Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με bootloops, στο LG G4...


Swimmer21

Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;  

265 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;

    • Ναι, σε εκδοση 505-512
    • Ναι, σε εκδοση 600+
    • Όχι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το παραλαμβάνουν με κουριερ αν θες, χωρις χρεωση.

Το ξέρω, αλλά είναι η δουλειά μου κοντά στην προκόρντια, οπότε δε μου είναι πρόβλημα. Το άφησα σήμερα, μου είπαν 10 μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαθε και το δικό μου bootloop στους 8 μήνες από την αγορά του.

Το ξέρω, αλλά είναι η δουλειά μου κοντά στην προκόρντια, οπότε δε μου είναι πρόβλημα. Το άφησα σήμερα, μου είπαν 10 μέρες.

Δέκα μέρες είχανε πει και σε μένα αλλά πήρε κοντά ένα μήνα. Δεν είχανε λέει πλακέτες. Δεν είναι ούτε μια βδομάδα που το φτιάξανε και το στειλανε πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαθε και το δικό μου bootloop στους 8 μήνες από την αγορά του.

 

Δέκα μέρες είχανε πει και σε μένα αλλά πήρε κοντά ένα μήνα. Δεν είχανε λέει πλακέτες. Δεν είναι ούτε μια βδομάδα που το φτιάξανε και το στειλανε πίσω.

Τελικα το κρατας για 2ο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα το κρατας για 2ο;

Ναι! Το κρατάω για φωτογραφίες γιατί έχει βοβερη κάμερα! Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον να το εχω σαν βασική συσκευή πλέον γιατί δεν ξέρω πότε θα του έρθει να με αφήσει πάλι. Τώρα είμαι με ένα Samsung Galaxy A5 2016

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι! Το κρατάω για φωτογραφίες γιατί έχει βοβερη κάμερα! Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον να το εχω σαν βασική συσκευή πλέον γιατί δεν ξέρω πότε θα του έρθει να με αφήσει πάλι. Τώρα είμαι με ένα Samsung Galaxy A5 2016

Το ξερω οτι εισαι με το A5 :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαθε και το δικό μου bootloop στους 8 μήνες από την αγορά του.

 

Δέκα μέρες είχανε πει και σε μένα αλλά πήρε κοντά ένα μήνα. Δεν είχανε λέει πλακέτες. Δεν είναι ούτε μια βδομάδα που το φτιάξανε και το στειλανε πίσω.

Αν δεν έρθει στις 15 εργάσιμες που λέει ο νόμος, θα πάω εκεί και δε θα φεύγω αν δε μου δώσει άλλο τηλέφωνο η LG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έρθει στις 15 εργάσιμες που λέει ο νόμος, θα πάω εκεί και δε θα φεύγω αν δε μου δώσει άλλο τηλέφωνο η LG.

Εννοείς για συσκευή προσωρινή μέχρι να φτιαχτεί η δικιά σου; Αν το κινητό σου ειναι ελληνικό μπορούν να σου δώσουν μια συσκευή να κάνεις την δουλειά σου όσο λείπει το κινητό σου. Αν έχουν βέβαια να δώσουν. Αν όμως το κινητό σου είναι παραεισαγωγης (από σκρουτζομαγαζο) δεν δικαιουσαι τίποτα δυστυχώς. Το ίδιο συμβαίνει και αν η συσκευή σου δεν φτιάχνετε για κάποιο λόγο. Αν δεν είναι ελληνική δεν σου δίνουν άλλη συσκευή αντικατάστασης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς για συσκευή προσωρινή μέχρι να φτιαχτεί η δικιά σου; Αν το κινητό σου ειναι ελληνικό μπορούν να σου δώσουν μια συσκευή να κάνεις την δουλειά σου όσο λείπει το κινητό σου. Αν έχουν βέβαια να δώσουν. Αν όμως το κινητό σου είναι παραεισαγωγης (από σκρουτζομαγαζο) δεν δικαιουσαι τίποτα δυστυχώς. Το ίδιο συμβαίνει και αν η συσκευή σου δεν φτιάχνετε για κάποιο λόγο. Αν δεν είναι ελληνική δεν σου δίνουν άλλη συσκευή αντικατάστασης

Ναι, αυτό εννοώ. Όμως δεν καταλαβαίνω πού βασίζεται αυτή η διάκριση που περιγράφεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αυτό εννοώ. Όμως δεν καταλαβαίνω πού βασίζεται αυτή η διάκριση που περιγράφεις.

 

Γιατί σου λέει αν θες αντικατάσταση στο σέρβις αν σου πάθει κάτι, να το πάρεις απο κατάστημα ελληνικό στην φουλ τιμή. Αν το παρεις φθηνότερο από σκρουτζ θα έχεις και μείωση υπηρεσιών στο σέρβις. Η κάπως έτσι. Δώσε πχ 500€ και πάρτο από Γερμανό ας πούμε για να εχεις δικαίωμα αντικατάστασης στο σέρβις αν πάθει κάτι. Διαφορετικά πάρτο φθηνό από σκρουτζ αλλά επειδή θεωρείται μη ελληνικό χάνεις κάποια προνόμια. Στο φτιάχνει το σέρβις αλλά δεν έχεις δικαίωμα αντικατάστασης συσκευής
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί σου λέει αν θες αντικατάσταση στο σέρβις αν σου πάθει κάτι, να το πάρεις απο κατάστημα ελληνικό στην φουλ τιμή. Αν το παρεις φθηνότερο από σκρουτζ θα έχεις και μείωση υπηρεσιών στο σέρβις. Η κάπως έτσι. Δώσε πχ 500€ και πάρτο από Γερμανό ας πούμε για να εχεις δικαίωμα αντικατάστασης στο σέρβις αν πάθει κάτι. Διαφορετικά πάρτο φθηνό από σκρουτζ αλλά επειδή θεωρείται μη ελληνικό χάνεις κάποια προνόμια. Στο φτιάχνει το σέρβις αλλά δεν έχεις δικαίωμα αντικατάστασης συσκευής

