Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Γιατί, δεν πληρώνουν όλοι κάθε χρόνο για τη συντήρηση των δρόμων ή των νοσοκομείων των "άλλων"; Άρα να πληρώνουν και για την χασούρα από τα εισιτήρια? Τότε να μην γκρινιάζουμε για τους φορους στο θεό...
katergaris79 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Άρα να πληρώνουν και για την χασούρα από τα εισιτήρια? Τότε να μην γκρινιάζουμε για τους φορους στο θεό... Αυτό δεν έχει σχέση με αυτό που είπες πριν... Είναι άλλη κουβέντα.
sphinxgr Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Οταν είμαστε ενα κράτος αγαπητε τότε κάποιος θα πάρει κάτι παραπάνω και κάποιος κάτι λιγότερο. Στην περίπτωση των μεταφορών, ολοι πληρώνουμε ενα κόμιστρο, και με αυτό το κόμιστρο πρέπει να λάβουμε μια υπηρεσία, αν το κράτος ειναι ανίκανο να εισπράξει το κόμιστρο ας μην το παιζει επιχειρηματίας. Δεν ειναι ουτε νοσοκομείο , ουτε δρόμος ουτε ολα τα αλλα τα ασχετα που ειπες, ειναι μια κοστολογιμένη υπηρεσία που αυτος που την παρέχει ειναι τοσο large που δεχεται να την παρεχει τζάμπα, κοβοντας απο νοσοκομεια, δρομους κτλ. Απλο Ποιος είπε πως είναι τσάμπα? Υπάρχουν τα έσοδα απο τα εισιτήρια. Βάσει αυτών των εσόδων συντηρείται και παρέχεται η υπηρεσία. Για ποιο λόγο θεωρείς πως εσύ επιβαρύνεσαι για κάτι που δεν θα έπρεπε? Εγώ που έχω αυτοκίνητο πάλι με την ίδια λογική, δεν επιβαρύνομαι άδικα?!?!?!? Άλλο να δίνουν όλοι μια φόρα λεφτά για την κατασκευή ή αγορά τους κι άλλο να πληρώνουν κάθε χρόνο για τα εισιτήρια των άλλων... Ποιος πληρώνει τα εισιτήρια των άλλων? Ο επιβάτης πληρώνει το εισιτήριο του, ποιος του το πληρώνει????
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Ποιος πληρώνει τα εισιτήρια των άλλων? Ο επιβάτης πληρώνει το εισιτήριο του, ποιος του το πληρώνει???? Όση ζημιά έχει πχ ο ΟΑΣΑ από εισιτήρια, τόσο μεγαλύτερο ποσό θα δώσει το κράτος για να την καλύψει, το οποίο ασφαλώς προέρχεται από τους φόρους μας. Τουλάχιστον αυτό γινόταν μέχρι τώρα... Αυτό δεν έχει σχέση με αυτό που είπες πριν... Είναι άλλη κουβέντα. Αυτό θίγει ο lary7 όμως, το αν πρέπει την χασούρα από τα εισιτήρια να την πληρώνει κι υπόλοιπη Ελλάδα, πράγμα το οποίο γίνεται μέχρι τώρα...
katergaris79 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Αυτό θίγει ο lary7 όμως, το αν πρέπει την χασούρα από τα εισιτήρια να την πληρώνει κι υπόλοιπη Ελλάδα, πράγμα το οποίο γίνεται μέχρι τώρα... Όχι, άλλο θέμα είναι το ότι οι φόροι είναι στο Θεό γενικώς κι άλλο ότι ο καθένας πρέπει να πληρώνει φόρους σύμφωνα με τις ανάγκες της περιοχής που μένει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 κι άλλο ότι ο καθένας πρέπει να πληρώνει φόρους σύμφωνα με τις ανάγκες της περιοχής που μένει. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι εννοούσε αυτό, θα περιμένω διευκρίνησή του...
katergaris79 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Προσωπικά δεν θεωρώ ότι εννοούσε αυτό, θα περιμένω διευκρίνησή του... Μπορεί να κάνω λάθος αλλά έτσι μεταφράζω αυτό: απολαμβάνουν υπηρεσίες αφρικής ή πακιστάν, αλλα τουλάχιστον τις απολαμβάνουν τζάμπα ή για να γινω ποιο συγκεκριμενος, με χρηματοδότες οσους δεν μενουμε Αθήνα...
