Προς το περιεχόμενο

Hackers αποκτούν πρόσβαση σε οχήματα της VW με ένα RF module των €35


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι ανάμεσα στο starlet και το a4 που έχουμε χίλιες φορές το πρώτο που δεν καίει σταγόνα λάδι 25 χρόνια τώρα και το μόνο ηλεκτρικό είναι τα παράθυρα που έχει οπότε είσαι ξεγνοιαστος δεν σε ακουμπάει κανεις. Ρε σοβαρευτειτε το μόνο θέμα που έχουν αυτά τα αμάξια είναι που τσιμπανε λίγο λαδακι αλλά και πάλι τα περισσότερα τουρμπισια έτσι είναι. Από vw μέχρι BMW μέχρι Subaru που είναι και ιαπωνικά.

παντως το 20vt 1.8 fr μου δεν καίει σταγόνα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ρε σοβαρευτειτε το μόνο θέμα που έχουν αυτά τα αμάξια είναι που τσιμπανε λίγο λαδακι αλλά και πάλι τα περισσότερα τουρμπισια έτσι είναι. Από vw μέχρι BMW μέχρι Subaru που είναι και ιαπωνικά.

 

2 φορες αλλαγη του turbo στο Golf σου κανει ? Εχουν συλλογη απο χαλασμενα turbo στα service.

 

βεβαια υπαρχουν και χειροτερα. πχ σε καθε αλλαγη λαδιων σε Fiat να θελεις και σπειρωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να κάνεις copy την συχνότητα στην οποία "ακούει" το σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου δεν είναι και καμία επιστήμη. Η ουσία στην είδηση είναι πως μπόρεσαν με αντίστροφη μηχανική να βρουν τα κλειδιά που χρησιμοποιούνται για την κρυπτογράφηση. Έχει ενδιαφέρον τι θα κάνει η εταιρεία από εδώ και στο εξής στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα.

 

ΥΓ Είχα, έχω (και πιθανότατα θα έχω) Ιάπωνα γιατί τα μόνα λεφτά που έχω δώσει είναι για τα προγραμματισμένα service.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα μωρέ με την apple των αυτοκινήτων...υπερεκτημημένα και σε δυνατότητες πολύ πίσω απο τον ανταγωνισμό...Πούλαγε αμάξια γιατί απλά "είναι golf"...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι απο τα τελευταια μοντελα που βγηκαν ?

Ο 1.8 20VT ήταν απροβλημάτιστος turbo

με περιθώρια για αξιόπιστες βελτιωεις.

 

 

Στα της είδησης, το paper δημοσιεύεται στη σελίδα του wired

και λέει πως hackers αποκτούν πρόσβαση σε οχήματα από μυριαδες μαρκες με εξοπλισμό των 35 ευρώ.

https://www.wired.com/2016/08/oh-good-new-hack-can-unlock-100-million-volkswagens/

Αναφέρει πως οι ίδιοι ερευνητές ανακαλύψαν επίσης και έναν απλούστατο τρόπο για να σπάσουν τον παρωχημένο αλγόριθμο στους κυλιόμενους κωδικούς που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν άλλες μάρκες αυτοκινήτων (γιαπωνέζικες, ιταλικές,γαλλικες, αμερικάνικες κλπ).

One of the attacks would allow resourceful thieves to wirelessly unlock practically every vehicle the Volkswagen group has sold for the last two decades, including makes like Audi and Škoda. The second attack affects millions more vehicles, including Alfa Romeo, Citroen, Fiat, Ford, Mitsubishi, Nissan, Opel, and Peugeot.

Both attacks use a cheap, easily available piece of radio hardware to intercept signals from a victim’s key fob, then employ those signals to clone the key. 
Of the two attacks, the one that affects Volkswagen...                                                The attack isn’t exactly simple to pull off: Radio eavesdropping, the researchers say, requires that the thief’s interception equipment be located within about 300 feet of the target vehicle. And while the shared key that’s also necessary for the theft can be extracted from one of a Volkswagen’s internal components, that shared key value isn’t quite universal; there are several different keys for different years and models of Volkswagen vehicles, and they’re stored in different internal components.
The second technique that the researchers plan to reveal at Usenix attacks a cryptographic scheme called HiTag2, which is decades old but still used in millions of vehicles. For that attack they didn’t need to extract any keys from a car’s internal components. Instead, a hacker would have to use a radio setup similar to the one used in the Volkswagen hack to intercept eight of the codes from the driver’s key fob, which in modern vehicles includes one rolling code number that changes unpredictably with every button press. (To speed up the process, they suggest that their radio equipment could be programmed to jam the driver’s key fob repeatedly, so that he or she would repeatedly press the button, allowing the attacker to quickly record multiple codes.)                                             With that collection of rolling codes as a starting point, the researchers found that flaws in the HiTag2 scheme would allow them to break the code in as little as one minute. “No good cryptographer today would propose such a scheme,” Garcia says.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ξεκαθαρισουμε κατι. οταν καποιος θελει γερμανικο επειδη κανει ταξιδια ,απροβληματιστα ,παιρνει μονο τα τελευταια κομματια του μοντελου που θελει (τελευταιο 3μηνο) για να εχει τα περισσοτερα προβληματα λυμμενα και να πηγαινει οικονομικα. στην ουσια το μονο που κερδιζει ειναι τα καυσιμα γιατι αμα του χαλασει κατι που δεν καληπτει η εγγυηση τοτε πρεπει να εχει μεγαλο πορτοφολι για να το φτιαξει .

απο την αλλη πλευρα τα ιαπωνικα , οικονομικα στην πολη , στο σερβις , οχι ομως σε ολα τα ανταλλακτικα (στην ελλαδα) . δεν χρειαζονται αλλαγη των κλιπς για τα πλαστικα τους καθε 2χρονια ουτε σπανε με το παραμικρο . το ιδιο ισχυη και στα κορεατικα hyundai και kia . οσον αφορα το συστημα τηλεχειρισμου των κλειδιων η toyota εχει αναπτυξη με την valeo πολλα συστηματα ασφαλειας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 1.8 20VT ήταν απροβλημάτιστος turbo

με περιθώρια για αξιόπιστες βελτιωεις.

 

 

Στα της είδησης, το paper δημοσιεύεται στη σελίδα του wired

https://www.wired.com/2016/08/oh-good-new-hack-can-unlock-100-million-volkswagens/

δεν σε ρωτησα αυτο . σε ρωτησα αν το leon η ibiza που εχεις ειναι απο τα τελευταια κομματια του μοντελου σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν σε ρωτησα αυτο . σε ρωτησα αν το leon η ibiza που εχεις ειναι απο τα τελευταια κομματια του μοντελου σου

Σχολιάζεις λάθος σχολιαστή.

Δε μπορω΄να σου απαντήσω.

 

Είναι όμως κοινή παραδοχή πως επί πολλά χρόνια

ο 1.8Τ ήταν διαμάντι υποδειγματικής λειτουργίας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Είναι όμως κοινή παραδοχή πως επί πολλά χρόνια

ο 1.8Τ ήταν διαμάντι υποδειγματικής λειτουργίας.

αυτο σιγουρο ,απο τα λιγα μοτερ που ηταν αξιοπιστα και φουλ πειραγμενα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo και άντε γειά.

Μα πόσο ακριβως. όμως...

 

Διαβαζεις στο συγκεκριμένο paper πως η Alfa Romeo Giulietta είναι ένα από τα μοντελα που χακαραν οι ίδιοι ερευνητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...