεσαι (ή βάφεσαι για τις γυναίκες) στο αυτοκίνητο. Νυστάζεις; Κοιμάσαι! Πόσα; 500χλμ για το χωριό; Ε θα κοιμηθούμε λίγο, θα φτάσουμε :P

Αρκεί να έχουμε υποδομές για να βγάζουμε το άχτι μας με το σαξόραλο που αγοράσαμε μεταχειρισμένο-αντίκα μόνο κ μόνο για αυτό το σκοπό! (αν και υποψιάζομαι ότι και σε 30 χρόνια από τώρα, ακόμα τα μέγαρα και τις σέρρες θα έχουμε μόνο για "πίστα")

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αμερικάνοι... Εγώ όταν μπαίνω στο αμάξι δεν είναι για να κοιμηθώ αλλά για να οδηγήσω. Αν ήθελα να μην οδηγήσω θα έπαιρνα ταξί. Πραγματικά αυτή η τεχνολογία θα πουλήσει μόνο εκεί, στην Ευρώπη που ξέρουμε τι θα πει οδήγηση θα πάει κατευθείαν στα γκρέμια. Τι να πεις για ένα ολόκληρο έθνος που οδηγάει αυτόματα...

Famous last words...

 

"Τι να πεις για ένα έθνος που οδηγεί αυτόματα"

 

Θα πω ότι μας κάνουν πουτανάκι τους (και 10 γενιές μετά) όποτε τους καπνίσει, αλλά εμείς οδηγάμε μόνοι μας και είμαστε φοβεροί...LOL

χρημα ο τυπος με το tesla στην ελλαδα και ολοι η αλοι πεινανε

Σιγά τα λεφτά που έχουν τα Tesla, λες και δεν κυκλοφορούν Ferrari/Lambo/Porshe/Maserati/Aston Martin στην Ελλάδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμερικάνοι... Εγώ όταν μπαίνω στο αμάξι δεν είναι για να κοιμηθώ αλλά για να οδηγήσω. Αν ήθελα να μην οδηγήσω θα έπαιρνα ταξί. Πραγματικά αυτή η τεχνολογία θα πουλήσει μόνο εκεί, στην Ευρώπη που ξέρουμε τι θα πει οδήγηση θα πάει κατευθείαν στα γκρέμια. Τι να πεις για ένα ολόκληρο έθνος που οδηγάει αυτόματα...

 

http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en.htm

 

trends_eu_fatalities_2015.jpg

 

Όσο υπάρχει ο παράγοντας "άνθρωπος" στην οδήγηση, ο αριθμός των θανάτων από ατυχήματα δε θα μηδενιστεί ποτέ. Αν 26000 Ευρωπαίοι που πέθαναν το 2014 στο τιμόνι είναι αποδεκτή απώλεια για σένα αν και ξέρουν από οδήγηση, τότε μάλλον σκεφτόμαστε διαφορετικά.

 

Anyway, όσο ωραία κι αν είναι τα αυτόνομα οχήματα, δύσκολα θα μπορέσουμε να τα εισάγουμε στην Ελληνική κουλτούρα και στους δρόμους μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφόσον όντως η Tesla αποδεικνύει ότι τα οχήματά της με τον αυτόματο πιλότο προκαλούν λιγότερα ατυχήματα από ότι αν τα χειριζόταν άνθρωπος...να είστε σίγουροι ότι οι ημέρες των ανθρώπων οδηγών σε δημόσιους δρόμους είναι μετρημένες.

 

Αλλά θα υπάρχουν πάντα οι πίστες και τα βουνά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...