rose21 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 με το brandname που έχει, απορω που ακομη δεν εχει βγαλει ενα συμβατικο αυτοκινητο, μικρο, καμπριο, rosegold, με ενα τεραστιο μήλο μπροστα και 30 άλογα. γιατι σημασια δεν εχουν τα σπεκσ... Αμα με 30 αλογα εχει καλυτερη επιδοση απο τα αλλα , δεν ειναι ασχημα τελικα και τα 30 αλογα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastegial_74 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Ακουγεται πως θα φορτιζει μονο σε i-πρατηρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yggdrasil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Εχουν κοπει τα ποδια στις αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αρχισει ηδη απολυσεις για να αντεξουν τον μεγαλο ανταγωνισμο που θα επελθει επισης εξελησουν ηδη κινητηρες νεους με μουλαρια αντι για αλογα γιατι η αππλε θα βγαλει μοτερι καλυτερο αποτα αλλα με χειροτερα χαρακτηριστικα αλλα θα ναι καλυτερο επισης θα τρεχει αϊος οποτε θα ειναι πιο σμουθ και δεν θα κολλαει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yggdrasil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Εχουν κοπει τα ποδια στις αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αρχισει ηδη απολυσεις για να αντεξουν τον μεγαλο ανταγωνισμο που θα επελθει επισης εξελησουν ηδη κινητηρες νεους με μουλαρια αντι για αλογα γιατι η αππλε θα βγαλει μοτερι καλυτερο αποτα αλλα με χειροτερα χαρακτηριστικα αλλα θα ναι καλυτερο επισης θα τρεχει αϊος οποτε θα ειναι πιο σμουθ και δεν θα κολλαει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DaemonLord92 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Γιατι υπαρχουν ??? Επαγγελματιες του τομεα μου χρησιμοποιουν κατα κορον τις διανομες του Linux και ειδικοτερα το Ubuntu. Ειναι εργαλειο δουλειας, οχι μεσο για να εντυπωσιασουμε τους φιλους μας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fmarkos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Θα βγάλει στην αρχή ένα αυτοκίνητο που ο οδηγός θα χωράει δεν θα χωράει και οι επιβάτες θα πρέπει να είναι κουλουριασμένοι. Για πορτμπαγκάζ ούτε λόγος και θα μπαίνουν όλοι από μία πόρτα. Θα βγάλουν χιλιάδες σποτ που θα λένε ότι τα πράγματα είναι απλά και ότι το ιδανικό μέγεθος και μπλα μπλα, θα τους κράζει το σύμπαν αλλά αυτοί θα λένε για πρωτοπορία. Μετά από την έκδοση 5-6 θα ανεβάσουν το μέγεθος του αυτοκινήτου κατά 90% αλλά τον ωφέλιμο χώρο μόνο κατά 20% και θα μας λένε για πρέμιουμ όχημα και πόσο γρήγορα κλείνουν οι πόρτες και πόσο άμεσα ανταποκρίνεται το φλας και τα παράθυρα στο πάτημα του κουμπιού. Για το κλιματιστικό θα θέλει αξεσουάρ που θα κοστίζει γύρω στο 1/5 της τιμής του αυτοκινήτου το οποίο αυτοκίνητο θα είναι γύρω στο 40% ακριβότερο από το μεγάλο οικογενειακό των Μερσεντές και BMW. Όταν θα χαλάνε θα κατηγορούν τους χρήστες γιατί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν και κάπως έτσι θα περνάμε όμορφα με το αυτοκίνητο της apple. Α ναι θα έχει κόφτη στα 120 γιατί που να τρέχεις παραπάνω; Δεν χρειάζεται.- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Αν κανείς κάνει ανάλυση κόστους, ένα αυτόνομο ταξί-ηλεκτρικό όχημα που θα μπορείς να καλείς από το κινητό σου (όπως λειτουργεί το Uber τώρα, αλλά χωρίς άνθρωπο οδηγό) μπορεί να είναι πολύ φτηνό. Φτηνότερο ίσως από όσα δίνεις τώρα σε καύσιμα και μόνο για την μετακίνησή με το ΙΧ σου! Αν προσθέσεις και ότι η εκμετάλευση του δρόμου θα είναι πολύ καλύτερη, μάλλον θα αντικαταστήσει όχι μόνο τα ΙΧ αλλά και τα ΜΜΜ! Μιας και οικονομικά θα πηγαίνεις πόρτα-πόρτα στον προορισμό σου χωρίς να περιμένεις λεωφορείο ή να χώνεσαι στα λαγούμια του μετρό. ...και βέβαια χωρίς κανένα στρίμωγμα! Είναι κρίμα να καθυστερεί η μετάβαση γιατί η τεχνολογία πρακτικά ήδη υπάρχει. Αλλά θα χαθούν πολλά εκατομμύρια θέσεις εργασίας (από εργοστάσια αυτοκινήτων, μέχρι τον μηχανικό της γειτονιάς σας μέχρι τον οδηγό λεωφορείου και φορτηγού). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ShevaGR Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής. Οκ fight apple vs android. Το ερώτημα είναι ποιος θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο από μια εταιρία με 0 εμπειρία πάνω στον τομέα, όταν εκεί έξω υπάρχουν ιαπωνικές και γερμανικές εταιρίες με δεκαετίες εμπειρίας πάνω στο θέμα. Δεν έχει σημασία αν είναι ηλεκτροκίνητο ή όχι, αλλά σαν αυτοκίνητο πως θα είναι και αν κανένας σοβαρός οδηγός θα το αγοράσει. Εδώ βγάζει μηχανή η yamaha και αυτοκίνητα η toyota που βγάζουν προβλήματα γιατί έχουν παιδικές ασθένειες, πως η αππλ θα αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα