Προς το περιεχόμενο

Nissan: Πουλάμε ηλεκτροκίνητα οχήματα χάρη στην Tesla


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι χαλια στην αξιοπιστια καθε 350.000 χιλ θελει αλλαγη ενα ρουλεμαν στον ηλεκτροκινητηρα και το πρωτο νισαν λεαφ που βγηκε πριν 7 χρονια το κανανε τεστ οι δημοσιογραφοι, και ο κατοχος δεν εχει αλλαξει ακομα μπαταριες!!!!!!!!!!!

 

Οι μπαταρίες βέβαια κοστίζουν πάνω απο 7000 euro (όσο περίπου το πετρέλαιο για καμπόσα χιλιάδες χλμ) αλλά αυτό έιναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

 

5 lit/100 χλμ X 1,1 λίτρο το diesel =  5,5 euro/100

 

55 τα 1000

 

550 τα 10000

 

5500 τα 100000 χλμ 

 

Που αντιστοιχούν σε περίπου 14250χλμ το χρόνο για 7 χρόνια!!! 

 

Αρα αν βάλεις και το κόστος του ρεύματος μπορεί και να μην είναι τόσο οικονομικό...

Συν ότι προς το παρόν κοστίζουν 2 νεφρά παραπάνω απο το αντίστοιχο συμβατικό επιβατικό.

 

Βασικά αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία είσαι απο χέρι χαμένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε συμφωνώ, υπολόγισες σε όλα αυτά τα χρόνια, τα service (φίλτρα, λάδια,..) και τις φθορές που θα πληρώσεις στο diesel; Όχι! Υπολόγισες στο περίπου τις φθορές στα μηχανικά του μέρη, τα οποία είναι πάρα πολλά, υπολόγισες το βάρος από τα μεταξόνια και τα διαφορικά; Όσον αφορά το θέμα λιγνίτη, είναι καθαρά βλακεία του δικού μας κράτους, γιατί στη Γερμανία είναι-σχεδόν- 95% υποστηριζόμενοι από ΑΠΕ, στη Πορτογαλία την βγάλαν 4 μέρες με ΑΠΕ. Επίσης αν έχεις δική σου ταράτσα, άνετα μπορείς να βάλεις μερικά φωτοβολταϊκά πάνελ και ευτυχώς οι τιμές τους έχουν κατέβει πολύ ενώ παράλληλα έχει ανέβει η απόδοση τους, το κορυφαίο μοντέλο στην Ελληνική αγορά είναι της Panasonic στα 490 ευρώ, που δίνει 325W στα 24V.

Επεξ/σία από NiVa013
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... Όσον αφορά το θέμα λιγνίτη, είναι καθαρά βλακεία του δικού μας κράτους, γιατί στη Γερμανία είναι-σχεδόν- 95% υποστηριζόμενοι από ΑΠΕ, ...

 

 

Ούτε οι Γερμανοί δεν το ξέρουν... :rolleyes:

 

In 2014, the electricity sector in Germany was composed of 53% fossil, 17% nuclear and 30% renewable energy sources.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γελαω σκεφτομενος τις ασυμβατοτητες που θα εχουν δημιουργησει στα ακροφυσια φορτισματος επι του δρομου λογο του οτι (τουιτι) η καθε εταιρια μπορει να εχει ακολουθησει την δικη της πολιτικη στο βυσμα εισοδου (οπως γινοταν και στα κινητα για κανα 15αρι χρονια -και υπαρχει ακομα-- μεχρι να επικρατησει ενας τυπος κινητου ) 

και να βρισκεις να το φορτισεις στο πουθενα και να ειναι ασυμβατο και να μην εχεις μετατροπεα απο το βυσμα της tesla ας πουμε στο χωνι της nissan . 

 

 

παντως πυραυλους-ακροβατες αντι για παραδοσιακα βεγγαλικα , ηταν ενα ανεβασμα του πηχη για τις διαφημιστικες παραστασεις εισοδου στην αγορα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφέρει τρομερά.

 

Με 20 ευρώ Θεσσαλονίκη,και άλλα 40 στο λογαριασμό της ΔΕΗ,για να πληρώσεις την γερμανική τράπεζα που έδωσε το δάνειο στην ελληνική AEGEAN για να πληρώσει το φόρο που θέσπισε η E.E,ώστε να επιδοτηθεί ο γάλλος ιδιώτης,αφού πάρει δάνειο από την D.B. για να βάλει γερμανικά φωτοβολταϊκά.

 

Αναπνέετε κηροζίνη,κάνει καλό.

 

 

 

 

 

Πας και χωρίς διόδια.

Σε κάποιες περιπτώσεις,και ανάλογα το αυτοκίνητο,συμφέρει κιόλας.

πως? φωνάζοντας allahu akbar... και χέζονται όλοι πάνω τους και τρέχουν και εσύ περνάς σαν κύριος?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πως? φωνάζοντας allahu akbar... και χέζονται όλοι πάνω τους και τρέχουν και εσύ περνάς σαν κύριος?

 

Εύκολα, παίρνεις ένα τέτοιο.

aeromobil-2-5-flying-car_100443872_l.jpg

 

Επιπλέον γλυτώνεις τις λακκούβες και τα αποδημητικά μπλόκα των αγροτών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε συμφωνώ, υπολόγισες σε όλα αυτά τα χρόνια, τα service (φίλτρα, λάδια,..) και τις φθορές που θα πληρώσεις στο diesel; Όχι! Υπολόγισες στο περίπου τις φθορές στα μηχανικά του μέρη, τα οποία είναι πάρα πολλά, υπολόγισες το βάρος από τα μεταξόνια και τα διαφορικά; Όσον αφορά το θέμα λιγνίτη, είναι καθαρά βλακεία του δικού μας κράτους, γιατί στη Γερμανία είναι-σχεδόν- 95% υποστηριζόμενοι από ΑΠΕ, στη Πορτογαλία την βγάλαν 4 μέρες με ΑΠΕ. Επίσης αν έχεις δική σου ταράτσα, άνετα μπορείς να βάλεις μερικά φωτοβολταϊκά πάνελ και ευτυχώς οι τιμές τους έχουν κατέβει πολύ ενώ παράλληλα έχει ανέβει η απόδοση τους, το κορυφαίο μοντέλο στην Ελληνική αγορά είναι της Panasonic στα 490 ευρώ, που δίνει 325W στα 24V.

 

Γιατί ποιός σου είπε πως τα ηλεκτροκίνητα δεν εχουν συντήρηση?

Ή ότι τα μοτέρ και τα ηλεκτρονικά τους δε χαλάνε ή δεν έχουν βάρος. Άσε το βάρος των μπαταριών...

Πλανάσαι πλάνην οικτράν.

 

Δεν λέω πως δεν θα γίνουν αξιόλογη επιλογή κάποια στιγμή, δεν λέω ότι κάποια μοντέλα δεν είναι ήδη αξιόλογα.

Λέω απλά πως στο κόστος χρήσης, αν βάλεις απλά κόστος αντικατάστασης μπαταριών και μόνο, γιατί χαλάνε και άλλα πράγματα δεν αποκλείεται να είναι χειρότερα ακόμα και από τα πιό απλά μοντέλα βενζίνης σήμερα.

 

Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμε πολύ με rc και ξέρω τι εστί βερίκοκο.

Και μπαταρίες τζουφιάζουν και μοτέρ χαλάνε  και υπερθεμαίνονται ειδικά όταν στραβώσει βρομίσει κάτι, και τα electronic speed controlers που ρυθμίζουν τις στροφές σε κάθε μοτέρ. (σκέψου αυτά σε scale αυτοκινήτου και όχι σε rc...) Της Πόπης θα γίνεται.

Εντωμεταξύ το υπόλοιπο αμάξι πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις, τιμόνι, στεγανοποίηση, χρώμα θέλουν ακριβώς την ίδια συντήρηση με τα συμβατικά.  

Επεξ/σία από yiannis_1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η καλύτερη λύση είναι το υδρογόνο. Αυτονομία 300-500 χιλιόμετρα, πολύ φθηνό καύσιμο, μηδενικοί ρύποι και γεμίζεις το ρεζερβουάρ σε ένα πεντάλεπτο. Προς το παρόν μόνο δύο αυτοκίνητα έχουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_ix35_FCEV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ποιός σου είπε πως τα ηλεκτροκίνητα δεν εχουν συντήρηση?

Ή ότι τα μοτέρ και τα ηλεκτρονικά τους δε χαλάνε ή δεν έχουν βάρος. Άσε το βάρος των μπαταριών...

Πλανάσαι πλάνην οικτράν.

 

Δεν λέω πως δεν θα γίνουν αξιόλογη επιλογή κάποια στιγμή, δεν λέω ότι κάποια μοντέλα δεν είναι ήδη αξιόλογα.

Λέω απλά πως στο κόστος χρήσης, αν βάλεις απλά κόστος αντικατάστασης μπαταριών και μόνο, γιατί χαλάνε και άλλα πράγματα δεν αποκλείεται να είναι χειρότερα ακόμα και από τα πιό απλά μοντέλα βενζίνης σήμερα.

 

Δεν είμαι μηχανικός αλλά ασχολούμε πολύ με rc και ξέρω τι εστί βερίκοκο.

Και μπαταρίες τζουφιάζουν και μοτέρ χαλάνε  και υπερθεμαίνονται ειδικά όταν στραβώσει βρομίσει κάτι, και τα electronic speed controlers που ρυθμίζουν τις στροφές σε κάθε μοτέρ. (σκέψου αυτά σε scale αυτοκινήτου και όχι σε rc...) Της Πόπης θα γίνεται.

Εντωμεταξύ το υπόλοιπο αμάξι πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις, τιμόνι, στεγανοποίηση, χρώμα θέλουν ακριβώς την ίδια συντήρηση με τα συμβατικά.  

Έχεις δίκο, δεν αντιλέγω, το βάρος των μπαταριών όμως στα αυτοκίνητα τοποθετείται πολύ καλύτερα για να έχει χαμηλό κέντρο βάρους. Όσον αφορά τα rc, είναι παιχνίδια και φτιάχνονται με άλλο γνώμονα και όχι για να είναι ανθεκτικά. Άλλο το ακριβό σπορ όπως το λένε μερικοί και άλλο ένα αμάξι που μπορεί να προκαλέσει ζημιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καλύτερο μέσο είναι οι μπουκαλες με υδρογόνο και μετατροπή σε ηλεκτρική ενέργεια.

Το παλεύει η Toyota με το Mirai... αλλά το πρόβλημα με το υδρογόνο είναι ότι η συμπίεση του απαιτεί ενέργεια, επιπλέον αυτής που χρειάζεται η ηλεκτρόλυση. Βασικά ότι πρατηρια υδρογόνου βλέπεις το υδρογόνο το φτιάχνουν απο φυσικό αέριο γιατί ειναι πιο φθηνό έτσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...