Το service αυτο καθαυτο καλυπτει τα Ευρωπαικα μοντελα μονο οσον αφορα την επισκευη τους.Σε περιπτωση που κριθει αντικατασταση λογω μη επισκευης μονο αυτα που εισαγονται επισημα στην χωρα μας καλυπτονται,ενω για τα κινητα απο σκρουτζομαγαζα πρεπει να γινει αυτο απο το καταστημα αγορας/πωλητη αφου υπαρχει καποιο αποδεικτικο(ειτε ζητας να μιλησει το καταστημα με το service να τους το επιβεβαιωσουν).

 

Το μονο κακο σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι στην περιπτωση που ετυχε κατι τετοιο απο συμφορουμιτη μετα απο συνεχομενα service ο ενας πεταγε την μπαλα στον αλλο(πωλητης και service)και μολις μπηκε στην μεση και η ΓΓΚ ή ο συνηγορος κατευθειαν του εγινε επιστροφη χρηματων.

 

Εχε τα αυτα στο μυαλο σου και εγω στην θεση σου θα το χρησιμοποιουσα το κινητο καθε μερα

1)Γιατι για αυτο το πληρωσες πρωην ναυαρχιδα της εταριας τρομαρα τους.

2)Γιατι σε περιπτωση που εξακολουθει να σου κανει bootloop μετα απο 1-2service ακομα να κινηθεις προς το καταστημα και να ζητησεις επιστροφη χρηματων ή πιστωτικο στο ποσο αγορας να παρεις το G5 πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το service αυτο καθαυτο καλυπτει τα Ευρωπαικα μοντελα μονο οσον αφορα την επισκευη τους.Σε περιπτωση που κριθει αντικατασταση λογω μη επισκευης μονο αυτα που εισαγονται επισημα στην χωρα μας καλυπτονται,ενω για τα κινητα απο σκρουτζομαγαζα πρεπει να γινει αυτο απο το καταστημα αγορας/πωλητη αφου υπαρχει καποιο αποδεικτικο(ειτε ζητας να μιλησει το καταστημα με το service να τους το επιβεβαιωσουν).

 

Το μονο κακο σε αυτη την περιπτωση ειναι οτι στην περιπτωση που ετυχε κατι τετοιο απο συμφορουμιτη μετα απο συνεχομενα service ο ενας πεταγε την μπαλα στον αλλο(πωλητης και service)και μολις μπηκε στην μεση και η ΓΓΚ ή ο συνηγορος κατευθειαν του εγινε επιστροφη χρηματων.

 

Εχε τα αυτα στο μυαλο σου και εγω στην θεση σου θα το χρησιμοποιουσα το κινητο καθε μερα

1)Γιατι για αυτο το πληρωσες πρωην ναυαρχιδα της εταριας τρομαρα τους.

2)Γιατι σε περιπτωση που εξακολουθει να σου κανει bootloop μετα απο 1-2service ακομα να κινηθεις προς το καταστημα και να ζητησεις επιστροφη χρηματων ή πιστωτικο στο ποσο αγορας να παρεις το G5 πχ.

Καταρχήν δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει αντικατάσταση λόγω μη επισκευής. Το κινητό είναι ένα σύνολο υποσυγκροτηματων: πλακέτα, οθόνη, κουμπιά, κάσωμα κλπ. Ό,τι και όσα χαλάσουν, μπορούν να αντικατασταθούν.

Παραπέρα, πού λέει η εγγύηση ότι αν κριθεί μη επισκευάσιμο δεν αντικαθίσταται ή αντικαθίσταται μόνο αν είναι αγορασμένο μέσω ελληνικής αντιπροσωπείας; Η εγγύηση δεν καλύπτει ό,τι συμβεί για το οποίο δεν ευθύνεται ο πελάτης;

Αν έχω ευρωπαϊκή εγγύηση και πάω στην lg.com να τη χρησιμοποιήσω, με στέλνει στο lg.com/gr, άρα οι υποχρεώσεις μεταφέρονται στην ελληνική αντιπροσωπεία, οπότε συνεχίζω να μην κατανοώ τη διάκριση σε ελληνικής και ευρωπαϊκής εγγύησης.

 

Το αν θα πρέπει να αντικατασταθεί (προσωρινά εάν καθυστερεί η επισκευή ή οριστικά αν επαναλαμβάνεται η βλάβη) από το μαγαζί που αγοράστηκε ή από την lg hellas αυτό είναι ένα θέμα όντως. Με βάση το νόμο υπάρχει πωλητής και αγοραστής, οπότε αν η lg hellas δεν έχει μεσολαβήσει στην αλυσίδα, τότε ίσως δίκαια δεν εμπλέκεται και στην αντικατάσταση. Αλλά η υποχρέωση παραμένει στον πωλητή. Με αυτή τη λογική μάλλον εξηγείται και γιατί ο συμφορουμίτης πήρε τα λεφτά του πίσω από το μαγαζί και όχι από την lg.

 

Πάντως, εγώ πήρα το G4 400€ από σκρουτζομάγαζο όταν στα καταστήματα μέσω ελληνικής αντιπροσωπείας έκανε 795. Με τα 395 που δεν έδωσα παίρνω κατευθείαν ένα δεύτερο τώρα, οπότε ποια η αξία της αγοράς μέσω ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι υπερβολικά χρήματα για την όποια πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί η καλύτερη ας πούμε υποστήριξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...