Προς το περιεχόμενο

Η κόλαση των Λεωφορείων...


JohnTehGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Τι σχέση έχει ο Δήμος με τα λεωφορεία ?

 

2. Έχεις την εντύπωση ότι υπάρχουν πλέον τα ίδια λεωφορεία που υπήρχαν πριν κάποια χρόνια ... τα μισά και η εταιρεία πλέον λειτουργεί με ζημιές.

 

3. Τους ανθρώπους στις ερημικές γραμμές που περνάει 1 λεωφορείο κάθε 45' τους ρώτησες ?

 

Δεν έχω κρατήσει στατιστικά αλλά έχω την εν΄τυπωση ότι η πιθανότητα να βρεις θέση πλέον σε λεοφωρείο είναι εξαιρετικά μειωμένη σε σχέση με παλαιότερα, εκτός από μερικες τοπικές γραμμές (πχ προς το κοντινό μετρό)

 

on the other hand .... πρεπει να συνειδητοποιήσεις ότι ζεις στην πρωτεύουσα δεν είσαι στο χωριό σου που πετάγεσε σε 2' στη θάλασσα.

 

Τι να πουν δηλαδή και οι άλλοι "πρωτευουσιάνοι" ευρωπαίοι.

 

Πώς να μην έχουν ζημιές όταν δεν έχουν καν φροντίσει να πωλούνται εισιτήρια στις αφετηρίες; Όντως, ο Δήμος δεν έχει καμία σχέση με τα λεωφορεία. Οι άλλοι πρωτευουσιάνοι Ευρωπαϊοι μια χαρά συκοινωνία έχουν, σκάλες ανώτερη από τη δική μας, με εξαίρεση την Κύπρο. 10 χρόνια εξωτερικό έμενα φίλε μου, Αγγλία. Ξέρω καλά πώς είναι. Και από punctuality, και από υπηρεσία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πώς να μην έχουν ζημιές όταν δεν έχουν καν φροντίσει να πωλούνται εισιτήρια στις αφετηρίες; Όντως, ο Δήμος δεν έχει καμία σχέση με τα λεωφορεία. Οι άλλοι πρωτευουσιάνοι Ευρωπαϊοι μια χαρά συκοινωνία έχουν, σκάλες ανώτερη από τη δική μας, με εξαίρεση την Κύπρο. 10 χρόνια εξωτερικό έμενα φίλε μου, Αγγλία. Ξέρω καλά πώς είναι. Και από punctuality, και από υπηρεσία.

 

Δεν εννοούσα ότι δεν είναι πιο αξιόπιστα τα λεοφωρεία έξω (έχω κάνει Παρίσι). Εδώ έχουν βάλει telematics και πάλι πολλά λεοφωρεία δε τα έχι το σύστημα (μόλις ήρθα σπίτι με τέτοιο) και άλλα είναι ότι να 'ναι.

 

Εννοούσα ... "πάλι καλά να λέτε που έχετε δίπλα θάλασσα, άλλοι θέλουν αεροπλάνο για να πάνε".

 

 

btw:

 

Δε μπορώ να ξέρω γιατί είναι ζημιογόνα τα λεοφωρεία αλλά θα ριψοκινδυνέψω να πω ότι είναι συνδυασμός τις "εθελοντικής" πληρωμής, του γενικής "largoσύνης" της ιδιοκτησίας τους  και του γενικού ωχαδελφισμού διοίηκσης και υπαλλήλων τους.

 

είπαν πολλοί ότι "1000 φορές καλύτερα με αμάξι" ... ναι, αλλά και το αμάξι σου θα ήταν λιγότερο ευχάριστο και θα χάλαγε πιο συχνά αν μπορούσε να μπαίνει ο καθένας μέσα γιατί έτσι γουστάρει και ήσουν ο μόνος μαλάκας που πλήρωνε γι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεπώς τι κάνει ο οδηγός;

Μπορει να χτενιζει μαλι & να βγαζει selfie, με 2 μικρουλες, πανω στο τιμονι! :blink:

 

True story, σε Α8 σταματημενο σε σταση, γιατι στη μεσαια και τελευταια πορτα του

επαιζαν κανονικα ξυλο -οι εξω με τους μεσα- μηπως και καταφερουν να μπουν.. :fear:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

btw2:

 

Υπάρχει κάποιος νέος νόμος που υποχρεώνει τους οδηγούς λεοφορείων να μιλάνε στο κινητό όταν οδηγάνε ??? ... μου συμβαίνει όλο και πιο συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν αρχισετε να χτυπατε εισητηρια τοτε θα απαιτησετε καλυτερα ΜΜΜ. Διοτι οι μισοι που κραζετε το σκηνικο ειμαι βεβαιος πως ειστε οι ιδιοι που εχετε γραψει στα αντιστοιχα τοπικ με mood "δεν πληρωνουμε ΜΜΜ", "αλητες ελγκτες" κλπ. Ε ευχη μου ειναι για καθε φορα που δε χτυπατε εισητηριο να εχετε μια εμπειρια σαν αυτη του βιντεο, ιδανικα χωρις να σας αναβει καν a/c ο οδηγος και με 2ωρο μποτιλιαρισμα. Μεχρι να παρετε πρεφα οτι τα κοροιδα δεν ειναι αυτοι που πληρωνουν αλλα εσεις που παρανομειτε.

 

Θα μου πεις τι φταινε οι αλλοι που και το εισητηριο τους πληρωνουν και κομπλε ειναι. Φταινε, γιατι σας ανεχονται κι εσας και τα διαφορα "δεν πληρωνω-τυπου-κινηματα" σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

btw2:

 

Υπάρχει κάποιος νέος νόμος που υποχρεώνει τους οδηγούς λεοφορείων να μιλάνε στο κινητό όταν οδηγάνε ??? ... μου συμβαίνει όλο και πιο συχνά.

Υπαρχει που τους το απαγορευει, οπως και το..να πηγαινουν πιωμενοι για οδηγηση!

:mad:

Καποια στιγμη παλιοτερα, εκαναν αλκοτεστ και σε οδηγους, ξερεις γιατι τα σταματησαν?

Με αποτελεσματα πανω απο 50%(!*) θα επρεπε ολους αυτους να τους διαολοστειλουν,

πραγμα που, βεβαιως εγινε, ε? Εχμ, οχι! H λυση: δεν ξαναεκαναν τεστ σε λεωφορειατζη*

(πλην της περιπτωσης, που τελικως σκοτωσει κοσμο, οποτε τοτε θα εξετασουν κι αυτο)

 

*Μονιμοι θαμωνες σε ουζερι και καφενεια, παντα διπλα-κοντα σε αφετηριες και τερματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει που τους το απαγορευει, οπως και το..να πηγαινουν πιωμενοι για οδηγηση!

:mad:

Καποια στιγμη παλιοτερα, εκαναν αλκοτεστ και σε οδηγους, ξερεις γιατι τα σταματησαν?

Με αποτελεσματα πανω απο 50%(!*) θα επρεπε ολους αυτους να τους διαολοστειλουν,

πραγμα που, βεβαιως εγινε, ε? Εχμ, οχι! H λυση: δεν ξαναεκαναν τεστ σε λεωφορειατζη*

(πλην της περιπτωσης, που τελικως σκοτωσει κοσμο, οποτε τοτε θα εξετασουν κι αυτο)

 

*Μονιμοι θαμωνες σε ουζερι και καφενεια, παντα διπλα-κοντα σε αφετηριες και τερματα.

 

απαπα , γεμίσαμε νεοφιλελεύθερους και ακροδεξιούς που προσπαθούν να επιβάλουν εργασιακή ζούγκλα.

 

σιγά το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν αρχισετε να χτυπατε εισητηρια τοτε θα απαιτησετε καλυτερα ΜΜΜ. Διοτι οι μισοι που κραζετε το σκηνικο ειμαι βεβαιος πως ειστε οι ιδιοι που εχετε γραψει στα αντιστοιχα τοπικ με mood "δεν πληρωνουμε ΜΜΜ", "αλητες ελγκτες" κλπ. Ε ευχη μου ειναι για καθε φορα που δε χτυπατε εισητηριο να εχετε μια εμπειρια σαν αυτη του βιντεο, ιδανικα χωρις να σας αναβει καν a/c ο οδηγος και με 2ωρο μποτιλιαρισμα. Μεχρι να παρετε πρεφα οτι τα κοροιδα δεν ειναι αυτοι που πληρωνουν αλλα εσεις που παρανομειτε.

 

Θα μου πεις τι φταινε οι αλλοι που και το εισητηριο τους πληρωνουν και κομπλε ειναι. Φταινε, γιατι σας ανεχονται κι εσας και τα διαφορα "δεν πληρωνω-τυπου-κινηματα" σας.

 

Εγώ που πληρώνω να απαιτώ καλύτερα ΜΜΜ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tragic

 

Τελευταία φορά που μπήκα σε αστικό λεωφορείο στην Ελλάδα ήταν quite literally τον προηγούμενο αιώνα και συγκεκριμένα το 1999 όταν σε ηλικία 18 ετών είχα υποχρεωθεί τελευταία στιγμή να πάω σε μακρινή απόσταση κ το αμάξι μου το είχε κλέψει ο μπρο μου απροειδοποίητα,δεν είχα μετρητά πάνω μου για ταξί επειδή είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στον κολλητό μου, οι γονείς μου ήταν στην δουλειά με τα αμάξια τους ,  ενώ ο κολλητός μου έλειπε από νωρίς για δουλειά του κ δεν είχα κανένα μεταφορικό μέσο .Ήταν μια βαθύτατα τραυματική εμπειρία.Στο UK επίσης έχω ανέβει σε λεωφορείο λιγότερες από 10 φορές στη ζωή μου (τελευταία φορά το 2007 νομίζω ήταν) τα τελευταία 17 χρόνια που ζω εδώ.

 

Δε το έχω με τα ΜΜΜ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαπα , γεμίσαμε νεοφιλελεύθερους και ακροδεξιούς που προσπαθούν να επιβάλουν εργασιακή ζούγκλα.

 

σιγά το θέμα.

Τελος παντων μια απλη απαιτηση (sic) επαγγελματιας οδηγος να μην..."τα τσουζει",

δεν εχει να κανει ουτε με τα εισιτηρια, ουτε με τους επιβατες, αλλα τον ιδιο και μονο.

εκτος και μπεκροπινει απο τον...πολυ τον πονο & καημο για τη καταντια των ΜΜΜ

:mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπορει να φανει ασυνηθιστο σε κάποιους αλλα έχω κανει αρκετες διαδρομές με το ποδήλατο. Όχι βεβαια μέσα στο μεσημέρι. Αλλα απογευματάκι αμα ειχα καμια δουλεια και ειχε δροσουλα. Επειδή όταν περασα πανεπιστημιο δεν μου εκαναν δωρο το αμαξι χρησιμοποιούσα της οικογένειας οποτε όταν δεν μπορουσα να το πάρω προτιμουσα να πάω με το ποδήλατο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποδήλατο και άγιος ο θεός, με έχει βολέψει και εμένα εδώ αν και το χειμώνα είναι δύσκολο. Αν μένεις όμως Γαλάτσι όπως εγώ παλιά είναι πρακτικά αδύνατον εκτός αν είσαι τέρας φυσικής κατάστασης με τετρακέφαλους από ατσάλι. Είχα φάει τεράστιες φρίκες με τη συγκοινωνία εδώ καθώς μόνο ένα λεωφορείο πέρναγε τακτικά και γέμιζε ασφυκτικά όλη μέρα. Δυστυχώς δεν υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές για ποδήλατο στην Αθήνα και ως αποτέλεσμα είναι αρκετά επικίνδυνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τα λεωφορεία της Αθήνας είναι απλά ό,τι χειρότερο υπάρχει και δεν έχει να κάνει μόνο με το χάλι της χώρας την τελευταία δεκαετία. Πάντα ήταν παλιά, χωρίς κλιματισμό, χωρίς πολλά δρομολόγια, χωρίς νυχτερινά δρομολόγια, χωρίς να τηρούν τα δρομολόγιά τους. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις. Απ'τους βασικούς λόγους για όλα αυτά βέβαια, ότι θέλαμε να τη βγάζουμε πάντα τζάμπα χωρίς να χτυπάμε εισητήριο οπότε δε μας παίρνει να απαιτήσουμε τίποτα απολύτως.

 

Για εμένα προσωπικά που μένω κέντρο Αθήνας το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τα περισσότερα λεωφορεία είναι οτι δεν βλέπω τους αριθμούς τους γιατί έχω προβλήματα όρασης, τα μόνα που βλέπω καλά είναι κάτι καινούργια που έχουν την φωτεινή ένδειξη με το πορτοκαλί χρώμα και πρέπει να κυκλοφορούνε 3-4 χρόνια περίπου, σε όλα τα υπόλοιπα δεν βλέπω τίποτα, οι αριθμοί είναι ξεθωριασμένοι και επίσης το εξωτερικό κάλυμμα γεμάτο σκόνες. Ελπίδα για μένα αποτελούσε το σύστημα της τηλεματικής με τους πίνακες που αναγράφουν και τον χρόνο που έρχεται το κάθε λεωφορείο αλλά δυστυχώς αποδεικνύεται μάπα το καρπούζι καθώς υπάρχουν πολλά λεωφορεία που δεν εμφανίζονται στο σύστημα και γίνονται και αρκετά λάθη στους χρόνους άφιξης των δρομολογίων, και επειδή πλέον δεν γίνεται κάθε φορά που έρχεται ένα λεωφορείο στην στάση να ρωτάω συνεχώς τους άλλους για τον αριθμό του λεωφορείου, έχω σταματήσει να τα χρησιμοποιώ εντελώς και παίρνω μόνο μέτρο ηλεκτρικό και τράμ, αυτά με καλύπτουν για τα περισσότερα μέρη που θέλω να παω, οχι όμως σε όλα.

 

Φίλος μου που ασχολείται μου έχει πει οτι κυκλοφορούν λεωφορεία 25 ετών, αν ληφθεί υπόψη η φθορά που έχουν τόσα χρόνια επι κάθε μέρα λειτουργίας αυτό είναι απαράδεκτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να με συγχωρείτε πάντως, αλλά μόνο εγώ πιστεύω πως ο οδηγός αυτός ΔΕΝ είναι κατάλληλος για αυτή τη δουλειά??? Από πότε ένας επαγγελματίας οδηγός κάνει "αστειάκια" με το κινητό στο χέρι βιντεοσκοπώντας τους επιβάτες???

 

Έχουμε χάσει κάθε μέτρο πλεον και ασχολούμαστε με όλες τις μλκιες εκτός από ...την ουσία! :/

 

Aπο τοτε που δεν υπάρχει κάποιος να του πει να το κλεισει και να διαγραψει το βιντεο γιατι θα του το σπάσει στο κεφάλι. :mad:

 

Αν και εγω δεν θα ειχα μπει καν στη διαδικασια να μπω σε ένα τετοιο λεωφορειο με τοσο κοσμο οποτε δεν θα τον επαιρνα και χαμπαρι ότι εχει ανοιξει το κινητο για να μας ανεβάσει στο γιουτιουμπ και να μας κοροιδεψει.

 

ο κοσμος υποφέρει λογω της κρατικης ανοργανωσιας και αυτος κάθεται και κοροιδευει ενώ καθεται αναπαυτικα στην θέση του οδηγου γελάς ρε @@ να του πει κανεις? και να σκάσουν 5 άτομα να του κάνουν συννεφο στη θέση του οδηγου να δουμε μετα ποιος θα γελάει και να τον βιντεοσκοπήσουν κιολας να το ανεβάσουν στο γιουτιουμπ.

 

Γελάς ε? η κοπελα διπλα παραπονιεται ότι θα λιποθυμησει και αυτος τραβάει βιντεο για να δειξει τι? ότι αυτος είναι ανωτερος πολιτισμικα? και οι ανθρωποι εκει μεσα κατώτεροι? αφου δεν τον αρπαζουν ολοι μαζι να τον φέρουν σβουρα τυχερος πρεπει να είναι.

 

Κάτι τέτοιοι μια φορα θελουν ένα καλο χουνέρι να χεστούν πανω τους και μετα δεν προκειται να ξανακανουν τιποτα.

Ποδήλατο και άγιος ο θεός, με έχει βολέψει και εμένα εδώ αν και το χειμώνα είναι δύσκολο. Αν μένεις όμως Γαλάτσι όπως εγώ παλιά είναι πρακτικά αδύνατον εκτός αν είσαι τέρας φυσικής κατάστασης με τετρακέφαλους από ατσάλι. Είχα φάει τεράστιες φρίκες με τη συγκοινωνία εδώ καθώς μόνο ένα λεωφορείο πέρναγε τακτικά και γέμιζε ασφυκτικά όλη μέρα. Δυστυχώς δεν υπάρχουν και οι κατάλληλες υποδομές για ποδήλατο στην Αθήνα και ως αποτέλεσμα είναι αρκετά επικίνδυνο.

 

Τα σπάει το ποδηλατάκι εγω εχω και αλυσιδα με λουκέτο μην μου το κλέψει κανεις! Προσεχω βεβαια και που το παρκάρω κάθε φορά. Θελει καλά φωτα το βράδυ και αμα φοράς και κάτι που φωσφοριζει ακομα καλυτερα :-D εχω και εδώ στην επαρχια ένα ποδήλατο με το οποιο παω κάθε μερα στη δουλεια με το αμαξι η δουλεια είναι 5-10 λεπτά με το ποδηλατάκι την κανω κανα 15λεπτο. Ξυπνάω κατά τις 7 και πάω με αυτό. Μονο αμα καμια μερα αργησω παω με αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...