Typhoon Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Πρώτον μη λέτε μεγάλες κουβέντες όσοι δεν έχετε πάει στην Αφρική ή στο Πακιστάν. Δεύτερον τα σενάρια χρηματοδότησης ενός τέτοιου συστήματος είναι κουκιά μετρημένα, όσο και αν στην Ελλάδα τείνουμε να μπερδεύουμε και τα πιο απλά πράγματα με ιδεολογικά φληναφήματα. Μπορείς να έχεις είτε ένα σύστημα το οποίο είναι "τσάμπα" αλλά πληρώνεται από τη γενική φορολογία, ή ένα σύστημα το οποίο το πληρώνει ο χρήστης του και κανείς άλλος. Στο ενδιάμεσο υπάρχουν και κάποιες διαβαθμίσεις προφανώς κάποιες λογικές (π.χ. το κράτος να επιδοτεί τη μετακίνηση αναπήρων, ανέργων, κλπ) και κάποιες λιγότερο λογικές. Εμείς μέχρι τώρα είχαμε ένα μοντέλο ελλειμματικών ΜΜΜ με έντονη επιδότηση από το κράτος. Αν θεωρούμε αυτό κοινωνικά άδικο για λόγους σαν αυτόν που ανέφερε ο lary7, τότε πρέπει να πάμε σε ένα μοντέλο που τα έσοδα του ΟΑΣΑ φτάνουν για να καλύψουν το λειτουργικό κόστος, την ανανέωση του στόλου κ.ο.κ. Άσχετα με αυτά, το να μπαίνει κανείς στο λεωφορείο χωρίς εισιτήριο είναι απαράδεκτο (εκτός από ακραίες περιπτώσεις). Αν δεν σου αρέσει μια υπηρεσία (είτε η ποιότητά της ή η τιμή της ή κάτι άλλο) δεν τη χρησιμοποιείς. Δεν είναι λογική ότι εμένα μου φαίνονται παλιά τα λεωφορεία και γι'αυτό μπαίνω τσάμπα. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2016 από Typhoon 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Ο ΟΑΣΑ μέχρι πριν 1-1.5 έτος είχε κέρδη, από τους μήνες που επετράπη η δωρεάν μετακίνηση με την εφαρμογή των cc άρχισαν πάλι οι ζημίες. Στην σταση που φαινεται στο βιντεο ο ιδιωτης θα εβλεπε 5.000€ να τον περιμμενουν να εισπραξει. Το κρατος και ο υπάλληλος του βλέπουν μια αγγαρια, μια υποχρέωση που αν μπορουσε δεν θα την εκανε και θα εβαζε αλλον. Και το χειροτερο, αυτοι οι 1000 που ορμάνε σαν ακρίδες στο λεοφωρείο, μπορει να απολαμβάνουν υπηρεσίες αφρικής ή πακιστάν, αλλα τουλάχιστον τις απολαμβάνουν τζάμπα ή για να γινω ποιο συγκεκριμενος, με χρηματοδότες οσους δεν μενουμε Αθήνα... Με την ίδια λογική γιατί να πληρώνω εγώ το κόστος ηλεκτροδότησης των νησιών μέσω των χρεώσεων ΥΚΩ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Ας αφήσουμε στην άκρη τέτοιες λογικές γιατί μόνο διχασμούς δημιουργούν. Και επίσης συγκοινωνίες δεν υπάρχουν μόνο στην Αθήνα, ας ψάξουμε και για τους υπόλοιπους μικρότερους οργανισμούς συγκοινωνιών αν έχουν ζημίες. 1
phanispal Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Ευκολάκι είναι. Όταν απαξιώνεις κάτι, σε απαξιώνει και αυτό. Είτε είναι άνθρωπος, υπηρεσία, κλπ κλπ... Ακολούθως, αν δεν απαξιώσεις κάτι, δε θα σε απαξιώσει κι αυτό; Εδώ να φανταστώ ο ασθενής έχει απαξιώσει το σύστημα υγείας και τον απαξιώνει κι αυτό. Μάλλον έτσι θα είναι. Ευκολάκι τελικά.
stelios18120 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2016 Το βίντεο το έδειξε πριν λίγο το ΣΤΑΡ στο δελτίο του
mprou Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Πωπω το βιντεο μου θύμισε μια αντίστοιχη κατάσταση, πρωινές ώρες, με τα λεωφορεία που φεύγουν απο Κηφισιά προς Κρυονέρι, Διόνυσο κτλ (536, 507, 509 κτλ). Έχω πετύχει να κάθεται λεωφορείο στη στάση και να μην μπορεί να φύγει γιατί απλά δεν κλείνανε οι πόρτες απο το κόσμο. Και όταν λέμε κόσμο, εννοώ Ινδούς, Πακιστανούς κτλ, που έχουν και μια μυρωδιά οι άτιμοι...
DDevil Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Πωπω το βιντεο μου θύμισε μια αντίστοιχη κατάσταση, πρωινές ώρες, με τα λεωφορεία που φεύγουν απο Κηφισιά προς Κρυονέρι, Διόνυσο κτλ (536, 507, 509 κτλ). Έχω πετύχει να κάθεται λεωφορείο στη στάση και να μην μπορεί να φύγει γιατί απλά δεν κλείνανε οι πόρτες απο το κόσμο. Και όταν λέμε κόσμο, εννοώ Ινδούς, Πακιστανούς κτλ, που έχουν και μια μυρωδιά οι άτιμοι... Εχει εκει πανω τοσους πακιστανους και ινδους? μπραβο. Επειδή κραζουνε τις άλλες περιοχες οι νεόπλουτοι εκει πέρα και οι νεόπλουτοι του νοτου για αυτό.
stelios18120 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Ε τι νομίζεις; Εξαπλώνονται παντού με ιδιαίτερη προτίμηση σε καλές περιοχές. Εκαλη-κηφισια-διονυσο-πεντελη να πας να δεις ινδο και πακιστανο να ευχαριστηθεις. Εδώ στην μυκονο στις κουζίνες και στην λατζα μόνο από τέτοιες εθνικότητες έχει!
Miracle Worker Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Εδώ στην μυκονο στις κουζίνες και στην λατζα μόνο από τέτοιες εθνικότητες έχει! Και οι Έλληνες πάνε για λάντζα στη Γερμανία. Ανταλλαγή πληθυσμών. Εγώ θυμάμαι μια φορά στη Βούλα, που ήταν όλο Φιλιπινέζες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα