Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

α) Είναι προτιμότερο να έχεις χαρούμενους υπαλλήλους και πιο ήπιες συνθήκες ή να τους πίνεις το αίμα και να τους αλλάζεις κάθε τόσο (αν ναι στο πρώτο, τότε γιατί παίζει τόσο το δεύτερο σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις; )

 

Και β) αν έχεις ένα προμηθευτή και ξέρεις ότι με υπολογισμένο ρίσκο μπορείς να τον κάνεις phase out και να πάρεις το κέρδος για εσένα, αλλά αυτό θα επηρεάσει τη ζωή του και την ζωή της οικογένειας του (δεν έχεις φιλικές σχέσεις), το κάνεις ή κάθεσαι με έναν συνεργάτη που μπορεί να σου κοστίσει περισσότερα (15%-20% ας πούμε) αλλά έχεις αξιοπιστία και λιγότερη κούραση και γενικά κάποιον που θα τρέξει αν χρειαστείς κάτι;

Γενικά χτίζεις γέφυρες ή γκρεμίζεις και για ποιο ποσοστό;

Επεξ/σία από fylatos
Δημοσ.

Για το πρώτο, είναι όπως στη ζωή εκτός εργασίας.

Ο άλλος δεν έχει να φάει και θα σου δώσει το μισό φαγητό του.... Ενώ ο πλούσιος συνήθως θα σε γράψει στα @@ του.

Προσωπικο παράδειγμα, αλλαγή μάνατζερ. Ό παλιός χύμα, κανένα πρόβλημα πολύ cool. Ομάδα πήγαινε πετώντας. Δε μας χαλούσε χατήρι. Νέος καριολης σε δύο μήνες τον μισούν όλοι.

Ποιο το νόημα; ίδια δουλειά κάναμε πριν και ίδια τώρα...

Δημοσ.

Για το πρώτο, είναι όπως στη ζωή εκτός εργασίας.

Ο άλλος δεν έχει να φάει και θα σου δώσει το μισό φαγητό του.... Ενώ ο πλούσιος συνήθως θα σε γράψει στα @@ του.

Προσωπικο παράδειγμα, αλλαγή μάνατζερ. Ό παλιός χύμα, κανένα πρόβλημα πολύ cool. Ομάδα πήγαινε πετώντας. Δε μας χαλούσε χατήρι. Νέος καριολης σε δύο μήνες τον μισούν όλοι.

Ποιο το νόημα; ίδια δουλειά κάναμε πριν και ίδια τώρα...

Γενικά όμως πολλές μεγάλες επιχειρήσεις φέρονται έτσι. Το κάνουν κουτουρού ή έχουν μετρήσει ότι έχουν καλύτερο κέρδος;

Εγώ νιώθω οτι αν αγχώσω τον άλλο τον κάνω λιγότερο παραγωγικό.

Δημοσ.

Γενικά καλό είναι να έχεις χαρούμενους υπαλλήλους. Επειδή πολύ απλά δένονται με την επιχείρηση με αποτέλεσμα να έχουν καλύτερη απόδοση. Δηλαδή προφιτ. Τώρα το γιατί κάνουν το αντίθετο... Πολυ απλά επειδή η χώρα είναι αρκετά πίσω στην επιχειρηματικότητα.

  • Like 10
Δημοσ.

Γενικά όμως πολλές μεγάλες επιχειρήσεις φέρονται έτσι. Το κάνουν κουτουρού ή έχουν μετρήσει ότι έχουν καλύτερο κέρδος;

Εγώ νιώθω οτι αν αγχώσω τον άλλο τον κάνω λιγότερο παραγωγικό.

 

Το απλοποιείτε πολύ το θέμα. Δεν είναι όλοι οι χαρακτήρες ίδιοι, δεν είναι όλα τα επαγγέλματα ίδια. 

 

Κάθε τομέας προσελκύει άλλου είδους υπαλλήλους, και έχει άλλες απαιτήσεις δημιουργικότητας και παραγωγικότητας όπως και άλλες παροχές και δυνατότητες εξέλιξης. (άλλο η παραγωγή, άλλο το b2b εμπόριο, άλλο το retail εμπόριο, άλλο η παροχή υπηρεσιών, άλλο η μικρομεσαία επιχείρηση, άλλο η μεγάλη, άλλο ο ελεύθερος επαγγελματίας με 2 υπαλλήλους κτλ)

 

γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος να γίνουμε και εμείς. 

 

πχ. γενικότερα αν μιλάμε για "πνευματικά" επαγγέλματα εφόσον έχεις την ικανότητα και δυνατότητα να προσλάβεις self motivated, career driven προσωπικό τότε καλό είναι να μην τους ζαλίζεις πάρα πολύ, μόνο να τους βοηθάς να κάνουν την δουλειά τους ανταμείβοντας τους κυρίως ηθικά, με προαγωγές και περισσότερες υπευθυνότητες και κάνα bonus παραγωγικότητας. Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που με το που κοιτάς αλλού κάνουν φραπέ, αρνούνται συνειδητά να μάθουν και δεν ενδιαφέρονται για το κάτι παραπάνω, απλά να βαρέσουν κάρτα και να φύγουν. Αυτοί καλό είναι να "φεύγουν" γιατί χαλάνε την ομάδα, η να πάνε σε ανάλογες θέσεις χαμηλής υπευθυνότητας (και πάλι θα θέλουν σπρώξιμο). Αν δεν έχεις την δυνατότητα / ικανότητα να χτίσεις τέτοια ομάδα καταδικάζεις τον εαυτό σου σε αιώνιο babysitting και φυσικά είναι πρακτικά αδύνατο να σε συμπαθούν. 

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι ακριβώς αυτό λέω κι εγώ για τι α). Αλλά βλέπω ακόμα και εταιρίες που απαιτούνται προσόντα όπως δημιουργικότητα και έμπνευση να τους γαμούν τα πρεκια. Για το β) τι γνώμη έχεις;

Γενικά καλύτερα να κάνεις out source ή να έχεις κάθετη παραγωγή; Με το out source σε καλό συνεργάτη πάντα και την παραγωγή διασφαλισμένη. Και θέλω να το δούμε τόσο από τη πλευρά του επιχειρηματία όσο και γενικά ανθρώπινα.

Δημοσ.

α) Είναι προτιμότερο να έχεις χαρούμενους υπαλλήλους και πιο ήπιες συνθήκες ή να τους πίνεις το αίμα και να τους αλλάζεις κάθε τόσο (αν ναι στο πρώτο, τότε γιατί παίζει τόσο το δεύτερο σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις; )

 

Και β) αν έχεις ένα προμηθευτή και ξέρεις ότι με υπολογισμένο ρίσκο μπορείς να τον κάνεις phase out και να πάρεις το κέρδος για εσένα, αλλά αυτό θα επηρεάσει τη ζωή του και την ζωή της οικογένειας του (δεν έχεις φιλικές σχέσεις), το κάνεις ή κάθεσαι με έναν συνεργάτη που μπορεί να σου κοστίσει περισσότερα (15%-20% ας πούμε) αλλά έχεις αξιοπιστία και λιγότερη κούραση και γενικά κάποιον που θα τρέξει αν χρειαστείς κάτι;

Γενικά χτίζεις γέφυρες ή γκρεμίζεις και για ποιο ποσοστό;

 

 

στις πολιτισμένες χώρες, ο χαρούμενος υπάλληλος ειναι αυτος που θα φέρει και μεγαλύτερα κέρδη στην εταιρια του.  

 

Οταν ο αλλος βρίσκεται σε καθεστώς δουλείας, ανάλογη υπηρεσία θα σου παράσχει...

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλοί Έλληνες επιχειρηματίες δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει κόστος. Το μόνο που βλέπουν είναι πωλήσεις.

Ναι εδώ πολλοί νομίζουν ότι η προκαταβολή φόρου ε είναι επιπλέον φόρος, ότι το ΦΠΑ είναι δικό τους και τους το κλέβουν, ότι το ΙΚΑ είναι προαιρετικό κα τέτοια όμορφα.

Εάν έχεις ποσοτικοποιήσει τα κόστη σου ρίχνεις τον βασικό συνεργάτη σου για 15% μείωση του βασικού εξόδου της επιχείρησης σου;

Δημοσ.

Ναι ακριβώς αυτό λέω κι εγώ για τι α). Αλλά βλέπω ακόμα και εταιρίες που απαιτούνται προσόντα όπως δημιουργικότητα και έμπνευση να τους γαμούν τα πρεκια. Για το β) τι γνώμη έχεις;

Γενικά καλύτερα να κάνεις out source ή να έχεις κάθετη παραγωγή; Με το out source σε καλό συνεργάτη πάντα και την παραγωγή διασφαλισμένη. Και θέλω να το δούμε τόσο από τη πλευρά του επιχειρηματία όσο και γενικά ανθρώπινα.

 

 

Το outsourcing θέλει πολύ εμπειρία στην διαχείριση. Παρουσιάζονται συνήθως τα πάντα ουτοπικά αλλά πρακτικά κάπου χάνεις (ποιότητα, deadlines η υπερτιμολόγηση).

 

Πάλι υπάρχουν πολλές παράμετροι για να πούμε συγκεκριμένα, αλλά η δική μου άποψη είναι ότι το outsourcing καλό να είναι να αποφεύγεται τελείως όσον αφορά την κύρια παραγωγή της εταιρίας. Πχ ένα μια εταιρία που παράγει software καλό είναι να παράγει το software inhouse χωρίς καθόλου outsource, αλλά να κάνει outsource δευτερεύουσες δραστηριότητες (support, accounting, HR) για να μειώσει το κόστος. Outsource και ποιότητα / deadlines δεν πάνε μαζί. 

 

Εμπλέκεται η "ανθρώπινη" πλευρά στην απόφαση αν θα κάνεις outsource? Δεν θα έπρεπε.. είναι άσχετα αυτά μεταξύ τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ελλαδα επειδη έχουμε συνδιασει τωρα τελευταια, δουλευω μονο για τα λεφτα, δεν με νοιάζει τιποτα αλλο, δεν παει να παρει φωτια ολο το μαγαζι. Γι αυτο πρεπει οι υπαλληλοι να χουν ενα κινητρο εξελιξης. Να ειναι δοτικοι σε ενα εργασιακο περιβαλλον ευχαριστο.

 

Οχι πας για συνεντευξη, ο εργοδοτης σου λεει ποσο γαματη ειναι η επιχείρηση του, εμεις αυτο, εμεις εκεινο. Δεν σου παρουσιάζει την πραγματικοτητα, οπως να φερω παραδειγμα εμένα. Μου ειπε στην εταιρια μου ο καθενας ειναι στο ποστο που τον ανεθεσα, θελω ποιοτητα και οχι βιασυνες κι αλλα τετοια. Στην πραγματικότητα κανε γρηγορα, καθαρισε τα τζαμια, βοηθα τον αλλον να ξεφορτωσει, πλυνε ψυγείο, ταψια. Λεω αθανατε ελληνα δεν θα πεθανεις ποτε. Σε κραζουν για πραγματα που σε δυο εβδομαδες πρεπει υποτιθεται να τα μαθεις.

 

Αν οι εργοδοτες δεν δουν τους υπαλληλους σαν ανθρωπους και οχι σαν πουκαμισα. Τοτε μπορει μια εταιρια εκτος απο το κερδος να θελει ευχαριστημενους πελάτες υπαλληλους.

 

Στην ελλαδα μια επιχειρηση χρειαζεται 10 ατομα προσωπικο, παιρνουν πεντε μεσω προγραμματων και ζητανε να τους βγαλουν την δουλεια των δεκα

Επεξ/σία από Liverpool89
  • Like 3
Δημοσ.

Το outsourcing θέλει πολύ εμπειρία στην διαχείριση. Παρουσιάζονται συνήθως τα πάντα ουτοπικά αλλά πρακτικά κάπου χάνεις (ποιότητα, deadlines η υπερτιμολόγηση).

 

Πάλι υπάρχουν πολλές παράμετροι για να πούμε συγκεκριμένα, αλλά η δική μου άποψη είναι ότι το outsourcing καλό να είναι να αποφεύγεται τελείως όσον αφορά την κύρια παραγωγή της εταιρίας. Πχ ένα μια εταιρία που παράγει software καλό είναι να παράγει το software inhouse χωρίς καθόλου outsource, αλλά να κάνει outsource δευτερεύουσες δραστηριότητες (support, accounting, HR) για να μειώσει το κόστος. Outsource και ποιότητα / deadlines δεν πάνε μαζί. 

 

Εμπλέκεται η "ανθρώπινη" πλευρά στην απόφαση αν θα κάνεις outsource? Δεν θα έπρεπε.. είναι άσχετα αυτά μεταξύ τους.

 

Γενικά είχαμε κακές εμπειρίες με outsourcing αλλά έχουμε χτίσει (πολλά ευρώ μετά) μια καλή συνεργασία με ένα αξιόπιστο και φτηνό συνεργάτη. Το θέμα λοιπόν είναι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με αυτόν ή να τον κρεμάσουμε. Δεν έχουμε προφανώς εκκρεμή συμβόλαια, αλλά έχει κάνει ανοίγματα εξαιτίας μας και το ξέρω. Από την άλλη δεν έχω φιλικές σχέσεις, δε με νοιάζει, αλλά αν το δω ανθρώπινα όπως βλέπω τους υπαλλήλους μου θα πρέπει απαραίτητα να σκεφτώ ότι θα τον επηρεάσω πολύ και άμεσα. 

 

Το outsourcing προφανώς απαιτεί προγραμματισμό, μηχανογράφηση, σταθερό συνεργάτη και ρευστό. Το ρευστό είναι βασιλιάς και στην Αγγλία (με την οποία δουλεύω τακτικά) και στην Ελλάδα. 

 

Το κόστος ναι είναι 15% πάνω και η ποιότητα θέλει συνεχή έλεγχο. 

Δημοσ.

Μπορείτε να τον απορροφήσετε και να αποκτήσετε ένα τμήμα με έμπειρο προσωπικό

 

Σε κάθε περίπτωση να σκεφτείς το συμφέρον σου. Αυτά που θα πάρεις από αυτόν θα τα δώσεις σε άλλους νέους εργάτες

Δημοσ.

Μπορείτε να τον απορροφήσετε και να αποκτήσετε ένα τμήμα με έμπειρο προσωπικό

 

Σε κάθε περίπτωση να σκεφτείς το συμφέρον σου. Αυτά που θα πάρεις από αυτόν θα τα δώσεις σε άλλους νέους εργάτες

Πρόκειται για ολόκληρη επιχείρηση συν εξοπλισμό. Η εξαγορά δεν αξίζει και δε θα τη δεχόταν κι αν άξιζε.

Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, για το ότι αυτά έτσι κι αλλιώς θα πάνε κάπου. Θα ανοίξουν 3-4 νέες θέσεις εργασίας και θα πληρώσω και για εξοπλισμό άλλη επιχείρηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...